quote:Is mijn opa pauper?
Opa is vandaag hier, en ik had dorst. Dus ik stuur opa naar de winkel om cola te halen, we hadden immers niets meer in huis.
Na een half uur, HALF UUR! zolang laat je iemand toch niet wachten!?, komt de beste man terug. Ik zie 'm lopen en wat zie dat hij vast heeft? een tasje van de edah , en wat had hij bij zich? huismerk cola! Dat kan je toch niet maken man!? Heb ik 'm meteen maar teruggestuurd, en hem ook meteen 2 sloffen Dafidoff laten halen, want die waren ook op.
Maar goed, mijn opa lijkt dus pauper!
Wat kan ik hier tegen doen?
Maar iedereen gaat er wel kijken, dus Spamquote:Op donderdag 30 september 2004 15:26 schreef Bart-Willem het volgende:
Daar was ik vroeger eigenaar van, ik heb het doorverkocht aan een stel SV-malloten.
En niks te spam, ze kraakt het enorm af. Dan is het geen reclame lijkt me.
Iedereen kijkt tv, is dat ook spam?quote:Op donderdag 30 september 2004 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar iedereen gaat er wel kijken, dus Spam![]()
^quote:Op donderdag 30 september 2004 15:29 schreef Clab het volgende:
http://www.elitelife.nl/s(...)0ba291&threadid=7816
Geen kommentaar
OMFG !!!quote:Paps rijdt tegenwoordig in een Range Rover.
Mams in een E500 van Benz
Ik heb een A3 quatro 3.2
Zo gaaf dat je meteen lid werd?quote:Op donderdag 30 september 2004 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
gaaf een kakkerforum
Check het bericht van vandaag 15.35 uurquote:Op donderdag 30 september 2004 15:29 schreef Clab het volgende:
Geen kommentaar
Bah, elitair rommel...quote:Op donderdag 30 september 2004 15:29 schreef Clab het volgende:
Geen kommentaar
quote:by elitair gezwel...
wat een schroeberaal geneuzel
Enfin, ik was laatst in het Geel Kasteel om even een biertje te happen. Zit er een kerel aan de bar die z'n drankrekening niet eens meer kon betalen, hij had die rekening al 2 maanden openstaan. Nou gaat die kerel werken voor z'n pecunia. De arbeider! Dat zoiets nog lid wordt tegenwoordig van ons prachtig USC. Zal wel een HBO-er zijn geweest.
Enfin, stelling: wat vinden jullie ervan de het HBO-tuig de landelijke corpora over lijken te nemen?
je hebt topch wel door dat dat forum waarschijnlijk een beetje in het leven is geroepen door een paar pubers die zo met elkaar zitten te geinen?quote:Op donderdag 30 september 2004 15:35 schreef Fwnk het volgende:
http://www.elitelife.nl/s(...)id=299092#post299092
iK HEB ZE MAAR EVEN OP DIT topic gewezen
staat er alquote:Op donderdag 30 september 2004 15:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
^
wie flikkert daar een plaatje van een lada neer
joh.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bah, elitair rommel...
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:43 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben al geband na een post
Ik heet daar geen p-etr-aquote:Op donderdag 30 september 2004 15:45 schreef Fwnk het volgende:
http://www.elitelife.nl/showthread.php?s=&threadid=7849
Kraagjes zijn zo middeleeuws... :')quote:Met de kraag omhoog, doe ik mijn betoog
ja geen idee, dr staat wel zo'n knop om een plaatje in te voegen, maar dat werkt dus niet, maar in dat auto topic waar het mee begon werkte die welquote:Op donderdag 30 september 2004 15:50 schreef p-etr-a het volgende:Galbrecht.
Hoe moet je daar wel plaatjes plaatsen dan? met <zulke> tags?
Ik post zo ongeveer overal. Ik heb je biertopic al gevonden.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:01 schreef Roellio het volgende:
Waar posten jullie dan?
Ik heb een biertopic in "borrelhoek" geopend!
Die post van jouquote:Op donderdag 30 september 2004 15:43 schreef MikeyMo het volgende:
het is me gelukt, elitairmethair is erquote:Op donderdag 30 september 2004 15:48 schreef p-etr-a het volgende:
elitairmetflair
Overtroffenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:43 schreef MikeyMo het volgende:
Ik nog nietquote:Op donderdag 30 september 2004 19:28 schreef Kamphuys het volgende:
Godver, ook al gebanned
Heee Buddy!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:31 schreef Stuart het volgende:
Leuk![]()
Heey Funmasterquote:Op donderdag 30 september 2004 19:32 schreef funmaster het volgende:
[..]
Heee Buddy!
Doe jij óók mee?![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:25 schreef galbrecht het volgende:
ik heb er een naam topic
Ze moeten ons dankbaar zijn die vieze 'elitairen'quote:Op donderdag 30 september 2004 21:30 schreef p-etr-a het volgende:
Vanmiddag waren er pas 30 mensen ofzo geregistreerd, nu 155.
Ik vind het er wel grappig, al die mensen die nu al "Banned" hebben ipv "Member" onder hun naam enzo. Ik doe het toch nog aardig danquote:Op donderdag 30 september 2004 21:38 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Ze moeten ons dankbaar zijn die vieze 'elitairen'![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik vind het er wel grappig, al die mensen die nu al "Banned" hebben ipv "Member" onder hun naam enzo. Ik doe het toch nog aardig dan.
Jij bent ook nog steeds aanwezig zie ikquote:Op donderdag 30 september 2004 21:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]Petraaaaa
Hossamquote:Op donderdag 30 september 2004 21:55 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is je naam daar Lango?
Wij zijn daar echt toffe users!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:04 schreef Fwnk het volgende:
Nou staan p-etr-a en ik allebei in de top10 posters....
Ik heb nog geen mailtje in me hotmail van zequote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef p-etr-a het volgende:
Exact!
Oh en Lango ik zie jou niet bij de online users.
Hotmail is rottig de laatste tijd.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:13 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mailtje in me hotmail van ze![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:14 schreef p-etr-a het volgende:
Hotmail is rottig de laatste tijd.
Ik ben er hoor.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:15 schreef Fwnk het volgende:
p-etr-aaaaaaaaa kom terug!!!![]()
quote:fantastische gebeurtenis
nu liep ik laatst tussen het werkvolk op de markt(zowiezo een plaats waar ik niet graag kom) zie ik daar zo'n kind zitten die horloge's verkoopt, vraag ik aan dat kind, wat kost zo'n uurwerkje. zegt ze 1 euro. Geef haar die euro en ga keihard op dat horloge stampen begint dat kind te huilen, wat doe je met mijn horloge... zeg ik zo, die heb ik toch gekocht
toch wel vermakelijk hoor dat werkvolk
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:22 schreef Arti het volgende:
http://www.elitelife.nl/showthread.php?s=&threadid=7936![]()
quote:Zal ik eens op jouw gaan stampen? Denk alleen niet dat er iemand om jouw gaat janken.
Ken je nagaan, ben je gewoon nog minder waard dan een horloge van 1 euro
ow jah nu weet ik weer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:13 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Pfff weet je toch sinds dat ze bij de Mc drive me Mercedes gebeukt hebben
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:16 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja weg praat paaltje
en toen wou ik op de bel drukken was die ook weg![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:18 schreef p-etr-a het volgende:
Sinner:
Mag ik vragen wat Amnesia nou feitelijk misdaan heeft op dit forum?
Ivy:
Dat mag jij vragen ja!
Sinner :
Wat heeft Amnesia nou feitelijk misdaan op dit forum?
geen idee heb toch die mc achter in me tuin laten bouwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten die weg breder voor ons maken.
tenslotte zijn wij vaste klant
BTW is dat praat paaltje al gemaakt ?
Joaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
geen idee heb toch die mc achter in me tuin laten bouwen![]()
Als we die criminelen vinden dan maken we ze af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:26 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
is gestolen door een of ander stoneytimes
..jonkvrouwe Laurianne, zijt gij dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:18 schreef p-etr-a het volgende:
Sinner:
Mag ik vragen wat Amnesia nou feitelijk misdaan heeft op dit forum?
Ivy:
Dat mag jij vragen ja!
Sinner :
Wat heeft Amnesia nou feitelijk misdaan op dit forum?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:33 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
..jonkvrouwe Laurianne, zijt gij dat?
Jazeker! Hoe staat het ermee?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:33 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
..jonkvrouwe Laurianne, zijt gij dat?
quote:Origineel gepost door Fwnk:
Kan iemand deze Arbeiders bannen? Dank-u.
Zeker niet, zeker niet. Hij is érg goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:53 schreef Arti het volgende:
Arend Jan Diederik lijkt me ook geen verkeerde kèrel![]()
wat is je nickname?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:55 schreef djenneke het volgende:
ahh, fwnk, doe me nou een beetje helpen joh! ik heb er zo'n lol in!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
wat is je nickname?
Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:00 schreef p-etr-a het volgende:Goedzo!
Wat een overwicht heb ik hier toch...
elitairmetflair for moderator!
Idd.... en wat een figuren !!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god... Wat een forum...![]()
Hij is mooi! Ik heb op JA! gestemd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:09 schreef Fwnk het volgende:
poll gemaakt
Whehehe, ben jij dat!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:11 schreef livEliveD het volgende:
http://www.elitelife.nl/showthread.php?s=&threadid=7963
Eens kijken of het goed gaat lopen![]()
*Proest*quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:11 schreef livEliveD het volgende:
http://www.elitelife.nl/showthread.php?s=&threadid=7963
Eens kijken of het goed gaat lopen![]()
Yepquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:12 schreef p-etr-a het volgende:
Whehehe, ben jij dat!?
Ik wacht nog op mijn bevestigingsmail...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:17 schreef beugeljosti het volgende:
lol geregistreed
Ik had hem binnen 1 secondequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wacht nog op mijn bevestigingsmail...![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:19 schreef djenneke het volgende:
hmmm, nog steeds geen ban gekregen... Hee, maar wie noemt mij hier slutface...
Op wie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:27 schreef Fwnk het volgende:
volgens mij zijn die mensen echt boos nu
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:27 schreef Fwnk het volgende:
volgens mij zijn die mensen echt boos nu
Ik heb em nog steeds niet, misschien accepteren ze geen hotmail-accounts...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik had hem binnen 1 seconde
Tsja... ik kom hier inderdaad met steeds minder plezier. Daar kan ik tenminste echt zijn wie ik ben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:32 schreef Fwnk het volgende:
Fok is gewoon een pauperig kutforum
Jawel hoor, ik heb ook met hotmail gedaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb em nog steeds niet, misschien accepteren ze geen hotmail-accounts...
Ik ben er trots op om pauper te zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:32 schreef Fwnk het volgende:
Fok is gewoon een pauperig kutforum
*checked hotmail weer*quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb ook met hotmail gedaan.
Het ligt gewoon aan Hotmail, dat ontvangt heel veel mails tegenwoordig uiterst langzaam.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*checked hotmail weer*
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Tsja... ik kom hier inderdaad met steeds minder plezier. Daar kan ik tenminste echt zijn wie ik ben.
Dat mag je wel zeggen ja... wat een rotforum wordt het op deze manier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:38 schreef Fwnk het volgende:
Hoewel www.elitelife.nl ook erg begint te verpauperen nu
Ik wil nog steeds weten wie die dame in jou avatar is, want die heeft wel een lekker figuur lijkt me zoquote:Op donderdag 30 september 2004 15:29 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jees wat een sukkels
Kom meedoen, je lacht je suf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:39 schreef Bupatih het volgende:
Dat is nep man
'k Wou net zeggen... genoeg elitaire mensen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:49 schreef Fwnk het volgende:
Ik en elitairmetflair sowieso
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Kom meedoen, je lacht je suf.
quote:The username you entered as your referrer could not be located.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:57 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
elitairmetflair
Doe het dan zonder refer, dan lukt het misschien wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar het registreren lukt niet
Gaf het die error.
Oh laat maar, ik snap het alquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:01 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Doe het dan zonder refer, dan lukt het misschien wel.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:44 schreef Fwnk het volgende:
jeannette
Gepost op: 01-10-2004 16:38
Click Here to See the Profile for jeannette Reply w/Quote Edit/Delete Message
Member
elitaire orgie
Gezien de overmatige interesse om een jacuzzi te delen met mij en elitairmetflair, stel ik voor om een lijst aan te maken alhier. Iedereen die geinteresseerd is in een date met twee hockey sloeries kan zich hier aanmelden. Heb het wel gehad met de trio's. Dus allen: Meldt u hier!
p.s. met een mooie auto kom je sneller onze garage binnen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:44 schreef Fwnk het volgende:
jeannette
Gepost op: 01-10-2004 16:38
Click Here to See the Profile for jeannette Reply w/Quote Edit/Delete Message
Member
elitaire orgie
Gezien de overmatige interesse om een jacuzzi te delen met mij en elitairmetflair, stel ik voor om een lijst aan te maken alhier. Iedereen die geinteresseerd is in een date met twee hockey sloeries kan zich hier aanmelden. Heb het wel gehad met de trio's. Dus allen: Meldt u hier!
p.s. met een mooie auto kom je sneller onze garage binnen
Ik ben er ook bij hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:09 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
*afmeldt
Maak een troost topic aan voor Elitequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:01 schreef p-etr-a het volgende:
Jammer livEliveD!
*meldtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij hoor.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:46 schreef djenneke het volgende:
ik mis elite.....
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:43 schreef MikeyMo het volgende:
Grappig, ze hebben een allemaal retedure auto's maar niemand heeft blijkbaar een digiam om echte foto's te maken.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:29 schreef Clab het volgende:
Geen kommentaar
Omdat het geld van hun ouders is inderdaad, en ze zelf nog niets waar hebben gemaakt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:21 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens mijn permban lurkte ik al in dit topic.
En ik keek dus ook op dat forum, waarin die luitjes met de auto's van hun ouders patsten.
De vraag die ik toen had en blijf hebben:
ALS JULLIE ZO FUCKING RIJK ZIJN WAAROM KAN ER DAN GEEN DIGITALE CAMERA VANAF OM DIE KLERE AUTO'S TE FOTOGRAVEREN!!!??
Stelletje armoedzaaiers daar.
Dude,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:21 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens mijn permban lurkte ik al in dit topic.
En ik keek dus ook op dat forum, waarin die luitjes met de auto's van hun ouders patsten.
De vraag die ik toen had en blijf hebben:
ALS JULLIE ZO FUCKING RIJK ZIJN WAAROM KAN ER DAN GEEN DIGITALE CAMERA VANAF OM DIE KLERE AUTO'S TE FOTOGRAVEREN!!!??
Stelletje armoedzaaiers daar.
Of veel fantasiequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dan moet je minimaal
-Roderik
-Gert jan
-Jan Willem
-Pieter
of een andere kak naam hebben en oud geld hebben
Ik ga me denk ik ook opnieuw reggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:09 schreef cappp het volgende:
heb me weer geregt
cappp = piet-jan-jacob![]()
Done!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:11 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik ga me denk ik ook opnieuw reggen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:10 schreef Posdnous het volgende:
knowall![]()
![]()
Nee hoor, net als hier: Ridocar dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dan moet je minimaal
-Roderik
-Gert jan
-Jan Willem
-Pieter
of een andere kak naam hebben en oud geld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |