quote:Op woensdag 29 september 2004 13:44 schreef NoComment het volgende:
Tralalaaa reisje geboekt![]()
Pra Loup here we come!!! We vertrekken de 1e jan. dus lekker in de bus uitslapen van een vermoeiende jaarwisseling
Beter dan op nieuwjaarsochtend de familie langs moeten!![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:04 schreef Zebigboss het volgende:
[..]
Pas op!! XL als je eenmaal zo'n jas gekocht hebt.. loop je er echt winter en zomer mee..
Ik heb zelf een vergelijkbare jas van Mammut.. echt werelds.. het voordeel is ook die enorme slijtvastheid van de buitenkant.. is echt niet kapot te krijgen..
En in mijn optiek is deze jas veeeel beter dan die burton die eerder werd voorgesteld.
Doordat deze jassen toch relatief dun zijn en smalle dijen hebben behoudt je een onwijze beweging vrijheid. Die je mist als je een dikke donsjas koopt.
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
burton heeft ipv die lelijke dikke jassen nog veel betere jassen, maar het feit is dat die gozer hem niet zo vaak gaat gebruiken om 300++ euro te rechtvaardigen.
[img]http://mirror05.burton.com/images/burton/gear/pp/B5252102.jpg/img]
Dit is de nieuwe shield jacket.. heb ik van vorig jaar.. heb wel veeeel mooiere kleurcombi..
Storm-lite® 5.0-A Ballistic Nylon Fabric (20,000MM, 20,000G)
Super droog, super warm, en ruimte zat om te bewegen , super dunne jas.
* blijft vrolijk burton promoten
Wel hele mooie rome snowboard gezien zaterdag![]()
Blijft toch beetje burton hé![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:54 schreef beerke het volgende:
[..]
Gast, als je hem niet haalt ga je daar echt zo ontzettend veel spijt van krijgen. Mijn Lafuma-jas met zip-in haalt die 300 knotsen ook, maar na die vreselijk hoosbuien van vorige week weet ik waarom. Geen enkele, maar dan ook geen enkele druppel is er doorheen gekomen, Gore-Tex![]()
...ik probeer je niet aan te zetten tot koop, maar om een teleurstelling te voorkomen...![]()
Heej NoComment, met welke reisorganisatie gaan jullie? En ben je toevallig onlangs nog eens bij Revert geweest?
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:45 schreef 360sjors het volgende:
Ziet er uit als een strak jasje ja XL, ik denk alleen niet dat ik die muts zou gebruiken. Ik heb een hekel aan mutsen (van een jas), ze belemmeren het zicht vanuit je ooghoeken en draaien vaak niet ver genoeg mee met je hoofd. Doch, je kan hem er ongetwijfeld vanaf ritsen ofzo.
Vanaf zaterdag is het feminabeurs in Ahoy, in hal 6 (uit mijn hoofd, not sure) hebben ze een wintersportbeurs. Ik ga er ff een nieuwe boardbroek arrangeren.
Eensquote:Op woensdag 29 september 2004 22:17 schreef Komakie het volgende:
Mijn eerste zorg is om mijn rug te beschermen. Als ik daar namelijk op val en er breekt wat, ben ik heel wat verder van huis dan wanneer je een arm breekt.
Wbt die Dragon, je hebt gelijk het is een heerlijk boardje maar heel moeilijk om nog aan te komen. Ik had mijne hier voor 225 aangeboden en uiteindelijk voor 250 verkocht. Dat zegt genoeg. Je kunt ook kijken naar bv. een Ross Powers van Burton, die is zwaar onderschat die is waarschijnlijk met een rondje bellen langs de snowboardshops nog wel voor half geld te krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:36 schreef progressive het volgende:
geld over kentaro..:P analog is echt overpriced in my opinion..:)
btw iemand hier een burton dragon te koop, ben echt desparete op zoek naar zo'n boardje (158). Vond hem echt heerlijk rijden....nu alleen nog ergens zien te kopen..:S
Analog, goeie smaak, hebben ook een paar vette truienquote:Op donderdag 30 september 2004 16:27 schreef Kentaro het volgende:
mooie jas XL! goed spul ook dat North Face, ik doe ook al jaren met mijn North Face handschoenen
Wtb die suits dat is een imo een beetje overdone. maar een back protector is noodzaak, zeker met freestyle en off piste
Mijn nieuwe jas, Analog Demolition Jacket
[afbeelding]
Dan doet hij toch ergens toch iets niet helemaal goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:21 schreef Thermo het volgende:
( believe me, dat ding is nuttig met zijn stijl, ik heb hem meerdere bomen zien vangen .. letterlijk )
Hij draagt een bmw helm, je kan zijn stijl al raden dan zeker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:29 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dan doet hij toch ergens toch iets niet helemaal goed
Dat BMX geval lijkt me een beetje overdone, dan kan je net zo goed een maliënkolder + harnas aanschaffen. Om nou als American Football-pro de piste af te komen....
Kinky plaatje van die backprotector overigens
XL, geen supermanicoontje voor dit topic?![]()
Goed plan, ik zal op mn werk eens informeren naar de mogelijkheden zo'n ding een weekje te lenenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:44 schreef Thermo het volgende:
Zeg, iemand al op het idee gekomen om met een sumo pak de berg af te boarden?![]()
dat zijn de betere berichten, direct actie. Past dat nou in een koffer zo'n ding?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:25 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal op mn werk eens informeren naar de mogelijkheden zo'n ding een weekje te lenen![]()
Ik heb vorig jaar met P1's geboard ( HD's ) Je was al van de grote high-backs he? Dan bevalt hij uitstekend, echt zeeer stug. Had alleen 1 strap gebroken maar dat is nooit een probleem bij burton ( behalve dat ze in frankrijk never nooit niet een binding op voorraad hebben van zo'n dure binding, let daar op en neem spare parts mee )quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:45 schreef Komakie het volgende:
Het is trouwens een iets andere die "BMXdude" gaat aanschaffen dan het plaatje dat hier staat aangegeven.
Op de site van Frosty staat de goeie.
Alleen die kon ik niet hier naartoe linken enzo....
Anyway, die ziet er wat beter uit wat betreft bewegingsvrijheid, maar ik vind het nog steeds een beetje over done idd. Ik zou niet weten wat nou zo zeer de meer waarde is. Vooral niet omdat ik toch voornamelijk freerider ben en geen freestyler.
Ik wil alleen wel wat bescherming hebben voor backcountry en het beetje springen dat ik wel doe.
Anyway, ik kan een setje Burton P1 Carbon bindingen krijgen voor 150euro. Zijn 1 weekje gebruikt. Maar ik moet wel snel zijn, anders zijn ze weg.
Volgens mij had jij die bindingen toch, Kentaro??????
Anyway, wie heeft er ervaring met het model van vorig jaar????
Ik heb trouwens me oog laten vallen op de nieuwe schoenen van Burton.
En dan in het speciaal de SL-7:
[afbeelding]
Super licht en er de neus en hiel zijn heel erg dun gemaakt zodat je minder teen en hiel "drag" hebt. Het schijnt wel tot een maat te kunnen schelen.
Daarnaast maken ze em helemaal naar je voet zodat hij perfect past.
Alleen wel 350 Euro
Totaly offtopic, maar hoe zit jij morgen met eventuele visite? Kijk je mail anders maar eensquote:Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef progressive het volgende:
ik ben echt overal te laat voor, zie ik net een advertentie op US van een ross powers is hij net weg. Heeft iemand een burton dragon uit 2001-2002 doet hij hem niet weg voor 300 euro, damn dat weet ik het ook niet meer..:) ik ga nog maar even verder zoeken..:)
ik heb twee paar P1 MD's. 1 van vorig seizoen en 1 van het jaar ervoor. Bevallen mij prima, ik board eigenlijk nog altijd (indoor) op die van 2 jaar oud. Die van vorig jaar zatten op mijn Dragon en staan nu te wachten op mijn nieuwe Johan (als ik er 1 kan vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:45 schreef Komakie het volgende:
Anyway, ik kan een setje Burton P1 Carbon bindingen krijgen voor 150euro. Zijn 1 weekje gebruikt. Maar ik moet wel snel zijn, anders zijn ze weg.
Volgens mij had jij die bindingen toch, Kentaro??????
Anyway, wie heeft er ervaring met het model van vorig jaar????
Ik heb idd die vette Ride Migsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik heb twee paar P1 MD's. 1 van vorig seizoen en 1 van het jaar ervoor. Bevallen mij prima, ik board eigenlijk nog altijd (indoor) op die van 2 jaar oud. Die van vorig jaar zatten op mijn Dragon en staan nu te wachten op mijn nieuwe Johan (als ik er 1 kan vindennog nooit problemen met mijn P1's gehad. lekkere comfy straps. De HD's met carbon zijn me wat te stug, ik hou wel van een stevinge binding maar die carbon highbacks zijn mij te direct, ieder zijn voorkeur. Als je een paar wil is het niet te veel geld lijkt mij. Jij had toch die vette Ride's?
Boots waarschijnlijk nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:52 schreef RichardX het volgende:
'OT': Is Snowboard topic deel XIII vanwege het ongeluksgetal bewust overgeslagen ofzo??
Ik zit me vaak rot te zoeken naar de nieuwe threads, misschien handig om als er een nieuwe wordt geopend, de nieuwe link ook te vermelden in het oude deel?![]()
Ik ben op zoek naar nieuwe boots. Zijn er bij de doorgaande shops in deze periode zo pre-season, nog oude collectie uitverkopen of is dat eigenlijk al in het voorjaar geweest?
Daar was ik mee bezig, maar bij het maken van de OP ging het vorige al op slot door een post van NoComment.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:52 schreef RichardX het volgende:
misschien handig om als er een nieuwe wordt geopend, de nieuwe link ook te vermelden in het oude deel?![]()
Wat hij zegt, en zodra je 1x gepost hebt staat 'ie keurig in je "My active topics" (als je ingelogd bent).quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:17 schreef Zebigboss het volgende:
daarnaast als je in onderdeel sport zit en je klikt 1x met je muis en je doet dan ctrl-F en je typt "snowboard" in.. vindt je het topic zo
Nu je het zegt... ik mis nog steeds mijn twee belangrijkste tentamendata. Ik zal nog eens in de mail kruipen maar ben ook komend weekend wel in het Brabantse dus een biertje kan sowieoso geen kwaad.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:51 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wat hij zegt, en zodra je 1x gepost hebt staat 'ie keurig in je "My active topics" (als je ingelogd bent).
Beer/XL, vrijdagavond (in Breda, moet zaterdag werken) nog eens de koppen bijeen steken?
Ik schreef mijn handschoenen ook bijna om de week af.... board nu 1 week met wanten en jongesjonges wat een comfort. Ze zijn sowieso nog in absolute topconditie en heerlijk warm.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:14 schreef Komakie het volgende:
Ik moet nog een paar handschoenen vinden.
Een paar dat niet zo snel stuk gaat en dus erg sterk is.
Iemand een idee???
Ik eet namelijk handschoenen volgens mij ofzo....
Ik board ook sinds vorige winter met wanten. En net als XL ben ook ik er laaiend enthousiast over. Echter, ik overweeg wel om nog een paar dunne (goedkope) handschoenen erbij aan te schaffen voor de warmere dagen. Ondanks dat ben ook ik helemaal fan van mijn Booster-wanten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:08 schreef XL het volgende:
[..]
Ik schreef mijn handschoenen ook bijna om de week af.... board nu 1 week met wanten en jongesjonges wat een comfort. Ze zijn sowieso nog in absolute topconditie en heerlijk warm.
quote:We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
Ahja natuurlijk, sorry.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:17 schreef Zebigboss het volgende:
Hmm er staat in de openings topic dat 13 zo'n moeilijk getal was en daarom niet gebruikt is..
daarnaast als je in onderdeel sport zit en je klikt 1x met je muis en je doet dan ctrl-F en je typt "snowboard" in.. vindt je het topic zo
Vind ik ook al zo'n mooie tekst van Romequote:For some, the addiction grabs hold in July and leads to a vacant school yard with a pick-up full of zamboni waste. For others, the addiction creates the need to hike park jumps late into a warm spring evening. And for a few, the addiction requires a wake-up call at 5:00 a.m. to get first chair on a cold pow day.
Ik ben nog nooit in LTV (2) geweest...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:56 schreef RichardX het volgende:
[..]
Ahja natuurlijk, sorry.Ik klikte gewoon altijd meteen op Zoeken bovenaan de pagina. En ja, dan krijg je een hele waslijst..
Nog iets anders.
Ik las in een hele oude post dat Komakie laaiend enthousiast was over Avoriaz. Nu lijkt het erop dat ik daar in Februari ook heen ga. Ik vroeg me af of het Portes du Soleil (1) gebied een beetje te vergelijken is met les Trois Vallees (2). Dus een heel groot, breed gevarieerd gebied waar in het dal allerlei skistations op zijn aangesloten. Wat mij opviel is dat het hoogste punt bij (1) wel een stuk lager ligt dan bij (2). Zijn de pistes daarbij ook minder stijl? Zijn er onder jullie, meer mensen geweest in (1) die me wat meer kunnen vertellen?
Dat was eigenlijk wat ik bedoelde met "minder te voorduren"quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:07 schreef pAin het volgende:
Waarom hebben wanten minder te voorduren?? Ik denk zelf dat het ligt aan hoeveel stiksels er in een want zitten; wanten zijn eenvoudiger opgebouwd dan handschoenen, waar er veel stiksels zitten in bijvoorbeeld al 1 vinger. Door de simpelheid van wanten gaan die gewoonweg niet snel stuk.
Tja ze zullen best snel kapot gaan omdat ik ze vrij intensief gebruik.quote:Maar ik ben geen extreem gebruiker; ik snowboard 1 week (volgend jaar eindelijk eens 2 weken) in een jaar, dus ik heb eigenlijk maar 6 weken met die wanten gedaan totdat ze gingen scheuren. Aangezien jij wel veel in de sneeuw zit, denk ik gewoon dat het daardoor komt; je gebruikt ze meer dan normaal.
Er zijn ook wanten waarbij de wijsvinger los zitquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:18 schreef Komakie het volgende:
Ik wil trouwens geen wanten omdat ik vrijheid van me vingers wil hebben en ook echt nodig heb (met lesgeven enzo)
Al je vingers vrijhebben om te bewegen.. is dat niet juist bij wanten het geval?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:11 schreef dapluiz het volgende:
Op zich lijken die wanten mij ook wel lekker ja, maar ik wil voor me gevoel gewoon al me vingers vrij hebebn
precies... bewegingsvrijheid enzo heb je wel. Je bent echter minder flexibel in dingen met je handen doen. Dingen vastpakken/vastmaken.... Twee vingers opsteken... Drie vingers opstekenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:55 schreef RichardX het volgende:
[..]
Al je vingers vrijhebben om te bewegen.. is dat niet juist bij wanten het geval?![]()
Wist je niet dat RED van burton was? RED is de protection afdeling van burton.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:56 schreef 360sjors het volgende:
Ik zat net even op internet te zoeken naar de handschoenen die ik zaterdag had gekocht, type IMPACT van het merk RED. Blijkt RED in bezit van Burton te zijn. Je ontkomt er niet aan..
Anyway, ik kan niet echt een officiele site vinden.. Ik vond iemand op ebay die ze ook aanbiedt:
http://cgi.ebay.com.au/ws(...)item=7106003653&rd=1
[afbeelding]
[afbeelding]
en laat Burton dit jaar nu toch een model aanbieden dat ook de naam IMPACT draagt...
[afbeelding]
Die Uninc 156. Je bent te licht voor die Dragon 162 en te zwaar voor die CustomX 153. Die Uninc is ook een goed allround board, daar kun je alles mee wat je opnoemt. Wat kosten die planken? misschien heb ik wel intresse in die Dragonquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:17 schreef progressive het volgende:
hey gasten,
Ik heb de keuze uit de volgende boards (tweedehands). Een uninc 156, een dragon 162 en een customX van 152. Ik vind het allemaal net wat mindere maten. Ben zelf 1.78 en 65kg. Ik ben voornamlijk freestyle (niet sliden/pipe, maar kickers). Maar hou heel erg van gewoon de piste af knallen, en ff een mooi lijn leggen door de powder (als die er is..:p). Welk board zou ik het best kunnen kiezen. Ik zelf denk dat de dragon iets te lang is en de uninc weer iets te veel freestyle georienteerd. En de customX moet een heerlijk boardje zijn heb ik gehoord..iemand enige idee met welke ik het best uit de verf kom?
Welnee, zo diep verdiep ik me niet in merkenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:48 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wist je niet dat RED van burton was?
Gewoon de Burton SL-7 kopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:53 schreef Thermo het volgende:
Uninc![]()
![]()
![]()
* Komakie kijkt boos naar zijn maatje 46 poten.
Ik loop al met ION HD's remember.. nu weer zo'n investering doen gaat niet lukken denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gewoon de Burton SL-7 kopen.
Kost een paar centen, maar de schoen is gemiddeld 1 tot anderhalve maat kleiner in omvang dan een normale schoen
178 lang en dan 58 kilo?!?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:38 schreef Tha_Butcha het volgende:
Ben 1m78 58 kilo
Ik ben (graat)mager maar dan ineens toch aanzienlijk zwaarder.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:41 schreef pAin het volgende:
@Sjors: kan best hoor, je bent dan alleen graadmager
Wie weet wat je er aan hebt als je in een sloot smeltwater belandtquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:23 schreef NoComment het volgende:
Ik weet dus wát het is... enige vraag rest mij, wat is geschikt voor welke condities? Aangezien er natuurlijk nooit een waterkolom van 20000mm op je broek staan (gelukkig niet)
Eigenlijk wel een goede en leuke vraag. Het is in ieder geval een mode-woord geworden binnen de board-scene. De definitie kan natuurlijk vrij persoonlijk zijn. Voor mij is het een piste-georienteerde rijstijl met korte uitstapjes naar poeder en freestyle (en dan dus geen gebruik maken van specifiek voor freestyle neergezette rails, pipes etc). Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je daar als freerider geen gebruik van mag maken, maar dan laat je het freeriden iets achter je. Liever freestyle op opstaande sneeuwhopen langs een piste, natuurlijke schansjes om binnen je freeride-style te blijven.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:29 schreef pAin het volgende:
Maar terug komend op je Freeride verhaal: wat is dan Freeriden tegenwoordig??
all mountain babyquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:11 schreef 360sjors het volgende:
boeien hoe het heet
gewoon al Rulend de berg afdenderen, of ik dat nu op een piste, in de poeder of door een funpark heen doe... het liefst van alles wat
ongetwijfeld beter dan dat van snowworldquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:45 schreef fs180 het volgende:
iemand al eens in valfrejus geweest? enm ook toevalling funpark gecheckt?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
all mountain baby
Weinig kilometers piste kun je ook lezen als veel kilometers buiten de piste.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:20 schreef pAin het volgende:
Och, 65 km Valfrejus is best oke
Welnee, want bij veel kilometers heb je hoogstwaarschijnlijk ook meer kilometers buiten de piste (uitzonderingen daargelaten)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:30 schreef XL het volgende:
[..]
Weinig kilometers piste kun je ook lezen als veel kilometers buiten de piste.
Klopt.... Krijn en Femke zaten daar... dus dat is Valfrejus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:01 schreef beerke het volgende:
Hmmmm, ik zit nu wel een beetje te twijfelen. Het zou best kunnen dat ze in Valfréjus heeft gezeten. Krijn en Femke hebben Sneeuwwitje toch een paar weken vergezeld bij het op poten zetten van dat kinderdagverblijf?
Het was in ieder geval een leuker gebied dan waar Lies zat, want dat was echt een dorp waar alleen maar oude vandagen op eenzelfde tempo de berg af kwamen.
Financier je daarmee het lidmaatschap van alle andere bress-leden ofzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:34 schreef beerke het volgende:
Ze gaan dus weer richting Tignes en voor het luttele bedrag van 369 euro, kaal, mag je mee...![]()
Tja, die staan echt wel voor hun studenten hoor...quote:BRESS organiseert ook dit jaar weer een zeer aantrekkelijke en goedkope skireis...
Das hangt natuurlijk heel erg af van de afstand tussen dat aantal kilometers.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:09 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Welnee, want bij veel kilometers heb je hoogstwaarschijnlijk ook meer kilometers buiten de piste (uitzonderingen daargelaten)
Klopt natuurlijk ook, maar om nu te roepen "weinig km aan piste = veel km offpiste" ging me wat ver, ik wilde enige nuancering aanbrengen zonder zo'n verhaal als je hierboven getypt hebt uiteen te zetten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Das hangt natuurlijk heel erg af van de afstand tussen dat aantal kilometers.
Ik bedoel, is het een uitgestrekt gebied waar die pistes liggen, of liggen de pistes juist heel dicht op mekaar.
Als je op dezelfde oppervlakte 200km piste hebt in het ene gebied en in het andere gebied 50km. Dan zal er in het gebied waar maar 50km ligt natuurlijk meer offpiste zijn.
Er zijn trouwens heel veel kleinere gebieden met toch heel veel offspiste mogelijkheden. Vooral ook omdat ze minder zijn uitgelijnt omdat er in kleinere gebieden ook minder mensen komen.
Tenminste, das mijn ervaring...
Tignes is afgelopen jaren flink duurder geworden, gemoderniseerd... dat is dan ook doorberekend in de tarievenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:41 schreef XL het volgende:
[..]
Financier je daarmee het lidmaatschap van alle andere bress-leden ofzo?![]()
Ik vond Tignes destijds (3 jaar geleden) al erg modern. Bij mijn weten is Tignes ook al jaren een topbestemming, maar dat baseer ik op het feit dat een jaar of 10 geleden mijn destijds minstens 10-jaar oude lesboek frans (gedoceerd door Dhr. Karremans) een hoofdstuk over Tignes bevatte. Je kon daar volgens het lesboek 365 dagen per jaar skien. Er stond een foto van een Tignes-gondel die ik jaren later in het echt heb gezien.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:19 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Tignes is afgelopen jaren flink duurder geworden, gemoderniseerd... dat is dan ook doorberekend in de tarieven
Sbit..
Ik heb zeker interesse! Doch ik vrees dat ik gewoon zal moeten werken. Hoe laat begint het? Misschien kan ik een vroege dienst krijgen, dan ben ik rond 18:00 klaar en zou ik rond 20:00 in Nijmegen kunnen zijn (ik vermoed dat ik dan al te laat ben).quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:53 schreef XL het volgende:
ik hoorde trouwens geruchten dat jij ook overwoog om 30 okt voor een spetterend concert naar Nijmegen te gaan?![]()
20:15 en het is op loopafstand van station Nijmegen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:08 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik heb zeker interesse! Doch ik vrees dat ik gewoon zal moeten werken. Hoe laat begint het? Misschien kan ik een vroege dienst krijgen, dan ben ik rond 18:00 klaar en zou ik rond 20:00 in Nijmegen kunnen zijn (ik vermoed dat ik dan al te laat ben).
Een oorzaak gevolg verhaalquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:21 schreef beerke het volgende:
-lap tekst-
Hmm das minder... de *kuch* betaalbare broek die ik had gezien (Ronin Cargo pant van vorig jaar, 180 euro..) kan 5000mm aan. Heb ook de prijs van de 2L gevraagd, 249,-quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:58 schreef Zebigboss het volgende:
hmm om nog even terug te komen op het aantal mm waterkolom..
Ze hebben mij verteld dat als je in een plas/natte sneeuw terecht komt dat je dan ongeveer het zelfde hebt als een waterkolom van 8000 mm..
ff voor de mensen die denken dat ze met een agu regenpak kunnen gaan boarden
Iets zegt mij dat het bij toerisme toch meer gaat om de manier waarop een land of gebied zich profileert. We hebben het niet over DVD-spelers hoor. Anders zou Japan toch de mondiale toeristische trekpleister zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:55 schreef 360sjors het volgende:
- blaat -
Die 70 euro kun je wel in je zak houden . Die broeken schelen wel veel in waterdichtheid 20.000mm vs. 5.000mm maar 5.000mm is genoeg of je moet gaan zwemmen. Bij een broek is het ademend vermogen veel belangrijker omdat je er, op een boxer na, niks onder aan hebt. Dit is bij beide nagenoeg gelijk 10.000G vs. 9.000G.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:08 schreef NoComment het volgende:
[..]
Hmm das minder... de *kuch* betaalbare broek die ik had gezien (Ronin Cargo pant van vorig jaar, 180 euro..) kan 5000mm aan. Heb ook de prijs van de 2L gevraagd, 249,-![]()
Ben dus nu heel erg aan het twijfelen... krijg namelijk een flink deel van m'n ouders (als zijnde verlaat verjaardagskadotje)
De afweging is dus... of geld uitsparen en de Cargo kopen, of wat meer uitgeven (lees: zelf wat meer bijleggen..) en die 2L nemen die tot de 20000 gaat en iets meer mogelijkheden heeft. Ik vrees eigenlijk dat de keuze al ongeveer gemaakt is..
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:32 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die 70 euro kun je wel in je zak houden . Die broeken schelen wel veel in waterdichtheid 20.000mm vs. 5.000mm maar 5.000mm is genoeg of je moet gaan zwemmen. Bij een broek is het ademend vermogen veel belangrijker omdat je er, op een boxer na, niks onder aan hebt. Dit is bij beide nagenoeg gelijk 10.000G vs. 9.000G.
Nee, maar als je kunt kiezen tussen een stoeltjeslift en een sleeplift is de keuze snel gemaakt. Dan maakt technische superioriteit opeens wel weer verschil.. Niemand gaat erheen om de liften te bewonderen, maar om ze te gebruiken! Comfortabel, snel en makkelijk versus gammel, langzaam en onhandig (ik vergroot de verschillen uiteraard wat uit)...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:46 schreef beerke het volgende:
Ik bedoelde alleen maar aan te geven dat modernisering in geen geval binnen de toeristische sector garant staat voor groei. Japan gebruikte ik dan ook als een voorbeeld voor de mondiale toeristische markt. Het is een van de meest moderne landen ter wereld, maar toeristisch wil het niet van de grond komen. Dit om even de "wetten van de markt" te overtreden...
En om dat weer even terug te reflecteren op Tignes. Dat gebied is al sinds de Olympische Spelen van '92 in Albertville modern.
Eigenlijk is Tignes dus gewoon te laat een duur gebied geworden... Markttechnisch dan toch.quote:Ze hebben zich alleen nooit als olympisch dorp geprofileerd. En dat proberen ze 12 jaar na dato wel te doen, helaas...
Dude ik heb 2 broeken gekocht voor samen 120 euro...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:08 schreef NoComment het volgende:
[..]
180 euro..
249 euro...
Het aantal sleep- en stoeltjesliften is ten opzichte van drie jaar terug niet veranderd. Er is welgeteld een lift bijgekomen en die dient als vervanging van een verouderd exemplaar dat er vlak naast lag. Het comfort van die liften was toen al geweldig. En de prijs was toen een stuk studentvriendelijker dan het momenteel is. Het gaat mij er puur om dat jouw opvatting van "modernisering -- steiging populariteit -- hogere prijzen" wel heel erg kort door de bocht is. Ik denk persoonlijk aan een imago-verandering van het gebied...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:03 schreef 360sjors het volgende:
Nee, maar als je kunt kiezen tussen een stoeltjeslift en een sleeplift is de keuze snel gemaakt. Dan maakt technische superioriteit opeens wel weer verschil.. Niemand gaat erheen om de liften te bewonderen, maar om ze te gebruiken! Comfortabel, snel en makkelijk versus gammel, langzaam en onhandig (ik vergroot de verschillen uiteraard wat uit)...
Met andere woorden, techniek is niet het doel, maar het middel. En dat heeft Tignes momenteel goed voor elkaar en profiteert daar van.
Je vergelijking met Japan lijkt me hierom niet helemaal gegrond...
Marktwerking speelt altijd een rol he. Hoe je het ook wendt of keert, het marktmechanise zal altijd van toepassing zijn. Want de appartementen moet uiteindelijk toch vol. En daarmee belandt Tignes dit jaar in mijn "last-minute"-lijstje.quote:Eigenlijk is Tignes dus gewoon te laat een duur gebied geworden... Markttechnisch dan toch.
Dat hoeft geen probleem te zijn...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:41 schreef beerke het volgende:
[quote]
Maar goed, we zullen er toch niet uit komen. Want ik heb mijn toeristische opvatting en jij je bedrijfs economische.
... ik denk het wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:26 schreef 360sjors het volgende:
Dat hoeft geen probleem te zijn...
Gast, fotoquote:Tering er zit hier een gruwelijk lekkere chick naast me in de mediatheek, zo kan ik toch niets aan m'n project doen![]()
![]()
![]()
Feminabeurs, zaal 6 wintersport, had ik eerder in dit topic al getipt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:49 schreef dapluiz het volgende:
Maar heb jij die 2 broeken voor die prijs vandaan dan ?
Nu wat weinig tijd om te reageren maar we hebben het er nog wel over.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:56 schreef beerke het volgende:
[..]
... ik denk het wel.
[..]
Gast, foto![]()
Houd je mondquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:51 schreef dapluiz het volgende:
*steeds meer moeite krijgt met het moeten wachten tot ik weg ga*
Hier, toen ik de school 's avonds verliet zag ik haar net in haar bolide zittenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:05 schreef Komakie het volgende:
Sjors!!!
we wachten nog steeds op die foto man....
Same here, die Cartels moeten effe op de pijnbank voor ze zich in de Alpen mogen bewijzen!!quote:Ik wil trouwens nog wel een keer voordat ik weg ga me P1 HD bindinkjes uitproberen
Jezus man, doe je daar zo druk over???quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:40 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hier, toen ik de school 's avonds verliet zag ik haar net in haar bolide zitten
[afbeelding]
[..]
Nu pas?quote:Same here, die Cartels moeten effe op de pijnbank voor ze zich in de Alpen mogen bewijzen!!
It's itching again...![]()
Mooie auto! manquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:40 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hier, toen ik de school 's avonds verliet zag ik haar net in haar bolide zitten
[afbeelding]
[..]
Toevallig Een paar capstraps gehaald als reserve onderdeel voor mijn C16's , helaas zijn ze niet in het wit te krijgen net als mijn C16's maargoed.quote:Op zondag 17 oktober 2004 09:16 schreef progressive het volgende:
lol, ik wil capstraps kopen voor op mijn custom..:) alleen ik ben pas weer volgende week in zoetermeer..:S
Goed he....quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:58 schreef Thermo het volgende:
[..]
Toevallig Een paar capstraps gehaald als reserve onderdeel voor mijn C16's , helaas zijn ze niet in het wit te krijgen net als mijn C16's maargoed.
Maar, heb paar uurtjes zitten kletsen daar , en online toevallig wat voorraad bekeken van spullen, capstraps zijn NIET meer na te bestellen. Dus wees er snel bij. Alleen in maatje S waren er nog paar op voorraad.
Heb ook elevators besteld... en SL7's gepast... sl7.....
Passen, passen, passen, nog meer passen.. op een andere manier kom je er niet achter of boots geschikt zijn voor je voetenquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:33 schreef Ilske het volgende:
Wil zeker jullie discussie niet onderbreken, maar als licht-n00b-like female zou ik wel graag even jullie advies willen. Waar moet ik op letten als ik boots wil gaan kopen? Tips mbt winkels, merken, maten en dergelijke? Ik had vorig jaar namelijk een paar boots van Nitro gehuurd (type weet ik helaas niet), volgens mij maat 26.0, maar ik kreeg al supersnel kramp in mn voeten en dat de helft van mijn voet (buitenrand) ging 'slapen'.. Mijn schoenmaat normaal is 39/40, wisselt per model.
Omdat ik hier helemaal knettergek van werd wil ik dus nu graag mn eigen boots kopen. Verder heb ik behoorlijk smalle voeten, misschien dat daar bepaalde merken juist wel of juist niet goed bij passen? Anyway, als jullie me kunnen helpen: super!!!![]()
Met mijn smalle voeten heb ik ook goede ervaring met Rossignol. Zelf heb ik schoenen van Flow, die gaan dus ook goed samen met mijn smalle voeten. NoComment heeft goede ervaringen met een relatief onbekend merk.... 32 ofzo... ik ben de naam even kwijt, hij zal het binnenkort zelf wel posten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:56 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Passen, passen, passen, nog meer passen.. op een andere manier kom je er niet achter of boots geschikt zijn voor je voeten
Een meisje uit mijn directe omgeving (kleine smalle voeten) heeft ook tijden boots gepast en kwam uit op boots van Rossignol
Je moet met je volledige voet op de zool staan (en je hak mag dus niet los komen). Verder sta je met licht gebogen knieen (want zo sta je ook op je board). Doe vooral ook andere merken schoenen aan, je moet de verschillen voelen. Als je bij een ander merk voelt wat niet goed zit.... dan weet je weer een beetje zekerder dat die ene schoen wel goed was. Een boardschoen is in die zin anders dan een ski-schoen omdat hij gewoon comfortabel kan en mag zijn. Vergelijk het in die zin liever met het passen van sportschoenen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:11 schreef Ilske het volgende:
thanx Sjors & XL, ik heb hier een hoop aan! Ik zal dus even letten op Rossignol, Flow, en eventueel Thirty-Two. Verder veel passen dus, maar moet ik bij dat passen rechtop staan of niet? Bij ski-schoenen moet je nl in Vorlag gaan staan om je hak achterin de schoen te zetten, hoe zit dat precies bij boots?
Je moet eens kantendruk simuleren en zien of je met je dunne enkels misschien wat naar boven komt ( hoewel als de binneschoen vastgestrapt wordt met veters die aan de buitenschoen vast zitten dit bijna niet kan ) mocht dat zo zijn heeft burton bij zijn boots kussentjes die je in je schoenen kanquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:11 schreef Ilske het volgende:
thanx Sjors & XL, ik heb hier een hoop aan! Ik zal dus even letten op Rossignol, Flow, en eventueel Thirty-Two. Verder veel passen dus, maar moet ik bij dat passen rechtop staan of niet? Bij ski-schoenen moet je nl in Vorlag gaan staan om je hak achterin de schoen te zetten, hoe zit dat precies bij boots?
Ik kan me nog goed herinneren dat ik 3 weken lang na mijn aankoop iedere avond met mijn schoenen aan zat en hier door het studentehuis liep. Ik denk dat ik dat vanavond gewoon weer een keer ga doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:43 schreef Komakie het volgende:
... waarschijnlijk kwam een gedeelte van de problemen ook voort uit het feit dat je schoenen hebt aangehad die waarschijnlijk al een aantal mensen hebben aangehad.
Dan gaat de schoen niet goed naar je voet staan (je moet ze net als gewone schoenen altijd even inlopen) en krijg je nog veel sneller last van je voeten...
`quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:42 schreef beerke het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat ik 3 weken lang na mijn aankoop iedere avond met mijn schoenen aan zat en hier door het studentehuis liep. Ik denk dat ik dat vanavond gewoon weer een keer ga doen![]()
Maar Ilske, heb jij die Nidecker Picto nog gekocht? Want een tijdje terug kwam je ons ook al om advies vragen. En nu ben ik natuurlijk benieuwd of je die plank nog gekocht hebt.
Overigens hoor ik steeds vaker zeer goede verhalen over de schoenen van 32. Of ze zo goed zijn als mijn Burton Rulers weet ik niet, maar tegen de tijd dat ze aan vervanging toe zijn ga ik toch zeker 32 overwegen. Want wat zijn die schoenen heerlijk vederlicht.
Succes met je zoektocht en laat even weten met wat voor een paar 'boots' je thuis gekomen bent
off-topic:
XL, je geld is onderweg
Ik heb zelf de Lached van 32, was een van de weinige schoenen waar ik met mijn smalle voet terecht kon. Heb ook een Northwave schoen aangehad met passen, maar die kreeg ik gestrikt en al nog uitquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:11 schreef Ilske het volgende:
Dat valt bij de schoenen van Burton best wel mee hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:26 schreef fs180 het volgende:
en die shit van burton is gewoon altijd wat duurder dan andere merken he ...
en aj die stoffen he
Dankjewel, begin hier spontaan te blozenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:33 schreef Komakie het volgende:
<knip>lieve woorden en ondersteunende tekst</knip>
maar als je nofi kunt vertalen naar de betekenis daarvan ben je ook al goed op wegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:01 schreef pAin het volgende:
haha, een echte nerd maakt ze ook nog eens af.
nofi natuurlijk!
true, true, zag het op het moment dat ik op 'invoeren' drukte...domdomdom, got a lot to learn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:01 schreef pAin het volgende:
haha, een echte nerd maakt ze ook nog eens af.
nofi natuurlijk!
Volgens XL ben je heel erg goed op weg om Nerd te worden, nu nog kunnen editten en je bent the ultimate nerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:27 schreef Ilske het volgende:
[..]
true, true, zag het op het moment dat ik op 'invoeren' drukte...domdomdom, got a lot to learn.
MAAR....nofi ken ik wel, dusse...![]()
![]()
Met jullie hulp kom ik overal, op mn boardje en verder op Fok!![]()
5 uur in de ochtendquote:Op woensdag 20 oktober 2004 04:58 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Aha!!!!!!!!!
Geen domme vragen stellen, diep van binnen weet je het antwoord bestquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:58 schreef NoComment het volgende:
[..]
5 uur in de ochtend![]()
waar heb jij uitgehangen dan...
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Geen domme vragen stellen, diep van binnen weet je het antwoord best![]()
You gotta love those boardbabesquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:34 schreef Ilske het volgende:
[..]
Dankjewel, begin hier spontaan te blozen(in positieve zin dus!)....
*knuf uitdeelt en wel weer eens komt stalken*
[off-topic]
begin me een tamelijke n*e*r*d te voelen met al die <'s en /'s![]()
Pfff, ik moet wel een hoop bewijs leveren hoor!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:57 schreef pAin het volgende:
[..]
Volgens XL ben je heel erg goed op weg om Nerd te worden, nu nog kunnen editten en je bent the ultimate nerd.
Snowboarden, heb er weer zin in.
Hehe, ik ben geen veeleisende snowboarder, ik ben een veel eisende nerdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:45 schreef Ilske het volgende:
[..]
Pfff, ik moet wel een hoop bewijs leveren hoor!![]()
tsss...veeleisende snowboarders....![]()
![]()
Zelfs iemand met latten moet daar respect voor hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:01 schreef Dentist het volgende:
Omdat ik de lulligste niet ben, alleen deze week
Jeremy Jonesquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:01 schreef Dentist het volgende:
Omdat ik de lulligste niet ben, alleen deze week
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, 1-1 ga ik op reis, 8 dagen boarden
Is er trouwens een snowboard winkel in Alkmaar?
even googlen leidt tot http://www.rollin.nl/snowboard.htmquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Ah, waar ga je naartoe? Ik vertrek die zelfde dag met Husk naar Pra Loupquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, 1-1 ga ik op reis, 8 dagen boarden
Mallnitz, nog nooit geweest, schijnt op zo'n 2700 meter te liggen en heeft een gletscher.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:37 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ah, waar ga je naartoe? Ik vertrek die zelfde dag met Husk naar Pra Loup
En ik zat zo eens te denken, wat voor goggles hebben jullie, en wat kosten ze ongeveer? Misschien dat ik eens een goeie koop... misschien ook volgend jaar pas, of anders in La France![]()
Ja, dat was dus de enige schoen die ik daar heb gezien, verder heb ik ook nog ergens 1 binding gespot.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:25 schreef 360sjors het volgende:
[..]
even googlen leidt tot http://www.rollin.nl/snowboard.htm
Ik heb echt altijd mn goggle op, ik krijg tranen van de wind... en niet zo'n beetje ook!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:26 schreef fs180 het volgende:
Ik moet een nieuwe zonnebril hebben voor de wintersport, aangezien ik heb veel relaxer vindt om met mooi weer met een bril te board, dan met een echte goggle.
iemand enig idee waar ik op moet letten?
Oftewel Gogglesquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 04:36 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd mn goggle op, ik krijg tranen van de wind... en niet zo'n beetje ook!
Maar ik schat zo in dat 'ie UV straling goed tegen moet kunnen houden of weerkaatsen, een zo goed mogelijk contrast weer moet geven en de wind zo veel mogelijk om je ogen moet leiden
Dan heb je iig het allerbestequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:30 schreef RichardX het volgende:
Oakley![]()
Wel eens op een zonovergoten dag met een goggle geboard die voorzien was van een spiegellens? Veel beter dan dat zul je het nooit krijgen. En dan kan ik je uiteraard de Adidas Robin aanraden. Daar board ik zelf mee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:26 schreef fs180 het volgende:
Ik moet een nieuwe zonnebril hebben voor de wintersport, aangezien ik heb veel relaxer vindt om met mooi weer met een bril te board, dan met een echte goggle.
iemand enig idee waar ik op moet letten?
In ieder geval het duurstequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan heb je iig het allerbeste.
Ja die 'echte' Oakley zijn idd top maar ook wel reteduur. En dan vraag ik me altijd af wat ik nou voor die merknaam extra moet betalen... Maar goed. Heb zelf een 'Oakley-look-a-like' van het merk Bondiblu. Kostte me 25 euro; een prima lichtgewicht brilletje, bijna geheel sluitend aan de zijkanten met paarse glazen. Ik heb zelf contactlenzen in en heb met die bril op nooit last van tranende ogen als ik de pistes afsuis.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:47 schreef Ilske het volgende:
ik heb zelf een Oakley (weet het type niet) met gold iridium lenzen erin, dit scheelt een stuk ten opzichte van bijvoorbeeld grijze glazen, je ziet namelijk beter in schemer en beter contrast. Maar zodra het zonnetje echt weg is en het gaat sneeuwen ben ik ook echt pro-goggle.
Ik heb een jaar terug een week getwijfeld tussen de SC Gian Simmen (ouder model, van 2 seizoenen terug) en de SC Duo (Script). Het is de Duo geworden, maar ik ben er van overtuigd dat je je aan dit plankje geen buil hebt gevallen! Overigens, de Johan (stijf, knallen!!) lijkt me een ander type plank dan deze Gian Simmen (technical freestyle), vanwaar de omslag? Gezien de lengte kun je er overigens vast nog steeds goed mee knallen, daar niet van..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:05 schreef Kentaro het volgende:
Omdat ik toch niet aan een Burton Johan kon komen, in ieder geval niet aan een nieuwe plank voor een redelijk prijs, heb ik net een Santa Cruz Gian Simmen 162 besteld. Het voelt wel een beetje als verraad richting Burtonmaarja het is niet anders. Het lijkt me wel een vette plank. Board er hier iemand op Santa Cruz? oja hier heb ik het over:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik heb een jaar terug een week getwijfeld tussen de SC Gian Simmen (ouder model, van 2 seizoenen terug) en de SC Duo (Script). Het is de Duo geworden, maar ik ben er van overtuigd dat je je aan dit plankje geen buil hebt gevallen! Overigens, de Johan (stijf, knallen!!) lijkt me een ander type plank dan deze Gian Simmen (technical freestyle), vanwaar de omslag? Gezien de lengte kun je er overigens vast nog steeds goed mee knallen, daar niet van..
ps: ook Thermo heeft SC-ervaring
.....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan heb je iig het allerbeste.
Ik ben zelf een groot Oakley fan dus heb misschien een iets positievere mening.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
.....
Oakley is een prima merk zonnebrillen maar het is niets beter dan Nike, Dragon of Arnette ofzo.
Al die merken hebben hele goeie glazen. Alleen heeft Oakley de status van super merk.
Mede ook omdat die brillen zo belachelijk duur zijn.
Zeker mooi.. die adidas die Beerke ook heeft is prijstechnisch gezien wel aantrekkelijk eigenlijk, dacht eigenlijk dat die minstens zo duur zou zijn.. Mja wel prijzen van Blue Tomato, dus zal hier in NL wel weer duurder zijn..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:18 schreef Komakie het volgende:
ohw man
Das toch niet zo duur ??? (ik weet natuurlijk niet hoe het met je inkomen zit enzo. Maar voor schoenen en bindingen vind ik het echt niet duur)
Die SL7's van Burton zijn alleen al 350 euro
Maar ehm, nog ff over die brillen.
Oakley heeft niet echt betere glazen dan bijvoorbeeld Dragon of Carrera.
Zeker niet als je een goed model Carrera/Dragon/ander merk koopt.
Over dat model.... Tja das maar net wat je zelf mooi vindt en lekker vindt zitten.
Ik vind vaak de modellen van Oakley niet zo heel mooi. Een aantal wel, maar lang niet alle.
Vind de Goggles trouwens wel erg mooi. Maar ook aan de dure kant...
Ik heb zelf de Dragon Foil in het zwart:
[afbeelding]
Ook redelijk aan de prijs met zijn 100 euro hoor (op die eye-shop.com is ie nog duurder) maar hij is nog net iets goedkoper dan een oakley...
Als voorbeeld nog maar eens die Amerikaanse site aanhalen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:14 schreef NoComment het volgende:
[..]
Een keer gaan shoppen in Amerika zou ook voordelig zijn trouwens, al die amerikaanse sites waar je wintersport artikelen kunt bestellen daar zijn de prijzen echt veel lager. Als voorbeeld nog maar een keer een boardbroek aanhalen, in Amerika $199, in NL ¤249..
Ben jij ook al zo veel mogelijk redenen aan het zoeken om toch maar voor die SL7's te gaanquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:07 schreef Thermo het volgende:
En weer een reden om SL7's aan te schaffen... mijn binnenschoen kan niet meer aangetrokken worden , plastic ding afgebroken. Beetje snel eigenlijk..
Eerst maar eens mailen of ze zo ding kunnen opsturen. Hell al mijn materiaal stopt er mee...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo veel mogelijk redenen aan het zoeken om toch maar voor die SL7's te gaan
Ik heb die bindingen en vind ze geweldig.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:19 schreef jbcyber het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot Oakley fan dus heb misschien een iets positievere mening.
Maar het zijn ook niet alleen de lensen die het hem doen maar ik vind het ook belangrijk hoe een bril zit. En ik vind Oakley brillen echt super zitten. De lensen zijn ook nog eens heel erg goed en vervolgens over het design is echt wel nagedacht![]()
Verder ben ik afgelopen donderdag nog eens gaan kijken bij de board shop hier in de buurt en heb me toch nog (teminste hoop ik) 2 mooie dingen gezien.
Ben al een tijdje aan het zoeken naar nieuwe bindingen en dan eigenlijk ook nieuwe schoenen.
Heb wat geziena alleen de centjes dat is nog wat anders (prijzen vallen mee maar het is nog steeds veel geld)
Het gaat om deze schoenen: Burton Tribute
[afbeelding]
En om deze bindingen: Flow Pro 11FR.
[afbeelding]
Maarjah samen 330 euro is toch heel veel centjes he.
Wat denken jullie er van wel doen of niet doen voor dat geld. O jah schoenen zijn 130 euro en de bindingen 200.
Verder komen ze op een F2 flyer board.
www.altrec.comquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:52 schreef RichardX het volgende:
[..]
Als voorbeeld nog maar eens die Amerikaanse site aanhalen?![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb die bindingen en vind ze geweldig.
Dat viel mij ook al op...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:35 schreef RichardX het volgende:
Ok, bedankt voor de links en info! Ik ga daar eens rondkijken. blue-tomato.com is ook niet de goedkoopste...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:26 schreef NoComment het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op...
Nog twee maanden en een aantal dagen, dan sta ik op de piste![]()
*kuch* gister met boardkleding en board onder men poten in m'n kamer gestaan *kuch*
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb ik 2 jaar geleden een keer gedaan.
Op dat moment kwam me toenmalige vriendin binnen hahahaha
nog 16 dagenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:29 schreef Komakie het volgende:
Nog een week of 7 trouwens.
Dan ga ik ook weg
Ik vond deze nog wel meevallen. Ik verwoordde het in 1 regel en mag mezelf ervaringsdeskundige noemen in dit geval. Het zijn precies mijn bindingen, al heb ik een coolere kleurquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik (veel) eerdere posts van je kent mbt Flow spul. Maar die post is een beetje bij het slijmerige af van Flow
Maar jah, van jou accepteer ik dat dan maar
btw, nog maar 7 weken en dan ga ik weg
hail 2 the kingquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vond deze nog wel meevallen. Ik verwoordde het in 1 regel en mag mezelf ervaringsdeskundige noemen in dit geval. Het zijn precies mijn bindingen, al heb ik een coolere kleur![]()
Maar de slijm-factor kan niet tippen aan de gezever over de s-zevens ofzo.... En die hebben jullie nog niet eens
![]()
De rake shit!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
hail 2 the king
[afbeelding]
worship!![]()
`quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vond deze nog wel meevallen. Ik verwoordde het in 1 regel en mag mezelf ervaringsdeskundige noemen in dit geval. Het zijn precies mijn bindingen, al heb ik een coolere kleur![]()
Maar de slijm-factor kan niet tippen aan de gezever over de s-zevens ofzo.... En die hebben jullie nog niet eens
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Kleine correctie: ik HAD em nog niet
Gisteren gepast en gekocht.Mag ze zaterdag ophalen omdat er gisteren geen tijd meer was om ze te verwarmen en helemaal goed passend te maken enzo.
Kwam gisteren om 20h binnen en was er om 21:30 weer weg. Maar ik werd pas om 21h geholpen dus heb verder alleen een beetje rondgelopen en me vergaapt aan de nieuwe boards en andere sjizzle van Ride en K2
godver, die grafix worden ook elk jaar vetter
Wat trouwens wel rot is bij die schoenen is dat ze totaal niet zitten als je ze de eerste keer aan doet. dan heb je echt het idee van "wat een vage schoenen en ze zijn eigenlijk wat te klein"
Totdat je een grote maat aan hebt, dan merk je ineens dat het wel goed zat en dat het nog veel beter gaat zitten als je em warm maakt
Anyway, ik heb ze dus ik doe nog maar ff aan worshipping:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het niet specifiek je schoen is, dan is de kans groot dat je niet in de basishouding staat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:03 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ik heb soms ook last van krampen in de lift. Echt irritant, schoen zit verder oké, maar wat kan ik ertegen doen?
Dit is wat ik gevonden heb :quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:03 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ik heb soms ook last van krampen in de lift. Echt irritant, schoen zit verder oké, maar wat kan ik ertegen doen?
Ik heb het dus ook in de lift, en heb al een standaard zool, ik ga nu eerst nog proberen speciale zolen erin te doen en mijn stance iets te veranderen. En anders toch andere boots proberen.quote:Ik heb me vorig jaar zulke zooltjes aan laten meten en het is helemaal TOP!!! Ik had wat ruimte over in mijn schoen dus kon ik ze er goed extra inleggen maar anders doe je ze gewoon in plaats van je standaard-zooltjes in je schoen. Die kramp kan nog wel eens veroorzaakt worden doordat je binding zo strak zit dat je voet als het ware te ver naar beneden wordt gedrukt (vooral in de holte van je voet) en dit kan je voor een groot deel voorkomen door die zoolltjes die die holte als het ware opvullen. Ik heb ze bij een goeie sportzaak gekocht en je staat wel even voor joker op je blote voetjes op die warmgemaakte zooltjes op zo\\\'n apparaat maar het werkt geweldig. (vind ik)
Wat ook al wel eens kan helpen is gewoon je veters iets minder strak aantrekken .
Suc6!!
O ja, voetkramp, ik wist niet beter of het hoorde er gewoon bij. Wat bij mij hielp was de veters van de schacht van mijn schoen niet zo keihard aantrekken. Duswel lekker stark op de wreef maar daarboven wat losser: veel van die pijn is eenvoudigweg kramp doordat er te weinig bloed door je voeten stroomt. Het kan ook aan je schoenen liggen: Ik had onwijze last in Burton Rulers, en toen ik overstapte op Salomon Malamute's had ik opeens veel minder last! Mijn voetvorm past kennelijk gewoon beter in de mallen die salomon gebruikt. Dus kies je schoenen heel zorgvuldig uit!
(zorgvuldiger nog, dan je board... )
Die zooltjes werken ook erg goed, als je niet meteen nieuwe schoenen kan of wil kopen, zou ik die zeker proberen.
zal ff het artiketje uit de Taste samen proberen te vatten:
voeten pijn komt door:
-te weinig bloedtoevoer
-minder zuurstof door grotere hoogte
-veel druk op voet door binding en strakke schoen
voorkomen door:
-perfect zittende schoenen
-goed inlegzooltje aanschaffen
-goede snowboardsokken
-goede warming-up
k ken dat gevoel ook van de sleepliftjes!! Maar volgens mij komt dat door de hoek waaronder je staat tegenover de lift... Je voeten krijgen door die hoek een grote trekkracht te verwerken waardoor je die pijn krijgt.
Ik had dit altijd tot ik m'n nieuw bordje had gekocht en de stance van m'n bindingen iets anders zette tegenover ervoor...
mazia heeft gelijk zooltjes zijn bijna altijd DE oplossing, je moet voor de grap de zooltjes maar eens uit je boots, halen. daar zou je de hond nog niet op laten slapen.
Marije heeft OOK heel erg gelijk: het begint met het kopen van een schoen waarvan de pasvorm geschikt is voor jou voeten.
opties qua zooltjes:
1. standaard zooltje dat je apart koopt in jouw schoenmaat (kan bij de meeste goede hardloopwinkels of buitensportzaken) kost een eurootje of 15 a 20.
2. de zooltjes die Mascha bedoelt worden gebakken op je voeten en kosten een eurootje of 30 a 40, schat ik, maar weet ik eigenlijk niet zeker.
3. bij een orthopedisch schoenenmaker (iemand die steunzolen/protheses/braces maakt of aanpast), is m.i. de allerbeste oplossing, maar dan moet je wel rekening houden met een prijskaartje van zo'n 90 euro....
en J heeft ZO gelijk dat ik ervan moet huilen. freeriden is niet net naast de piste een paar meter poeder scoren, ouwe!
en effe terug naar het begin: Krijn is een van de beste instructeurs en all-around good guys, die er in het snowboarden rondlopen.
`quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:03 schreef No-Li-Ta het volgende:
forward lean is bij het boarden gewoon zodat je veel kantendruk kan zetten tijdens het boarden en erg veel controle hebt over je heelside bocht. Nadeel is bij rustpositie in een sleeplift je gedwongen wordt naar voren te leunen en dit kan als je niet echt sterke kuitspieren heb wat irritatie opleveren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:45 schreef No-Li-Ta het volgende:
"Verder kan het aan je forwardlean liggen maar dan zijn het vaak je kuiten ipv je voeten."..
ja inderdaad hier heb ik ook last van, wanneer ik op de indoorbaan (duitsland, alpin center) op de lopende band lift sta.. dit veroorzaakt ongelooflijk veel kramp waarvan ik denk dat als ik ga zitten ik het kan voorkomen. Maar zitten op die lopende band is forbidden anders stoppen ze de band. Dus het ligt alleen aan mn forwardelean? Gelukkig maar, want zo kan ik anders echt niet op vakantie.
foreward lean gebruiken op een rail is niet zo verstandig omdat het moeilijk is om je board recht te houden op de rail...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:25 schreef fs180 het volgende:
ik heb normaal gesproken nooit foward lean gebruikt.. weet ook niet waarom maar ach..
maar ik heb dus vorige week mn foward lean op 2 gezet, en dan was op baan3 bij snowworld heel relaxed, maar ze hadden op baan2 een nieuwe rail (straight) en die wou 1 keer wel lukken maar stuk of 5 keer niet, toen ben ik er maar mee gekapt, want ik viel steeds op dezlefde plek, maar ik bedacht me zo, zou dat misschien door foward lean komen? of lag het gewoon aan mij..
pvc buis???quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:51 schreef fs180 het volgende:
gister in sneeuwwereld geweest (zm) alle 3 de banen waren simpel weg KUT..
en die rail die ik wou proberen hadden we weer weggehaald, ik dnek omdat niemand erover ging, dus kon ik nog mn theorie niet bevestingen.. nu lag en een pvc buis
PVC kan van alles zijn, je hebt ze van die gele, voor stroomkabels. Maar van dat soort grijze pijpen. Volgens mij moet dat best gaan, als het sterk genoeg is.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
pvc buis???
Zo'n plastic ding
De eerste die daar over kan grinden is echt de king
Huh? Kun je daar een foto van maken?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:08 schreef Kentaro het volgende:
De base heeft ook een sort van 'golfbalmotief' zeg maar allemaal kuitjes. Ik dacht dat is pure onzin maar het boardje glijdt echt als de brandweer.
Dat vraag ik me ook af, golfbalmotief is perfect om een golfbal aerodynamisch efficienter te maken (laat ik maar niet beginnen met de uitlegquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Huh? Kun je daar een foto van maken?
Als ik het gezien heb ga ik denk ik vragen hoe je dat dan waxt![]()
Zoals ik het nu voor ogen heb kan ik me dat goed voorstellen. Ik ben benieuwd naar je foto's en zal binnenkort Sportief Tilburg eens binnenlopen. Die verkopen ook Santa Cruz, dan kan ik het met eigen ogen zien.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:23 schreef Kentaro het volgende:
Het zijn wat kleinere 'putten' dan bij een golfbal, maar het is het zelfde principe.
mijn vrmoeden is dat het de weerstand verminderd. Je hebt immers minde glijoppervlak.
quote:Fuck Burton, Santa Cruz rules
Dan hoop ik voor je dat er behoorlijk wat sneeuw valt op de Kitz. Afgelopen week was het rampzalig. Druk. En eigenlijk was alleen de Kitzlift open. De Gletscher is verder extreem kaal en eigenlijk ongeschikt om te boarden...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:08 schreef Kentaro het volgende:
Nog 12 dagen wachten en dan
[afbeelding]
Is dit een laatste poging om em gerust te stellen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:56 schreef Frenkie het volgende:
...Maar in 12 dagen kan er natuurlijk veel sneeuw vallen!
Dat was het eerste wat mij opvielquote:Op maandag 1 november 2004 11:29 schreef XL het volgende:
Voor de mensen met oog voor detail:
XL met een Burton!![]()
Niet door mij dus, he.....quote:Op maandag 1 november 2004 12:20 schreef beerke het volgende:
... geloof mij, die Burton is zwaar beschadigd.
bij jullie lopen er zeker wel vaken poema's rondquote:Op maandag 1 november 2004 12:27 schreef XL het volgende:
[..]
Niet door mij dus, he.....
Door de kat van beer zijn buren![]()
en het beestje leeft nog steeds!![]()
WOHW!!!!quote:Op maandag 1 november 2004 12:22 schreef XL het volgende:
Het is de kapotte burton van Beer die verder afgeragd mag worden....
De bindingen zijn van mij en inderdaad niet van Flow (wel gewoon van Nidecker)
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met name uit mijn beginperiode nog serieuze burton-ervaring heb ook, een natuurlijk tegenwoordig een Burton-leash![]()
n00bs!quote:Op maandag 1 november 2004 14:08 schreef Komakie het volgende:
en die jongens daar waren redelijk anti Flow.
Ze mogen waarschijnlijk geen Flow voeren en dat zit ze dwarsquote:Op maandag 1 november 2004 14:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
WOHW!!!!
Heftige bekentenissen vandaag
Btw, ik was in de Cellblock zaterdag (Utrecht) en die jongens daar waren redelijk anti Flow.
Er kwam iemand vragen of ze ook Flow hadden. Werd hem vriendelijk doch duidelijk vertelt dat ze geen fan van Flow waren
* Kentaro doet sneeuwdansquote:Maar in 12 dagen kan er natuurlijk veel sneeuw vallen!
Relaxte zaak ja Sportief. Ik kwam laatst ff binnengelopen, kijken naar een geschikte Camelbag. Kwam er een superenthousiaste verkoper aanlopen die me uiteindelijk wel een uur aan de praat had gehouden. Die gast werkte er net, was eigenlijk skier, maar goed.. van Camelbag kwamen we op schoenen, boards en uiteindelijk op die testreis van hun terecht.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
Zoals ik het nu voor ogen heb kan ik me dat goed voorstellen. Ik ben benieuwd naar je foto's en zal binnenkort Sportief Tilburg eens binnenlopen. Die verkopen ook Santa Cruz, dan kan ik het met eigen ogen zien.
[..]
Het is waarschijnlijk die gast geweest die aan mijn een Burton-product verkocht heeft......quote:Op maandag 1 november 2004 18:13 schreef RichardX het volgende:
[..]
Relaxte zaak ja Sportief. Ik kwam laatst ff binnengelopen, kijken naar een geschikte Camelbag. Kwam er een superenthousiaste verkoper aanlopen die me uiteindelijk wel een uur aan de praat had gehouden. Die gast werkte er net, was eigenlijk skier, maar goed.. van Camelbag kwamen we op schoenen, boards en uiteindelijk op die testreis van hun terecht.![]()
verkoper van het jaar gewordenquote:Op maandag 1 november 2004 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk die gast geweest die aan mijn een Burton-product verkocht heeft......
Geen misselijke prestatie![]()
de shaun white kut???quote:Op woensdag 3 november 2004 15:35 schreef Komakie het volgende:
Zojuist ff een Dainese backprotector gekocht bij de Frosty.
Kostte 97 euro maar ik heb em vooe 77 gekregen....
Volgens mij is dat meer dan 10% korting of ben ik nou gek????
Ik heb trouwens een paar helmen op me hoofd gehad.
En ik moet zeggen, wat zitten die Red helmen kut zeg...
Ik heb een Giro (de Audio) op me hoofd gehad en de Red HiFi Shaun White, maar ik vond die Shaun White echt klote zitten.
Model was gewoon niet fijn. Die Giro daarintegen zat echt heerlijk.
Maar jah, 159 euro....
Misschien dat ik em wel doe en anders maar 1 zonder audio
Ik dus welquote:Op woensdag 3 november 2004 15:47 schreef Thermo het volgende:
[..]
de shaun white kut???
Dat was echt de enige helm die bij mij goed zat... en die heb ik dus ook gekocht
Met audio![]()
De rest past allemaal net niet goed en te hard etc vanbinnen. Deze voel je niet
Hehe mooi zo, hij had mij ook bijna de halve kelder verkocht.. een groot minpunt is dat mijn bank dat niet toestond..quote:Op maandag 1 november 2004 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk die gast geweest die aan mijn een Burton-product verkocht heeft......
Geen misselijke prestatie![]()
De bindingen had ik (veel) eerderquote:Op donderdag 4 november 2004 23:38 schreef RichardX het volgende:
[..]
Hehe mooi zo, hij had mij ook bijna de halve kelder verkocht.. een groot minpunt is dat mijn bank dat niet toestond..
b.t.w., ik snap nu je buitensporige interesse voor FloW... meneer het oud-bestuurslid
Ik heb grooooot hoofdquote:Op woensdag 3 november 2004 19:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik dus wel
Maar die van Giro zat me veel beter.
Die Shaun White was bij mij veel te hard en had een paar drukpunten.
Dus tja, zal ook wel voor een gedeelte aan het model hoofd liggen enzo
Ahaquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb grooooot hoofd
Btw in dat ander topic vroeg ik over januari omdat ik heel januari vrij ben en nog wat snowboard lokaties zoek
Ik wil dus heel januari alleen gaan boardenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Aha
In dat geval: Ik zit heel januari in Oostenrijk jah
Tenminste, misschien ga ik nog ff een paar dagen tussendoor naar huis (weekendje ofzo) maar over het algemeen ben ik de hele maand daar (gerlos)
Mocht je in de buurt zijn, loop ff bij de Hot Zone binnen (tegenover de oefenweide) en vraag naar Thomas. Dan zullen ze je ongetwijfeld meer kunnen vertellen
geld trouwens voor iedereen die in de buurt is. Dan heb ik ook weer eens iemand anders om mee te boarden zo in door de winter heen
Je bent erg trots op je nieuwe plankje is het nietquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:29 schreef Kentaro het volgende:
[afbeelding]
Je moet gewoon ff naar de site gaan. (www.gerlos.at)quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:49 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik wil dus heel januari alleen gaan boardenDus mocht je daar nog een goeie verblijfplaats weten dan kom ik zeker langs...
nah, vond het wel een mooie foto, zag later pas wie het wasquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je bent erg trots op je nieuwe plankje is het niet
Ik kan ook al half december vertrekken, ben bezig met stage en moet pas februari beginnen met afstuderen verder.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet gewoon ff naar de site gaan. (www.gerlos.at)
daar heb je een "zimmersuche"
Kun je gewoon opgeven wanneer je wilt komen en gaan en wat je eisen zijn enzo
Kun je een beetje uitzoeken wat je wil. Staan geloof ik ook de prijzen bij.
Dan kun je meestal wel een mailtje sturen, of even bellen. Ik heb het vorig jaar zo gedaan en werkt erg goed
Januari is ook niet echt een moeilijke maand dus moet wel wat te vinden zijn.
Je moet alleen proberen te zorgen dat je ergens tussen huisnummer 100 en 200 zit ofzo. Alles wat daar boven zit, ligt echt dik buiten het dorp. Of je moet daar geen problemen mee hebben
Maar ehm.... heel januari alleen maar boarden??? dat doe je best goed
moet je niet naar school ofzo?
Niet gek, wil je geen les gaan geven? Ik ken iemand die nog een leraar zoektquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik kan ook al half december vertrekken, ben bezig met stage en moet pas februari beginnen met afstuderen verder.
Helaas heb ik in december nog wat verantwoordelijkheden maar als ik daar onderuit kan komen wil ik pleite gaan.
ZEEER graag! Info mailen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:13 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Niet gek, wil je geen les gaan geven? Ik ken iemand die nog een leraar zoekt
Ik zal hem bellen, ik zag hem dit weekend in SWZ, toen had hij nog iemand nodig in Gerlos.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:17 schreef Thermo het volgende:
[..]
ZEEER graag! Info mailen?
Ik denk er al tijden over, had ik nu maar 2 maanden geleden toch mijn anwarter theorie al gedaan...
Welke school???quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:25 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik zal hem bellen, ik zag hem dit weekend in SWZ, toen had hij nog iemand nodig in Gerlos.
Ik heb er wel ens eerder over gepost, hij heet Frankwin, hij was er vorig jaar ook een half jaar. De naam van de school weet ik zo even niet. Vorig seizoen was hij gewoon leraar daar maar de eigenaar heeft hem gevraagd de snowboardschool te gaan leiden. ik geloof dat hij de 20e nov al weg gaat.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Welke school???
hoe heet die gast dan (als ik dat mag vragen natuurlijk)
hmmm waarschijnlijk ken ik em wel van gezicht.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:47 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik heb er wel ens eerder over gepost, hij heet Frankwin, hij was er vorig jaar ook een half jaar. De naam van de school weet ik zo even niet. Vorig seizoen was hij gewoon leraar daar maar de eigenaar heeft hem gevraagd de snowboardschool te gaan leiden. ik geloof dat hij de 20e nov al weg gaat.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:25 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik zal hem bellen, ik zag hem dit weekend in SWZ, toen had hij nog iemand nodig in Gerlos.
Ik heb hem gespoken en voor nu zijn ze met ze drieen en dat is genoeg maar in het hoogseizoen zullen ze zeker meer mensen nodig hebben maar je moet wel je anwarter hebben. ik weet niet of je die hebt?quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Ik hoor het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |