De bodybag bevat geen bosch onderdelen nee, misschien de rits, maar dat weet ik zo niet zeker.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Met of zonder BOSCH onderdelen?
tis een Nissan hequote:Op donderdag 30 september 2004 22:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Met of zonder BOSCH onderdelen?
Ik zou nooit op politie schieten.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef BazzoS het volgende:
Tommy, crimineel, je hebt niet alleen die agenten gemold, maar ook nog de SC
zeker weten?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zou nooit op politie schieten.
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:16 schreef Steve-O het volgende:
Was dat vorige deel zo snel vol
Hoe ken dat nou ik was der geeneens om te spammenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
juist daarom ging het zo snelquote:Op donderdag 30 september 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoe ken dat nou ik was der geeneens om te spammen
Ohja, die kunnen er wel tegen!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tis een Nissan he
je breekt mijn hartquote:Op donderdag 30 september 2004 22:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
juist daarom ging het zo snel
Je bent toevallig niet Fan van The fast & Furious he ?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ja hoi, ik kom vrijwel nooit in PTA-SC, maar als het over de Nissan Skyline gaat moet ik gewoon even posten.Nissan Skyline R34 GTR "Nür"
Dat zijn best grappige onzin-films...maar ik was al fan van de Skyline lang voordat iedere Playstation-bezitter erop zat te geilen in Gran Turismo.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je bent toevallig niet Fan van The fast & Furious he ?
skyline is geil in GTquote:Op donderdag 30 september 2004 22:33 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat zijn best grappige onzin-films...maar ik was al fan van de Skyline lang voordat iedere Playstation-bezitter erop zat te geilen in Gran Turismo.
Skyline is sowieso geil.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
skyline is geil in GT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |