Die lijkt op Hmmbop van Hanson. Als je de snaren niet omkeert iig, dus zoals het nu staatquote:Op donderdag 30 september 2004 13:13 schreef Kletz het volgende:
ik heb 2 leuke
E------0----------0----------2---------0---------
A--------2----------0----------3---------0------
D----2-----2---1------1---2------2---1-----1--
G-------------------------------------------------
B-------------------------------------------------
E-------------------------------------------------
en
...
In het ritme aan en uitstampen volgens mij....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:27 schreef BillyOcean het volgende:
War zit precies de toggle switch? :S
Daar ben ik niet lenig genoeg voorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:20 schreef Ibanez het volgende:
In het ritme aan en uitstampen volgens mij....![]()
huh?? Is het geen pedaal dan??? Ja ik trek me van die settings weinig aan.. Ik doe dat met een tape echo. Klinkt bijna net zo...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar ben ik niet lenig genoeg voor.
Kewl......nooit geweten, dus exact namaken kun je dat geluid natuurlijk nooit, mist je de elementen apart scahkelt met 2 volumeknoppen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:29 schreef Litpho het volgende:
Nee, de Toggle Switch is het pookje waarmee je tussen elementen selecteert en zit dus gewoon op je gitaar. Tom Morello had een gitaar waarbij beide elementen een losse volumeknop hadden en kon dus met die toggleswitch makkelijk tussen vol uit en vol aan van zwaar vervormde white noise ritmisch schakelen.
Thanks man!!!Je hebt mij op een idee gebracht om dit geluid nog secuurder nat te maken. Ik kan mijn tremmolo effect instellen op snelheid, die blijft dan constant.......quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:18 schreef BillyOcean het volgende:
Mmmm, met een tremolo pedaaltje is het nog verrekte moeilijk... Je moet dan in een super constant tempo spelen (wat mij dus ook niet lukte...) Luister maar...
Tom Morello.mp3
Tja wat dit betreft; ken em voor de afwisseling weer eens niet...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:52 schreef Elusive het volgende:
[code]
|----------------------------------------------------------|
|-13--12------------------------------------------x--x-|
|----------14---12---11--12----11---7----2--------|
|-------------------------------------0----0----0--------|
[/code]
succes!
het was U2 - The Electric Co.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:34 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Thanks man!!!Je hebt mij op een idee gebracht om dit geluid nog secuurder nat te maken. Ik kan mijn tremmolo effect instellen op snelheid, die blijft dan constant.......
[..]
Tja wat dit betreft; ken em voor de afwisseling weer eens niet...![]()
![]()
Veel Gibsons hebben dat standaard, o.a. de Les Paul. Morello deed het vnl op zijn 'Arm the homeless' -gitaar, maar ik vermoed dat hij die switch er zelf op heeft gezet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:32 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Kewl......nooit geweten, dus exact namaken kun je dat geluid natuurlijk nooit, mist je de elementen apart scahkelt met 2 volumeknoppen...
Idd, k zou niet meer zonder aparte volumeknoppen kunnen, mede omdat k 2 heel verschillende elementen heb waardoor combinatie's met verschillende volumes leuk zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Veel Gibsons hebben dat standaard, o.a. de Les Paul. Morello deed het vnl op zijn 'Arm the homeless' -gitaar, maar ik vermoed dat hij die switch er zelf op heeft gezet.![]()
K heb ff op ultimate-guitar.com gekeken en het kloptquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:51 schreef googoodoll het volgende:
fuck her gently, van tenacious D!
Is dat niet de Simpsons Theme Song?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:57 schreef Zanderrr het volgende:
Iets heel anders:
|-------------------5--|----------------------|----------------------|
||---------5----7-------|--8------5------------|----------------------|
||--5-------------------|--------------5-------|----------------------|
||----------------------|-------------------7--|--4--4--4--5----------|
||----------------------|----------------------|----------------------|
||----------------------|----------------------|----------------------|
Tool - Pushit ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:12 schreef Ascaroth het volgende:
e------------------------------------------------
b------------------------------------------------
g------------9-9--12-12--7-7-6-6-6-9-6-----------
d--5-5--7-7----------------------------7---------
a--------------------------------------0---------
d------------------------------------------------
Waar komt dit stukje uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |