Er is ook fris hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:
Kuttitel.![]()
Ik word nu een daglang aan dass Phantom herinnerd.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er is ook fris hoor
Die broer van Harry is maar een vreemde snuiterquote:Op woensdag 29 september 2004 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Ik werd al helemaal blij, maar volgens mij is het toch woensdag nuquote:Op woensdag 29 september 2004 21:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
Morgen nog 1 dag en het is weeeeeekend.
Ben vrijdags vrijquote:Op woensdag 29 september 2004 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik werd al helemaal blij, maar volgens mij is het toch woensdag nu![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ben vrijdags vrij
Firewall eruit slopen wil nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:37 schreef manny het volgende:
Manny is weer online. Probleem niet opgelost, sinds installatie service pack is PC ontzettelijk langzaam...
Dat meen je, die ben ik nu net aan het downloaden.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:37 schreef manny het volgende:
Manny is weer online. Probleem niet opgelost, sinds installatie service pack is PC ontzettelijk langzaam...
Dat SP veroorzaakt bij veel mensen meer problemen dan het oplost, dus pas op daarmeequote:Op woensdag 29 september 2004 21:40 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat meen je, die ben ik nu net aan het downloaden.
Je bedoelt de meest briljante reclame ooit ??quote:Op woensdag 29 september 2004 21:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Heeft iemand eigenlijk enig idee waar die achtelijke Playstation-reclame op slaat. Die met die aasgier weet je wel.
Vraag ik me nou al een jaar af.
amen to that brother.... amen to that: bij multiplayeren is mijn ping gvd met 30 omhoog gegaan sinds die K-installatie.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat SP veroorzaakt bij veel mensen meer problemen dan het oplost, dus pas op daarmee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |