Als het antwoord op vraag 2 ja is dan zou het antwoord op vraag 1 vast ook ja zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 10:29 schreef MikeyMo het volgende:
1. Zou ze me nu haten?
2. het meisje dat door haar vader misbruikt zou zijn, zou ze zichzelf daarmee bedoelen?
de vorige is zgn een MM afzeiktopic en dus moest hij op slot. Geen verrassing, Frenkie gooit al mijn topics in R&P standaard op slotquote:Op donderdag 30 september 2004 10:34 schreef qizl het volgende:
Je opent een topic 2x zelfs (hoezo overkill)
Zucht je reageert op het meest interresante gedeelte van mijn reply. Of blijf je gewoon lieverquote:Op donderdag 30 september 2004 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de vorige is zgn een MM afzeiktopic en dus moest hij op slot. Geen verrassing, Frenkie gooit al mijn topics in R&P standaard op slot
het enige waar ik beneiuwd naar ben is of ze zelf misbruikt ozu zijn of zoals enkelen aangaven in poging 1: dat ze meelevend is met slachtoffers van seksueel misbruikquote:Op donderdag 30 september 2004 10:34 schreef qizl het volgende:
Ben je nu wel geinterreseerd in haar of gewoon op je pik getrapt omdat je nu minder leuk blijkt ?
Blijft een vaag verhaal. Als ze je in feite geen moer kan schelen ?
Je opent een topic 2x zelfs (hoezo overkill)
je blijft je verbazen
Dan is intresse in de vrouwelijke psyche wel een heel flauw excuus.
Geef maar toe je vind haar wel leuk(En je hebt geen humor
)
Dat klinkt als een droomman.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:42 schreef Copycat het volgende:
Haten lijkt me een groot woord, ik denk eerder dat ze je een gevoelloze eikel vindt met een sick sense of humor.
kaarsen, het blijve wonderlijke dingen nietwaar. Ze kunnen zoveel helen wat stuk isquote:Op donderdag 30 september 2004 10:42 schreef Copycat het volgende:
Haten lijkt me een groot woord, ik denk eerder dat ze je een gevoelloze eikel vindt met een sick sense of humor. Al dan niet ingegeven door haar eigen hang-ups.
Zet bij je volgende treinreis een kaars voor je raam en alles sal reg kom.
Zonder dat gevoelloze wel.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat klinkt als een droomman.
Kut.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder dat gevoelloze wel.
klinkt als schuldgevoelquote:Op donderdag 30 september 2004 10:48 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt, wat boeit jou dat nou?
Ze interesseerde je totaal niet zeg je, wat verrekt het jou dan dat je haar niet meer ziet!
Ik was niet verliefd op haar ofzo, dat is iets genuanceerder dan "ze boeit ej totaal niet"...quote:Op donderdag 30 september 2004 10:48 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt, wat boeit jou dat nou?
Ze interesseerde je totaal niet zeg je, wat verrekt het jou dan dat je haar niet meer ziet!
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:52 schreef Georges het volgende:
Je geeft al zelf aan dat je totaal niet geinteresseerd bent in haar, waarom er dan een topic over openen?
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd op haar ofzo, dat is iets genuanceerder dan "ze boeit je totaal niet"...
Als ze me helemaal niets zou boeien zou ik ook dit topic niet openen natuurlijk
Ik heb alleen de OP gelezen, maar dan is het antwoord simpel: ze kon je opmerkingen niet waarderen en geen verder contact meer.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wie het zegtquote:Op donderdag 30 september 2004 10:57 schreef AntiChrist het volgende:
ik denk dat ze je haat.. net als ik en de rest van fok
Is dit een grap ofzo?quote:ik heb een vlotte babbel en de skill om grappen te kunnen maken bezit ik ook
Een discman: die heb altijd al dagelijks bij me :')quote:Op donderdag 30 september 2004 11:04 schreef rickyB het volgende:
[..]
Is dit een grap ofzo?
Je hebt geen gevoelens voor haar en zij reageert ineens bot, nou boeien.
Eerste keer in drie weken dat ze zo chagerijnig is? Misschien is ze ongesteld.
Oh ja en waarom stapt ze nu voor in de trein in? Omdat er achterin ook een gast zit zoals jij misschien. Doe een discman in ofzo.
Doe e die toch in, hoef je ook niet naar die verhalen te luisterenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Een discman: die heb altijd al dagelijks bij me
verder is het dan vreemd als ze ongesteld is: ze reageert de hele tijd as usual. Een opmerking over incest en bam: haar hele mood sloeg om
Ja. Nou? En?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah, zoals iemand in het andere topic zei: beetje hypocriet als ze om alles lacht maar een opmerking over dit onderwerp kennelijk stuitend vindt. Ze had er geen problemen mee als ik bij wijze van spreke grappen over mongolen ging maken
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:11 schreef milagro het volgende:
komt een mongooltje bij de psych "ik ben een beetje down"![]()
dat soort mensen heb je ook idd. Vooral geitenwollensokken die zich echt helemaal opwinden als je een mop vertelt die begint met: er waren een neger, een turk en een blanke...quote:Op donderdag 30 september 2004 11:13 schreef Scheepschroef het volgende:
MikeyMo U bent een lomperik, natuurlijk haat ze je nu.
En vraag je niet af waarom sommige mensen fel reageren, als ik 1 keer het woord "neger" zeg heb ik nl. al een dicussie met m'n zus.
alleen als ze familie heeft die down heeft of zelf het syndroom van Down heeft. Dat laatste is goed mogelijk: ze zit immers nonstop in SHO & R&P Dat zijn toch wel serieuze aanwijzingenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:22 schreef milagro het volgende:
Haat je me nu, Copycat?
kut, beter mijn best doen dusquote:Op donderdag 30 september 2004 11:23 schreef Copycat het volgende:
Niet meer dan anders, Milagro.
harde grappen zijn dus eigenlijk altijd ongepast want je weet nooit of het voor de ander een gevoelig onderwerp is...quote:Op donderdag 30 september 2004 11:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
alleen als ze familie heeft die down heeft of zelf het syndroom van Down heeft. Dat laatste is goed mogelijk: ze zit immers nonstop in SHO & R&P Dat zijn toch wel serieuze aanwijzingen![]()
Kut, mijn ware aard is ontdekt... En ik met een nu en dan post in NWS, Klaagbaak, PTA en Onzin maar hopen dat jullie er nooit achter zouden komen.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:24 schreef MikeyMo het volgende:
alleen als ze familie heeft die down heeft of zelf het syndroom van Down heeft. Dat laatste is goed mogelijk: ze zit immers nonstop in SHO & R&P Dat zijn toch wel serieuze aanwijzingen![]()
Zegt die bakker 'Nee ik heb geen worteltjestaart' ?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:29 schreef milagro het volgende:
komt een mongool bij de bakker ....
je kwijlde teveel om achter de synthesizer plaats te nemen?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:31 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig heb ik mijn triangeltaak in de josti-band nog
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
je kwijlde teveel om achter de synthesizer plaats te nemen?
zegt die mongool " of je doet normaal of zoquote:Op donderdag 30 september 2004 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt die bakker 'Nee ik heb geen worteltjestaart' ?
ik ben ooit geinterviewd over roken door SBS6quote:Op donderdag 30 september 2004 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe vaak ik al niet bijna geëlektrocuteerd ben... En dan zeggen ze dat shocktherapy een helende werking kan hebben. Echnie.
Down heeft ook zijn ups, trouwens. Ik ben mooi wel op televisie geweest bij Knoop in je Zakdoek, kun jij met je volle verstand niet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
Rare mongool.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:39 schreef milagro het volgende:
zegt die mongool " of je doet normaal of zo"
vanmiddag zit ik weer in de trein M.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:51 schreef milagro het volgende:
en?
Zal ik je gezelschap komen houden? Doen we net alsof ik je debiele zusje ben waar jij je over ontfermt aangezien 'ons pap' z'n poten niet van m'n mongoloïde lijf kon houden.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
vanmiddag zit ik weer in de trein M.
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik je gezelschap komen houden? Doen we net alsof ik je debiele zusje ben waar jij je over ontfermt aangezien 'ons pap' z'n poten niet van m'n mongoloïde lijf kon houden.
het is "lach er maar om" kutmongoolquote:Op donderdag 30 september 2004 13:01 schreef Copycat het volgende:
Lach er maar mee...
Ga m'n naam veranderen in Corkycat
Obladi oblada, live goes o-hon, nananana live goes on.
:')
Hehe.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
we kwamen vandaag ongeveer tegelijk aan op het station. Ze gunde me geen blik waardig, keek eigenlijk ealleen maar "pislink" en negeerde me totaal.
Ja, ik heb het goed verpest
Vind je dit nu erg of niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
we kwamen vandaag ongeveer tegelijk aan op het station. Ze gunde me geen blik waardig, keek eigenlijk ealleen maar "pislink" en negeerde me totaal.
Ja, ik heb het goed verpest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |