Broekspijpen omslaan is zó 1985quote:Op woensdag 29 september 2004 11:32 schreef RealKnuckles het volgende:
beter te lang, dan kan je het ook nog om slaan als het TE LANG is.
nou het is idd ook niet mijn favo :pquote:Op woensdag 29 september 2004 11:34 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Broekspijpen omslaan is zó 1985
Dat kan wel zijn, maar als je thuis op je sokken/blote voeten loopt is het een kleine moeite om ze ff om te slaan en je broeken gaan een stuk langer mee danquote:Op woensdag 29 september 2004 11:34 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:10 schreef Staps.nl het volgende:
Ik zou zeggen zoals bij mijn smoking: de pijp schuin, dus rustend op je wreef aan de voorkant en op de rand van je hak aan de achterkant.
En anders zoals hierboven inderdaad. Dan wel met zwarte lange herensok. We willen geen been zien bij het zitten natuurlijk !
Voor mij een weetquote:Dan wel met lange herensok
Niet eens. Bij voorkeur de kleur van de broek (in dit geval wordt er een donkerblauwe/navy kous gedragen trouwens). En nooit wit natuurlijkquote:Dan wel met zwarte lange herensok
Het is ook zonde om die te verbergen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:34 schreef TCT_Nexus het volgende:
Bovenstaande stijl is trouwens op z'n nonchalant italiaans, ook wel 'hoog water' genoemd. Overigens niet zo extreem als sommige fijnproevers dragen. Het kan nog veel hoger. Zo komen de mooie handgemaakte italiaanse schoenen goed tot hun recht.
Nog smallere pijpen zijn toch alleen voor dolgedraaide polospelers of tragische polderdandies?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:34 schreef TCT_Nexus het volgende:
Bovenstaande stijl is trouwens op z'n nonchalant italiaans, ook wel 'hoog water' genoemd. Overigens niet zo extreem als sommige fijnproevers dragen.
De jaren 80 is zo retroquote:Op woensdag 29 september 2004 11:34 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel hogere pijpen, niet smaller.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:17 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Nog smallere pijpen zijn toch alleen voor dolgedraaide polospelers of tragische polderdandies?
Herstel: tragikomische polderdandies.....
Ma, niet perse imho. Een mooie diepblauwe 501 kan ook erg mooi zijn......quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:29 schreef brampie het volgende:
Voor een spijkerbroek zou ik de pijpen gewoon over de grond laten slepen, een spijkerbroek mag (moet) een gedragen en versleten look hebben.
Uiteraard, ik vind een diepblauwe Levi's 501 de mooiste spijkerbroek en meest originele spijkerbroek die er is (ik draag dagelijks een 501, ik heb ze in verschillende uitvoeringen: ruw en ongewassen shrink-to-fit 501xx, valer, vaalst en zelf opgelapte 501's).quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:44 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ma, niet perse imho. Een mooie diepblauwe 501 kan ook erg mooi zijn......
Een voetenfetish kan ik nog inkomen, maar een schoenenfetish?quote:
Dan moet je het niet doen, ziet er niet uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:24 schreef exec het volgende:
Bij een spijkerbroek is het mooier als ie er gedragen uitziet, vooral bij de hiel.
Bij een nette pantalon past het natuurlijk niet als deze over de grond sleept, netjes moet ook netjes blijven
Ik heb trouwens een Nudie Loose Frank, deze wil ik ook wat laten slijten, maar door me Nike dunks low komt ie niet op de grond dus das best wel kut![]()
Te kort, 2 centimeter langer graag.quote:
Als een student bedoel je?quote:Versleten pijpen (doordat ze te lang zijn en ze dus over de grond schrapen en je er met je schoenen in gaat staan) staan armoedig.
Je wilt er toch niet bijlopen alsof je geen geld hebt om je broek in te laten korten?
En er ff rekening mee houden dat na een paar keer wassen de pijip 1-5 cm korter zal worden (bij broeken die je wast...)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:00 schreef Duiveltja het volgende:
Als je broeken gaat kopen, moet je bij het passen geen schoenen aandoen. Als je de broek aanhebt en de pijpen raken de grond (bijna) aan dan is de lengte goed.
Nee, haha, ik ben student en mijn broeken zien er keurig uit hoor. Kost maar 8,75 heb gister ook weer een broek weggebracht om in te laten korten. (Ben 1.67 en de meeste broeken zijn niet op mijn lengte berekend.quote:
Kijk... zo zie ik het graag...quote:
Je broek hoort te "rusten" op je wreef.. tekort dusquote:
Mijns inziens is de dracht vlak boven de schoen een stuk mooier... mits de pijp niet breder is dan een cm of 20...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:26 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Je broek hoort te "rusten" op je wreef.. tekort dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |