tja sorry psv-ers, maar tis wel de kei harde waarheidquote:Op woensdag 29 september 2004 22:03 schreef Suijk het volgende:
Saai is het enige woord dat bij psv past.
Saai elftal. Saai publiek. Saaie liedjes. Saaie wedstrijd.
Ze zullen nog wel winnen, maar ook dat gebeurt met een saaie goal.
oleeee oleeeeeequote:Op woensdag 29 september 2004 22:03 schreef golfer het volgende:
Olé, olé...![]()
Stenigen!quote:Op woensdag 29 september 2004 22:05 schreef prinsrob het volgende:
Farfan eraf?! www.deslechtstewisselooit.nl
dr zitten hier genoeg neutrale toeschouwers maar ik hoor niks anders dan geklaag.. leg uitquote:Op woensdag 29 september 2004 22:07 schreef prinsrob het volgende:
Voor de neutrale toeschouwer een prachtige wedstrijd, maar ik hou het niet meer van de spanning!
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:07 schreef prinsrob het volgende:
Voor de neutrale toeschouwer een prachtige wedstrijd, maar ik hou het niet meer van de spanning!
Jeroen.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:06 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoe heet de commentator?
Jeroen Grueterquote:Op woensdag 29 september 2004 22:06 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoe heet de commentator?
je hebt gelijk, ik ga slapenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:07 schreef prinsrob het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:08 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Jeroen.
Hoe noem je iemand uit Peru dan? Per uur?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ok, wat ik zeggen wilde.. waarom zegt de commentator Puruviaan tegen Farfan?
De beste man komt bij mijn weten niet uit Peruvia.![]()
Viel me zondag ook al op.. 'Peruviaan' pff![]()
Peruaanquote:Op woensdag 29 september 2004 22:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand uit Peru dan? Per uur?
Iemand die uit Peru komt is nou eenmaal een Peruviaan. Daarom zal hij het wel zeggen.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ok, wat ik zeggen wilde.. waarom zegt de commentator Puruviaan tegen Farfan?
De beste man komt bij mijn weten niet uit Peruvia.![]()
Viel me zondag ook al op.. 'Peruviaan' pff![]()
Geen Peruaan?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:13 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Iemand die uit Peru komt is nou eenmaal een Peruviaan. Daarom zal hij het wel zeggen.
Hij kan moeilijk Japanner of Hondurees zeggen.
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/652/quote:Op woensdag 29 september 2004 22:13 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Iemand die uit Peru komt is nou eenmaal een Peruviaan. Daarom zal hij het wel zeggen.
Hij kan moeilijk Japanner of Hondurees zeggen.
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:14 schreef Kluupkluup het volgende:
Geen Peruaan?
ok.. al vraag ik me dan af hoe iemand zou heten als er een 'Peruvia' bestaatquote:Op woensdag 29 september 2004 22:15 schreef prinsrob het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/652/
hij werd ook echt wel geraakt hoor, niks geel..quote:Op woensdag 29 september 2004 22:16 schreef Mindlight het volgende:
Geef dan geel
Hoewel het er in eerste instantie wel op leek dat het een strafschop is
Bij mij ook. En ruis door het geluid.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:18 schreef Kluupkluup het volgende:
Hte beeld begint ook te storen hier
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:16 schreef Suijk het volgende:
Grappig, de wedstrijd is zo saai dat we een taalspelletje gaan doen.
laat me raden,je zit met je laptopje op de tribune?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:19 schreef prinsrob het volgende:
Ontvangst hier is perfect, ik herhaal, perfecte ontvangst.
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:19 schreef manny het volgende:
Sense and ....
Ow dat merk dat twee megaschermen in de Arena heeft hangen bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:19 schreef manny het volgende:
inkopper van de dag:
Zal wel een Philips microfoon zijn
Sense and ....
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:22 schreef prinsrob het volgende:
Tegen de verhouding in maar dat maakt niet uit!
pafaaaquote:Op woensdag 29 september 2004 22:21 schreef Zwoerd het volgende:
pafaaa!!!!!!!!!
Freak.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:22 schreef DutchGooner het volgende:Dat Griekse commentaar op het voetbalkanaal
"WEER" ? ...... Voor 't eerst!quote:Op woensdag 29 september 2004 22:27 schreef golfer het volgende:
En we gaan weer door: oleee, oleee.
Ik dacht dat dat voor het wegtrappen van de bal was. Niet dat dat in het voordeel van hen is, maargoedquote:Op woensdag 29 september 2004 22:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
kinderachtig geel voor Basinas, was niet nodig
Hij zei: Loop door, vuile klereleier annex hondevreter.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:30 schreef Bayer het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat die Griek allemaal tegen Park te vertellen had.
Zoiets dacht ik ook.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:31 schreef Nyluzzz het volgende:
Hij zei: Loop door, vuile klereleier annex hondevreter.
Maar dan in het Grieks.
Choi mi baba chong che yong i pong di wangquote:Op woensdag 29 september 2004 22:30 schreef Bayer het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat die Griek allemaal tegen Park te vertellen had.
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:32 schreef Suijk het volgende:
Ik heb de wedstrijd opgenomen. Altijd handig als ik niet in slaap kan komen.
Daar is de Koreaanse vertaling.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:34 schreef tong80 het volgende:
Choi mi baba chong che yong i pong di wang
Foo yong!quote:Op woensdag 29 september 2004 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Choi mi baba chong che yong i pong di wang
Hou je mij er ff buiten?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
Panatinaikos nul schoten op doel diep triest.
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat bijzonder positief is, is dat er geen enkele kans is weggegeven
Uitstekend verdedigd dusquote:Op woensdag 29 september 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
Panatinaikos nul schoten op doel diep triest.
Die kans hebben ze idd niet gekregen.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof die anti-voetballers van Pana ook maar 1 minuut aanvallend gespeeld hebben.
halve seconde ook goedquote:Op woensdag 29 september 2004 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof die anti-voetballers van Pana ook maar 1 minuut aanvallend gespeeld hebben.
het lijkt saai, maar dat komt omdat die grieken zo verdedigend spelen, sukkelquote:Op woensdag 29 september 2004 22:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tja sorry psv-ers, maar tis wel de kei harde waarheid
Volgens mij zij hij Zo'n goal.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:47 schreef VoreG het volgende:
VoH: Misschien hadden we wel een goal nodig![]()
![]()
Klopt. Ik kijk vanuit een neutraal oogpunt en vond er geen bal aan.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Boeien of het saai is. Het levert 3 punten en een zak met geld op, daarvoor is alles geoorloofd
goed luisterenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:47 schreef VoreG het volgende:
VoH: Misschien hadden we wel zo'n goal nodig![]()
![]()
Ik vond er ook weinig aan, zelfs met de spanning viel het wel mee. PSV was sterker en de goal zou vallen. 0-0 was een blamage geweestquote:Op woensdag 29 september 2004 22:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Ik kijk vanuit een neutraal oogpunt en vond er geen bal aan.
Zeker. En dan zie ik liever dat jullie er met de punten vandoor gaan die die Griekse B-acteurs in dit geval.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Boeien of het saai is. Het levert 3 punten en een zak met geld op, daarvoor is alles geoorloofd
Twee van de concurrenten verspelen punten: win-win situatiequote:Op woensdag 29 september 2004 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er zo gunstig aan het geijk spel tussen Arsenal en Rosenburg?
Ik snap die speelwijze van de Grieken wel en ik heb er geen probleem mee. Zij willen uit punten stelen en het thuis voor een kolkende massa afmaken. Niet mooi, maar wel begrijpelijkquote:Op woensdag 29 september 2004 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeker. En dan zie ik liever dat jullie er met de punten vandoor gaan die die Griekse B-acteurs in dit geval.
Jammer dat de meeste mensen zo'n instelling hebben van Arsenal wordt toch wel eerste. Kijk, zo snoep je natuurlijk nooit punten van Arsenal af zoals Rosenborg vandaag deed. Wie niet speelt om te winnen, wint ook niet. PSV moet zich gewoon richten op de eerste plek in de poule en daarom is het fijn dat Arsenal FC vanavond verloren heeft.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er zo gunstig aan het geijk spel tussen Arsenal en Rosenburg?
En het geld natuurlijk. Kunnen ze mooi Sonck van ons overnemen.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:51 schreef Againzender het volgende:
Zeker. En dan zie ik liever dat jullie er met de punten vandoor gaan die die Griekse B-acteurs in dit geval.
Aan de andere kant ergerde ik me dood aan de manier waarop die Grieken speelden vandaag. Proberen de 0-0 te behoudenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jammer dat de meeste mensen zo'n instelling hebben van Arsenal wordt toch wel eerste. Kijk, zo snoep je natuurlijk nooit punten van Arsenal af zoals Rosenborg vandaag deed. Wie niet speelt om te winnen, wint ook niet. PSV moet zich gewoon richten op de eerste plek in de poule en daarom is het fijn dat Arsenal FC vanavond verloren heeft.![]()
![]()
je kan natuurlijk ook overdrijvenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
. PSV moet zich gewoon richten op de eerste plek in de poule en daarom is het fijn dat Arsenal FC vanavond verloren heeft.
Ik heb ook geen probleem met het spel van de Grieken, maar als ze dan de boot in gaan daarmee denk ik toch iets van: had je maar niet zo schijterig moeten spelen.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik snap die speelwijze van de Grieken wel en ik heb er geen probleem mee. Zij willen uit punten stelen en het thuis voor een kolkende massa afmaken. Niet mooi, maar wel begrijpelijk
Het lijkt me dat je groepswinnaar wil worden, dan heb je grotere kans om na de poule verder te komenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Het lijkt mij gunstiger als Arsenal dik eerste word en Pana. en RosenB. zo min mogelijk punten halen?
PSV moet gewoon genoeg punten pakken tegen Rosenborg en Panathinaikos, dan hoef je geen rekening te houden met de andere resultatenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Het lijkt mij gunstiger als Arsenal dik eerste word en Pana. en RosenB. zo min mogelijk punten halen?
Sja, als PSV gelijk speelt tegen PAN en ROS uit en wint van ROS thuis en verliest van ARS thuis kunnen ze er nog uitvliegen.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
PSV moet gewoon genoeg punten pakken tegen Rosenborg en Panathinaikos, dan hoef je geen rekening te houden met de andere resultaten
Dan pak je dus onvoldoende punten. Gewoon van je eigen kracht uitgaan en niet omkijken naar de anderen. Je kunt nu nog 12 punten pakken, dan moet je er dus minimaal 8 pakken en je bent erquote:Op woensdag 29 september 2004 23:05 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Sja, als PSV gelijk speelt tegen PAN en ROS uit en wint van ROS thuis en verliest van ARS thuis kunnen ze er nog uitvliegen.
Keep on dreaming.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:57 schreef cultheld het volgende:
Thuis van Rosenborg winnen, uit van Panathinaikos winnen en PSV heeft 9 puntenThuis spelen we gelijk tegen Arsenal en uit tegen Rosenborg winnen we
Dan hebben we 13 punten en gaan we door als groepswinnaar
Zo lang ik nog kan dromen van groepswinnaar PSV, waarom dan niet? De moeilijkste wedstrijd werd slechts met 1-0 verloren, ik vermoed dat we uiteindelijk maar 1 of 2 doelpunten tegen hebben na de 6 poulewedstrijden en dan gaan we op doelsaldo als eerste doorquote:Op donderdag 30 september 2004 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
wij kunnen nog realistosch gaa ndromen, jullie nietquote:Op donderdag 30 september 2004 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
proost.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:18 schreef ASSpirine het volgende:
wij kunnen nog realistosch gaa ndromen, jullie niet![]()
Op een genadeloos verlies zuipt het ook bestquote:Op donderdag 30 september 2004 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
proost.
Zeg dat ff als ze voor je staanquote:Op donderdag 30 september 2004 01:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een kutpubliek vanavond zeg26.000 man maar, die bovendien niet verder kwamen dan het eindeloos herhalen van 'ole ole' en 'lalalala lalala....'
Het is toch zo.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeg dat ff als ze voor je staan![]()
26.000 man maar?quote:Op donderdag 30 september 2004 01:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een kutpubliek vanavond zeg26.000 man maar, die bovendien niet verder kwamen dan het eindeloos herhalen van 'ole ole' en 'lalalala lalala....'
* Spideyman gaat er maar niet op inquote:Op donderdag 30 september 2004 09:16 schreef zjroentje het volgende:
Lucky PSV.
quote:En Alex wist zich echt totaal geen raad met de ruimte die hij kreeg. Wat een non-voetballer. :')
In mijn ogen ben je echt een non-voetballer als je werkelijk niks aanvangt met de zeeen van ruimte die je krijgt. Hij stond er gewoon echt verloren bij. 10 meter lopen en dan de bal breed of terug op Gomes. Hopeloos gewoon.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:22 schreef Spideyman het volgende:
We hebben het hier al zo vaak over gehad, Alex is geen aanvaller, Alex is geen middenvelder en Alex is geen opbouwer. Alex is een verdediger die z'n werk subliem uitvoert in dat opzicht. Je had eens moeten tellen hoeveel ballen Alex gister onderschept heeft.
haha, idioot!quote:Op donderdag 30 september 2004 09:16 schreef zjroentje het volgende:
Lucky PSV.
Daarvoor is ie ook niet gehaald door Hiddink. Man uitschakelen, bal afpakken en gelijk inleveren bij Bouma. Nu werd bouma gister goed opgevangen door de grieken dus zouden eigenlijk cocu of vBommel zich terug moeten laten vallen om die bal op te halen, dat gebeurde helaas niet altijd.quote:En Alex wist zich echt totaal geen raad met de ruimte die hij kreeg. Wat een non-voetballer.![]()
Sterker nog, Pana heeft die tactiek afgekeken van clubs uit de HCE.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je echt een non-voetballer als je werkelijk niks aanvangt met de zeeen van ruimte die je krijgt. Hij stond er gewoon echt verloren bij. 10 meter lopen en dan de bal breed of terug op Gomes. Hopeloos gewoon.
Als alle clubs nu een beetje opgelet hebben gaan ze altijd zo spelen en Alex vrij laten. Zo krijg je dus nooit een opbouw.
Verdedigen is idd zijn eerste taak, en die doet hij gewoon erg goed.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:42 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vond het trouwens wel een mooie pot gister. En dat opbouwen van Alex? Ach, Alex heeft gister een wereldpartij gespeeld. Hij had werkelijk alle ballen. We hebben meer spelers met opbouwende kwaliteiten. Aan de ene kant moet een verdediger zo nodig kunnen opbouwen maar aan de andere kant wordt er geklaagd dat er in Nederland zo weinig echte pure verdedigers rondlopenGo figure....
quote:Op donderdag 30 september 2004 01:31 schreef rubbereend het volgende:
oke ook hier nog ff juichen![]()
Farfan werd nauwelijks goed aangespeeld, kreeg ballen alleen in de voet als alles stil stond, hij werd niet in de loopacties van hem aangespeeld of de bal werd niet aan hem meegegeven, daarbij komt dat Lee inmiddels erg gewend is om ook diep te gaan en daar weet Farfan zich nog neit zoveel raad mee. Achter de spitsen vond ik Farfan beter spelenquote:Op donderdag 30 september 2004 09:43 schreef komrad het volgende:
ik vind dat de verdediging van PSV gisterne erg goed stond. Lucius viel ook heel erg mee, alleen farfan had niet zijn beste dag
mwah, ios lastig oordelen ook na gisteren, dr was bijna geen ruimtequote:Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef komrad het volgende:
ik vind op de linksbuiten positie/links midden positie beasley iig beter, heeft ook nog meer snelheid als ik hetgoed heb.
luckyquote:Op donderdag 30 september 2004 09:16 schreef zjroentje het volgende:
Lucky PSV.
En Alex wist zich echt totaal geen raad met de ruimte die hij kreeg. Wat een non-voetballer.![]()
als het maar een merantikast isquote:Op donderdag 30 september 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Kijk ze allemaal op de kast zitten.
Heeft ie al een tijdje hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
De André Hazes-baard van Lucius was ook verrassend.
Hoi Appelsientje, ja sfeer was best goed te noemen he.Stond je 4 stoelen achter me,was wel leuk.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]goede morgen
Voelt nog steeds goed de overwinning !
En ach dat gezeik over Alex.... kijk eens naar jullie eigen verdediging.......Maar goed daar gaat dit topic niet over.......
En ik vond de sfeer gisteren dus echt wel gezellig... kan amper praten
Is inderdaad kei stoer man! kijken of ie dat ook in amsterdam durftquote:Op donderdag 30 september 2004 19:33 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Hoi Appelsientje, ja sfeer was best goed te noemen he.Stond je 4 stoelen achter me,was wel leuk.
Volgende wedstrijd zelfde plek.
Ik ga niet meer niet zo laag staan achter het doel, je ziet dan niet zo goed de overkant,we gaan wel staan waar jullie stonden.
Ik vond wel lachen die gozer die met de krant rondliep voor de tribune met dat artikel over Ajaks tegen Bayern.
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:35 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Is inderdaad kei stoer man! kijken of ie dat ook in amsterdam durft
hmmmmmmm, daar stond ik ook..... recht achter de goal, rij 2...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:33 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Ik ga niet meer niet zo laag staan achter het doel, je ziet dan niet zo goed de overkant,we gaan wel staan waar jullie stonden.
'We stonden in vak X,rij 3 precies achter de linkerdoelpaal.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
hmmmmmmm, daar stond ik ook..... recht achter de goal, rij 2...
Ok zal volgende wedstrijd tegen Rosenborg je rooie Yankee petje in de gaten houden.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:06 schreef WooZ het volgende:
Ja ik stond precies bij de rechterdoelpaal
heb meestal m'n rooie Yankees petje op > makkelijk te herkennen
Tegen Groningen ben ik der ook gewoon bijquote:Op donderdag 30 september 2004 20:11 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Ok zal volgende wedstrijd tegen Rosenborg je rooie Yankee petje in de gaten houden.
Ja ik ook, volgens mij stond je dan vlak mijn klasgenoot....quote:Op donderdag 30 september 2004 20:11 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Ok zal volgende wedstrijd tegen Rosenborg je rooie Yankee petje in de gaten houden.
Jah ok maar ik zit met me seizoenkaart op de Noord tribune vak O dus kom dan niet op Oost terecht.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Tegen Groningen ben ik der ook gewoon bij![]()
Telescoop meenemenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:25 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Jah ok maar ik zit met me seizoenkaart op de Noord tribune vak O dus kom dan niet op Oost terecht.
Het vak wordt zeg maar gesplitst in 2 delen door het looppad -> boven/beneden.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:18 schreef chelloboy het volgende:
Nee nog niet gezien,zal er Zaterdag op letten.
Zit er dit seizoen voor het eerst,heb hiervoor ook op Oost gestaan vak V.
waarom zit je niet meer op oost dan?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:18 schreef chelloboy het volgende:
Nee nog niet gezien,zal er Zaterdag op letten.
Zit er dit seizoen voor het eerst,heb hiervoor ook op Oost gestaan vak V.
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En idd die gast met die krant was ook lachen ja, ach het was zowiezo een goede avond......
idd mooi, leuke actie
Rubbereend en Wooz als jullie er ook eens gezellig bij komen te staan
roep me maar
Rood Yankees petje, thuisshirt van PSV van afgelopen 2 jaar, geen bedrukking, en vaak heb ik een vest avec kapuchon onder m'n shirt aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |