Oh joh! Ik heb alleen vrijdag de hele dag zo'n beetje in bed gelegen. En dat was meer uit luiheid en een 'extra dagje vrij' dan omdat ik het fysiek niet zou trekken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:17 schreef Peregrijn het volgende:
Nog steeds bedlegerig? Of gaat het al weer wat beter?
Wond moet voldoende hersteld zijn om een betrouwbaar uitstrijkje te kunnen maken.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:04 schreef Karin het volgende:
Maar waarom moet je tot februari wachten?
Nou, eerlijk gezegd valt het nu wel mee.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:12 schreef Kleintje het volgende:
Kan je je lekker afreageren op de een of andere manier??? Denk dat je dat wel nodig hebt!
Ik denk aan je....
Dat is niet gek... dat is gewoon normaal.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wederom bedankt voor jullie medeleven. Gek eigenlijk, dat voelt toch fijn.
Vanmiddag was ik idd nog wel cool ja. Nu niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:46 schreef katinka het volgende:
Je klinkt inderdaad heel cool, hou dat vast tot februari.
Ik weet niet waar je je informatie vandaan heb gehaald, maar mocht dat van internet zijn, vergeet dan niet dat er een heleboel (betrouwbaar uitziende) sites zijn, waar (mooi geformuleerde) onzin op staat. Daarnaast wordt er op internet (net als in de rest van de wereld) vaker over kommer-en-kwel gepraat dan over de succesverhalen. Laat je daar maar niet teveel door op hol jagenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:02 schreef Moonah het volgende:
Ben me maar weer eens verder gaan inlezen en dan kom ik toch weer van alles tegen waar ik me dan druk over maak. Zo is bij mij het afwijkende oppervlak erg groot (gehele baarmoedermond). Mijn leeftijd zit niet mee. En ook het feit dat Pap 3a helemaal niet matcht met CIN3 schijnt ook niet bevorderlijk te zijn.
Ja, dat heb ik ook gelezen Phileine. Dank je. En dat is het rationele deel. Maar mijn gevoel was gisteravond zoooo bang dat ik nou net die ene zou zijn bij wie het niet goedkomt. Maar die angst is nu ook wel een beetje gezakt.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:37 schreef phileine het volgende:
Moonah, ik heb ook wat zitten surfen nadat ik je berichtje had gelezen, en ik kwam vooral de boodschap tegen dat het overgrote deel van de vrouwen met CIN III ook zonder behandeling nooit kanker zou krijgen.
Maakt niet uit hoor, ben wat paranoia als het gaat om zaken waarin "men" mij zou kunnen herkennen. Mailadres stond er sowieso niet inquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:41 schreef Moonah het volgende:
Off-topic, weet niet waar/hoe anders dit te melden:
Leah, ik herinnerde me net dat je aanbood dat ik je kon mailen.
Ik wilde dat gaan doen, maar je bericht en mailadres heb je weggehaald.
Ik bedoelde het niet bot of onaardig dat ik niet direct op je aanbod inging.
Sorry als je het zo is overgekomen.
Wat attent van je.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:49 schreef MissMenita het volgende:
had dit topic al gevolgd en was ernaar opzoek, kijken hoe het met je ging/gaat Moonah: succes voor komende maand!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |