Nietesquote:Op donderdag 30 september 2004 18:03 schreef Bond het volgende:
Fipo![]()
dit is niks.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Prachtig
Ben er wel eens geweest ja, maar echt kennen,neequote:Op donderdag 30 september 2004 18:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dit is niks.
Ken je die opeldealer in oirschot, om het gesprek uit een ander topique hier maar ff voort te zetten
Al doorgestreeptquote:Op donderdag 30 september 2004 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nietes
ziek ?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:03 schreef MutZ het volgende:
tvp ofzo
*weer terug haar bed induikt...
het gaat erom hoeveel je hebt, niet wat je ooit eens in een diep duister verleden eens bij de gratie Gods hebt mogen rijdenquote:Op donderdag 30 september 2004 18:15 schreef PeuRac het volgende:
279 pk maar? Mietjes auto, ik heb eens in een Actros 4448 (480 pk) 10x8 (oid) mogen rijden![]()
Ik heb er 55quote:Op donderdag 30 september 2004 18:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het gaat erom hoeveel je hebt, niet wat je ooit eens in een diep duister verleden eens bij de gratie Gods hebt mogen rijden
oh god... hij heeft een suup horquote:Op donderdag 30 september 2004 18:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het gaat erom hoeveel je hebt, niet wat je ooit eens in een diep duister verleden eens bij de gratie Gods hebt mogen rijden
Ze heeft rugklachten, dan kan ze af en toe helemaal niks meer.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ziek ?
rond de 610pk is alleen te krijgen bij Scania en MAN meende ik, met de V8 en V10, Mercedes komt niet boven de 500pk uit voor zover ik weet ik.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
279 pk is inderdaad belachelijk weinig voor een vrachtwagen.. t is dan ook slechts een distributiewagentje. Je kunt ze tegenwoordig standaard vanaf 610 pk kopen of zo, maar das een wat hogere klasse.
Dan ga je toch ff met de kat van de buren knuffelenquote:Op donderdag 30 september 2004 18:32 schreef BoJo het volgende:
ik haat mensen![]()
dat heb ik vaker gehoord van spoken jaquote:Op donderdag 30 september 2004 18:32 schreef BoJo het volgende:
ik haat mensen![]()
Ik heb het over de VOlvo FH16quote:Op donderdag 30 september 2004 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rond de 610pk is alleen te krijgen bij Scania en MAN meende ik, met de V8 en V10, Mercedes komt niet boven de 500pk uit voor zover ik weet ik.
quote:max. vermogen 79 kW (107 pk)
6000tpm
max. koppel 140 Nm
3000tpm
quote:ABS-remsysteem nee
remkrachtverdeling nee
remassistentie nee
airbag bestuurder nee
airbag passagier nee
zij-airbags nee
hoofdairbags nee
tractiecontrole nee
stabiliteitsregeling nee
quote:centrale deurvergr. ja
elektrische ramen ja, voor
stuurbekrachtiging ja
stimmt.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:37 schreef babba het volgende:
Ligt het nu aan mij, of is die 1e een speelgoed auto
hoeveel CC's heeft jou scheurijzer?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
hehehe... spec's van m'n auto:
[..]
[..]![]()
[..]![]()
1756 cm3quote:Op donderdag 30 september 2004 18:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoeveel CC's heeft jou scheurijzer?
Volvo FH16quote:Op donderdag 30 september 2004 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over de VOlvo FH16Mercedes komt tot 580 meen ik, maar je hebt natuurlijk ook nog Titan
Voor het brutrere Mercedes-geweld
* PeuRac gaat de hond van zn moeder uitlaten
Laat Terberg nou in Benschop staan (het dorp waar mijn ouders wonen) en laat de beste vriend van mijn pa daar nou directeur zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volvo FH16![]()
en Volvo heeft (het NEDERLANDSE!!!) Terberg, waar MB Titan voor heeft
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:44 schreef BoJo het volgende:
Oke voorbeeld van 1ntje die me bijna helemaal gek kreeg.
Ik zeg u moet even de nieuwe versie van LiveUpdate downloaden. Ga naar www.symantec.com , oke,
klik op downloads,
oke,
ziet u "Product Updates?,
nee,
ziet u Virus Protection? ,
nee,
wat ziet u dan wel ?,
mompelmompelvirusmompelmompel,
okay welke pagina bent u ? ,
weet ik niet,
Kijk in uw adres balk en lees even voor wat er staat,
securityresponse.symantec.com ,
Ik zei druk op downloads niet security response ,
oh,
oke ga terug,
klik op downloads
oke
Ziet u nu Product Updates?
nee
(aaaarggghhhh)
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:49 schreef BoJo het volgende:
oke ik was nog niet klaar maar drukte op invoeren per ongeluk
vervolg:
Wat ziet u wel?
ja iets blauws met virus
En psies daaronder staat Product Updates
nee
Jawel, wat ziet eronder staan?
niks
(aaaarggghhh)
ziet u geen zwarte tekst?
nee
Wat ziet dan wel?
Ik zie Virusblabla
en daaronder?
product updates
!!!!!!!!!!!!!!!! oke ziet u dat balkje ernaast?
ja, maar ik moet iets invullen
nee daar kunt u niks invullen
jawel
nee klikt u op het balkje
op browse?
nee op het balkje
maar....oh nu klapt er een schermpje uit
oke, helemaal bovenin ziet u LiveUpdate
nee
ARRRARARARRARAFGGHH !!!!! kijkt u even goed
oh ja daar zie ik het.
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mensen![]()
Ik zag ook zo iets:quote:Op donderdag 30 september 2004 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
dit kwam ik trouwens vandaag tegen
[afbeelding]
Laat ze eens leren wat kwaliteit is danquote:Op donderdag 30 september 2004 18:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat Terberg nou in Benschop staan (het dorp waar mijn ouders wonen) en laat de beste vriend van mijn pa daar nou directeur zijn![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
dit kwam ik trouwens vandaag tegen
[afbeelding]
't ging me eigenlijk om de gigantische PINDY POWAH stickerquote:Op donderdag 30 september 2004 18:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik zag ook zo iets:
Vw golf, superstandaard, maar met een onmogelijk grote aluminium wing er op
Oja, en een mazda 323F Inclusief zo'n vleugel
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
is dat trouwens gemaakt met je telefoon? Scherpe foto man.
Hij zag de telefoon in zijn achteruitkijkspiegel toen jij die foto maaktequote:Op donderdag 30 september 2004 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ken jij die telefoon toevallig ergens van
![]()
![]()
Volvoquote:Op donderdag 30 september 2004 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat ze eens leren wat kwaliteit is dantoen ik bij een Volvo garage werkte (bedrijfswagens dus), toen was er 1 betonmixer, welke elke 2 weken sinds aflevering wel wat had. Oa stuurbekrachtingingspomp (erg vervelend met 3 sturende assen), een motor welke niet meer uit wou, enz.
ja daarom viel de scherpte van die piny powaaah me zo op, volgens mij is de mijne niet zo scherpquote:Op donderdag 30 september 2004 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ken jij die telefoon toevallig ergens van
![]()
![]()
Beter een motor die niet meer uit wil, dan een motor die niet meer aan wilquote:Op donderdag 30 september 2004 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volvo![]()
En: Kan ik niets aan doen... enne... de motor die niet meer uit wilde...het is een Volvo motor die erin ligt
![]()
pindy powaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 30 september 2004 18:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hij zag de telefoon in zijn achteruitkijkspiegel toen jij die foto maakte
ik dacht al dat ik die buitenlander ergens van kendequote:Op donderdag 30 september 2004 18:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hij zag de telefoon in zijn achteruitkijkspiegel toen jij die foto maakte
Iets tegen op grote vleugels ofzo?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik zag ook zo iets:
Vw golf, superstandaard, maar met een onmogelijk grote aluminium wing er op
Oja, en een mazda 323F Inclusief zo'n vleugel
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik die buitenlander ergens van kende![]()
Die ken ik ja, daar ligt een dikke V8 in, de vorige eigenaar werkte bij mn pa op kantoor.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:57 schreef BazzoS het volgende:
@PeuRac: Bij jou in de buurt, bij die medelander-flats, daar staat wel eens een gifgroene VW Kever, achter heel erg opgehoogd met joekels van banden er onder
zou je er een fotootje van kunnen schieten als je hem ziet? ik zie hem haast nooitquote:Op donderdag 30 september 2004 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ken ik ja, daar ligt een dikke V8 in, de vorige eigenaar werkte bij mn pa op kantoor.
ik zal er wel eens lang rijden. Hij staat daar toch tussen t Iselinge en de muziekschool in?quote:Op donderdag 30 september 2004 19:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zou je er een fotootje van kunnen schieten als je hem ziet? ik zie hem haast nooit
moet je beter mikken en de kwaliteit op goed zettenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daarom viel de scherpte van die piny powaaah me zo op, volgens mij is de mijne niet zo scherp![]()
Ja volgens mij wel, iig bij die hoge flats zag ik hem op de parkeerplaats staanquote:Op donderdag 30 september 2004 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zal er wel eens lang rijden. Hij staat daar toch tussen t Iselinge en de muziekschool in?
Ik denk dat jouw voorruit schoner isquote:Op donderdag 30 september 2004 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet je beter mikken en de kwaliteit op goed zetten![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Iets tegen op grote vleugels ofzo?
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw voorruit schoner is![]()
Ik moet mijne weer eens wassen, maar ik durf niet door een wasstraat vanwege m'n schade en ik ben te lui om het met de hand te doen![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
car hater
Dat komt door je eigen onvermogen er een te herkennen.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schaap in wolfskleren hater
lui enzo... en als ik maar kan zien en ik wordt gezien vind ik het best!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:12 schreef Tjabbo het volgende:
beest! barbaar!
Wat doe je in Godsnaam dan in pta. ?quote:Op donderdag 30 september 2004 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lui enzo... en als ik maar kan zien en ik wordt gezien vind ik het best!![]()
ik vind gewoon een wolf in schaapskleren veel meer hebben dan een schaap in wolfskleren...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat komt door je eigen onvermogen er een te herkennen.
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik vind gewoon een wolf in schaapskleren veel meer hebben dan een schaap in wolfskleren...
Ik herken prima de snelle auto's... hier in r'dam zuid tussen alle negers en turken zie ik alleen maar BMW's 318 met een dikke uitlaat en een stel spoilers en een //M badge achterop
Ja okay, net als de rest van NL zie je het bij een beemer. maar zie je het ook bij andere auto's!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik vind gewoon een wolf in schaapskleren veel meer hebben dan een schaap in wolfskleren...
Ik herken prima de snelle auto's... hier in r'dam zuid tussen alle negers en turken zie ik alleen maar BMW's 318 met een dikke uitlaat en een stel spoilers en een //M badge achterop
ik houd van auto's... mooie/nieuwe/speciale auto's zou ik zeker iedere week wassen... met de hand... niet in de automaat want daar gaat je lak van naar de zak... maar bij mijn oude beestje zorg ik er alleen voor dat hij het gewoon goed doet. Ik kijk bijna wekelijks naar het oliepeil en de koelvloeistof enzo... Maar ik was hem pas als hij vies is... niet als hij een beetje regenspettertjes heeft...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat doe je in Godsnaam dan in pta. ?
Ik herken prima de echte GTI tussen de nep-golfjes... en de Civic Type R tussen de naamaak-shit...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja okay, net als de rest van NL zie je het bij een beemer. maar zie je het ook bij andere auto's!
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:17 schreef BoJo het volgende:
de mijne is gewoon een schaap
Dan moet je me dat echt eens uitleggen, want je bent denk ik de enige.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik herken prima de echte GTI tussen de nep-golfjes...
Nee dat vind ik dus ook... en hij wordt ook niet echt vies! En op zilvergrijs zie je ook niet zoveel!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:20 schreef Tjabbo het volgende:
Regenspetters zijn toch ook niet echt vies
Hij wordt smeriger van kraanwater als je haar niet afdroogt.
Onze oude mazda uit 88 (een automaatje) werd minstens eens in de maand gewassen en schoongemaakt al was het moeders mooiste niet.
helemaal mee eens ik heb inmiddals 3 auto's gehad in bijna 2 jaar en ik heb de 2e 1 keer gewassen en verder vin ik et wel best ik ga pas een auto wassen als ik vind dat die auto et waard is gewassen te wordenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik houd van auto's... mooie/nieuwe/speciale auto's zou ik zeker iedere week wassen... met de hand... niet in de automaat want daar gaat je lak van naar de zak... maar bij mijn oude beestje zorg ik er alleen voor dat hij het gewoon goed doet. Ik kijk bijna wekelijks naar het oliepeil en de koelvloeistof enzo... Maar ik was hem pas als hij vies is... niet als hij een beetje regenspettertjes heeft...
velgen en grille vergeten ze vaak!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan moet je me dat echt eens uitleggen, want je bent denk ik de enige.
Zowel de gti als 1.4 cl of de 1.6 rolling stones kan zover verneukt worden dat je niets meer herkend. en helaas wordt dat vaak gedaan.
Ik zie nooit een golf met standaard velgenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
velgen en grille vergeten ze vaak!
mijne maakt alleen een hoop herrie als ik het gas diep intrap, net een schaap :quote:Op donderdag 30 september 2004 19:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]ik trek er (serieus) best veel auto's uit bij het stoplicht met mijn oude vierkante bak
![]()
partitionerenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:26 schreef D-Devil het volgende:
Een harddisk van 120Gb formatteren is niet cool.
Ff in een ander systeem hangen en dan quick formatquote:Op donderdag 30 september 2004 19:26 schreef D-Devil het volgende:
Een harddisk van 120Gb formatteren is niet cool.
Mensen die mij blocken in hun msn list, kan ik niet missenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:34 schreef LoverGirl het volgende:Ik ben er weer! Hebben jullie me gemist?
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:34 schreef LoverGirl het volgende:Ik ben er weer! Hebben jullie me gemist?
Jij doet ook alles voor wat aandacht van vrouwen hequote:Op donderdag 30 september 2004 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
OMFGquote:Op donderdag 30 september 2004 19:34 schreef LoverGirl het volgende:Ik ben er weer! Hebben jullie me gemist?
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij doet ook alles voor wat aandacht van vrouwen he
dingesen????quote:Op donderdag 30 september 2004 19:39 schreef LoverGirl het volgende:
Ik doe lief, want ik heb goede voornemensen als ik echt irritant word, kan iemand me er dan aan herinneren dat ik nog moet dingesen met deze PC?
oh ik dacht juist dat ze weggingquote:Op donderdag 30 september 2004 19:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeweetwel... dingetjes slopen, progjes verstoppen, defraggen...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dingesen????
Sorryquote:Op donderdag 30 september 2004 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh ik dacht juist dat ze wegging![]()
doe maar start--run00> FDISKquote:Op donderdag 30 september 2004 19:40 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Jeweetwel... dingetjes slopen, progjes verstoppen, defraggen...
Jij hebt t echt zwaar op je werk hequote:Op donderdag 30 september 2004 19:43 schreef BoJo het volgende:
ik wil nu al slapen![]()
Oh tuurlijk, die kende ik nog nietquote:Op donderdag 30 september 2004 19:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe maar start--run00> FDISK
en dan partitie verwiijderen.
dan mag je de hele avond hier klooie, als je maar eerst ff reboot.
ben het niet gewend, had nog nooit echt fulltime gewerkt eigenlijk.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt t echt zwaar op je werk he
is ook net nieuwquote:Op donderdag 30 september 2004 19:44 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, die kende ik nog niet
hij werkt niet, hij doet een helpdeskquote:Op donderdag 30 september 2004 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt t echt zwaar op je werk he
Hij komt uit een Raid config zo te zien, ze stonden allebei in V&A in een topic, dus een quickformat ging nietquote:Op donderdag 30 september 2004 19:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ff in een ander systeem hangen en dan quick format
mijn xpandrally demo is bijna binnen
www.xpandrally.com. superspel!
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben het niet gewend, had nog nooit echt fulltime gewerkt eigenlijk.![]()
nooit beseft hoe vrij je op school bent![]()
Wat wil je anders met zo'n chickmagneet van een autoquote:Op donderdag 30 september 2004 19:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mooi klote.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij komt uit een Raid config zo te zien, ze stonden allebei in V&A in een topic, dus een quickformat ging niet. Nou ja het werkt nu wel
.
Gelukkig zit ik nog wel 3 jaar op schoolquote:Op donderdag 30 september 2004 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben het niet gewend, had nog nooit echt fulltime gewerkt eigenlijk.![]()
nooit beseft hoe vrij je op school bent![]()
die had ik nog tegoed van dat roestig van vanochtend he?quote:Op donderdag 30 september 2004 19:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wat wil je anders met zo'n chickmagneet van een auto.
.
Dit is Fok!. je hoort dan een sneer terug te geven.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
die had ik nog tegoed van dat roestig van vanochtend he?![]()
Ik nog een half jaarquote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef Bond het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nog wel 3 jaar op school![]()
![]()
als ik jou was zou ik naar binnen gaan. het wordt winter.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef Bond het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nog wel 3 jaar op school![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
die had ik nog tegoed van dat roestig van vanochtend he?![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja. Want ik wist zo snel niets te plaatsen daarop
.
ja ik zit binnen namelijk.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:55 schreef BoJo het volgende:
Je bent wel op de droogheidstoer he Tjabbo
echt?quote:Op donderdag 30 september 2004 19:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja ik zit binnen namelijk.
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:59 schreef BoJo het volgende:
Had ik een klant vandaag met een Dell laptop, 1,2 ghz en 128 mb ram. Zo'n zakenmannetje dus propvol programma's, had ie te klagen dat norton z'n pc langzaam maakte![]()
Dat ligt niet aan jou neequote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de hond heeft weer genoeg gescheten
LIgt het aan mij of is Fok! gewoon traag op dit moment?
Dit omdat ik jouw quote in mijn ondertitelquote:Op donderdag 30 september 2004 19:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik naar binnen gaan. het wordt winter.
Ja hij nam wel veel geheugen, 25 MB nam alleen Nortonquote:Op donderdag 30 september 2004 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]het is ook wel echt zo... Northon maakt de boel echt langzaam... vooral het opstarten
McAfee rulet![]()
nee aan JOU!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:01 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou nee
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Fok! gewoon traag op dit moment
Ssst! Niet zo hard, straks hoort-ie het nog!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee aan JOU!
OPBOKKEN!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:03 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ssst! Niet zo hard, straks hoort-ie het nog!
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:01 schreef Bond het volgende:
[..]
Dit omdat ik jouw quote in mijn ondertitel![]()
nee geintje nou goed.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
echt?![]()
* LoverGirl mompelt iets over een leven enzo...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OPBOKKEN!
1 = verwacht t nietquote:Op donderdag 30 september 2004 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
LG, waarom staat er een regenboog in je avatar?
Dit zijn mijn verklaringen:
1/ je bent christelijk
2/ je bent een Breezahslet
3/ je bent geestelijk gehandicapt
Geen van allenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
LG, waarom staat er een regenboog in je avatar?
Dit zijn mijn verklaringen:
1/ je bent christelijk
2/ je bent een Breezahslet
3/ je bent geestelijk gehandicapt
The Osbourn'squote:Op donderdag 30 september 2004 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Je beseft wel dat je nu je portretrecht verspeeld hebt he?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
zelf kennis is oke, ole olequote:Op donderdag 30 september 2004 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie er achterlijker uit dan Jack Osbourne
Nog erger? Dat bestaat niet man, dan ben je nog dommer als king-kongquote:Op donderdag 30 september 2004 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie er achterlijker uit dan Jack Osbourne
Het is dommer dan... en de King Con die jij bedoelt, is wat bij de Amerikaanse maffia zoveel is als een "meesterzwendelaar" (heb geen betere vertalingquote:Op donderdag 30 september 2004 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog erger? Dat bestaat niet man, dan ben je nog dommer als king-kong
Dat wil je zelf nietquote:Op donderdag 30 september 2004 20:18 schreef Hugster het volgende:
stil zeg op irc
komen jullie herm en mij is ff gezelschap houden
Moet je me er niet uitgooien, nu wil niemand meerquote:Op donderdag 30 september 2004 20:18 schreef Hugster het volgende:
stil zeg op irc
komen jullie herm en mij is ff gezelschap houden
Doe maar ja, wie moet anders mn spelvouten verbeterenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:19 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Het is dommer dan... en de King Con die jij bedoelt, is wat bij de Amerikaanse maffia zoveel is als een "meesterzwendelaar" (heb geen betere vertaling)... zal ik je alweer ontblocken?
Okee heel slecht planquote:Op donderdag 30 september 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe maar ja, wie moet anders mn spelvouten verbeteren
Leuke quintezz look-a-like, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik van de weg word afgetrokkenquote:The G Tech Pro Performance Meter lets you quickly, accurately and simply measure the following performance and safety parameters:
* 0 to 60 mph time
* 1/4 mile elapsed time (E.T.)
* 1/4 mile trap speed
* Instantaneous lateral acceleration (G s)
* Sustained lateral acceleration (G s)
* 60 mph braking distance
* Instantaneous braking Gs
* Sustained braking Gs
* Horsepower
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:23 schreef ThaFreak het volgende:
zooow gaat weer hard met de slowchat
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:22 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Okee heel slecht plan
Kijk niet zo zieligquote:Op donderdag 30 september 2004 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:27 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Kijk niet zo zielig
lekker de platte pet uitdagenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:23 schreef Alfisti het volgende:
Vandaag een g-tech pro besteld, leuke spielerij voor in de 155![]()
[afbeelding]
[..]
Leuke quintezz look-a-like, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik van de weg word afgetrokken
heb je eigenlijk wel door dat je hier niet gewenst bent?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:27 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Kijk niet zo zielig
wat hij zegt!!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja, ophoeren jij![]()
precies, ophoeren drmeequote:Op donderdag 30 september 2004 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je eigenlijk wel door dat je hier niet gewenst bent?
Nee dat heeft ze niet, is ze niet gewenst dan?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nergens een duppie in gemietert dus neequote:Op donderdag 30 september 2004 20:34 schreef Bond het volgende:
[..]
Nee dat heeft ze niet, is ze niet gewenst dan?![]()
quote:
Het F1-circus zal volgend seizoen voor het eerst sinds jaren niet op het circuit van Silverstone race. F1-baas Ecclestone en de eigenaars van het circuit, de Britse autosportfederatie BRDC, raakten het niet met elkaar eens en dat betekent dat de race vandaag (donderdag) van de voorlopig F1-kalender werd gehaald
Negeren is de oplossing!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze is aandachtsgeil. Als ze hier komt, is de gemiddelde PTASCer geeergerd en gaat haar beledigen --> aandacht geven. Al deze aandacht print ze uit en straks in bed gaat ze zichzelf vingerne bij de aanblik van onze reacties....
Als we haar nu gewoon negeren, gaat ze naar een andere SC, zodat ze kan vingerne bij die uitgeprinte pagina's
TOMMEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 30 september 2004 20:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
als ze deze pagina uitprint staat jou foto er ook op, en gaat ze helemaal niet vingeren, maar overgevenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze is aandachtsgeil. Als ze hier komt, is de gemiddelde PTASCer geeergerd en gaat haar beledigen --> aandacht geven. Al deze aandacht print ze uit en straks in bed gaat ze zichzelf vingerne bij de aanblik van onze reacties....
Als we haar nu gewoon negeren, gaat ze naar een andere SC, zodat ze kan vingerne bij die uitgeprinte pagina's
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
als ze deze pagina uitprint staat jou foto er ook op, en gaat ze helemaal niet vingeren, maar overgeven![]()
vond het zelf wel leukquote:Op donderdag 30 september 2004 20:43 schreef Bond het volgende:
@ TF zo is het lang niet zo leuk
whehehe... het is nu echt f*cking gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:43 schreef Bond het volgende:
@ TF zo is het lang niet zo leuk
anders ik wel, als ik nu ga slapen ben ik straks om 5u al wakker en wat moet je dan doen behalve met jezelf spelenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:46 schreef PeuRac het volgende:
gebeurt er nog wat hier
damn, ik heb t gevoel alsof t al 12u is, ik ben helemaal brak
Yugo powaaaaahhhhquote:Op donderdag 30 september 2004 20:49 schreef PeuRac het volgende:
BoJoje usericon
![]()
![]()
ik ga tv kijken/inslaap vallen op de bank
ik ookquote:Op donderdag 30 september 2004 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
ik ben ook zo gigantisch verrot man... niet normaal...
ook niet om je aanstaande hard te pakken?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
* Tommy_Kuklinski is ook brak
helemaal geen zin om naar huis te fietsen
ze mag bovenop vandaagquote:Op donderdag 30 september 2004 20:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook niet om je aanstaande hard te pakken?
stoned?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:51 schreef BoJo het volgende:
Ik dacht vandaag serieus dat het woensdag was, ik heb ergens een dag overgeslagen...maar waar
nee al 2 weken niet meer, misschien is dat hetquote:Op donderdag 30 september 2004 20:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
stoned?
D8 ik alquote:Op donderdag 30 september 2004 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
whehehe... het is nu echt f*cking gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
hufter.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee al 2 weken niet meer, misschien is dat het![]()
Waar zie jij Hugsterquote:Op donderdag 30 september 2004 20:56 schreef BoJo het volgende:
Mooi logo heb ik he Hugster![]()
die zit mee te loerenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waar zie jij Hugster
laat eens een foto zien danquote:Op donderdag 30 september 2004 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil kattenmeubel Merlin bestellen, maarik kan nergens een plaatje vinden..
nietquote:Op donderdag 30 september 2004 20:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
IRC is ook een saai gedoei momenteel
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:54 schreef Bond het volgende:
[..]
D8 ik alKan er gewoon nog steeds niet in
![]()
waar niet inquote:Op donderdag 30 september 2004 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt!!!
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
laat eens een foto zien dan
Ik ben er nietquote:Op donderdag 30 september 2004 20:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
IRC is ook een saai gedoei momenteel
zeg niet te lui en precies het zelfde posten als op got héquote:Op donderdag 30 september 2004 20:23 schreef Alfisti het volgende:
Vandaag een g-tech pro besteld, leuke spielerij voor in de 155![]()
[afbeelding]
[..]
Leuke quintezz look-a-like, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik van de weg word afgetrokken
heb je geen foto van die Merlin dan?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De Luxor is dit.. deze word het als het toch niet de Merlin word
NIETquote:Op donderdag 30 september 2004 21:02 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik ben er niet![]()
Zie je Tommy_Kuklinski wil ook dat ik terug kom is er tenminste wat leven daarzo![]()
irc... bannetje enzoquote:Op donderdag 30 september 2004 21:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar niet in![]()
pta op ircquote:Op donderdag 30 september 2004 21:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar niet in![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De Luxor is dit.. deze word het als het toch niet de Merlin word
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
NIET
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
hoeveel katten heb je eigenlijk? 36?
5675quote:Op donderdag 30 september 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
hoeveel katten heb je eigenlijk? 36?
animal sexquote:Op donderdag 30 september 2004 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Cavia foto topic
ohja, wat was die link voor die fokkers van vanochtendquote:Op donderdag 30 september 2004 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
animal sex![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond heren en enkele dames.. dat was me 't dagje wel *Omgeving Amsterdam ontzettend hekelt*
http://www.mypetstop.com/nl/breeds/quote:Op donderdag 30 september 2004 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja, wat was die link voor die fokkers van vanochtend![]()
![]()
Sinds wanneer word ik eigenlijk geacht een mening te hebben?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo trekt zich terug in een rustig hoekjequote:Op donderdag 30 september 2004 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.mypetstop.com/nl/breeds/
wat the hell ligt daarquote:Op donderdag 30 september 2004 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Dit is ons huidige kattenmeubel
moeten ze maar wachten met sluitenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das vrij simpel, alles ligt te ver uit elkaar, en als je om 11 uur uit Rotterdam vertrekt, en je moet in totaal zo'n 12 adressen langs, kun je er de donder op zeggen dat je er zeker 3 niet haalt voor sluitingstijd..
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:20 schreef BoJo het volgende:
mag je tieten als avatar hebben ?
Je mag alleen niets provocerends, geloof ik?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:20 schreef BoJo het volgende:
mag je tieten als avatar hebben ?
Dat zeg ik ook iedere keer, maar ze luisteren nooit..quote:Op donderdag 30 september 2004 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
moeten ze maar wachten met sluiten![]()
Ga ik morgen heenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond heren en enkele dames.. dat was me 't dagje wel *Omgeving Amsterdam ontzettend hekelt*
provocerends tot wat ? rukken ?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:23 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Je mag alleen niets provocerends, geloof ik?
Dus jou tieten mogen niet?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:23 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Je mag alleen niets provocerends, geloof ik?
hey Kont waarom ben je gebant?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:24 schreef Bond het volgende:
[..]
Ga ik morgen heenBroertje opzoeken
![]()
Arthur Eendquote:Op donderdag 30 september 2004 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat the hell ligt daar![]()
Zie ik eruit alsof ik de FAQ enzo uit m'n hoofd ken?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
provocerends tot wat ? rukken ?
stond hier iets over tieten ?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
foutje
OPROTTEN! Moet ik het spellen ofzo..jezus man.. pff.. WEG JIJ!quote:Op donderdag 30 september 2004 21:19 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Sinds wanneer word ik eigenlijk geacht een mening te hebben?
daar stond dit:quote:Op donderdag 30 september 2004 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
stond hier iets over tieten ?
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Arthur Eend
Sandra is aan de beurt, tot in deel 280
Geen idee ik zei iets over tt aanpassen en toen kon ik er niet meer inquote:Op donderdag 30 september 2004 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey Kont waarom ben je gebant?
ga je gang van mijn part hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 21:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik nou tieten als avatar of niet ?![]()
Denk het wel *heeft er meerdere gezien, ook met complete naakte meiden*quote:Op donderdag 30 september 2004 21:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik nou tieten als avatar of niet ?![]()
moet je maar niet zo vervelend doenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:32 schreef Bond het volgende:
[..]
Geen idee ik zei iets over tt aanpassen en toen kon ik er niet meer in![]()
gif is te groot zie ik netquote:Op donderdag 30 september 2004 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ga je gang van mijn part hoor
als je em wilt uploaden moet ie klein ja.. je kan er ook een webicoon van maken.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
gif is te groot zie ik net![]()
ik ga d'r denk ik onthoofden, gaat toch niet om de kop.
hij is te groot , 15 kb. wat een rukquote:Op donderdag 30 september 2004 21:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je em wilt uploaden moet ie klein ja.. je kan er ook een webicoon van maken.
Op eigen webspace zetten en de URL invoeren in je profielquote:Op donderdag 30 september 2004 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is te groot , 15 kb. wat een ruk![]()
hoe maak ik een webicoon?![]()
het is treiter BoJo dag vandaagquote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 10268 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
schiet nou maar op met die tieten crimineel.....quote:Op donderdag 30 september 2004 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is te groot , 15 kb. wat een ruk![]()
hoe maak ik een webicoon?![]()
Deed ik niet, ik deed niet echt vervelend, vroeg netjes of het mochtquote:Op donderdag 30 september 2004 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je maar niet zo vervelend doen![]()
ik heb die 2 niet neer geknalt hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
schiet nou maar op met die tieten crimineel.....
oja verwacht binnenkort bezoek van de coppers![]()
oow zal ze daar dan ook gelijk voor bellen als ik toch al bezig ben.......quote:Op donderdag 30 september 2004 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb die 2 niet neer geknalt hoor![]()
je mag ook niks vragen, snap je dat dan niet ofzo, ben je dom ofzo, ben je achterlijk ofzo, was jij dat in knoop in je zakdoek afgelopen keer ofzo ?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:44 schreef Bond het volgende:
[..]
Deed ik niet, ik deed niet echt vervelend, vroeg netjes of het mocht, was ik er meteen uit weg
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef BoJo het volgende:
oh
ik was hem al aan het verneuken , en dan nog :
[..]
het is treiter BoJo dag vandaag![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oow zal ze daar dan ook gelijk voor bellen als ik toch al bezig ben.......
nog zo'n crimineelquote:Op donderdag 30 september 2004 21:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij denkt dat wij samen spannen bojo
zodra hij teveel weet gaat de procedure in werking, gesnopen?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij denkt dat wij samen spannen bojo
dan moeten we snel zijn, gaan we met de CRE of met de Alfa?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
zodra hij teveel weet gaat de procedure in werking, gesnopen?![]()
ja hequote:Op donderdag 30 september 2004 21:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
lelijke tieten
met de CRE zijn we er in no timequote:Op donderdag 30 september 2004 21:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan moeten we snel zijn, gaan we met de CRE of met de Alfa?
CRE, dan kan TF mooi het parket van dichtbij zien, heel dichtbijquote:Op donderdag 30 september 2004 21:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan moeten we snel zijn, gaan we met de CRE of met de Alfa?
Oow d8 je daar alles moet vragen, maar volgend ekeer niks meer vragenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag ook niks vragen, snap je dat dan niet ofzo, ben je dom ofzo, ben je achterlijk ofzo, was jij dat in knoop in je zakdoek afgelopen keer ofzo ?
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
okey die tieten waren lelijk en oervervelend![]()
ik denk dat hij er weinig van zietquote:Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
CRE, dan kan TF mooi het parket van dichtbij zien, heel dichtbij
Dan wordt het toch de alfa? Duurt wel iets langer voordat jij en bobjo er dan zijn, maar achquote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik denk dat hij er weinig van ziet![]()
wil geen vlekjes op mijn parket
nee hoor, ik heb speciale "vervoer tassen"quote:Op donderdag 30 september 2004 21:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dan wordt het toch de alfa? Duurt wel iets langer voordat jij en bobjo er dan zijn, maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |