En daarom ga ik ook naar Dusseldorf....quote:Op zondag 26 november 2006 23:07 schreef webfreak het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er mensen zitplaatsen kopen in de Arena.
Dan kun je beter op de DVD wachten, aangezien je toch alles vanaf 't scherm zal moeten volgen. Om over 't geluid maar niet te spreken.
Wat is dat dan precies?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:03 schreef Anton het volgende:
The Musical Box komt in januari ook weer naar Nederland.
27 januari in de Vereeniging in Nijmegen
29 januari in het World Forum Theater in Den Haag.
Zojuist kaarten besteldVoor Genesis zit ik fijn in vak 401, precies in de verste bovenhoek... nou ja, kaarten zijn kaarten.
Dat kan ik me goed voorstellen. Aan de andere kant, als de coverband goed de band uit zijn glorieperiode naspeelt in tegenstelling tot wat de eigenlijke band nu zelf doet (*kuch* Deep Purple *kuch*) is dat voor mij al niet meer helemaal hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:21 schreef PimD het volgende:
Ik zou Musical Box echt graag een keer zien, maar ik vind het te ver gaan om voor een coverband bijna hetzelfde bedrag te betalen als voor de band zelf. Hoe geniaal de coverband dan ook mag zijn.
Dat beloofd wat. Monaco is niet een klein stadion. Daar worden ook grote voetbalwedstrijden gespeeld.quote:Monaco concert cancelled
Now we are getting close to a final design for the stage show; and following a visit to Monaco by our production manager; we have realised that we will not be able to put the show on in the Monaco Stadium due to the size of the production. Once we have had time to review the options we will update our information on this site.
Inderdaad! Een lichte touchering van den voet tegen hun testicles aan.quote:Op zondag 26 november 2006 18:57 schreef PimD het volgende:
gisteravond stonden er al 149 mensen op Marktplaats die 'kaartjes over hadden', maar er wel 100 euro voor wilden want 'ze hadden er vroeg voor in de rij gestaan'. Echt kapotmaken dat tuig.
Me tooquote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Plengel het volgende:
[..]
Anyway, ik ga mooi naar Düsselfdorf
Alles valt en staat met de locatie waar de extra speakers hangen en dat is vaak verschillend in de Arena (U2 had ze daar bijv. wel rond de middenlijn hangen, Madonna en Robbie Williams niet).quote:Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef Hankster het volgende:
ik zit 11e rij van de eerste ring, dus wel redelijk laag...alleen wel in vak 123 wat redelijk naar achteren is. Iemand die daar in de buurt al eens heeft gezeten?...
Is audio ook goed?quote:Hopelijk komen van de komende tournee (uyteraerd vooral van de ArenA) leuke bootleg dvdtjes
Genesis-movement.org is een hoop te vindenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef Hankster het volgende:
trouwens...ik ken van Pink Floyd (yeeshkul.com) en Queen (Queenzone) wel forums waar video torrents te krijgen zijn..maar is er van Genesis ook zo'n site?
Hopelijk komen van de komende tournee (uyteraerd vooral van de ArenA) leuke bootleg dvdtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |