quote:Op donderdag 30 september 2004 15:27 schreef dvdk het volgende:
ik zat net te denken:
Verkrachters kunnen minder uithalen als ze al geschoten hebben voor ze daadwerkelijk een kont of vagina binnen zijn gedrongen.
Daarom is het mischien verstandig meisjes te leren rukken, zodat als ze dreigen verkracht te worden, ze zo de dader onschadelijk kunnen maken.
Pijpen zou mischien ook kunnen worden opgenomen in't vakkenpakket op de middelbare school, maar dan mischien in't vrije deel of zo want dat is toch al een stuk intiemer en een ongewassen pik in je mond is nou ook niet zo fris.
Maar ik vind de ruklessen voor vrouwen wel degelijk een effectieve manier om verkrachting te voorkomen.
Iemand het hier mee eens?
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:57 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen, maar wat gaan de meiden uit de klas dan doen terwijl de jongens met hun ruklessen bezig zijn?
quote:Daarom is het mischien verstandig meisjes te leren rukken, zodat als ...
Duh... RUKKEN!quote:Op donderdag 30 september 2004 15:57 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen, maar wat gaan de meiden uit de klas dan doen terwijl de jongens met hun ruklessen bezig zijn?
Spuit dan gewoon deo of iets anders erin, dan piept tie wel anders...quote:Op donderdag 30 september 2004 15:46 schreef V1z0R het volgende:
of zon busje meenemen (was van dat spul moest je onder eikel doen werd ie nl ongevoeliger door(gelezen in sexblunders)) en dan die gebruiken gewoon helemaal leegspuiten op zn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |