abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43916727
Zonde hoor, vak 120 kijk je mooi vanuit het midden rechts naar het podium. Nu heb je heel het veld tussen jullie liggen en zie je alles toch vrij klein, plus dat het geluid denk ik wat minder zal zijn.

Maar goed, jij bent er blij mee en je bent er in ieder geval bij.
pi_43916988
Ik snap sowieso niet dat er mensen zitplaatsen kopen in de Arena.
Dan kun je beter op de DVD wachten, aangezien je toch alles vanaf 't scherm zal moeten volgen. Om over 't geluid maar niet te spreken.
pi_43929921
quote:
Op zondag 26 november 2006 23:07 schreef webfreak het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er mensen zitplaatsen kopen in de Arena.
Dan kun je beter op de DVD wachten, aangezien je toch alles vanaf 't scherm zal moeten volgen. Om over 't geluid maar niet te spreken.
En daarom ga ik ook naar Dusseldorf....
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_43933237
Ik ga maar gewoon naar de Arena maar ik heb dan ook veldkaarten En ik woon nogal dichtbij, dat helpt ook

Potverdorie, als iemand mij een half jaar geleden had gezegd dat ik naar Genesis-Phil-stijl zou gaan had ik hem op z'n minst heel erg uitgelachen. En nu ben ik gewoon blij met m'n kaartjes!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 27 november 2006 @ 21:34:53 #180
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_43943828
Ben ook aanwezig in vak 403, lekker hoog en ver weg, maar ben al lang blij dat ik bij ben!!
pi_43945204
Wij hebben ook kaarte, 3e rang, maar zolang ik er maar ben vind ik het best!
Tralalalaaa
pi_43978094
The Musical Box komt in januari ook weer naar Nederland.

27 januari in de Vereeniging in Nijmegen
29 januari in het World Forum Theater in Den Haag.

Zojuist kaarten besteld Voor Genesis zit ik fijn in vak 401, precies in de verste bovenhoek... nou ja, kaarten zijn kaarten.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_43978196
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:03 schreef Anton het volgende:
The Musical Box komt in januari ook weer naar Nederland.

27 januari in de Vereeniging in Nijmegen
29 januari in het World Forum Theater in Den Haag.

Zojuist kaarten besteld Voor Genesis zit ik fijn in vak 401, precies in de verste bovenhoek... nou ja, kaarten zijn kaarten.
Wat is dat dan precies?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_43978389
Een tribute band van Genesis, bestaande uit (franstalige) Canadezen die een aantal complete shows uit de jaren '70 naspelen. En dat doen ze inclusief zoveel mogelijk originele instrumenten en decors.

Ze zijn al een aantal keer in Nederland geweest, en het was echt geweldig. Ik heb Selling England by the Pound en The Lamb Lies Down on Broadway gezien. Volgend jaar komen ze ook met Foxtrot (en weer Selling England). Ik heb alleen geen idee welke show ze in NL spelen.

Momenteel is de website alleen nog maar de frontpage, dat zeggen ze binnenkort te gaan verbeteren: www.themusicalbox.net En geloof me: de foto daar is echt wat je te zien krijgt.
(Ik scrobbel ook audio)
pi_43979848
Ik zou Musical Box echt graag een keer zien, maar ik vind het te ver gaan om voor een coverband bijna hetzelfde bedrag te betalen als voor de band zelf. Hoe geniaal de coverband dan ook mag zijn.
Nee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 november 2006 @ 02:31:24 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43981457
de Vereeniging, da's wel een heel mooie zaal voor zoiets..... en dichtbij ......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43983001
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:21 schreef PimD het volgende:
Ik zou Musical Box echt graag een keer zien, maar ik vind het te ver gaan om voor een coverband bijna hetzelfde bedrag te betalen als voor de band zelf. Hoe geniaal de coverband dan ook mag zijn.
Dat kan ik me goed voorstellen. Aan de andere kant, als de coverband goed de band uit zijn glorieperiode naspeelt in tegenstelling tot wat de eigenlijke band nu zelf doet (*kuch* Deep Purple *kuch*) is dat voor mij al niet meer helemaal hetzelfde verhaal.

Daarnaast heb ik evenals Anton de Selling en Lamb tour gezien en me geen moment bekocht gevoeld, ondanks dat het verreweg de duurste coverband is die ik ooit heb gezien.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_43991753
Nog een cover/tributeband uit hetzelfde genre (en goedkoper):

The Machine Plays Pink Floyd
16 december 2006 - De Vereeniging - Nijmegen
17 december 2006 - Pepsi Stage - Amsterdam

Nog volop kaarten verkrijgbaar!
(Ik scrobbel ook audio)
pi_44019185
quote:
Monaco concert cancelled

Now we are getting close to a final design for the stage show; and following a visit to Monaco by our production manager; we have realised that we will not be able to put the show on in the Monaco Stadium due to the size of the production. Once we have had time to review the options we will update our information on this site.
Dat beloofd wat. Monaco is niet een klein stadion. Daar worden ook grote voetbalwedstrijden gespeeld.
pi_44111914
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:57 schreef PimD het volgende:
gisteravond stonden er al 149 mensen op Marktplaats die 'kaartjes over hadden', maar er wel 100 euro voor wilden want 'ze hadden er vroeg voor in de rij gestaan'. Echt kapotmaken dat tuig.
Inderdaad! Een lichte touchering van den voet tegen hun testicles aan.

Anyway, ik ga mooi naar Düsselfdorf
  maandag 4 december 2006 @ 12:29:21 #191
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_44128070
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Plengel het volgende:

[..]

Anyway, ik ga mooi naar Düsselfdorf
Me too

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  woensdag 6 december 2006 @ 16:22:22 #192
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_44196321
tsja, ik zou best naar het buitenland willen gaan voor een concert...maar dat gaat hem qua kosten toch niet echt worden denk ik :p

och...eerste keer ArenA...fat geluid moet je toch eens meegemaakt hebben, lijkt me zo
En misschien valt het na die veranderingen/verbeteringen(?) nu wel mee...
pi_44196629
Dat geluid ligt er heel erg aan waar je staat of zit.

Als je ergens ver weg van het podium staat, dan zal het idd wel niet zo best zijn. Maar je maakt mij niet wijs dat dat bij een ander stadion veel beter is. Dusseldorf is als ik mij niet vergis net zo'n overdekte betonbak als de ArenA, dus ik denk dat het daar net zo erg is.

De ArenA heeft wat dat betreft een imago probleem waar ze nooit meer van af zullen komen.
  woensdag 6 december 2006 @ 20:03:31 #194
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_44203835
Als je staat in de ArenA is het goed te doen qua geluid. Je moet alleen niet hoog zitten, dan heb je last van galm.. Duesseldorf ben ik 1 keer geweest, geluid was goed maar ja toen stond ik ook redelijk vooraan..
  donderdag 7 december 2006 @ 12:41:39 #195
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_44219782
ik zit 11e rij van de eerste ring, dus wel redelijk laag...alleen wel in vak 123 wat redelijk naar achteren is. Iemand die daar in de buurt al eens heeft gezeten?...
  donderdag 7 december 2006 @ 12:44:47 #196
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_44219869
trouwens...ik ken van Pink Floyd (yeeshkul.com) en Queen (Queenzone) wel forums waar video torrents te krijgen zijn..maar is er van Genesis ook zo'n site?

Hopelijk komen van de komende tournee (uyteraerd vooral van de ArenA) leuke bootleg dvdtjes
  donderdag 7 december 2006 @ 12:47:30 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_44219936
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef Hankster het volgende:
ik zit 11e rij van de eerste ring, dus wel redelijk laag...alleen wel in vak 123 wat redelijk naar achteren is. Iemand die daar in de buurt al eens heeft gezeten?...
Alles valt en staat met de locatie waar de extra speakers hangen en dat is vaak verschillend in de Arena (U2 had ze daar bijv. wel rond de middenlijn hangen, Madonna en Robbie Williams niet).
Zal wel door de PA-mannen van de artiest bepaald worden...

Maar vak 123 is redelijk achteraan en daar is vaak het geluid vaak niet al te best...
quote:
Hopelijk komen van de komende tournee (uyteraerd vooral van de ArenA) leuke bootleg dvdtjes
Is audio ook goed?
pi_44220824
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef Hankster het volgende:
trouwens...ik ken van Pink Floyd (yeeshkul.com) en Queen (Queenzone) wel forums waar video torrents te krijgen zijn..maar is er van Genesis ook zo'n site?

Genesis-movement.org is een hoop te vinden
Nee.
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:34:25 #199
136283 knars
Teethgrinder
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:42:53 #200
136283 knars
Teethgrinder
pi_45277685
In een interview in de Metro van vandaag geeft Phil Collins overigens nogmaals aan dat deze tour een eenmalig iets is en dat ze geen nieuw materiaal gaan opnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')