Leeftijd is onbelangrijkquote:Op woensdag 29 september 2004 22:23 schreef Tiemie het volgende:
Ik ben nog geen 19..
Dat is een optiequote:Op woensdag 29 september 2004 22:26 schreef HeatWave het volgende:
Moet ik je eerst nog dronken voeren met een HeatWave (c) (r) (tm) ??.
Jaquote:Op woensdag 29 september 2004 22:27 schreef RoscoP.Coltrane het volgende:
hou jij van autoritaire mannen, yvonne?
je hebt alleen met condoom geneukt?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
O, en BHFH?
Ik ben nog maagd
*drank zoekt*quote:Op woensdag 29 september 2004 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een optie
maak me chjek!quote:Op woensdag 29 september 2004 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Ja, ik doe altijd een condoom om m'n clitquote:Op woensdag 29 september 2004 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
je hebt alleen met condoom geneukt?
*pang*quote:Op woensdag 29 september 2004 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
kijk daar een kanarie
toch wel met spareribs ala coco's smaak??quote:Op woensdag 29 september 2004 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik doe altijd een condoom om m'n clit :')
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
*pang*
Kun je misschien iets specifieker zijn.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
Dus je man is nu vrij? Mag je de mijne hebben. Hij heeft groene ogen en een grote piemel..
En het ligt op de bank en het zapt.
Zoeen heb ik er ookquote:Op woensdag 29 september 2004 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
En het ligt op de bank en het zapt.
Ik ken niet zoveel standaard mannen met groene ogen en een grote piemel hoor!quote:Op woensdag 29 september 2004 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je misschien iets specifieker zijn.
Jij beschrijft gewoon de standaard man.
En nu een reactie op de rest van de tekst.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoeen heb ik er ook
Ja sorry, ik heb bruine ogen.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel standaard mannen met groene ogen en een grote piemel hoor!
BHFH wil alleen als het onder gemeentelijk toezicht gaat.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leeftijd is onbelangrijk
O, en BHFH?
Ik ben nog maagd
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 september 2004 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En nu een reactie op de rest van de tekst..
Die valt in slaapquote:Op woensdag 29 september 2004 22:40 schreef Cynic het volgende:
PP heeft wel belangstelling denk ik
Jaquote:Op woensdag 29 september 2004 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
toch wel met spareribs ala coco's smaak??.
Heej! ik heb blauwe ogen!quote:Op woensdag 29 september 2004 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je misschien iets specifieker zijn.
Jij beschrijft gewoon de standaard man.
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 29 september 2004 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
DUH!!!
Heb je bier in huis?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:41 schreef Lucille het volgende:
je zei neukretje
Hoi lieffie, tis weer woensdag
Waar was je toch al die tijdquote:Op woensdag 29 september 2004 22:46 schreef Brick_Top het volgende:
Hier ben ik toch al...
Wat schuift et?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:22 schreef yvonne het volgende:
Oké,
Ik heb een fotoboek,
ben blond
heb dikke tieten
Ik ben geslagen,
ik loop weg
mn man gaat vreemd,
mn kamer is een rotzooi
en ik wil een neukretje voor erbij.
Komop, die andere topics liepen ook storm,
dan deze ook.
Je mag natuurlijk altijd je handelswaar posten
Mooie OP he Ison
Brickquote:Op woensdag 29 september 2004 22:46 schreef Brick_Top het volgende:
Hier ben ik toch al...
Doe eens niet zo raarquote:Op woensdag 29 september 2004 22:52 schreef Brick_Top het volgende:
Gewoon thuis. Ik besteedde geen aandacht meer aan internet. Zomaar. Ineens. Kweet ook niet waarom.
ik gok op iets met tieten en een kut?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:52 schreef Brick_Top het volgende:
Gewoon thuis. Ik besteedde geen aandacht meer aan internet. Zomaar. Ineens. Kweet ook niet waarom.
De huilie is moe van het werken, dus jij moet pijpen en bovenop.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Stuur maar op
Af en toe. Maar dat was niet de rede. Er ís geen rede.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik gok op iets met tieten en een kut?
of post ik zo weinigquote:Op woensdag 29 september 2004 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
naj, escatellang niet gezien
wat is dit het grote post hier als je al tijden niets meer gepost hebt topic
Hoe zit et met den feesten?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:58 schreef Brick_Top het volgende:
Oh ja; Hallo slettebakken.
Ja duhquote:Op woensdag 29 september 2004 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
naj, escatellang niet gezien
wat is dit het grote post hier als je al tijden niets meer gepost hebt topic
Oké, deze is moeilijkquote:Op woensdag 29 september 2004 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja duh
In een jaar tijd 1 gezien. Maar dan wel een vette; Nature One 4 dagen.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:59 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hoe zit et met den feesten?
Nog 6 flesjes Hertog Jan. Lust je dat?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je bier in huis?![]()
Ik post als een gatenkaas, misschien is dat het.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
of post ik zo weinig
hmm, neh, vroeger was tofferquote:Op woensdag 29 september 2004 22:59 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Oeh, een zo-was-het-vroeger-dus-zo-ongeveer-min-of-meer-topic.
Nee, dat was nog vroeger.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hmm, neh, vroeger was toffer
vroegah was alles beter en een onderbroek nog geen veter !quote:Op woensdag 29 september 2004 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hmm, neh, vroeger was toffer
Jong geleerd...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef ien_ter_net het volgende:
Zo triest, vooral als je kinderen ook meelezen op het forum
idd, tot user 48135 enzoquote:Op woensdag 29 september 2004 23:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Nee, dat was nog vroeger..
Ja, vreselijkquote:Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef ien_ter_net het volgende:
Zo triest, vooral als je kinderen ook meelezen op het forum
Zo iets ja, toen ging het echt DRASTISCH mis. Wat een stelletje kansloze losers kwamen daarna.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, tot user 48135 enzo
Nou, kijk....quote:Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef Seborik het volgende:
Je wil ze zeker niet meer zonder tepelpiercing?
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik doe altijd een condoom om m'n clit
schaap met de 5 poten ... waarom weet ik ditquote:Op woensdag 29 september 2004 23:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vreselijk
Het zal je moeder maar wezen
Het zullen je kinderen maar wezen
Ja zo worden je kinderen wel als je zon anita moeder zietquote:Op woensdag 29 september 2004 23:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vreselijk
Het zal je moeder maar wezen
Het zullen je kinderen maar wezen
Kijk mensen!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:07 schreef ien_ter_net het volgende:
[..]
Ja zo worden je kinderen wel als je zon anita moeder ziet
Waarschijnlijk denken ze: "Godver, weer zo'n kutzeikerd die mama loopt te zieken. Wat is het toch een sterke vrouw dat ze zich geen hol aantrekt van dat kutgekanker van die kleuters."quote:Op woensdag 29 september 2004 23:07 schreef ien_ter_net het volgende:
[..]
Ja zo worden je kinderen wel als je zon anita moeder ziet
Kijk mensen!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk mensen!
Een kneus!
en ik heb me handelswaar al gepostquote:Op woensdag 29 september 2004 22:22 schreef yvonne het volgende:
Oké,
Ik heb een fotoboek,
ben blond
heb dikke tieten
Ik ben geslagen,
ik loop weg
mn man gaat vreemd,
mn kamer is een rotzooi
dan deze ook.
Mooie OP he Ison
Want dat de tokkie-lifestyle de juiste is daar twijfelen ze al lang niet meer aanquote:Op woensdag 29 september 2004 23:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze: "Godver, weer zo'n kutzeikerd die mama loopt te zieken. Wat is het toch een sterke vrouw dat ze zich geen hol aantrekt van dat kutgekanker van die kleuters."
Stil eensquote:Op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef PARS het volgende:
ik hoorde op fokradio dat je al veel fokkers had gehad ... of dergelijks ...
you notty girl ...
BTW
ik hou wel van slettjes ... maar dan wel slettjes die niet toegeven dat ze het zijn ...
PS
koop een vibo (heb je er een hoop een grotere )
woei :p
jah maar die stinkt toch ?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
en ik heb me handelswaar al gepost
srry hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 23:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Stil eens![]()
Slettjes?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef PARS het volgende:
you notty girl ...
BTW
ik hou wel van slettjes ... maar dan wel slettjes die niet toegeven dat ze het zijn ...
PS
Breezah!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slettjes?
Leer eens spellen, tot die tijd maak je geen indruk, wannabe.
Laat ik het even uitbeelden met plaatjesquote:Op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef SHE het volgende:
Zeg bierdrinkend loeder; het is tot daaraantoe dat jij Fokkend nederland opzadelt met je weinig gekuisde wensen, maar laten we even de realiteit in acht nemen.
Jij bent WAY over je houdbaarheidsdatum heen. Als je een antiek winkel zou binnenwandelen, dan zouden ze je veilen !
No way missy; dit is DUIDELIJK een verloren zaak.
Dag lieve l[el]lebel.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:27 schreef elcastel het volgende:
Ik ben er klaar mee, mijn espresso-apparaat is stuk en nu moet ik starten met thee. Kutleven, ik ga out..
Doei Osni.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
Dag lieve l[el]lebel.
Noem silver geen goud.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:25 schreef Dirkh het volgende:
Mooie Vauxhall![]()
A) Dat bier drink ik niet voor nietsquote:Op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef SHE het volgende:
Zeg bierdrinkend loeder; het is tot daaraantoe dat jij Fokkend nederland opzadelt met je weinig gekuisde wensen, maar laten we even de realiteit in acht nemen.
Jij bent WAY over je houdbaarheidsdatum heen. Als je een antiek winkel zou binnenwandelen, dan zouden ze je veilen !
No way missy; dit is DUIDELIJK een verloren zaak.
Woei....quote:Op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef PARS het volgende:
you notty girl ...
BTW
PS
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slettjes?
Leer eens spellen, tot die tijd maak je geen indruk, wannabe.
Jep en de VV blijft dichtquote:Op woensdag 29 september 2004 23:09 schreef neh het volgende:
[..]
Kijk mensen!
Een bruine elleboog!
idd reeksenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep en de VV blijft dicht
Ik heb al een fulltime neukertje, sorry TM.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:39 schreef TallMan het volgende:
Inso, zocht jij ook nog een neukertje ?.
In dat geval wil ik niet met je neuken.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep en de VV blijft dicht
Ik ben er ook trots op dat jij een manhoer bent.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:24 schreef cerror het volgende:
Ik ben een manhoer, en ik ben er trots op
Als je me nodig hebt ben ik in de hel aan het schaatsen.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb al een fulltime neukertje, sorry TM.
Indien wij alsnog gebruik willen maken van uw diensten, nemen wij wel even contact met u op..
Whehehe, I know his name...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd reeksen
'in the end, there can be only one!'
Dwangmatigquote:Op woensdag 29 september 2004 23:48 schreef cerror het volgende:
Wat als ik bier over mijn tepels giet?
Ben ik dan nog steedsch een hoer?
Sorry voor deze bagger yvonne!
Ik bel je wel als ik het geflapper hoor van houten biggenvleugeltjes.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:45 schreef TallMan het volgende:
[..]
Als je me nodig hebt ben ik in de hel aan het schaatsen.
Nee dan ben je een brouwerijquote:Op woensdag 29 september 2004 23:48 schreef cerror het volgende:
Wat als ik bier over mijn tepels giet?
Ben ik dan nog steedsch een hoer?
Sorry voor deze bagger yvonne!
+10 correcte spellingquote:Op woensdag 29 september 2004 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dwangmatig
Nee bierquote:Op woensdag 29 september 2004 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dwangmatig
Muts, die dingen zijn van plastic.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bel je wel als ik het geflapper hoor van houten biggenvleugeltjes..
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:50 schreef pur33 het volgende:
GADVERREDAMME!!!!!
Ik heb dat ook allemaalquote:Op woensdag 29 september 2004 22:22 schreef yvonne het volgende:
Oké,
Ik heb een fotoboek,
ben ----- bruinharig
heb geen tieten
Ik sla niet,
ik loop hard
-------------------
mn kamer is een rotzooitje
dan deze ook.
Mooie OP he Ison
Ben je weer dronken Luus?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Laat ik het even uitbeelden met plaatjes
Je ziet hier 2 auto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
De ene is van nature ruig, is moeilijk te temmen, heeft een beest onder de motorkap en is een klassieker die zelfs na vele jaren nog altijd het kwijl uit je mondhoeken laat stromen. De andere is een burgermodel die wat opgepompt is om net te doen alsof het heel wat is. Maar verder dan wat uiterlijk vertoon is het niks, het rijdt voor geen meter en je staat er volledig voor lul mee. Ondanks het feit dat deze veel nieuwer is.
Ik zou wel weten wat ik zou kiezen.![]()
Ja natuurlijk, zij is een van m'n neukertjesquote:Op woensdag 29 september 2004 23:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben je weer dronken Luus?![]()
Die is hier niet.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:55 schreef JPM01 het volgende:
gadver![]()
yvonne wat zeg je nu.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zij is een van m'n neukertjes
wie wil nu met yvonnequote:Op woensdag 29 september 2004 23:59 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Die is hier niet.![]()
sperma in mijn oren spuiten ...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woei....
Je mot je sperma niet in je oren spuiten, maak ze eens schoon en luister voortaan beter kneus.
Heeft PARS ook in jouw oren gespoten?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:00 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
yvonne wat zeg je nu.![]()
Hoe durf je.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wie wil nu met yvonne![]()
![]()
Heeft ie dan met iets geschoten?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Heeft PARS ook in jouw oren gespoten?![]()
Ook goed voor je pukkels, en nu wegwezenquote:Op donderdag 30 september 2004 00:05 schreef PARS het volgende:
pas op he ... mijn zaad is heilig (zit oolk veel vitamines in ... goed voor je huid)![]()
Ik dacht dat alleen de paus heilig zaad had?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:05 schreef PARS het volgende:
pas op he ... mijn zaad is heilig (zit oolk veel vitamines in ... goed voor je huid)![]()
Gouden raad van tante Kaatquote:Op donderdag 30 september 2004 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook goed voor je pukkels, en nu wegwezen
Ja hoi,quote:Op donderdag 30 september 2004 00:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Gouden raad van tante Kaat![]()
Wil je neuken of knuffelen?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:14 schreef static het volgende:
Ah, zit iedereen hier.
Je zei spotievequote:Op donderdag 30 september 2004 00:15 schreef PARS het volgende:
nau dan ga ik wel weer ... en jonge spotieve kerel van 23 zit er dus ook niet bij als yvonne ...
je nieuwe parttime penis wordt waarschijnlijk een of andere +- 35 á 40 rocker met een bierbuik !(gok ik)
suc6 met het zoeken
Moet ik de afsluiting van een mailtje van je citeren?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je neuken of knuffelen?
Doe 's!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:17 schreef static het volgende:
[..]
Moet ik de afsluiting van een mailtje van je citeren?
Plus nog wat quotes over boomknuffelen enzo uit +?
Meld.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:15 schreef PARS het volgende:
.
je nieuwe parttime penis wordt waarschijnlijk een of andere +- 35 á 40 rocker met een bierbuik !(gok ik)
Je mag blijvenquote:Op donderdag 30 september 2004 00:16 schreef PARS het volgende:
en singel
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zij is een van m'n neukertjes
Ben jij zo'n ouwe snokkel dan Dirkh?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meld.
Darequote:Op donderdag 30 september 2004 00:17 schreef static het volgende:
[..]
Moet ik de afsluiting van een mailtje van je citeren?
Plus nog wat quotes over boomknuffelen enzo uit +?
Hoiquote:Op donderdag 30 september 2004 00:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meld.
Ik zal me nog eens aanbieden. Je zit in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:14 schreef JaWi het volgende:
Hoi ik ben 19. Je kent me wel. Ik heb een braadworst.
Ja, duh!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:18 schreef PARS het volgende:
maar niet opzoek naar een relatie ... wel eenmalige sexavonturen
Tut.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dare
hé, het gaat er om, hoe jong je je voelt en zo.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:20 schreef Golf het volgende:
[..]
Ben jij zo'n ouwe snokkel dan Dirkh?![]()
43: Wat vind je het mooist aan jezelf: Mijn figuurquote:Op donderdag 30 september 2004 00:21 schreef static het volgende:
Hier Yvonne; doe eens avontuurlijk: http://www.cu2.nl/badpakboy
Ja, en ik een profiel aanmaken met een mannen zwembroekquote:Op donderdag 30 september 2004 00:21 schreef static het volgende:
Hier Yvonne; doe eens avontuurlijk: http://www.cu2.nl/badpakboy
je trainingsroute is van yvonne terug naar je eigen bedje?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hé, het gaat er om, hoe jong je je voelt en zo.
Ik ga vanaf volgende week 's morgens hardlopen en daarna skeeleren.
In mijn strakke latex broekje.
Volgende weekquote:Op donderdag 30 september 2004 00:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja hallo en dan weer een topic openen; Postendestrakkelatexzweetretendiezichjongvoelen?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verdomme, goede TT. Die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:29 schreef Golf het volgende:
[..]
Ja hallo en dan weer een topic openen; Postendestrakkelatexzweetretendiezichjongvoelen?
Dat is een IT-er, die zijn nooit thuisquote:Op donderdag 30 september 2004 00:32 schreef PARS het volgende:
yvonne ik ben al een keer door een boze echtgenoon achterna gezeten en heb mijn schoenen destijds achtermoeten laten om weg te komen ....
hoe groot is jou man en of is die agressief en of schietgraag ?
Je roept het over jezelf af.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en ik een profiel aanmaken met een mannen zwembroek :')
Dat ligt niet aan zijn beroep maar aan dat wat ie thuis heeft zitten.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een IT-er, die zijn nooit thuis
al is die thuis ... zit Yvonne toch achter de pcquote:Op donderdag 30 september 2004 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan zijn beroep maar aan dat wat ie thuis heeft zitten.
Die zijn ook nooit thuisquote:Op donderdag 30 september 2004 00:35 schreef PARS het volgende:
heb je kinderen ?
Brutale vlerk!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
rest my casequote:Op donderdag 30 september 2004 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn ook nooit thuis
vandaarquote:Op donderdag 30 september 2004 00:36 schreef PARS het volgende:
[..]
al is die thuis ... zit Yvonne toch achter de pc![]()
Ik stuur je toch echt niet meer naakt foto'squote:Op donderdag 30 september 2004 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik ook nog maar één foto van jou krijg bel ik de politie.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik stuur je toch echt niet meer naakt foto's
Hij heeft ze wel?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anders stuur jij even wat naaktfoto's, adres staat in mijn profiel.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:38 schreef PrivateRyan het volgende:
Goh..
ik wil best een mooie website voor je maken hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
JIJ klikt op acceptquote:Op donderdag 30 september 2004 00:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik ook nog maar één foto van jou krijg bel ik de politie.
En dan het risico lopen foto's terug te krijgen?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Anders stuur jij even wat naaktfoto's, adres staat in mijn profiel.
elisabethr@fok.nlquote:Op donderdag 30 september 2004 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geef me jouw mail adres maar, ik stuur ze allemaal door. Als ik ze maar kwijt ben.
Na tien keer op annuleren geklikt te hebben leek me dat de beste oplossing.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
JIJ klikt op accept
HIj welquote:
Je zal jouw vriendin er een plezier mee doen.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
En dan het risico lopen foto's terug te krijgen?.
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:42 schreef static het volgende:
[..]
elisabethr@fok.nl
Als ik jou naaktfoto's van mij stuur?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zal jouw vriendin er een plezier mee doen.
Ook dat.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:44 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Als ik jou naaktfoto's van mij stuur?.
Dit vraagt om een verklaring.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ook dat.
Encludequote:Op donderdag 30 september 2004 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn dit voor wazige topics ? Voor een enclude als Yvonne, voortgekomen uit Dordt, had ik wel wat beters verwacht gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen
Ze ligt naast je, vraag het haar.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dit vraagt om een verklaring..
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dit vraagt om een verklaring..
Mooi dat je oplet.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:50 schreef Golf het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.![]()
Denk je dat ik aan het fok!ken was, als ze naast me lag?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze ligt naast je, vraag het haar.
wat zeg je ?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:50 schreef Golf het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.![]()
Al zou ze boven op je zitten, jouw naam uitschreeuwend, je zou nog om je heen kijken of er ergens een lauw flesje bier binnen handbereik staat.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Denk je dat ik aan het fok!ken was, als ze naast me lag?
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
HIj wel
Ik verzeker je, er is geen enkele reden om jaloers te zijn. Echt niet.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:02 schreef static het volgende:
[..]!
Ik ben een Ram dus per definitie eigenwijs en neem niets van anderen aan totdat ik het zelf ervaar. Punt.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik verzeker je, er is geen enkele reden om jaloers te zijn. Echt niet.
*taxi belt en tag terugwilt*quote:Op donderdag 30 september 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
Yvonne! Vrouw! Ister nu godverredomme nog steeds niet geneukt?
Dag medesletje van 2004quote:Op donderdag 30 september 2004 01:09 schreef static het volgende:
[..]
*taxi belt en tag terugwilt*
Misschien kunnen jullie een lotgenoten groepje oprichten.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
Yvonne! Vrouw! Ister nu godverredomme nog steeds niet geneukt?
Anders maai jij even het gras voor mijn voeten weg.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:20 schreef PrivateRyan het volgende:
Vind je? Bladeren vallen, zon schijnt te laag, vrouwen zijn ongesteld. Bleh..
Ik ben niet ongesteld hoor, ik ben krols.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:20 schreef PrivateRyan het volgende:
Vind je? Bladeren vallen, zon schijnt te laag, vrouwen zijn ongesteld. Bleh..
Ik bedoel het goed hoor.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:18 schreef Insomaniac het volgende:
Lekker weer, Dirkh.
Laat maar een leuke voice-mail achter.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag medesletje van 2004.
Zin om onze eretitels eens waar te maken?.
Excuus.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Anders maai jij even het gras voor mijn voeten weg.
Ah, ideaal.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben niet ongesteld hoor, ik ben krols..
Zó waar... waarom mensen dat niet vaker doen, is mij een raadsel.quote:Maarja, met je regenjas bij de kachel zitten is veel beter dan hete geile dampende vreemdgaan seks.
Bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 30 september 2004 01:30 schreef static het volgende:
[..]
Laat maar een leuke voice-mail achter.
Wat ben je weer bombastisch bezig met het tentoonspreiden van je eigen infantiele gedachtengang als je eenzaam tussen de lakentjes ligt.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
hihihihhihi, hoi static, hihihihhihihihi, met mij......giechel......... ik vind je best wel leuk...hihihihihiihihihi.......klik...tuuuuut- tuuuuuuut
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef SHE het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |