abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23595159
Fijn dat alles goed is gegaan ,kruip maar lekker onder de wol.
Maar doe het wel lekker rustig aan hoor de eerste dagen.

Knuffel
  Jubileum moderator vrijdag 26 november 2004 @ 21:28:29 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23595844
*schuift een lekker koppie thee (of koffie) naar Moonah met een doos chocolaatjes*

Geweldig dat het achter de rug is, nu nog wachten op de uitslag!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 26 november 2004 @ 22:04:07 #103
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23596760
Wat een lieve reacties van jullie...
Fysiek gaat het eigenlijk best goed. Beetje brakkig, maar niet veel anders dan tijdens een eerste dag menstruatie. Toch merk ik dat het er psychisch meer heeft ingehakt dan ik had verwacht. Ik ben nog steeds chagrijnig. Maar mijn watje schatje is wel heel lief voor me. Koken, warme kruikjes maken, kopjes thee zetten (koffie word ik hyper van Lois... ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23618592
Nog steeds bedlegerig? Of gaat het al weer wat beter?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  zondag 28 november 2004 @ 20:28:27 #105
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23632784
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:17 schreef Peregrijn het volgende:
Nog steeds bedlegerig? Of gaat het al weer wat beter?
Oh joh! Ik heb alleen vrijdag de hele dag zo'n beetje in bed gelegen. En dat was meer uit luiheid en een 'extra dagje vrij' dan omdat ik het fysiek niet zou trekken.
En mijn humeur is gelukkig ook weer boven het nulpunt!
  woensdag 15 december 2004 @ 14:03:16 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23989108
Uitslag: CIN3
" Ernstig afwijkende cellen. Dit kan een voorstadium zijn van kanker. Behandeling is zeker nodig."
Bron

Ik ben wel geschrokken van het bericht, maar ergens heb ik het altijd geweten dat het niet goed is. Intuïtie.
Daarom ben ik niet eens zo heel erg over de zeik.
In februari opnieuw een uitstrijkje, daarna conisatie onder narcose.

Ik ga dadelijk met een vriendin koffie leuten in de stad.
Achter mijn beeldschermpje zitten simmen heeft ook zo weinig zin.
  FOK!fossiel woensdag 15 december 2004 @ 14:04:56 #107
2628 Karin
pi_23989149
Moonah wat een rotbericht
Maar waarom moet je tot februari wachten? Kan me voorstellen dat je dit nu wel zo snel mogelijk achter de rug wilt hebben.
  woensdag 15 december 2004 @ 14:07:29 #108
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23989205
quote:
Op woensdag 15 december 2004 14:04 schreef Karin het volgende:

Maar waarom moet je tot februari wachten?
Wond moet voldoende hersteld zijn om een betrouwbaar uitstrijkje te kunnen maken.
  woensdag 15 december 2004 @ 14:10:14 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23989263
He Moonah, wat rot voor je!
Bah.

Ga maar lekker een bakkie of wat doen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 15 december 2004 @ 14:10:45 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23989275
Moonah!
Wat een kutbericht zeg!
pi_23989303
Jee Moonah... wat een letterlijk kutbericht.
Bah, wel erg lang wachten.
Kan je je lekker afreageren op de een of andere manier??? Denk dat je dat wel nodig hebt!
Ik denk aan je....
  woensdag 15 december 2004 @ 14:15:47 #112
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23989370
quote:
Op woensdag 15 december 2004 14:12 schreef Kleintje het volgende:
Kan je je lekker afreageren op de een of andere manier??? Denk dat je dat wel nodig hebt!
Ik denk aan je....
Nou, eerlijk gezegd valt het nu wel mee.
Ik voel me wel kut (haha... ), maar ook een soort van gelaten.
Er is immers nu niets aan te doen. Afwachten en in feb/maart behandelen.
Even afleiding met een bakkie leut is nu wel fijn. Dus ik ga nu weg.

Wederom bedankt voor jullie medeleven. Gek eigenlijk, dat voelt toch fijn.
pi_23989517
quote:
Op woensdag 15 december 2004 14:15 schreef Moonah het volgende:

[..]
Wederom bedankt voor jullie medeleven. Gek eigenlijk, dat voelt toch fijn.
Dat is niet gek... dat is gewoon normaal.
Medelijden wil je waarschijnlijk niet, maar medeleven wel. Je verhaal kwijt kunnen, een beetje begrip. En dat vind je hier op fok gelukkig genoeg!

Veel plezier in de stad!
pi_23990343
Getver Moonah, dat had je toch liever niet willen horen. Wat klink je toch nog positief, da's vast een goed teken. Veel sterkte.
mooi he, alles
pi_23990441
Moonah, wat een rotbericht!
Dat lange wachten lijkt me heel naar, maar je hebt weinig keus, natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23990574
Jeutje Moonah
Ik lees dit nu pas allemaal.
Wat rot voor je, je vermoedde al dat het niet goed zat, maar toch denk je stiekem "hm het zal toch niet" en dan toch maar houd moed, hè.
Ik heb zelf een lisconisatie gehad en sindsdien zijn de uitstrijkjes helemaal okay.

Heel veel sterkte en houd je rustig, hoor.
Of juist niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23992653
g%@$#dver moonah, wat griezelig. sterkte.
pi_23992758
God Moonah, ik lees dit nu pas ... wat een nieuws Dit vind ik echt vreselijk voor jou. Hopelijk vind je genoeg steun bij iedereen en kunnen zij jou erbovenop helpen.

Veel sterkte en ik hou het topic zeker en vast in de gaten zodat ik op tijd kan beginnen duimen voor de volgende stap.
pi_23993605
Shit Moen, waarom nou dat zwaard van jeweetwel boven je kop tot febr.
Probeer afleiding en leuke dingetjes en jezus wat moet je eigenlijk zeggen
pi_23996252
Goh Moonah, ik schrik van je berichttje. Hopelijk gaat het allemaal mee vallen.
Je klinkt inderdaad heel cool, hou dat vast tot februari.

dikke
pi_23996402

Weet niet wat ik moet zeggen. Ontzettend klote.....
En inderdaad voorlopig niets aan te doen, dus ik snap je gelatenheid. Afleiding zoeken en genieten, iets anders zit er niet op. Maar dat doe je al zie ik
  Jubileum moderator woensdag 15 december 2004 @ 19:56:21 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23996500
godver Moonah, dit is niet het nieuws waar je op gehoopt hebt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23996555
Jee, Moonah....*zucht* wat een klotesituatie nog steeds. Sterkte Je moet wel lang wachten zeg, maar ja, het kan niet anders, maar dat maakt het wel nóg vervelender.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 december 2004 @ 20:02:37 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23996633
Tnx voor jullie lieve posts.
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:46 schreef katinka het volgende:
Je klinkt inderdaad heel cool, hou dat vast tot februari.
Vanmiddag was ik idd nog wel cool ja. Nu niet meer.
Ben me maar weer eens verder gaan inlezen en dan kom ik toch weer van alles tegen waar ik me dan druk over maak. Zo is bij mij het afwijkende oppervlak erg groot (gehele baarmoedermond). Mijn leeftijd zit niet mee. En ook het feit dat Pap 3a helemaal niet matcht met CIN3 schijnt ook niet bevorderlijk te zijn. Dan lees ik voorts over de mogelijke consequenties voor een zwangerschap, nou, daar word ik ook niet vrolijk van.

En ik weet dat het allemaal goed te behandelen valt, dat we er best vroeg bij zijn, dat een evt baarmoederhalskanker zich erg langzaam ontwikkelt, maar YUK, het voelt zo eng. Ik ben gewoon bang dat het bij mij mis gaat.

Nou, ik ga maar eens kijken of ik mijn moeder kan bereiken. Die is al de hele dag de hort op. Net als ik een keer mijn hart bij d'r wil luchten. Want dat is waar ik nu behoefte aan heb. Gewoon even klagen, zeuren, mijn angst uitspreken.

Oh ja, milagro, wel fijn dat het bij jou goed is gekomen. Ik heb dezelfde behandeling gehad als jij, dus wellicht....
pi_23996673
Moonah heel veel sterkter zeg!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23997520
Tjee Moonah... het lijkt me logisch dat je bang bent, al die schrik en onzekerheid enzo. Gelukkig weet je dat de kans klein, maar die rationaliteit is (lijkt me) nu -vlak na dat bericht en vol onzekerheid- even heel ver weg. Gooi het allemaal maar flink van je af, hopelijk kom je daarmee wat tot rust. Heel veel sterkte

[ Bericht 5% gewijzigd door femmeChantal op 15-12-2004 20:49:04 ]
  woensdag 15 december 2004 @ 21:16:58 #127
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_23998415

[ Bericht 100% gewijzigd door Leah op 16-12-2004 20:32:28 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_24000030
Bel anders gewoon je (huis)arts op, Moonah en laat je een en ander haarfijn uitleggen (ook al weet je al enigzings hoe of wat).
Ik schrok ook zo toen ik die uitslag kreeg vh ziekenhuis, ze belde me thuis op en echt veel uitleg over de evt consequenties kreeg ik niet vd assistent.
heb toen mijn huisarts gebeld, en zij heeft me kunnen geruststellen door alles nog eens heel rustig door te nemen.
veranderd niets aan de zaak zelf, maar wel aan je gemoedstoestand misschien.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24001256
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:02 schreef Moonah het volgende:
Ben me maar weer eens verder gaan inlezen en dan kom ik toch weer van alles tegen waar ik me dan druk over maak. Zo is bij mij het afwijkende oppervlak erg groot (gehele baarmoedermond). Mijn leeftijd zit niet mee. En ook het feit dat Pap 3a helemaal niet matcht met CIN3 schijnt ook niet bevorderlijk te zijn.
Ik weet niet waar je je informatie vandaan heb gehaald, maar mocht dat van internet zijn, vergeet dan niet dat er een heleboel (betrouwbaar uitziende) sites zijn, waar (mooi geformuleerde) onzin op staat. Daarnaast wordt er op internet (net als in de rest van de wereld) vaker over kommer-en-kwel gepraat dan over de succesverhalen. Laat je daar maar niet teveel door op hol jagen Zoals Milagro hierboven al zei; misschien is het goed om je (huis)arts om verdere informatie te vragen.

[ Bericht 6% gewijzigd door femmeChantal op 16-12-2004 07:39:42 ]
pi_24002112
Moonah, ik heb ook wat zitten surfen nadat ik je berichtje had gelezen, en ik kwam vooral de boodschap tegen dat het overgrote deel van de vrouwen met CIN III ook zonder behandeling nooit kanker zou krijgen. Heb de linkjes ff niet bij de hand, want het was op een andere computer, maar als je wilt zoek ik het morgen nog voor je op.
mooi he, alles
  woensdag 15 december 2004 @ 23:48:26 #131
1087 Merisse
broddeltante
pi_24002344
Shit wat een rotnieuws Moon
hou je taai hoor!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24005362
Wat een teleurstelling. Ik weet hoe het voelt maar je weet het he bij mij hebben ze het drie jaar geleden ook gedaan en daarna al twee keer mn uitstrijkje helemaal goed. Mag nu zelfs over
drie jaar weer terug komen.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_24015395
Sterkte Moonah
pi_24017624
Ben ik weer.
Eea is inmiddels een beetje bezonken, al vind ik het nog steeds wat onwerkelijk.
Maar het grote BLEGHgevoel dat ik gisteren had, is inmiddels weer weg.
Zoals Shmoops het in haar mailtje zo goed formuleerde: "Eerst een soort van verdoving, daarna paniek, en uiteindelijk krijgt het wel een plek."
En zo werkt het ook wel.
Afwachten maar...
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:37 schreef phileine het volgende:
Moonah, ik heb ook wat zitten surfen nadat ik je berichtje had gelezen, en ik kwam vooral de boodschap tegen dat het overgrote deel van de vrouwen met CIN III ook zonder behandeling nooit kanker zou krijgen.
Ja, dat heb ik ook gelezen Phileine. Dank je. En dat is het rationele deel. Maar mijn gevoel was gisteravond zoooo bang dat ik nou net die ene zou zijn bij wie het niet goedkomt. Maar die angst is nu ook wel een beetje gezakt.

Overigens milagro, je advies is een goed advies. Mijn gyn had al meteen aangeboden om een extra vragenconsult in te lassen. Maar ik was wat eigenwijs/stoer/overdonderd: "Oh, maar ik heb al erg veel info van internet." Maar ik denk dat ik toch maar een afspraak maak. Om te weten hoe het nu in míjn situatie precies zit, ipv die horrorverhalen die je ook op i-net tegenkomt.

Nou, dit topic zal wel weer zakken, tot ik het weer nodig heb om hem te kicken!
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:41:51 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_24055879
Off-topic, weet niet waar/hoe anders dit te melden:
Leah, ik herinnerde me net dat je aanbood dat ik je kon mailen.
Ik wilde dat gaan doen, maar je bericht en mailadres heb je weggehaald.
Ik bedoelde het niet bot of onaardig dat ik niet direct op je aanbod inging.
Sorry als je het zo is overgekomen.
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:06:18 #136
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24063301
Moonah, omdat het fijn is positieve verhalen te horen: bij mij is het ook na behandeling helemaal overgegaan, nooit meer problemen gehad. Wel vervelend voor je dat je zo lang moet wachten, succes!
... ♥ ik mis je ♥
pi_24063962
Sterkte meid hou de moed er in hoor
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:51:56 #138
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24069177
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:41 schreef Moonah het volgende:
Off-topic, weet niet waar/hoe anders dit te melden:
Leah, ik herinnerde me net dat je aanbood dat ik je kon mailen.
Ik wilde dat gaan doen, maar je bericht en mailadres heb je weggehaald.
Ik bedoelde het niet bot of onaardig dat ik niet direct op je aanbod inging.
Sorry als je het zo is overgekomen.
Maakt niet uit hoor, ben wat paranoia als het gaat om zaken waarin "men" mij zou kunnen herkennen. Mailadres stond er sowieso niet in
Ik wil jou best even mailen, doet je fok!adres het nog?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 19 december 2004 @ 11:02:07 #139
11682 Moonah
Jolie femme
pi_24076845
Yep, fokadres doet het nog.
pi_24769175
had dit topic al gevolgd en was ernaar opzoek, kijken hoe het met je ging/gaat Moonah: succes voor komende maand!!
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:03:58 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_24786470
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:49 schreef MissMenita het volgende:
had dit topic al gevolgd en was ernaar opzoek, kijken hoe het met je ging/gaat Moonah: succes voor komende maand!!
Wat attent van je.

Het gaat over het algemeen best goed hoor.
Vorige week kreeg ik te horen dat mijn gyn langdurig ziek is en dat ik nu pas eind februari onderzoek heb door een ander. Daar was ik wel even goed van over de zeik. Want dat betekent dat de conisatie weer later zal zijn.
En soms slaat er wel wat van angst toe. Dan ben ik bang dat het juist bij mij niet goed zal komen. Want rationeel gezien (ik heb het al vaker gezegd hier ) zal het allemaal wel meevallen. Maar net zo rationeel gezien is er wel degelijk een kans dat eea zich idd kwaadaardig zal ontwikkelen. Want ik kan alles wel relativeren, het heet wel het laatste voorstadium van kanker te zijn.
Ik merk ook dat, als ik lees of hoor over iemand die kanker heeft, mijn hart dan toch een klein sprongetje maakt... Daar reageer ik toch wat gevoeliger op dan voorheen.

Laatst heb ik trouwens voor het eerst van binnen gevoeld. Dat was schrikken! Er is echt al best veel weggehaald. En dan moet er dus nóg meer weggesneden worden....
pi_24975586
Sterkte Moonah Vervelend dat je zolang moet wachten. Het blijft dan gewoon als een zorgenlast op je drukken, maar ga er maar vanuit dat het helemaal goed komen gaat
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:57:51 #143
1087 Merisse
broddeltante
pi_24987801
Moonah, je bent ook nog in mijn gedachten hoor. Ook omdat ik naar aanleiding van dit topic eindelijk mijn kop uit het zand heb gehaald en 3 weken geleden voor een uitstrijkje ben geweest Vanmorgen de uitslag: pap1 (een paar jaar geleden nog pap 3a). Hier heb jij natuurlijk geen ruk aan maar je hebt me wel in beweging gebracht.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')