en afgaande op utrecht niet ..quote:Op woensdag 29 september 2004 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop het ook...
Afgaand op de "oefenpartij" tegen rbc moet het lukken...
Tegen Odd werd er slechter gespeeld dan tegen Utrecht...quote:Op woensdag 29 september 2004 12:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en afgaande op utrecht niet ..
maar tegen utrecht speelde de basis 11quote:Op woensdag 29 september 2004 12:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tegen Odd werd er slechter gespeeld dan tegen Utrecht...
lees dit nog eensquote:Op woensdag 29 september 2004 13:34 schreef Butra het volgende:
Haha, zal inderdaad stampesvol zitten morgen. Ik heb er ook maar weer 15 euro voor neergeteld..
Dit soort wedstrijden zijn altijd wel het gezelligst. Niet heel druk, koud, kut weer, kut voetbal..Heerlijk.
Als jij de ironie van de eerste regel nou begrijpt..quote:Op woensdag 29 september 2004 13:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
lees dit nog eens
ik dacht dat Luni serieus wasquote:Op woensdag 29 september 2004 13:36 schreef Butra het volgende:
[..]
Als jij de ironie van de eerste regel nou begrijpt..
ha ha, ik was niet echt serieus.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat Luni serieus was![]()
ik weet ook niet hoe de kaartverkoop bij jullie verloopt![]()
Dat zeg je heel goed, kunnen....quote:Op woensdag 29 september 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dit moet toch een nulletje of vijf kunnen worden!
Ach, 1 miskleun per seizoen neem ik ze niet kwalijk...quote:Op woensdag 29 september 2004 12:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en afgaande op utrecht niet ..
Wie dacht dat, ik niet, en op het forum dacht volgens mij geen Feyenoorder dat we even over Utrecht heen zouden lopen.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook over Utrecht, maar dat werdt een heel ander verhaal...
Niet dat we even over utrecht heen zouden lopen maar ook niet dit fiasco...quote:Op woensdag 29 september 2004 15:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie dacht dat, ik niet, en op het forum dacht volgens mij geen Feyenoorder dat we even over Utrecht heen zouden lopen.
Nee niet heel de tweede ring zit dicht, ik zit op RR..quote:Op woensdag 29 september 2004 15:27 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht helemaal?
Vind de prijs dit keer best meevallen. 15e...hmm nu ik er zo over nadenk staat het toch niet helemaal in verhouding met joodse en eindhovense prijzen voor de CL.
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:13 schreef Staanplaats het volgende:
Nope, heel de kuip is uitverkocht!
Nee X is wel uitverkocht.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:01 schreef Knoekie het volgende:
Zullen er nog kaartjes over zijn voor X ?
Nou ik zal passief aanwezig zijn, maat van me heeft een bonk Polm van 10 gr. voor me bij zich, en daar ga ik vast flink van proevenquote:Op donderdag 30 september 2004 14:54 schreef Staanplaats het volgende:
Goed om te zien dat iedereen al vol spanning staat, wat zal de Kuip kolken vanavond zeg!
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:27 schreef jojomen4 het volgende:
Doet bij jullie NED2 het nog? Bij mij dus niet
radio1.nl neem ik aan? Of radio rijnmond of hoe heet die rotterdamse zender?quote:Op donderdag 30 september 2004 19:41 schreef jojomen4 het volgende:ziet er naaruit dat ik het niet kan zien
....
weet iemand welke url voor de radio?
Droom lekker verder Tong... als ajax uefa cup zou spelen dan zou de arena ook maar voor de helft gevuld zijn.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat het publiek hun club in de steek laat.
Ach 1-0 het zal wel 6-0 worden maar een blammage kwa publiek. Bij Ajax zitten er altijd minimaal 40.000
Nee hoor, altijd volle bakquote:Op donderdag 30 september 2004 20:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Droom lekker verder Tong... als ajax uefa cup zou spelen dan zou de arena ook maar voor de helft gevuld zijn.
Komt omdat Ajax bijna altijd Champions League speelt, dat zijn wat intressantere tegenstandersquote:Op donderdag 30 september 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat het publiek hun club in de steek laat.
Ach 1-0 het zal wel 6-0 worden maar een blammage kwa publiek. Bij Ajax zitten er altijd minimaal 40.000
ja na 10 keer nog even geweldig om te zingen, ach ja die havenarbeiders hebben nu eenmaal een laag IQ.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:39 schreef Ludacriss het volgende:
Sylvie is de hoer van Amsterdam....
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ja na 10 keer nog even geweldig om te zingen, ach ja die havenarbeiders hebben nu eenmaal een laag IQ.
Joh, Teplice en Kärnten vorig jaar zaten ook niet vol hoor.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:45 schreef JaWi het volgende:
Druk daar
Toc is dit matig. Feyenoordsupporters beweren altijd bij hoog en laag 'hondstrouw' te zijn, en nu zit je met een half leeg stadionquote:Op donderdag 30 september 2004 20:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Joh, Teplice en Kärnten vorig jaar zaten ook niet vol hoor.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:48 schreef okee6 het volgende:
Ik snap echt niet waarom men kiest voor quite draaien zonder sfeer in plaats van een kleine veer te laten voor een (bijna) uitverkocht gezellig stadion. Is gewoon anti-reclame een duur nietszeggend avondje voetbal.
Eén wedstrijd niet komen opdagen is niet meteen niet 'hondstrouw'.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Toc is dit matig. Feyenoordsupporters beweren altijd bij hoog en laag 'hondstrouw' te zijn, en nu zit je met een half leeg stadion.
Altijd minimaal 40.000quote:Op donderdag 30 september 2004 20:51 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er bij Ajax zouden zitten. Niet veel meer hoor.
Voor een bekeken eerste ronde return betaal je 'aan de kassa' de prijs voor een maand bioscoopbezoek. Dat is toch onzin. Iedereen die gewoon eens wil komen kijken houd je in elk geval buiten het stadion en de gewone fan kiest wel voor een avondje 'gratis' zuipen achter de tv.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Daar zou het echt wel drukker zijn. Maar goed. Een half leeg stadion is gewoon een blamage. Dat voetbalt niet fijn. En als supporter zul je je er ook niet echt lekker bij voelen. Maar goed, het is natuurlijk pas het begin van Feyenoords europeese avontuur.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eén wedstrijd niet komen opdagen is niet meteen niet 'hondstrouw'.
Ik vraag me af hoeveel mensen er bij Ajax zouden zitten. Niet veel meer hoor.
net als gisterenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:01 schreef pascalheister het volgende:
mensen haal het kussen maar tevoor schijn
Ook tegen ploegjes als deze?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Altijd minimaal 40.000
dat was een en al spektakel, kan ik vanavond niet zeggenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:02 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
net als gisteren
De enkels zijn inderdaad uitstulpingen aan het been die soms op een bal lijkenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef TheGHunter het volgende:
hahahaha die verslaggever, hij speelt gewoon de bal hoor
niks penalty
Er protesteerde ook niemand van Odd... en in de herhaling zag je toch duidelijk dat eerst de bal geraakt werd voordat de speler viel.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
De enkels zijn inderdaad uitstulpingen aan het been die soms op een bal lijken
ook handig als je die zender hebtquote:Op donderdag 30 september 2004 21:19 schreef hellmondunited het volgende:
www.rtvnh.nl kun je az - paok kijken, heb je wat te doen tussen t niksen in
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:26 schreef Spideyman het volgende:
Niemand heeft mijn grapje door![]()
2-1quote:Op donderdag 30 september 2004 21:47 schreef hellmondunited het volgende:
WHAAAAAAAT? is t 2-2? haha ik kwam even kijken of hier nog wat viel te beleven na az - paok
nee 2-1 dacht dat het 2-2 wasquote:Op donderdag 30 september 2004 21:47 schreef hellmondunited het volgende:
WHAAAAAAAT? is t 2-2? haha ik kwam even kijken of hier nog wat viel te beleven na az - paok
adje was hier!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat zou dat spandoek op de Noorzijde betekend hebben?
Odd, det svokeste ledd! Adjø
Odd, de zwakste schakel! Adjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat zou dat spandoek op de Noorzijde betekend hebben?
Odd, det svokeste ledd! Adjø
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:18 schreef Luni het volgende:
Cart_man kankerleijer![]()
Krijg een ziekte, tyfusjong.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:18 schreef Luni het volgende:
Cart_man kankerleijer![]()
Heb ik wat gemist....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, dat spandoek hing in het uitvak!
De boefjes!
What's New?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:50 schreef Cart_man het volgende:
Heb ik wat gemist....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |