[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 05-11-2003 13:55]
ik daarop
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 05-11-2003 13:57]
quote:JA die heb ik ook die ketting! maar ik had gister mijn eatside ketting om omdat dat laatste tijd meer bekender is dan westside.
Op woensdag 5 november 2003 12:57 schreef 360sjors het volgende:
Vandaag is een 'lichte' dag, ik heb mijn massief gouden WEST SIDE ketting thuis gelaten. Weegt zeker 15 kg, 20 karaat. Maar ja he, al dat gewicht fietst zo lastig. Ik heb wel mijn gouden tand in, die fonkelt zo mooi in de zon! Mijn ringen met diamanten zegels doe ik uiteraard nooit af.
quote:GEEN KETTINGEN!
Op woensdag 5 november 2003 12:57 schreef MothaFucka het volgende:
-edit-opmerking is al weg.
dat is wel het allerbelachelijkste wat je kunt doen; als kerel gouden kettingen omdoen. Je bent toch geen wief of zo?
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 05-11-2003 13:58]
quote:je hebt gewoon geen geld voor kettingen dus doe maar niet jaloers, ik kan alle vrouwen krijgen omdat ik mooie kettingen draag dus stil maar!
Op woensdag 5 november 2003 12:58 schreef Plompzak het volgende:[..]
GEEN KETTINGEN!
Ik ben toch zeker geen Mister T!dat is wel het allerbelachelijkste wat je kunt doen; als kerel gouden kettingen omdoen. Je bent toch geen wief of zo?
quote:btw is dit een patser topic of nie?
Op woensdag 5 november 2003 12:59 schreef MothaFucka het volgende:[..]
je hebt gewoon geen geld voor kettingen dus doe maar niet jaloers, ik kan alle vrouwen krijgen omdat ik mooie kettingen draag dus stil maar!
quote:sure!
Op woensdag 5 november 2003 12:59 schreef MothaFucka het volgende:[..]
je hebt gewoon geen geld voor kettingen dus doe maar niet jaloers, ik kan alle vrouwen krijgen omdat ik mooie kettingen draag dus stil maar!
quote:wat wou je doen dan, me doodmeppen met je goud ofzo? of zeker met je "neger" crew op me af komen omdat je niet in je eentje durft
Op woensdag 5 november 2003 13:00 schreef MothaFucka het volgende:[..]
EY KIL, beledig me niet voordat je echt TROBIES geeft aan jezelf.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 05-11-2003 14:08]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |