Niet gek.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef Joesse het volgende:
Phil was met 10 minuten uitverkocht
Behalve in Duitsland, daar is het toch wat relaxter dan hier. Vandaar dat ik deze keer voor Dusseldorf heb gekozen, dat is maar een uurtje rijden en geen files!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef Joesse het volgende:
[..]
Phil was met 10 minuten uitverkocht
ja dat klopt, voor Duesseldorf kon ik toen veel later nog tickets krijgen via www.eventim.dequote:Op maandag 13 november 2006 12:09 schreef Votz het volgende:
[..]
Behalve in Duitsland, daar is het toch wat relaxter dan hier. Vandaar dat ik deze keer voor Dusseldorf heb gekozen, dat is maar een uurtje rijden en geen files!!!!
Ik weet bijna zeker dat dit stadion een betere akkoestiek heeft dan de ArenA.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:08 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja dat klopt, voor Duesseldorf kon ik toen veel later nog tickets krijgen via www.eventim.de
Het zou fijn zijn als dat een iets grotere prestatie zou zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 11:24 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat dit stadion een betere akkoestiek heeft dan de ArenA.
Is dat Steve Rothery in je avatar?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als dat een iets grotere prestatie zou zijn.
Steve Hackett. Maar die bedoelde je vast ookquote:
Bijna goed, de houding is bijna hetzelfde...maar dan heb ik wel de Rothery van de jaren 80 in gedachte en 50 kg lichter.....quote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Steve Hackett. Maar die bedoelde je vast ook.
Om het vooral offtopic te houden, de foto staat ook in mijn fotoboekquote:
quote:"First of all I would like to congratulate Tony, Mike and Phil for flying the flag once again. Good luck to them and I really hope they have a very successful tour.
I was originally approached to discuss the possibility of a five piece which would have included Peter Gabriel and yours truly but since Peter’s schedule precludes this it makes sense for the other three to celebrate the brand in their ‘own special way’ as it were ...."
Hoe? waar?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:42 schreef PimD het volgende:
Zo. Twee kaartjes voor de Arena besteld.
Nee hoor. Als je creatief ben met de link (goed kijken naar de URL) die hier genoemd wordt, dan lukt het ook. tenzij ze de forum ledenlijst gaan vergelijken met wie kaarten besteld heeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:13 schreef Chanty87 het volgende:
En die voorverkoop geldt zeker alleen voor de leden van het Genesis forum?
quote:
Daar heb je idd een andere link voor nodig volgens mij. Hij stond wel in de fanclub-mail, maar die heb ik hier helaas niet voor je. Londen ging geloof een uur eerder in de speciale vvk.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
ArghBel ik m'n pa op, wil ie naar die van Londen!
En dat truukje werkt dus niet voor dat concert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:13 schreef Joesse het volgende:
ik heb de Londen link wel.. maar je hebt nog maar tot 9uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
シ
Driekwart natuurlijk gekaapt door die egoïstische geldwolvenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:52 schreef calvobbes het volgende:
De presale voor Nederland is afgelopen. En Londen is in de vvk gegaan, en al uitverkocht
Mijn vrouw was nummer 7 bij het GWK vanmorgen en kwam dus niet verder dan rang 3.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Heeft het nog zin om te blijven proberen of is het al uitverkocht?
Vak 421, daar zitten wij ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef MadMaster het volgende:
Check, 4 kaarten ter hoogte van de middenlijn, vak 421...
Wij zitten op rij 11, zal wel evenquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:47 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Vak 421, daar zitten wij ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |