abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 september 2004 @ 22:11:38 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_22271637
Adriaanse werd ontslagen nadat ie van der Vaart, Sneijder en de Jong liet debuteren.

Adriaanse stond tweede in de competitie.

Koeman staat derde en liet Zlatan gaan, vd Vaart wordt steeds minder onder zijn bewind en Sneijder zit meer op de bank dan dat ie speelt.

Er is niet één speler doorgebroken onder Koeman zelfs de Ridder en de Mul staan stil in hun ontwikkeling omdat ie Sonck, Soetaers en Anastiouououou kocht.

En wat nog het ergste is, Koeman heeft lak aan de traditie van Ajax om te spelen met drie voorhoede spelers.

En we staan nu met 4-0 achter tegen een middenmoter uit Duitsland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:12:59 #2
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_22271689
Staat Ajax geen 2e?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_22271736
Ik heb het hier ook ergens voorspeld een paar maanden geleden.

Vòòr de winterstop is Koeman weg.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:15:17 #4
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22271772
ut is koeman zijn schuld niet. die veent mut gewoon beter voetballen
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_22271776
Als het bestuur dan ook oprot vind ik het best.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 september 2004 @ 22:15:34 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_22271781
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:12 schreef HomerJ het volgende:
Staat Ajax geen 2e?
Tweede dan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22271792
En wie moet het dan overnemen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 september 2004 @ 22:16:52 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_22271822
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
Johan Neeskens. Mag ook een niet Ajacied zijn zoals Martin Jol.

pi_22271837
Eindelijk ziet iemand het licht.

Koeman heeft totaal geen verstand van voetbal. Ik roep 't al sinds Vitesse.
The gum you like, is coming back in style.
pi_22271850
Als ie dan maar geen bondscoach wordt.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:18:26 #11
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_22271860
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
Good ol' Foeke.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_22271902
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Eindelijk ziet iemand het licht.

Koeman heeft totaal geen verstand van voetbal. Ik roep 't al sinds Vitesse.
Het is inderdaad wel duidelijk dat de echte kenner in Alkmaar zit.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:22:00 #13
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_22271963
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:19 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel duidelijk dat de echte kenner in Alkmaar zit.
Sorry als ik het verkeerd heb, maar zijn de glorymomenten van Ajax aan hem te danken?
Neen, die heeft niks bereikt bij Ajax.

Ajax zal nooit europees wat worden, het eeuwige talent.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_22271972
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:12 schreef HomerJ het volgende:
Staat Ajax geen 2e?
Dan heb je zo'n TOPselectie onder je hoede. Jaren de tijd er een elftal van te maken. Jaren de tijd.

En nog niks kunnen presteren, met werkelijk ZOVEEL kwaliteit in de ploeg. Zoveel meer kwaliteit dan PSV en Feyenoord (geef ik toe als PSV-er). Hoe ze onmachtig en ongemotiveerd op 't veld staan. Dat is de trainer aan te rekenen.

Nu met het vertrek van Ibra, is de ondergang van (weer) een werkelijk gouden Ajax-selectie ingeluid. Maxwell, Trabelsi, Sneijder, van der Vaart, enz. Ze zullen vertrekken, zonder opzienbarende successen.

pi_22271987
foeke booy is wel een leuk idee, laat r koeman maar lekker bij barend en van dorp gaan zitten
pi_22272045
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:22 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Sorry als ik het verkeerd heb, maar zijn de glorymomenten van Ajax aan hem te danken?
Neen, die heeft niks bereikt bij Ajax.
Nou, die heeft wel een aantal sleutelspelers onder dit "Koeman's Ajax" binnen gehaald cq door laten stromen.
Koeman kreeg een elftal en heeft dat verzwakt, verneukt en verprutst. En over Koeman's eigen aankopen maar te zwijgen.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:27:34 #17
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_22272134
Ik denk dat Koeman best verstand heeft van voetbal. Maar wat moet je als een club ieder jaar topspelers verkoopt en (matige) jeugdtalenten koopt. Je kan op die manier nooit een volwaardig volwassen team neerzetten.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_22272163
Adriaanse heeft de basis gelegd voor een geweldig elftal, een potentiele Europese topper.

En ook is het mij totaal raadselachtig, waarom die Koeman verdomme nog aan toe het over Van der Meijde, of all fucking persons kan hebben, als er een de Ridder klaar staat om door te breken.
pi_22272318
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:27 schreef Everett het volgende:
Ik denk dat Koeman best verstand heeft van voetbal. Maar wat moet je als een club ieder jaar topspelers verkoopt en (matige) jeugdtalenten koopt. Je kan op die manier nooit een volwaardig volwassen team neerzetten.
Nee, dat heeft Koeman niet. Koeman heeft geen verstand van voetbal.

Dat blijkt uit alles.

En dan lees je dat Real Madrid, Koeman graag als nieuwe coach ziet. Maar waarom? Noem eens een reden, waarom je Koeman aan moet trekken als coach, z'n aanzien is 't enige wat ik kan bedenken.
pi_22272413
Koeman is in de media ook altijd slecht met tactische analyses. Nooit analyseert ie op een heldere manier de speelstijl van een tegenstander, of een bepaald systeem. Hij weet 't gewoon niet. De grond van veel wissels is mij ook altijd twijfelachtig. Net als De Mul, tegen Juventus, voor Sneijder.
Koeman straalt onmacht en onkunde uit. Door iemand heel diep aan te kijken en een zelfverzekerde houding aan te nemen, ben je niet per definitie een "grote jongen" Ronald!
pi_22272530
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ajax zal nooit europees wat worden, het eeuwige talent.
Talent? Ajax is als club allesbehalvende een rijsende ster, meer een gehandicapte veteraan.
pi_22272557
Weet je wat Ajax had moeten doen?

Henk ten Cate aanstellen als hoofdcoach, of Martin Jol. Die hebben beide regelmatig laten zien een team boven verwachting, te kunnen laten voetballen. Adriaanse kan dat ook, maar die zie ik wel zo prestigieus en principieel zijn, niet weer aan 't karwei te beginnen.

Maar voor Henk en Martin is te laat, die zijn al "hooked". Succes daar in A'dam.
pi_22272576
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Koeman is in de media ook altijd slecht met tactische analyses. Nooit analyseert ie op een heldere manier de speelstijl van een tegenstander, of een bepaald systeem. Hij weet 't gewoon niet. De grond van veel wissels is mij ook altijd twijfelachtig. Net als De Mul, tegen Juventus, voor Sneijder.
Koeman straalt onmacht en onkunde uit. Door iemand heel diep aan te kijken en een zelfverzekerde houding aan te nemen, ben je niet per definitie een "grote jongen" Ronald!
Vreemdgenoeg is hij bij de media altijd populairder dan Adriaanse.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:42:26 #24
98138 Everett
pi_22272616
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]
Nee, dat heeft Koeman niet. Koeman heeft geen verstand van voetbal.
Nee, jij hebt jaren bij Ajax, PSV, Barcelona en het Nederlands elftal gespeeld. Natuurlijk heeft Koeman verstand van voetbal. Hij heeft met Ajax een paar jaar geleden toch gewoon de kwart finale van de CL gehaald. Dat is echt niet allemaal te danken aan Co Adriaanse.
Denk je nou echt dat Koeman er op zit te wachten om Zlatan te verkopen. Iedereen kan toch invullen dat je zonder echte spits niets te zoeken hebt in de CL. Dan lukt het gewoon niet om te scoren en dus win je geen wedstrijden. Ajax is gewoon een club waar jaarlijks de beste spelers worden weggekocht en de gaten die dan vallen zijn niet op te vullen. Daar doet geen trainer iets aan.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:42:58 #25
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22272632
Maakt niet uit wie maar iemand moet er ontslagen worden iig. Als beursgenoteerde multinational zal je een teken naar je aandeelhouders moeten geven dat je als leiding er wel bovenop zit (whahahaaaa) Koeman lijkt me wel de eerst aangewezene ervoor. Hij wordt eigenlijk al betaald naar dat risico.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:43:28 #26
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22272649
Ik dacht dat er stond geslagen, daar ben ik wel voor op dit moment.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_22272703
Tjah.. Koeman weg en Rijkaard halen dus wisselen...

Of ten Cate..

Of Blind..

Maar ik denk dat van Gaal ook moet oprotten, die maakt het Koeman ook niet makkelijk denk ik.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_22272708
Met deze groep had geen enkele trainer een winnend elftal neer kunnen zetten vandaag.
sig verwijderd door FA
pi_22272715
de koffer kan worden gepoetst
pi_22272718
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:42 schreef Everett het volgende:

[..]

Nee, jij hebt jaren bij Ajax, PSV, Barcelona en het Nederlands elftal gespeeld. Natuurlijk heeft Koeman verstand van voetbal. Hij heeft met Ajax een paar jaar geleden toch gewoon de kwart finale van de CL gehaald. Dat is echt niet allemaal te danken aan Co Adriaanse.
Denk je nou echt dat Koeman er op zit te wachten om Zlatan te verkopen. Iedereen kan toch invullen dat je zonder echte spits niets te zoeken hebt in de CL. Dan lukt het gewoon niet om te scoren en dus win je geen wedstrijden. Ajax is gewoon een club waar jaarlijks de beste spelers worden weggekocht en de gaten die dan vallen zijn niet op te vullen. Daar doet geen trainer iets aan.
Dat ajax kwartfinale CL haalde kwam juist grotendeels door Adriaanses materiaal. Die liet geen gaten vallen.
pi_22272725
Stenigen zeg ik
pi_22272775
Koeman is niet verantwoordelijk voor Zlaten. In mijn ogen is van Gaal nogal vreemd bezig. Staat niet buiten kijf dat ik me afvraag wat Koeman doet op de training waardoor Sonck niet eens heeft geleerd heeft wat buitenspel is..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_22272796
Ontslag van Koeman heeft weinig zin, er is te weinig kwaliteit en de selectie is te smal. Ik had gedacht dat ik pas in februari gelijk zou krijgen, maar binnen 2 maanden is het dus al duidelijk
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22272803
achja...
pi_22272844
Bestuur oprotten
MOKUM XXX RATED
pi_22272864
Overigens is het hele Nederlandse voetbal naar de tyfus omdat alle goede spelers worden weggekocht door de staatsbedrijven in het buitenland. Dat heeft geen flikker meer met gezonde concurrentie meer te maken. We zijn een Mickey Mouse competitie geworden.
pi_22272866
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ontslag van Koeman heeft weinig zin, er is te weinig kwaliteit en de selectie is te smal. Ik had gedacht dat ik pas in februari gelijk zou krijgen, maar binnen 2 maanden is het dus al duidelijk
Wij hebben ook niet zo'n heel erg sterke selectie, maar toch is het bij Ajax nu wel heel dramatisch.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:51:24 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22272893
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef encore04 het volgende:

Wij hebben ook niet zo'n heel erg sterke selectie, maar toch is het bij Ajax nu wel heel dramatisch.
Dat mag je dus ook de technische staf (Van Gaal) aanrekenen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:51:33 #39
98138 Everett
pi_22272897
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef Cheiron het volgende:
Overigens is het hele Nederlandse voetbal naar de tyfus omdat alle goede spelers worden weggekocht door de staatsbedrijven in het buitenland. Dat heeft geen flikker meer met gezonde concurrentie meer te maken. We zijn een Mickey Mouse competitie geworden.
Amen
pi_22272912
Van Gaal is te trots en te prestigieus. Die man manifesteert zich als een gefrustreerde middelbare-school leraar tegenover een brugklas. Tegen wie de man ook spreekt, het is altijd dat scenario. Hij is een beetje doorgeslagen met z'n didactiek.
pi_22272934
Goeie zet, koeman weg... en dan volgend seizoen 4e eindigen in de HCE
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:53:18 #42
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22272956
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef Cheiron het volgende:
Wat een gelul. Dat zou zich moeten middelen maar hier kopen ajax en PSV al de goeie spelers op waardoor je zo'n rotte competitie hebt. Dat heeft verder niets met het buitenland te maken.

Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_22272960
quote:

[..]

Bij ons is er tenminste wel lijn, beleid te ontdekken. Je kan zien wat de plannen zijn, de ploeg ontwikkelt zich. Er zit een duidelijke gedachte achter.

(Johnny is voor PSV, red.)
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:56:33 #44
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22273055
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:51 schreef golfer het volgende:

Dat mag je dus ook de technische staf (Van Gaal) aanrekenen.
Ook al gelul. Zlatan moest natuurlijk weg omdat je als beursgenoteerd bedrijf winst MOET maken. Krijg je een goed bod (of kan je daar zelf voor zorgen) mag je dat niet nalaten. Ik zie Kleisterlee nog niet melden op een aandeelhoudersvergadering dat hij een of ander model scheerapparaat toch zelf in productie houd omdat hij het zo'n mooi model vind ipv dat model te verkopen tegen dikke winst.

pi_22273056
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:53 schreef Furby het volgende:

[..]

Wat een gelul. Dat zou zich moeten middelen maar hier kopen ajax en PSV al de goeie spelers op waardoor je zo'n rotte competitie hebt. Dat heeft verder niets met het buitenland te maken.

Wat een kul. Ik geloof dat het Real Madrid was die 200 miljoen van de staat kreeg voor een perkeerplaats!! Daar kun je niet tegenop, en wordt alles weggekocht. Wat jij aangeeft is precies hetzelfde, alleen dan op aan lager niveau
pi_22273090
quote:

[..]

niet zo sterk, maar wel breed. Als je beide complete selecties naast elkaar zet is er nauwelijks verschil. Naast Galasek is er geen routine. Als je dat 3 maanden geleden zei was je een trollende leek in de ogen van een enkeling, maar het lijkt nu steeds meer de waarheid te zijn.

De woorden dat ik Feyenoord als serieuzere concurrent zie waren gemeend. Als je de verschillende clubbrillen afzet, is het duidelijk dat er een verkeerd beleid is gevoerd in Amsterdam.

Pasanen speelt zeer aardig bij Werder, Yakubu is echt niet slechter dan Obodai en nu mag je spelen met Grygera of Escudé. Talent hebben is leuk, maar voetbal is meer dan techniek alleen. Tacktiek, strijd, fysiek geweld en intelligentie zijn minstens zo belangrijk en dat mist de Ajaxselectie
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22273110
Ik zie twee jaar geleden al dat Koeman een slechte trainer was.. toen moest ik mijn mond houden..

Zie je wel

zo die was lekker
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:58:20 #48
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22273116
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:56 schreef Cheiron het volgende:

Ik geloof dat het Real Madrid was die 200 miljoen van de staat kreeg voor een perkeerplaats!!
Ja. Ze hebben die grond verkocht tegen normale !!! prijs en daarvoor in de plaats buiten de stad een geheel nieuw complex aangelegd. ajax heeft bv 120 miljoen op de beurs gehaald. Nog wat te zeuren ?

pi_22273119
Ik zou als coach ook noooit, het vertrouwen in m'n ploeg opzeggen. Helemaal niet na een uitglijder, zoals vanavond. Koeman moet eens leren voor z'n team op te komen en de hand in eigen boezem te steken. Van Gaal is daar ook al zo slecht in.
Want wat moet je dan als speler, geloven dat je "niet goed" bent? Je kan spelers best prikkelen via de media, maar op deze manier vind ik 't demotiverend.
pi_22273137
Tony, je hebt gewoon gelijk. Al is Feijenoord ook ERG wisselvallig
pi_22273166
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:58 schreef Furby het volgende:

[..]

Ja. Ze hebben die grond verkocht tegen normale !!! prijs en daarvoor in de plaats buiten de stad een geheel nieuw complex aangelegd. ajax heeft bv 120 miljoen op de beurs gehaald. Nog wat te zeuren ?

Dat zijn eenmalig inkomsten. Grote clubs in het buitenland hebben meer ervaring met inkomsten van de staat.
pi_22273205
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:59 schreef Cheiron het volgende:
Tony, je hebt gewoon gelijk. Al is Feijenoord ook ERG wisselvallig
absoluut. En de basiself van Ajax is beter dan die van PSV en Feyenoord, maar die willen vechten en kunnen slim schoppen. Als ik Sneijder een tackle zie maken is het uit frustratie, waar Kuyt of Van Bommel er momenten voor uitkiezen om het team op scherp te krijgen. Misschien niet netjes, maar wel professioneel
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:01:57 #53
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22273211
Ik weet zo geen clubs die door de staat worden onderhouden. Je doeld waarschijnlijk op de vele zuid europese clubs waarvan rijke industrieelen als donateur optreden/traden ?

pi_22273263
Ik ben steeds meer Feyenoord-sympathisant. Gullit weet een elftal op te laden voor een wedstrijd. Weet de spelers vertrouwen te geven, te prikkelen, een winnaars-mentaliteit te kweken. Hij kan een ploeg een smoelwerk geven.
Het enige wat ik vrees, is dat ook Gullit, net als Koeman, tactisch niet sterk is. En dat zal nog wel eens blijken deze competitieronde.
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:03:55 #55
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22273264
Het leuke is, over een aantal weken is Ajax weer de beste en dan worden ze gewoon weer kampioen en worden ze nog 2e in de poule.

Volgens de supporters.
The Most Incredible, Baby
pi_22273292
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:03 schreef RedGuy het volgende:
Het leuke is, over een aantal weken is Ajax weer de beste en dan worden ze gewoon weer kampioen en worden ze nog 2e in de poule.

Volgens de supporters.
Net op tijd, die nuance.
pi_22273293
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

absoluut. En de basiself van Ajax is beter dan die van PSV en Feyenoord, maar die willen vechten en kunnen slim schoppen. Als ik Sneijder een tackle zie maken is het uit frustratie, waar Kuyt of Van Bommel er momenten voor uitkiezen om het team op scherp te krijgen. Misschien niet netjes, maar wel professioneel
ben ik het ook niet helemaal mee eens, bij alle clubs zie ik regelmatig frusti-uithalen. Wat ik vanavond bij Ajax zag was gewoon een gebrek aan inzet. Het weigeren soms een stapje extra te zetten, en foute pases, mensen die tegen elkaar op lopen e.d. Het leek op een team dat voor de gelegenheid met elkaar speelden. Dat heb ik echt HEEL lang niet gezien.

Och wel, ik ga pitten.. morgen werken, en verwerken
pi_22273319
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:03 schreef RedGuy het volgende:

Volgens de supporters.
Tuurlijk, dit is alleen een tijdelijke tegenslag. Ajax blijft gewoon de allermooiste club
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:05:53 #59
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_22273334
Het was binnen 10 minuten al te zien dat Ajax erg slecht speelde. Als de meest simpele passes al niet aankomen, spelers nauwelijks bewegen, en je enige spits elke twee minuten weer in buitenspelpositie wordt aangespeeld, weet je dat het geen sterke avond gaat worden.

Ongeacht het feit dat de selectie vanavond gewoon collectief zwaar bagger speelde - alhoewel ik Rosales een klein lichtpuntje vond, erg beweeglijk, overal voorin te vinden en zocht goed medespelers op - kan je niet ontkennen dat met de huidige selectie Ajax gewoon zeer matig en wisselvallig presteert. En dat valt Koeman wel kwalijk te nemen.

Maar goed, na een kansloze 4-0 is het vrij makkelijk om hoofden te gaan eisen, dus laten we dat nog maar niet doen.
pi_22273361
Overigens mag je het ook de spelers wel aanrekenen. Het wordt tijd dat jongens als VdV, Sneijder, Heitinga, maar ook Galasek eens internationaal doorbreken. Met net-niet spelers wordt je ook een net-niet club.
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:07:22 #61
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22273378
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben steeds meer Feyenoord-sympathisant. Gullit weet een elftal op te laden voor een wedstrijd. Weet de spelers vertrouwen te geven, te prikkelen, een winnaars-mentaliteit te kweken. Hij kan een ploeg een smoelwerk geven.
Het enige wat ik vrees, is dat ook Gullit, net als Koeman, tactisch niet sterk is. En dat zal nog wel eens blijken deze competitieronde.
Ik denk dat Gullit tactisch sterker is dan Koeman, ik zie Gullit iig. nooit de wissel Sneijder - de Mul maken.
pi_22273411
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:07 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat Gullit tactisch sterker is dan Koeman, ik zie Gullit iig. nooit de wissel Sneijder - de Mul maken.
Idd.
pi_22273452
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:06 schreef Frenkie het volgende:
Overigens mag je het ook de spelers wel aanrekenen. Het wordt tijd dat jongens als VdV, Sneijder, Heitinga, maar ook Galasek eens internationaal doorbreken. Met net-niet spelers wordt je ook een net-niet club.
100% mee eens v.d vaart sneijder heitinga denken dat ze er al lang zijn.
Voor Galasek heb ik wel respect, vind ik een goede voetballer met erg veel routine.
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:10:05 #64
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22273467
Laat hem lekker blijven, gaat best zo met ajax.
A.M.A.B
pi_22273509
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef DarKZeN het volgende:

[..]

100% mee eens v.d vaart sneijder heitinga denken dat ze er al lang zijn.
Voor Galasek heb ik wel respect, vind ik een goede voetballer met erg veel routine.
Heitinga is er pas weer na z'on lange blessure maar VdV gaat gewoon steeds slechter spelen...
pi_22273600
Om het nou aan Koeman toe te schrijven. Er hoort bij Ajax door de club een lijn te worden neergezet (van Gaal) en daarbij horen de aan- en verkopen te passen. Koeman is verantwoordelijk voor de prestaties op het veld. Hiervoor moet hij wel de middelen hebben en krijgen. Op Europees vlak komen ze idd te kort (was ook met Zlatan zo geweest).

Is dit een reden om Koeman te ontslaan of misschien wel van Gaal? Ik weet het niet. Eerst eens een goede stuctuur neerzetten en daaruit gaan oogsten.

Ik zou het zelf niet erg vinden als Koeman vertrekt, alleen wie dan?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_22273683
Zo slecht doet Koeman het nou ook weer niet.
Je moet gewoon realistisch zijn. Zonder aanspeelpunt voorin (Zlatan) ben je gewoon nergens in Europa.
Sonck is veelste licht, Grygera verdedigd verschrikkelijk en ook Heitinga laat nog teveel steken vallen.
Er moet een spits en een verdediger bij, dat zeker!
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:19:22 #68
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22273712
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:11 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Heitinga is er pas weer na z'on lange blessure maar VdV gaat gewoon steeds slechter spelen...
Man, Heitinga speelt al een jaar lang weer op niveau. Als je zo lang moet doen om terug te komen van een blessure kun je geen topvoetbal aan. .
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:25:12 #69
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_22273876
Man, dit is allemaal een tactische meesterzet van Koeman en Van Gaal.

Op deze manier wil niemand onze spelers wegkopen, en worden we over een paar jaar CL-winnaar.

pi_22274353
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:58 schreef Frenkie het volgende:
Ik zie twee jaar geleden al dat Koeman een slechte trainer was.. toen moest ik mijn mond houden..

Zie je wel

zo die was lekker
Ik zei het toen ook en wat waren er toen een hoop Koeman fans die meteen in de tegenaanval gingen, nu 2 jaar later is het misschien al een beetje tot ze doorgedrongen.
Namelijk:

Ronald heeft ze niet beter laten voetballen, sterker nog ik zie geen goedlopende combinaties meer. (Co had het nog beter gedaan als je het mij vraagt)

Dit heeft overigens natuurlijk ook met het bestuur te maken wat altijd ¤uro's ziet.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Coach op 28-09-2004 23:48:58 ]
pi_22274538
Tong, ik ben het echt zo met je eens
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:52:33 #72
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22274592
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Adriaanse heeft de basis gelegd voor een geweldig elftal, een potentiele Europese topper.

En ook is het mij totaal raadselachtig, waarom die Koeman verdomme nog aan toe het over Van der Meijde, of all fucking persons kan hebben, als er een de Ridder klaar staat om door te breken.
Helemaal mee eens.

Laat de Ridder maar naar Feyenoord komen trouwens. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22274770
Eerst maar eens Louis van Gaal de deur wijzen.....
pi_22274817
Als Koeman weggaat moet Co weer terugkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapmes op 29-09-2004 00:27:06 ]
pi_22274854
Als Van Gaal weggaat, moet Beenhakker weer technisch directeur worden.
pi_22274973
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:42 schreef Everett het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat Koeman er op zit te wachten om Zlatan te verkopen. Iedereen kan toch invullen dat je zonder echte spits niets te zoeken hebt in de CL.
Om dan maar in jouw woorden te praten, dat het zo slecht gaat met Ajax is echt niet allemaal te danken aan de verkoop van Zlatan. Misschien had Zlatan iets meer potten kunnen breken dan Sonck vandaag kon, maar meer ook niet.
pi_22275023
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:01 schreef Radegast het volgende:
Als Van Gaal weggaat, moet Beenhakker weer technisch directeur worden.
Over my dead body weer die Rotterdammer binnen halen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_22275053
Ach, we kunnen koeman het ook allemaal niet op de schuld geven. Het materiaal is ook niet best. Het elftal klopt gewoon niet. Teveel lichtgewichten. Allemaal van die kleine ventjes en daar kom je internationaal niet mee weg. Daarnaast begint het er nu op te lijken dat spelers als VdV en Pienaar niet goed genoeg zijn voor de top. Ik zie VdV nog terecht komen bij een club als, met alle respect, NAC of Twente.
Het bestuur heeft wel schuld. Er was geld, maar er is geen spits en geen centrale verdediger aangetrokken. Nee, van Gaal heeft meer schuld als Koeman.
We kunnen ons wel eens gaan afvragen of het verstandig is dat Koeman na dit seizoen blijft. Hij zit er dan 3,5 jaar en de magie lijkt een beetje uitgewerkt.
pi_22275247
met 16 miljoen geen kampioen!!
pi_22275373
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Je kunt veel zeggen, maar de combinatie Adriaanse/Beenhakker heeft Ajax meer goed gedaan dan de combinatie Koeman/Van Gaal.

Kijk bijvoorbeeld alleen al naar het aankoopbeleid, dan komt Don Leo er een stuk beter vanaf dan Louis van Gaal.
pi_22275709
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:20 schreef Radegast het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld alleen al naar het aankoopbeleid, dan komt Don Leo er een stuk beter vanaf dan Louis van Gaal.
welke spelers heeft v Gaal gehaald sinds zijn komst?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_22275874
Het materiaal is 100% in orde. Niks mis mee. Maar Knollenkop Koeman en zijn assistente Trudy Krol zijn 2 ex-verdedigers. Verdedigers dienen qua denkrpoces uit te blinken in het onmogelijk maken van voetbal. Die gedachtengang is terug te lezen aan het Ajax spel.

Ajax is momenteel FC Vreemdelingenlegioen. Terwijl alle successen juist gelegd zijn in elftallen met een overgrote kern aan eigen jeugd en NL'ers, in eigen stijl, zit er nu onthutsend weinig oorspronkelijk Ajax-bloed in de selectie. Gevolg is dat Ajax al heel lang zijn identiteit en smoel kwijt is. Een trainer die zich terugtrekt, teveel op een twijfel-defensie leunt, en niet dominant durft te voetballen, doet de rest.

Maar goed, vanavond hadden de 4-4-2 adepten hun zin. En wat een drama toch weer hoe die Koeman shuffelt met spelers. Ananas laten spelen in de competitie, en nu het elftal gewoon weer Sonck opzadelen. Totaal verschillende spelers, er blijft zo toch geen mallemoer over van automatismen. De grootste schande was hoe nog wel hoe Koeman zijn spelers affikt en roept dat er niet meer in deze groep zit, terwijl ie zelf de grootste ramp is.
pi_22276013
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

welke spelers heeft v Gaal gehaald sinds zijn komst?
Nu hij terug is op het oude nest, kun je beter vragen welke spelers niet gehaald zijn.

Verder heb ik mijn twijfels over die Argentijnen die nu in het tweede lopen.

Vooral uit het verleden vind ik de aankopen Marcio Santos en Ivan Cesar Gabrich legendarisch.
pi_22276057
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het materiaal is 100% in orde. Niks mis mee.
Die zin krijg jij zonder tranen in de ogen uit je toetsenbord?
Poef.....gone! ©golfer
pi_22276072
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
er is te weinig kwaliteit
.
Wat een nonsens zeg. Genoegl kwaliteit in de selectie, helaas is dat geen garantie voor succes.. .
Er wordt pijnlijk duidelijk hoe Zlatan gemist wordt. In de voorhoede mist idd kwaliteit, maar over de gehele selectie gezien dat zeker niet zo..
Wmb mag Koeman nog wel even blijven. Mocht ie weggaan dan zou ik graag ten Cate als hoofdtrainer zien. .
-
pi_22276118
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:

Pasanen speelt zeer aardig bij Werder, Yakubu is echt niet slechter dan Obodai en nu mag je spelen met Grygera of Escudé. Talent hebben is leuk, maar voetbal is meer dan techniek alleen. Tacktiek, strijd, fysiek geweld en intelligentie zijn minstens zo belangrijk en dat mist de Ajaxselectie
Mja, daar heb je wel gelijk in.. .
-
pi_22276145
Ja, ik vind 't een elftal met een enorm potentieel.

Echter, ze missen een leider. Een schopper, een gezicht, een karakter, een klootzak.
pi_22276190
Ik moet toch voor het eerst sinds tijden zeggen, dat ik het er niet meer geheel oneens mee ben .
slettebak [@] gmail.com
pi_22276199
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:19 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Man, Heitinga speelt al een jaar lang weer op niveau. Als je zo lang moet doen om terug te komen van een blessure kun je geen topvoetbal aan. .
.
Heitinga speelde zich na z'n blessure vrijwel meteen weer de basis in met een plek in Oranje als bonus.
Wat is er in godsnaam mis met het presteren van Heitinga. Vandaag speelde hij misschien niet goed, maar om hem na een wedstrijd al af te kraken vind ik ook een beetje overdreven. .
-
pi_22276208
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Een schopper, een gezicht, een karakter, een klootzak.
Zlatan dus, .
-
pi_22276221
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Echter, ze missen een schopper, een gezicht, een karakter, een klootzak.
Winston Bogarde?
pi_22276222
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zlatan dus, .
Juust.
  woensdag 29 september 2004 @ 00:57:12 #93
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_22276232
We hadden er eentje

Bayern München was nog steeds een zware dobber geweest, maar we hadden wel een compleet onberekenbaar persoon voorin gehad die niet elke 2 minuten buitenspel stond, regelmatig aanspeelbaar was geweest, actief de verdediging had opgezicht, en die Bayern absoluut niet had kunnen negeren.

Nu waren we ongeveer de bal kwijt zodra we over de middenlijn kwamen, omdat óf een pass fout aankwam, óf omdat Sonck weer eens buitenspel stond.
pi_22276248
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Winston Bogarde?
Ik hoop nog altijd op een glorieuze terugkeer van Bogey bij Ajax. .
-
pi_22276264
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hmm, hij is inmiddels al 34 .
-
pi_22276266
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

Zlatan dus, .
Onzin.
Dat was ook geen leider maar een rasechte egoïst.
Type Lerby, Wouters ontbreekt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_22276278
quote:

[..]

Me too.
pi_22276303
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Onzin.
Dat was ook geen leider maar een rasechte egoïst.
Type Lerby, Wouters ontbreekt.
Maar wel iemand die niet snel over zich heen laat lopen.
En er is toch duidelijk een verschil te merken. Sonck is echt dramatisch slecht en Anastasiou niet goed genoeg.. .
Geef Babel een kans, zou ik zeggen. Want die Sonck zie ik niet meer los komen bij Ajax.
-
pi_22276336
quote:

Hij mag de auto wassen van een paar spelers, maar op dit soort arrogante gasten zit ik echt niet te wachten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_22276363
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Die zin krijg jij zonder tranen in de ogen uit je toetsenbord?
Het ligt aan de spelstijl en intentie. En aan die behoudende 4-4-2 waar jij ook zo'n fan van bent. En aan Galasek. En aan het onbreken van de Ridder. En nog tig dingen. Maar niet aan de kwaliteit van het spelersmateriaal. Met Mitea, Ananas en De Ridder vanaf minuut 1 had het er al heel wat beter uitgezien. Maar Koeman moet zonodig altijd die Galasek altijd opstellen ten kostte van een aanvaller. -man is de zwakste schakel.
pi_22276372
quote:
Op woensdag 29 september 2004 01:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij mag de auto wassen van een paar spelers, maar op dit soort arrogante gasten zit ik echt niet te wachten.
Ik dacht dat ie wat jonger was, maar hij is inmiddels wel te oud om terug te keren.
Ik las dat Ajax een jonge Zweed op het oog heeft, misschien dat het wat is .
-
pi_22276377
Nee, we blijven van die lieve jongetjes opstellen centraal achterin, daar kom je ver mee!
  woensdag 29 september 2004 @ 01:08:21 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22276433
Al eerder gezegd:
4 aankopen nodig, 2 goede spitsen voorin en 2 echte ervaren verdedigers achterin.
Dat samen met het huidige jonge honden materiaal kan de juiste mix opleveren om van Ajax weer een topclub te maken, maar dan zal de huidige technische staf en het bestuur wel meer aan voetbal en minder aan zakendoen moeten gaan denken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_22276504
Ajax moet gewoon in de winterstop Tevez gaan halen en een ervaren centrale verdediger die de boel daar kan regelen. Een soort Frank de Boer dus. Het grootste probleem is dan al opgelost
quote:
Op woensdag 29 september 2004 01:03 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Het ligt aan de spelstijl en intentie. En aan die behoudende 4-4-2 waar jij ook zo'n fan van bent. En aan Galasek. En aan het onbreken van de Ridder. En nog tig dingen. Maar niet aan de kwaliteit van het spelersmateriaal. Met Mitea, Ananas en De Ridder vanaf minuut 1 had het er al heel wat beter uitgezien. Maar Koeman moet zonodig altijd die Galasek altijd opstellen ten kostte van een aanvaller. -man is de zwakste schakel.
Galasek hoort ook gewoon in het team
pi_22276672
Durft t bijna niet te zeggen........van Bommel haddden ze nodig vandaag. Galasek wordt echt te oud en kzie geen opvolger bij Ajax.
0800-0227789
pi_22276979
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Op welke posities dan?
Maxwell, Trabelsi, Lobont en Stekelenburg (tenzij Gomes goed integreert in het team van PSV) zijn de enigen waar geen PSV'er of Feyenoorder aan kan tippen. VOH, Vonlanthen, Kuijt, Kalou, Buffel, Farfan, Beasley, Park, Castelen en Lazovic zijn allen beter dan de aanvallers van Ajax.
zo kun je ook zeggen dat Ono beter is dan Van der Vaart, Van Bommel beter is dan Sneijder en Cocu en Galasek gelijkwaardig zijn. Daarnaast is PSV als collectief natuurlijk veel beter dan Ajax, dat zijn nou eenmaal de feiten. Dit heeft mede te maken met de mentaliteit van de spelers. Waar bij Ajax voornamelijk halve pubers spelen met hollywood gedrag zoals VDV, Sneijder en Heitinga, heb je bij PSV hardwerkende mensen als Alex (die zich ondanks alle belangstelling van Europese topclubs en media opstelt als een hardwerkende prof), VOH en cultvoetballer Lucius. Ajax fans doen daar vaak lacherig over (kijk die provinciaaltjes eens) maar ondertussen zetten onze jongens zich voor 110% in voor de club en heb je bij Ajax wannabe vedettes die zich meer druk maken om de spreekkoren en ruzies onderling dan om hun spel. Dáár is het denk ik al mis gegaan bij het Ajax van 2004-2005. En Koeman is er niet de man naar om zulke jongens te managen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 29 september 2004 @ 02:01:39 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_22277015
Sneijder en Heitinga zijn echt geen jongetjes met Hollywood gedrag.

Maar het hangt wel allemaal als los zand aan elkaar en dat zou je Koeman aan kunnen rekenen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_22277059
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:01 schreef APK het volgende:
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op. .
Waar haal hij vandaan dat het showjongens zijn? Omdat ze uit de Ajaxjeugd komen? .
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:07:23 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277064
nee Koeman niet ontslaan dadelijk gaat er wel een trainer spelen met een team afgestemd op Sonck........ dan gaat hij er 35 inschoppen. Dat mag niet gebeuren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22277091
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat slaat inderdaad helemaal nergens op. .
Waar haal hij vandaan dat het showjongens zijn? Omdat ze uit de Ajaxjeugd komen? .
Sneijder heeft van die maniertjes die er verdacht veel van weg hebben. Het boos worden op Koeman als ie niet in de basis staat omdat ie vindt dat hij toch wel zo belangrijk is voor Ajax. En ok, wat Heitinga betreft heb je gelijk, de gozer is een cliché mannetje die kijkt alsof ie op een lomschool heeft gezeten, maar heeft idd niet van die maniertjes. Maar Sneijder en met name Van der Vaart toch zeker wel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:14:29 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277116
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sneijder heeft van die maniertjes die er verdacht veel van weg hebben. Het boos worden op Koeman als ie niet in de basis staat omdat ie vindt dat hij toch wel zo belangrijk is voor Ajax. En ok, wat Heitinga betreft heb je gelijk, de gozer is een cliché mannetje die kijkt alsof ie op een lomschool heeft gezeten, maar heeft idd niet van die maniertjes. Maar Sneijder en met name Van der Vaart toch zeker wel.
Sneijder was destijds terecht gefrustreed. Gaat Koeman eerst het hele EK bij Barend en van Dorp roepen dat hij in de basis moet en dan bij Ajax zet hij hem op de bank dat is oneerlijk en onlogisch.
Terecht dat Sneijder dan boos is.
Van der Vaart vind ik de enige met echt Holywood trekjes, vervelend ventje waat Koeman nix tegen durft (zie verschil van mening wat beide heren een jaartje geleden hadden)
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 29 september 2004 @ 02:15:26 #112
6941 APK
Factual, I think.
pi_22277124
quote:

Sneijder heeft van die maniertjes die er verdacht veel van weg hebben. Het boos worden op Koeman als ie niet in de basis staat.
Kom op zeg, dat heet teleurstelling.
Doet een van Nistelrooij ook.

Dat die puistenrug van Bayern dat niet doet wil niet zeggen dat iedereen braaf op de bank moet zitten of glimlachend het veld af moet lopen als 'ie gewisseld wordt.
pi_22277129
Toch wel jammer dat ik over dat sterrengedrag begon, nu wordt er niet op de rest van m'n post gereageerd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:19:19 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277149
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:16 schreef cultheld het volgende:
Toch wel jammer dat ik over dat sterrengedrag begon, nu wordt er niet op de rest van m'n post gereageerd
heb op Sneijder en vd vaart gereageerd, alleen op Heitinga niet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22277154
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heb op Sneijder en vd vaart gereageerd, alleen op Heitinga niet
ik bedoel die hele lange post
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:23:11 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277179
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

ik bedoel die hele lange post
oke had t nog niet gelezen, ga k nu ff doen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:26:02 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277200
een heel eind mee eensch, bij PSV is het nu de mentaliteit die het verschil maakt met vorige jaren precies waar het ajax nu een beetje aan tekort schiet lijkt.
Maar om Galasek gelijk te stellen aan Cocu vind ik een schande Cocu is vele malen beter. Galasek kan voetballen met de ondersteuning van goede voetballers om zich heen. Falen die dan komt de beperktheid van Galasek aan het licht. Cocu heeft meer kwaliteiten.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22277210
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:26 schreef rubbereend het volgende:
een heel eind mee eensch, bij PSV is het nu de mentaliteit die het verschil maakt met vorige jaren precies waar het ajax nu een beetje aan tekort schiet lijkt.
Maar om Galasek gelijk te stellen aan Cocu vind ik een schande Cocu is vele malen beter. Galasek kan voetballen met de ondersteuning van goede voetballers om zich heen. Falen die dan komt de beperktheid van Galasek aan het licht. Cocu heeft meer kwaliteiten.
Hmm het is wel zo dat Cocu meer voetballende kwaliteiten heeft ja (ivm de vele posities die hij kan bezetten). Maar als verdedigende middenvelder en organisator van de opbouw zijn ze denk ik aan elkaar gewaagd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:29:25 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277230
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hmm het is wel zo dat Cocu meer voetballende kwaliteiten heeft ja (ivm de vele posities die hij kan bezetten). Maar als verdedigende middenvelder en organisator van de opbouw zijn ze denk ik aan elkaar gewaagd
niet geheel eensch maargoed.
Koeman moet blijven!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22277242
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

niet geheel eensch maargoed.
Koeman moet blijven!
Eens, hij is stiekem in dienst van PSV
  woensdag 29 september 2004 @ 02:32:51 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_22277255
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:31 schreef cultheld het volgende:

En feijenoord.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:34:27 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277272
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

nee, er is maar één echte koeman!!!!!!!!

Sinds Ronald bij Vitesse kwam is het fout gegaan, daar kreeg hij een bepaalde arrogante houding over zich heen die zich in de ajax tijd verergerd heeft
terugkijkend heeft hij nooit bijzondere prestaties geleverd. Theo ten Caat werd met hetzelfde team 3e. Koeman kreeg en niet meer dna een 5e plek uit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22278109
Adriaanse werd ontslagen nadat ie van der Vaart, Sneijder en de Jong liet debuteren.

Alleen van der Vaart hoor.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_22278268
Omdat het bestuur kut is wil je de trainer ontslaan? Goeie redenatie
pi_22278355
quote:
Op woensdag 29 september 2004 01:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
Maar Koeman moet zonodig altijd die Galasek altijd opstellen ten kostte van een aanvaller. -man is de zwakste schakel.
slettebak [@] gmail.com
pi_22278358
is ie al weg?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22278666
quote:

En ok, wat Heitinga betreft heb je gelijk, de gozer is een cliché mannetje die kijkt alsof ie op een lomschool heeft gezeten

Ik zeg niets meer, .
-
pi_22278821
Ik vond (en vind) het bijzonder onterecht hoe Co Adriaanse een paar jaar geleden bij Ajax werd ontslagen. De ploeg was voor de komst van Adriaanse weggezakt tot een vijfde plaats op de ranglijst, zelfs het behalen van Europees voetbal was lange tijd onzeker. Adriaanse zette Ajax weer op de rails. Net op het moment dat Ajax er weer beter voor stond, moest hij weg.

Koeman heeft in de voorbije jaren weinig kunnen brengen. Aanvankelijk kon hij nog voortbouwen op het fundament dat Adriaanse al had gelegd, maar nu begint de afbraak. Er breken onvoldoende nieuwe spelers door en ook het aankoopbeleid is op z'n zachtst gezegd ongelukkig. Koeman doet ondertussen al sinds de start van dit seizoen niks anders dan zich indekken. Zo ook gisterenavond weer, na de blamage tegen Bayern. Koeman voelt de nattigheid inmiddels zelf ook wel...

De komende weken kunnen cruciaal worden, als je naar het pittige competitieprogramma van Ajax kijkt. Wonnen ze tegen Roda JC vlak voor tijd nog 1-0, de komende drie wedstrijden gaat het nog lastiger worden. Aanstaande zondag uit naar AZ (Oh, wat zal Adriaanse zijn spelers weten te motiveren!), daarna thuis tegen Heerenveen en uit naar PSV. - Als Ajax in die drie wedstrijden te veel punten morst, gaat het gezaag aan de stoelpoten van Koeman absoluut beginnen.

En zijn opvolger? Het klinkt wellicht gek, maar ik zou nog het liefst zien dat Louis van Gaal zijn driedelig grijs kostuum weer voor een trainingspak verruilt...
pi_22279001
Van Gaal is natuurlijk altijd welkom als trainer/coach

Blind trouwens ook
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_22279029
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:13 schreef dVTB het volgende:
Het klinkt wellicht gek, maar ik zou nog het liefst zien dat Louis van Gaal zijn driedelig grijs kostuum weer voor een trainingspak verruilt...
Dat klinkt helemaal niet gek, ik denk ook dat Van Gaal de beste man is voor deze groep.
  woensdag 29 september 2004 @ 09:54:21 #131
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_22279351
Koeman is een overschatte trainer. Was hij niet de trainer bij Vitesse die Bob Peters aantrok nadat van Hooijdonck daar vertrok :') Zijn transfer beleid is iig waardeloos
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 2004 @ 09:57:48 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22279390
quote:

Maar het hangt wel allemaal als los zand aan elkaar en dat zou je Koeman aan kunnen rekenen.
Yep.

Ik heb duidelijk het idee dat Koeman communicatief niet goed werkt.
Plus zijn aankopen die matig zijn.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 29 september 2004 @ 09:59:30 #133
80382 manny
30 is best veel
pi_22279408
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:26 schreef rubbereend het volgende:
blah blah blah ... Falen die dan komt de beperktheid van Galasek aan het licht. Cocu heeft meer kwaliteiten.
zoals beslissende fouten maken in het nederlands elftal en bijvoorbeeld bij Arsenal uit....

Antwoord op TS. Ja, die moet eruit. Foutief aankoopbeleid, geen progresie zichtbaar. Spelers die lopen te huilen bij de scheidrechter ipv de schouders eronder te zetten ( Sneijder, vd Vaart ). Geen duidelijkheid omtrent De ridder en Mitea...

Blijkbaar heeft ie intern niet genoeg draagvlak om V Gaal en vd Eijden weerstand te bieden met hun domme financiele spelletjes, want dat onder de ogen van Koeman het team al is leeggekocht VOORDAT er prijzen gepakt konden worden is niet acceptabel.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_22279491
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Wat een nonsens zeg. Genoegl kwaliteit in de selectie, helaas is dat geen garantie voor succes.. .
technische kwaliteit wel ja, dat heb ik ook nooit ontkend. Maar werklust, strijdvaardigheid en mentaliteit zijn ook kwaliteiten. Noem mij naast De Jong en Heitinga nog iemand met die kwaliteiten?

Gisteren waren beiden niet best, maar die hebben het iig nog in zich
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22279529
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

technische kwaliteit wel ja, dat heb ik ook nooit ontkend. Maar werklust, strijdvaardigheid en mentaliteit zijn ook kwaliteiten. Noem mij naast De Jong en Heitinga nog iemand met die kwaliteiten?

Gisteren waren beiden niet best, maar die hebben het iig nog in zich
Boukhari is wel een strijdlustige jongen, maar daar win je ook niets mee. .
Ja, en eeeeuh.. Die ene met dat rood-wiite shirt? .
Je hebt gelijk, .
.
-
pi_22279732
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:29 schreef Speed1971 het volgende:
Van Gaal is natuurlijk altijd welkom als trainer/coach

Blind trouwens ook
Blind is ook een verdediger.
slettebak [@] gmail.com
pi_22279852
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:23 schreef JaWi het volgende:

[..]

Blind is ook een verdediger.
Ja maar wel 1 die meer bekend is met hoe een ploeg als Ajax moet spelen, verdedigend gezien dan.
pi_22279872
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:31 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ja maar wel 1 die meer bekend is met hoe een ploeg als Ajax moet spelen, verdedigend gezien dan.
Daar heb je dan wel gelijk in, hoop ik. Maar goed, ik weet niet of Blind de beste optie is, na een verdedigende koeman. Los van het feit dat ik denk dat Koeman gewoon het seizoen uitzit.
slettebak [@] gmail.com
pi_22279931
Als ik alle vijven en zessen bij elkaar optel hoop ik dat ook wel. Maar sommige feiten liegen er niet om. De aankopen van Koeman zijn klote. Met name Sonck en SQD. Ook het feit dat VDV zo lang slecht gespeeld heeft is iets wat Koeman ten dele is aan te rekenen. En verder had Koeman zich veel sterker moeten maken voor het behoud van Zlatan......
pi_22279956
Bij de naam Blind moet ik toch iets te veel aan het Wouters fiaso denken.
Een ex-goede speler maakt niet altijd een goede coach. Mocht RK ontslagen worden, dan zou Ajax eens moeten kijken of ze Henkie kunnen wegpikken bij Barca.. .
-
  woensdag 29 september 2004 @ 10:40:12 #141
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22279984
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bij de naam Blind moet ik toch iets te veel aan het Wouters fiaso denken.
Een ex-goede speler maakt niet altijd een goede coach. Mocht RK ontslagen worden, dan zou Ajax eens moeten kijken of ze Henkie kunnen wegpikken bij Barca.. .
Henkie en Frenkie zullen waarschijnlijk niet haalbaar zijn en de vraag is of ze überhaupt willen...

Misschien dat Martin Jol (THFC) een optie is, zijn aanpak bevalt me wel!
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_22280013
Ik vind van niet maar we moeten zeker nieuwe spitsen aantrekken.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22280026
quote:
Heitinga wel degelijk. Ik ken daar nog wel een leuk verhaal over
Sneijder ontpopt zich ook steeds meer tot een egomannetje. Kijk maar eens naar de frustratieovertredingen en bijv die fuck you naar Koeman.
pi_22280031
Babel .
slettebak [@] gmail.com
pi_22280037
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:40 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Henkie en Frenkie zullen waarschijnlijk niet haalbaar zijn en de vraag is of ze überhaupt willen...

Misschien dat Martin Jol (THFC) een optie is, zijn aanpak bevalt me wel!
Ik had het alleen over Henkie.. Frenkie krijg je er nu zeker niet weg.. Maar ook een assistent coach wil vast wel hogerop. En wat is er nou mooier voor een rasAmsterdammer om Ajax te mogen trainen?
Behalve dat, Henkie staat er om bekend dat ie goed met jonge spelers om kan gaan. .
-
pi_22280072
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:42 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Heitinga wel degelijk. Ik ken daar nog wel een leuk verhaal over
Sneijder ontpopt zich ook steeds meer tot een egomannetje. Kijk maar eens naar de frustratieovertredingen en bijv die fuck you naar Koeman.
Een "verhaal" maakt je nog geen showmannetje.. Meer gedrag in de media en zo. Verder zie ik de link tussen egoistisch zijn en frusti-overtredingen maken niet echt. .
Heitinga was gisteren na de wedstrijd realistisch en stak de hand in eigen boezem. Die reactie van Sneijder richting Koeman kon ik trouwens 100% begrijpen.
-
  woensdag 29 september 2004 @ 10:53:33 #147
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22280228
quote:

[..]

AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  woensdag 29 september 2004 @ 10:55:59 #148
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22280266
Weet eigenlijk niet of het een goed idee is om Ronald Koeman te ontslaan, natuurlijk zijn er genoeg negatieve punten te ontdekken, maar zou een “frisse wind” ook daadwerkelijk voor een verbetering zorgen???

Ajax zou een man moeten aanstellen die verantwoordelijk is voor de transfers, want zowel Louis van Gaal als Ronald Koeman hebben hier weinig kaas van gegeten. Ajax zette de hele zomer in op een rechtsbuiten (terwijl iedereen ziet dat Daniël de Ridder potentieel heeft) maar buiten Koné heeft men geen andere spits in het scoutings-apparaat...

De supporters betalen (veel) geld voor een SCC, met het idee de club naar successen te kunnen schreeuwen, maar na het falende “beleid” op 31 augustus 2004, weet men dat dit een verloren seizoen is. Terwijl Ajax zo ver leek te kunnen komen, met de huidige groep + Zlatan, denk daarom dat de gehele organisatie eens goed in de spiegel moet kijken...

Ronald Koeman moet “roeien met de riemen, die hij heeft” en als dat nu niet top is...
pi_22280299
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:55 schreef P0RN0STAR het volgende:

maar buiten Koné heeft men geen andere spits in het scoutings-apparaat...
Ze volgen een jonge Zweedse spits heb ik begrepen.. Eentje die ze er nu flink aan het intrappen is daar in Scandinavië. .
Verder zijn de riemen van Koeman goed.. Vergeet ook niet dat hij die riemen zelf heeft gekocht. .
Voor mij hoeft hij nog niet weg, maar met 3 zeer zware competitieduels op houd ik mijn hart vast. .
-
  woensdag 29 september 2004 @ 11:00:38 #150
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22280345
quote:

[..]

Is geen Rotterdammer. Het is een judas.

Hoort thuis in a´dam.
A.M.A.B
  woensdag 29 september 2004 @ 11:01:08 #151
50936 The_Hives
pi_22280354
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ze volgen een jonge Zweedse spits heb ik begrepen.. Eentje die ze er nu flink aan het intrappen is daar in Scandinavië. .
Dat flink intrappen valt wel mee, die jonge spits zou dan bijna senior zijn , hij is 'al' 22.

[/quote]
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_22280387
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:01 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Dat flink intrappen valt wel mee, die jonge spits zou dan bijna senior zijn , hij is 'al' 22.
Wat ouder mag van mij ook wel, .
En hij is op dit moment topscoorder van Zweden als ik mij niet vergis. .
-
  woensdag 29 september 2004 @ 11:03:55 #153
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22280419
quote:

[..]

Verder zijn de riemen van Koeman goed.. Vergeet ook niet dat hij die riemen zelf heeft gekocht. .
Voor mij hoeft hij nog niet weg, maar met 3 zeer zware competitieduels op houd ik mijn hart vast. .
Rosenborg (!) heet die spits, ben benieuwd...

Ronald Koeman heeft die "riemen" zelf gekocht, maar moet een "roeier" dit zelf doen??? Het gaat om de uitvoering, dus als iemand anders met enig "inzicht" de inkoop verzorgt, zijn de "riemen" vast beter...

Daarnaast zijn het té veel dezelfde "riemen" want technische middenvelders hebben we genoeg, maar we hebben maar één werker (Galásek) geen kaatsende, "balvasthoudende" spits...
pi_22280629
Denk dat het aankoopbeleid wel een probleem is ja.
Ik kan zo 5 tot 6 spelers opnoemen die in mijn ogen liever vandaag dan morgen kunnen vertrekken.
Built for Speed
pi_22280769
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:03 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Rosenborg (!) heet die spits, ben benieuwd...

Ronald Koeman heeft die "riemen" zelf gekocht, maar moet een "roeier" dit zelf doen??? Het gaat om de uitvoering, dus als iemand anders met enig "inzicht" de inkoop verzorgt, zijn de "riemen" vast beter...

Daarnaast zijn het té veel dezelfde "riemen" want technische middenvelders hebben we genoeg, maar we hebben maar één werker (Galásek) geen kaatsende, "balvasthoudende" spits...
Dat is dan toch echt de schuld van Koeman.
-
  woensdag 29 september 2004 @ 11:27:42 #156
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_22280916
t'S ALLEMAAL DE SCHULD VAN DIE HOER VAN AMSTERDAM, WANT DAARDOOR GAAT DIE BUURMAN VAN FRANSIE BAUER STEEDS MINDER VOETBALLE!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_22280973
Denk niet dat Koeman ontslagen wordt. Dus nu maar hopen dat Rijkaard eruit vliegt bij Barca en dat hij eindelijk naar BArcelona vertrekt.

Maar dat gaat dus niet gebeuren.
...drop it like it's hot...
  woensdag 29 september 2004 @ 11:37:53 #158
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22281145
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is dan toch echt de schuld van Koeman.
Ben ik het dus niet mee eens, bij Feyenoord was eerst Rob Baan en nu Mark Wotte de verantwoordelijke voor de transfers, bij PSV was dit jarenlang Frank Arnesen, die deze "job" bij THFC nu uitstekend volbrengt. Ik denk ook dat AJAX zo'n man moet aanstellen (dan dus niet Louis van Gaal, maar iemand met inzicht) die de transfers regelt, zodat Ronald Koeman zich kan toeleggen op de prestaties...
pi_22281239
Om hem nu meteen te ontslaan gaat wel wat ver. Ik krijg alleen bij Koeman steeds meer het idee dat ie er niet echt met plezier meer zit. Alles irriteert hem, soms domme uitspraken in de pers. Hij heeft ook altijd gezegd dat als hij geen plezier meer heeft, dat ie dan weg gaat. Ik denk dat ie na dit seizoen eigenlijk zelf wel opstapt.
Klik dan als je durft
pi_22281553
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:37 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Ben ik het dus niet mee eens, bij Feyenoord was eerst Rob Baan en nu Mark Wotte de verantwoordelijke voor de transfers, bij PSV was dit jarenlang Frank Arnesen, die deze "job" bij THFC nu uitstekend volbrengt. Ik denk ook dat AJAX zo'n man moet aanstellen (dan dus niet Louis van Gaal, maar iemand met inzicht) die de transfers regelt, zodat Ronald Koeman zich kan toeleggen op de prestaties...
Koeman geeft aan wat hij nodig heeft aan spelers, blijkbaar doet hij dat niet goed (genoeg)
-
pi_22281864
Van Gaal is het op dat terrein waarschijnlijk vaak niet eens. Het heeft niet voor niks zo lang geduurd dat er een rechterspits gekocht werd. Hij was ook van mening dat na Mandy de Ridder daar kon spelen. Nadat Koeman via het bestuur en allerlei interne lobbygroepjes de druk kon opvoeren, en hij eigenwijs de Ridder niet wilde gebruiken op die positie, moest Van Gaal wel overstag met Rosales.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 2004 @ 12:18:20 #162
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22282017
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:43 schreef Suijk het volgende:
Om hem nu meteen te ontslaan gaat wel wat ver. Ik krijg alleen bij Koeman steeds meer het idee dat ie er niet echt met plezier meer zit. Alles irriteert hem, soms domme uitspraken in de pers. Hij heeft ook altijd gezegd dat als hij geen plezier meer heeft, dat ie dan weg gaat. Ik denk dat ie na dit seizoen eigenlijk zelf wel opstapt.
Die indruk heb ik ook.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22282045
Misschien zelfs in de winterstop...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_22282099
Het is duidelijk dat Koeman zelf een beetje gefrustreerd is. Hij ziet spelers vertrekken waar hij een hoop tijd in heeft gestoken, het bestuur heeft hele andere ideeen dan hijzelf.. Hij wil weg, en dat mag duidelijk zijn.
  woensdag 29 september 2004 @ 12:24:03 #165
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_22282139
Koeman moet idd weg!!

Hij wil aan een team bouwen, zijn team laten groeien, maar laat vervolgens zijn spits (die we nodig hebben) gaan. Het team is ook alleen maar achteruit gegaan in 2 jaar! Een held in wissels is die ook niet! Zijn wissels pakken nooit goed uit! Een nieuw bewind bij Ajax lijkt me geen slecht idee, mensen die de ploeg (voor zo lang het duurt) kunnen leiden uit sportief oogpunt en niet aan directe financien!
Accept you're dead and start living
pi_22282222
Het ontslag van Co was trouwens wel terecht. Hij verloor een UEFA cup wedstrijd tegen een zielig Scandinavisch ploegje, stond 5e in de competitie, en was al uitgeschakeld in de voorronde CL
pi_22282239
quote:
Oh! Dat zou leuk zijn: een Zweedse spits die WEL scoort...

Ik ben het trouwens eens met de opmerkingen over Henk ten Cate. Dat zou ook een prima trainer voor Ajax kunnen zijn. Qua uitstraling past hij wel bij de club en ik denk dat een belangrijk deel van de opmars van Barcelona ook aan hem is te danken.
pi_22282456
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:28 schreef keijz het volgende:
Het ontslag van Co was trouwens wel terecht. Hij verloor een UEFA cup wedstrijd tegen een zielig Scandinavisch ploegje, stond 5e in de competitie, en was al uitgeschakeld in de voorronde CL
Een mening geven is prima, maar baseer die dan wel op de juiste feiten. Op het moment dat Adriaanse bij Ajax werd ontslagen, stond de ploeg TWEEDE, en niet vijfde zoals jij beweert. Onder leiding van Koeman zou Ajax dat seizoen trouwens als kampioen afsluiten.

En om het nog maar even in de herinnering te brengen: In de jaren *voorafgaand* aan de komst van Adriaanse was Ajax ZESDE (98/99) en VIJFDE (99/00) geëindigd in de competitie. Het Willem II van Adriaanse was in 98/99 overigens TWEEDE, weet je nog? Toen Adriaanse naar Ajax kwam, stelde hij op basis van de slechte prestaties (6e en 5e) een realistisch doel: de top 3 halen. Dat deed hij, met een derde plaats in seizoen 2000/2001. Er was duidelijk een stijgende lijn waarneembaar onder Adriaanse.

Maar natuurlijk... het mag best over meer dan cijfertjes gaan. Laten we het eens hebben over de kwaliteit van het voetbal... Laten we eerlijk zijn: Ajax is nog nooit met zulk belabberd voetbal kampioen geworden als vorig seizoen. De komende weken zullen aantonen of Ajax dit seizoen een titelkandidaat is, of dat het verval definitief doorzet.
pi_22283183
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:13 schreef HansvanOchten het volgende:
Denk dat het aankoopbeleid wel een probleem is ja.
Ik kan zo 5 tot 6 spelers opnoemen die in mijn ogen liever vandaag dan morgen kunnen vertrekken.
Dat gevoel heb ik al jaren, die lijst begint echt eindeloos te worden.

Maar wat ik gisteren zag was gewoon echt collectief falen, iedereen was werkelijk belabberd bezig. Simpele passjes kwamen niet aan, veelsteveel miscommunicatie, geen bezieling.

Dat kan je Koeman naar mijn mening nog meer aanrekenen dan het transferbeleid hoor, de trainer moet er een team van maken. En zo slecht als iedereen gisteren was koop je ze niet hoor, zo maak je ze.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 13:25:25 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22283395
zullen de miskopen een goed opsommen, ik zal de aanzet wel geven.
Sikora
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 29 september 2004 @ 13:31:11 #171
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22283516
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:25 schreef rubbereend het volgende:
zullen de miskopen een goed opsommen, ik zal de aanzet wel geven.
Sikora
Kan daar niet een apart topic voor worden gemaakt dan???

Sikora, Soetaers, Sonck, Escudé, Grygera, Boschker, Vonk...
pi_22283674
Wat is er eigenlijk gebeurd met O'Brien? Die was een aantal jaren geleden wel aardig op dreef toch?
pi_22283704
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:37 schreef DivineJester het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met O'Brien? Die was een aantal jaren geleden wel aardig op dreef toch?
John is van papier.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 29 september 2004 @ 13:39:07 #174
50936 The_Hives
pi_22283719
quote:
Die komt binnenkort weer bij de selectie.

Die had zoals gewoonlijk weer eens een blessure
Fok! Federatie
pi_22283721
quote:
Speelt sinds kort in het tweede weer wat minuutjes.
Klik dan als je durft
  woensdag 29 september 2004 @ 13:39:40 #176
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22283728
quote:
Die is net zo vaak geblesseerd als Jari Litmanen in zijn tob-tijd...

In principe was hij nuttig, maar met Maxwell als concurrent, zou hij toch niet aan de bak gekomen zijn...
pi_22283829
Als hij had kunnen doorgroeien had je er ongetwijfeld nog wat aan kunnen hebben, maar misschien komt dat nog. En Maxwell zal volgend seizoen (uiterlijk) wel weg zijn, dus dan is een vervanger nooit mis natuurlijk.

Las in het begin van dit topic trouwens een aantal maeln dat het ontbreken van een goede spits de oorzaak van de problemen is, ik denk dat je meer eens moet kijken hoe de taken in de verdediging zijn uitgevoerd (of eigenlijk niet) en of een 3-mans verdediging op Europees niveau niet wat naief is. Als er een gaatje valt heb je zomaar een doelpunt tegen.
  woensdag 29 september 2004 @ 13:47:33 #178
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_22283882
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef kreischer2000 het volgende:
Als het bestuur dan ook oprot vind ik het best.
Kom jij uit Doesburg?
Want dat bord in je avatar staat aan de Eekstraat. En 1 bord mist!
Het helpt geen nut!
  woensdag 29 september 2004 @ 13:55:58 #179
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22284061
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:44 schreef DivineJester het volgende:
Las in het begin van dit topic trouwens een aantal maeln dat het ontbreken van een goede spits de oorzaak van de problemen is, ik denk dat je meer eens moet kijken hoe de taken in de verdediging zijn uitgevoerd (of eigenlijk niet) en of een 3-mans verdediging op Europees niveau niet wat naief is. Als er een gaatje valt heb je zomaar een doelpunt tegen.
Is wel zo, maar of je d'r gisteren nu één, twee, drie of (zoals in de realiteit) vier tegen krijgt, als je niet scoort, win je niet! (wijze uitspraak van JC) Toen het op een gegeven moment 1-0 of 2-0 stond, stootten wij elkaar aan en vroegen ons openlijk af WIE er nu in godesnaam moest scoren, want dat ontbreekt (al jaren) een man die er elk seizoen zo'n 20 á 25 inlegt...
pi_22284168
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:55 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Is wel zo, maar of je d'r gisteren nu één, twee, drie of (zoals in de realiteit) vier tegen krijgt, als je niet scoort, win je niet! (wijze uitspraak van JC) Toen het op een gegeven moment 1-0 of 2-0 stond, stootten wij elkaar aan en vroegen ons openlijk af WIE er nu in godesnaam moest scoren, want dat ontbreekt (al jaren) een man die er elk seizoen zo'n 20 á 25 inlegt...
Maar je had wel een ware doelpuntenmachine nodig gehad om dit debacle te voorkomen. Natuurlijk kun je met druk op hun goal de druk op je eigen verminderen, maar ik denk dat dit toch een team-wanprestatie was.
pi_22284824
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Maar je had wel een ware doelpuntenmachine nodig gehad om dit debacle te voorkomen. Natuurlijk kun je met druk op hun goal de druk op je eigen verminderen, maar ik denk dat dit toch een team-wanprestatie was.
Denk ook niet dat je nog 1 schuldige kan aanwijzen bij zo'n uitslag.
Ajax speelde gewoon bar en bar slecht.
Mis pasanen.

[ Bericht 10% gewijzigd door HansvanOchten op 29-09-2004 14:49:02 ]
Built for Speed
pi_22285136
Er moeten nieuwe spelers komen... die een balletje kunnen trappen, kunnen koppen is een pre... en het liefst 11
Snoep verstandig, lik m'n reet!
  woensdag 29 september 2004 @ 14:46:13 #183
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22285232
Ik denk dat Ajax wel toe is aan een frisse coach. Ik ben zelf ook wel op Koeman uitgekeken.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22285303
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:11 schreef tong80 het volgende:

En wat nog het ergste is, Koeman heeft lak aan de traditie van Ajax om te spelen met drie voorhoede spelers.
Had Koeman daar maar wat vaker lak aan, Tong
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22285337
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:42 schreef AapNootMies het volgende:
Er moeten nieuwe spelers komen... die een balletje kunnen trappen, kunnen koppen is een pre... en het liefst 11
v.d vaart, boukhari, sonck, grygera, escude, de mul, de ridder, soetaers, stekelenburg kunnen wel weg., misschien kunnen we ze ruilen tegen makaay oid

Lobont keeper
Maxwell Heitnga De jong en trabelsi achterin,
Galasak Sneijder Pienaar middenveld,
Rosales Mitea en de nieuw aan te trekken spits voorin
Built for Speed
pi_22285379
Yes!!! Een Ajax scheld-topic. Was niet om aan te zien gisteren wat die lui presteerden zeg. En ik ben normaal echt wel voor Ajax, maar 4-0? Kom op jongens, waar slaat dit op?
Paan!
  woensdag 29 september 2004 @ 14:53:42 #187
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22285382
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:46 schreef PJORourke het volgende:
Ik denk dat Ajax wel toe is aan een frisse coach. Ik ben zelf ook wel op Koeman uitgekeken.
Ik zie het alleen zitten in Johan Cruijff (die doet het toch niet, vanwege hart) Marco van Basten (hopen dat ze een clausule hebben laten opnemen, in dat contract met die *minder prettige* KNVB) Frank Rijkaard (wil toch niet weg, Barca staat juist op de rails en gaat beginnen aan een nieuwe succesreeks) en Martin Jol (nu assistent bij THFC, hoofdcoach bij Ajax lijkt een vooruitgang) anders hoeft het van mij niet eens...
pi_22285408
Frank Rijkaard? Aub niet!!
pi_22285743
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:49 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Had Koeman daar maar wat vaker lak aan, Tong
Misschien is 't verstandiger voor Ajax, eens durven af te stappen van hun eigen evangelie.

Je moet altijd kijken, of wat je predikt wel realistisch is. En durven openstaan voor andere inzichten.

Slechter dan dit, zal 't waarschijnlijk toch niet worden. Dus alles lijkt me welkom voor Ajax. Alleen moet 't wel iemand zijn die z'n eigen filosofie van binnen- en buiten kent. En geen experimenteel gepruts. Als je die filosofie over kan werken op een ploeg, waarvoor kwaliteit en potentieel een grote aanwezige basis zijn, zie ik de succesen weer komen.
pi_22285925
Zo'n goeie coach is Koeman helemaal niet.
Het elftal heeft het altijd voor hem gedaan.
pi_22285975
Onzin. Koeman kan er niks aan doen. Het bestuur is de hoofdschuldige.
Het is juist goed dat hij niet in de zogenaamde clubcultuur speelt. Moet ie vaker doen, ook in de competitie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22286085
Er wordt wel enorm overdreven door met name de anti-Ajacieden.. !
Zo erg is het nou allemaal ook nog niet, het seizoen is nog jong.. Of gaat iedereen ook van een crisis uit als bijv. psv vandaag verliest? .
-
  woensdag 29 september 2004 @ 15:45:09 #193
50936 The_Hives
pi_22286473
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo erg is het nou allemaal ook nog niet, het seizoen is nog jong.. Of gaat iedereen ook van een crisis uit als bijv. psv vandaag verliest? .
kampioen worden we toch wel, goed presteren in de CL was een extraatje
Fok! Federatie
pi_22286513
Crisis
Crisis
Crisis
Crisis!!!
pi_22286515
quote:
Het was wat mij betreft niet het verlies, maar het ontzettend slechte spel. Echt heel erg slecht. En als je dan kijkt naar de progressie die het team gemaakt zou moeten hebben tegenover twee jaar geleden, vind ik dat Koeman heeft gefaald. De enige echte die er niet meer bij is, is Chivu. Rest van verdediging en middenveld is er gewoon nog. Laten we de aanval maar even vergeten, daar kwamen we gisteren niet eens aan toe.
pi_22286541
quote:
Wij zijn een team in opbouw. Drogreden.
pi_22286703
Team in opbouw? Dit zou toch juist het jaar worden dat we gingen scoren? Veel meer opgebouwder dan dit wordt het niet hoor, maar drie "grote" krachten weg in vergelijking met twee jaar geleden. Dat daar geen adequate vervanging voor is, is v Gaal en bestuur aan te rekenen. Dat het totaal niet loopt is de schuld van Koeman.
  woensdag 29 september 2004 @ 15:59:27 #198
50936 The_Hives
pi_22286767
is van gaal er al 3 jaar?
Fok! Federatie
pi_22286819
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef Speerik het volgende:
Team in opbouw? Dit zou toch juist het jaar worden dat we gingen scoren? Veel meer opgebouwder dan dit wordt het niet hoor, maar drie "grote" krachten weg in vergelijking met twee jaar geleden. Dat daar geen adequate vervanging voor is, is v Gaal en bestuur aan te rekenen. Dat het totaal niet loopt is de schuld van Koeman.
Johnny is een lampie, .
-
pi_22286998
ojee. dan heb ik niks gezegd
pi_22287107
Maar afgezien van Ajax' bedroevende resultaten tegen die Duitsers is Ronnie best lief, toch?
Paan!
  woensdag 29 september 2004 @ 17:27:35 #202
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_22288530
Advocaat heeft nog geen club, toch?
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2004 @ 17:33:02 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_22288621
Ben een beetje gekalmeerd, maar sta nog steeds achter mijn OP.

woensdag 29 september 2004 @ 17:34:31 #204
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22288650
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:27 schreef Leshy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat niet! Nooit niet!
  woensdag 29 september 2004 @ 17:36:06 #205
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22288675
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:33 schreef tong80 het volgende:
Ben een beetje gekalmeerd, maar sta nog steeds achter mijn OP.

en je hebt gelijk
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 29 september 2004 @ 17:36:39 #206
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22288689
Koeman is een meeloper
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_22288805
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
t'S ALLEMAAL DE SCHULD VAN DIE HOER VAN AMSTERDAM, WANT DAARDOOR GAAT DIE BUURMAN VAN FRANSIE BAUER STEEDS MINDER VOETBALLE!
pi_22288809
Hahahaha wat een mooi topic om te lezen heerlijk dat leed vermaak
pi_22288810
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Koeman is een meeloper
pi_22288823
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:27 schreef Leshy het volgende:

pi_22288827
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Waarom moet Frans Bauer nu weer worden betrokken in de wanprestaties van Ajax. Dit is pure demonisatie
pi_22288872
quote:
Op woensdag 29 september 2004 01:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Op welke posities dan?
Maxwell, Trabelsi, Lobont en Stekelenburg (tenzij Gomes goed integreert in het team van PSV) zijn de enigen waar geen PSV'er of Feyenoorder aan kan tippen. VOH, Vonlanthen, Kuijt, Kalou, Buffel, Farfan, Beasley, Park, Castelen en Lazovic zijn allen beter dan de aanvallers van Ajax.
zo kun je ook zeggen dat Ono beter is dan Van der Vaart, Van Bommel beter is dan Sneijder en Cocu en Galasek gelijkwaardig zijn. Daarnaast is PSV als collectief natuurlijk veel beter dan Ajax, dat zijn nou eenmaal de feiten. Dit heeft mede te maken met de mentaliteit van de spelers. Waar bij Ajax voornamelijk halve pubers spelen met hollywood gedrag zoals VDV, Sneijder en Heitinga, heb je bij PSV hardwerkende mensen als Alex (die zich ondanks alle belangstelling van Europese topclubs en media opstelt als een hardwerkende prof), VOH en cultvoetballer Lucius. Ajax fans doen daar vaak lacherig over (kijk die provinciaaltjes eens) maar ondertussen zetten onze jongens zich voor 110% in voor de club en heb je bij Ajax wannabe vedettes die zich meer druk maken om de spreekkoren en ruzies onderling dan om hun spel. Dáár is het denk ik al mis gegaan bij het Ajax van 2004-2005. En Koeman is er niet de man naar om zulke jongens te managen

PSV
pi_22288996
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

PSV
iemand die fan van Materazzi is, kan je zowiezo al niet serieus nemen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_22289456
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

iemand die fan van Materazzi is, kan je zowiezo al niet serieus nemen
Materazzi

Van mij mag hij de hele Ajax selectie kapot trappen
  woensdag 29 september 2004 @ 18:26:01 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22289707
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:

Materazzi

Van mij mag hij de hele Ajax selectie kapot trappen
En dat heeft wat te maken met Koeman
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 september 2004 @ 19:00:43 #216
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22290575
tong80 je hebt helemaal gelijk jongen!
OJAAJOH?
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2004 @ 19:11:29 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_22290808
Koeman zegt zonet in Studio Sport dat ie twijfelt om door te gaan. Het botert duidelijk niet met van Gaal blijkt verder uit z'n commentaar. Verlies bij AZ lijkt me echt het einde van Koeman.

woensdag 29 september 2004 @ 19:13:07 #218
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22290843
Verlies bij deze topper zit er in, AZ is niet te onderschatten.

Wat er ook mag gebeuren: Hup Ajax !
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22290907
Ok. Dit is toch een beetje onverwacht voor me.
slettebak [@] gmail.com
pi_22290974
Hm.. dan kan AZ de laatste wedstrijd zijn...
pi_22290994
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:19 schreef VoreG het volgende:
Hm.. dan kan AZ de laatste wedstrijd zijn...
Briljante redenatie
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 29 september 2004 @ 19:23:15 #222
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_22291082
Heeft Louis tactisch gedaan, dan.
pi_22291111
Koeman moet gewoon blijven. Laat Van Gaal zijn biezen pakken. Irritante vent, die een hoge eis stelt en dan zelf de boel wil overnemen, met zijn mooie beleidsplannetjes. Maar dan wel Zlatan verkopen, zodat het voor Koeman helemaal onmogelijk wordt.
www.thuisuiteten.nl
pi_22291201
MM ik ben bang dat Koeman het slachtoffer gaat worden van van Gaal. En waar iedereen toen voor waarschuwde of bang voor was (dat van Gaal zich met de training,spel en tacktiek ging bemoeien) is uit gekomen.
pi_22291237
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:19 schreef JaWi het volgende:

[..]

Briljante redenatie
Het is vroeg laat me .
pi_22291286
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
MM ik ben bang dat Koeman het slachtoffer gaat worden van van Gaal. En waar iedereen toen voor waarschuwde of bang voor was (dat van Gaal zich met de training,spel en tacktiek ging bemoeien) is uit gekomen.
Dat zou ik beroerd vinden. Ben het heus niet altijd met Koeman eens, maar ontslag gaat me veel te ver.
www.thuisuiteten.nl
pi_22291309
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zou ik beroerd vinden. Ben het heus niet altijd met Koeman eens, maar ontslag gaat me veel te ver.
Aan zijn afspraken in SS af te leiden, zal hij de eer aan zichzelf houden. Mocht het zover komen.
slettebak [@] gmail.com
pi_22291345
Dat is zonde. Koeman is nog altijd de aangewezen persoon om Ajax te coachen. Maar ja..
www.thuisuiteten.nl
pi_22291347
Het is toch wel eens onderzocht dat ontslag niet tot betere resultaten leidt?
  woensdag 29 september 2004 @ 19:34:04 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22291356
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
Koeman zal binnenkort de eer wel aan zichzelf houden en wacht niet tot ie ontslagen wordt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_22291383
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:11 schreef tong80 het volgende:
Koeman zegt zonet in Studio Sport dat ie twijfelt om door te gaan. Het botert duidelijk niet met van Gaal blijkt verder uit z'n commentaar. Verlies bij AZ lijkt me echt het einde van Koeman.
Dat gesprek verbaasde me best wel, ik denk niet dat Koeman het jaar afmaakt bij Ajax.
sig verwijderd door FA
pi_22291400
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Koeman zal binnenkort de eer wel aan zichzelf houden en wacht niet tot ie ontslagen wordt.
Lijkt me idd beter. En als van Gaal snel de plek van Koeman pakt, hoop ik dat de supporters binnen 1 week ervoor zorgen dat ie weg is.
pi_22294964
Koeman wil gesprek met Ajax over toekomst

AMSTERDAM (ANP) - Ronald Koeman wil op korte termijn met Ajax praten over zijn toekomst. De trainer van Ajax vindt dat er een groot verschil zit tussen de ambitie die de club uitstraalt en de huidige kwaliteiten van zijn elftal.

,,Als niet iedereen dat beseft, wordt het heel moeilijk voor een trainer'', aldus de oefenmeester van de Amsterdamse club. Koeman wil nog niet vooruitlopen op de uitkomsten van het gesprek. ,,Ik sluit niets uit. Maar misschien is het ook wel het moment waarop alle neuzen dezelfde richting op gaan. Ik ben het echter met een aantal zaken niet eens en ga de laatste weken niet met plezier naar mijn werk. Ik wil dat dat weer terug komt en daar gaan we komende tijd over praten.''

Overigens wil de oefenmeester niet dat het idee ontstaat dat hij weg wil bij de club. ,,Bij dit soort verhalen worden altijd meteen conclusies getrokken. Daarvoor is het echter nog veel te vroeg, zo'n scenario is nog niet aan de orde. Ik heb op dit moment nog geen flauw idee wat er uit de gesprekken gaat komen.''

Opbouwtrainer

De oud-international is het niet eens met de manier waarop de club wordt geleid. Hij ziet elk jaar zijn beste spelers vertrekken en blijft daardoor de opbouwtrainer die hij eigenlijk niet is. Nog veel erger vindt Koeman het dat de club blijft propageren dat het huidige elftal minimaal goed genoeg is voor de tweede ronde van de Champions League.

Technisch directeur Van Gaal droomde bij zijn aantreden al eens van een nieuwe overwinning op het hoogste Europese niveau. Het huidige team van de Amsterdammers mist echter de kwaliteit en de ervaring om ver te komen in Europa.

Bron: Home.nl
sig verwijderd door FA
pi_22295126
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:26 schreef golfer het volgende:

[..]

En dat heeft wat te maken met Koeman
Die ene begon over Materazzi !
pi_22297009
quote:
Op woensdag 29 september 2004 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Koeman wil gesprek met Ajax over toekomst

De trainer van Ajax vindt dat er een groot verschil zit tussen de ambitie die de club uitstraalt en de huidige kwaliteiten van zijn elftal.

De oud-international is het niet eens met de manier waarop de club wordt geleid. Hij ziet elk jaar zijn beste spelers vertrekken en blijft daardoor de opbouwtrainer die hij eigenlijk niet is. Nog veel erger vindt Koeman het dat de club blijft propageren dat het huidige elftal minimaal goed genoeg is voor de tweede ronde van de Champions League.

Het huidige team van de Amsterdammers mist echter de kwaliteit en de ervaring om ver te komen in Europa.

Bron: Home.nl
Hij laat zich wel erg positief over het elftal zeg.
Dat er genoeg talent in sommige spelers zit is wel duidelijk, laat hem er dan eens voor zorgen dat dat eruitkomt
Built for Speed
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2004 @ 23:13:17 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_22297633
Ik word schijtziek van hem. Ajax heeft nooit de beste spelers kunnen behouden. Wat wil ie ? Dat Ajax Thiery Henry koopt ?

pi_22298229
Ik hoorde iemand al zeggen laatst; Ronnie gaat naar huis.
  woensdag 29 september 2004 @ 23:43:30 #238
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22298404
"Koeman wil nog niet vooruitlopen op de uitkomsten van het gesprek. "Ik sluit niets uit. Maar misschien is het ook wel het moment waarop alle neuzen dezelfde richting op gaan. Ik ben het echter met een aantal zaken niet eens en ga de laatste weken niet met plezier naar mijn werk. Ik wil dat dat weer terug komt en daar gaan we komende tijd over praten." "
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 29 september 2004 @ 23:45:52 #239
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22298468
quote:
Op woensdag 29 september 2004 23:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik hoorde iemand al zeggen laatst; Ronnie gaat naar huis.

Ronnie gaat naar huis
Kijk maar in zijn tas
Een cassette en de schelpen uit zijn la
Het ging een tijdje slecht
Maar dat is nou voorbij
Het je het al gehoord
Ronnie gaat naar huis
Zijn glimlach maakt het zomer voor altijd
Kijk maar op de lijst
Ronnie gaat naar huis
De gaten in de muur
De poster van Parijs
Soep om twaalf uur
En heel de dag tv
Ronnie weet heel goed
hoe de nachten kunnen zijn
Als je met tellen bent gestopt
Ronnie gaat naar huis
En ’s avonds naar het strand
En de schaduw die zich Ronnie noemde
Was een andere man
Het spook is uit zijn hoofd
Ik zei toch dat het kon
Misschien dat hij nog belt
Maar dat zal waarschijnlijk niet
Kijk maar hoe hij loopt
Ronnie gaat naar huis
En als de bus dan stopt
Zal de maan van zilver zijn
Wordt het zomer voor altijd
In het huis waar Ronnie woont
pi_22301531
quote:
Op woensdag 29 september 2004 22:52 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Hij laat zich wel erg positief over het elftal zeg.
Dat er genoeg talent in sommige spelers zit is wel duidelijk, laat hem er dan eens voor zorgen dat dat eruitkomt
Begin van het jaar zei Koetje zelf nog dat ie de beste selectie van de HCE had ... daar heb ik tot nu toe ook nog niet veel van gezien.
pi_22301556
quote:
De oud-international is het niet eens met de manier waarop de club wordt geleid. Hij ziet elk jaar zijn beste spelers vertrekken en blijft daardoor de opbouwtrainer die hij eigenlijk niet is.
Deze zin zegt meer dan genoeg. Koeman is geen goede trainer. Ik vond hem bij Vitesse al niet goed werken met het spelersmateriaal en ook geen goed aankoop beleid. Bij ajax gaat dat gewoon verder. Koeman is gewoonweg geen trainer om spelers naar een goed niveau te krijgen en dus ongeschikt.
pi_22301574
Artikel in de volkskrant laat ook wel zien dat Koeman het wel gehad heeft met Ajax:

"Ronald Koeman vindt dat de leiding van Ajax, met name technisch directeur Louis van Gaal, te hoge verwachtingen koestert van het elftal, dat zijns inziens ervaring, klasse en evenwichtigheid mist. De trainer isoleert zichzelf binnen de club. Hij zei gisteren tegen het ANP dat hij een gesprek met de leiding wil, omdat hij plezier in zijn werk mist. Mocht Ajax nog de illusie koesteren aansluiting te vinden bij de Europese top, dan vervloog die hoop op een ontluisterende avond in München. Ajax is na de afstraffing tegen Bayern (4-0) toe aan rigoureuze hervormingen en het is de vraag of Koeman dat proces nog wíl cq mág vormgeven.

Het beeld in het bijna verlaten Olympiastadion sprak duidelijke taal. Terwijl Koeman op het videoscherm de tekortkomingen op nietsverhullende wijze aan de openbaarheid prijsgaf, floten Amsterdamse fans hem uit. Ze fulmineerden over Van Gaal en loofden de naar Juventus vertrokken aanvalsleider Ibrahimovic. Aan de schrobbering hadden geen drie Zlatans geholpen. Ajax schoot tekort op alle fronten .

Wie nog denkt dat Ajax tot de Europese top behoort, vergist zich schromelijk, aldus Koeman. De clubleiding geeft geen reëel beeld van de mogelijkheden. Dat ergert hem, zoals het hem ergert dat spelers geen kritiek verdragen. Tussen Van Gaal en Koeman lijkt bovendien een speltechnische verwijdering te ontstaan. Waar Van Gaal de huisstijl propageert, wijkt Koeman soms van dat systeem af.

Van Gaal sprak de verwachting uit dat Ajax een aardig figuur kan slaan tussen de Europese top en dagdroomde bij zijn aanstelling, bijna een jaar geleden, van een tocht door de Amsterdamse grachten na een gewonnen Champions League. De laatste vijf duels in het kampioenenbal leverden louter nederlagen op.

Een deel van de problemen is onoplosbaar. De beste spelers zullen blijven vertrekken naar het buitenland, ook ná de invoering van de play-offs in de eredivisie volgend seizoen. De Nederlandse clubs verwachten van de verlenging van de competitie tien procent meer inkomsten, maar Maxwell vertrekt na dit seizoen vrijwel zeker omdat hij aan die stap toe is.

Voor Koeman is de voortdurende uittocht een weinig aanlokkelijk perspectief, mede omdat de clubleiding verwachtingen blijft wekken. Overigens: ook Koeman zelf zei na de loting dat Ajax met Bayern zou strijden om de tweede plaats in de groep, achter Juventus. Dat was vóór Zlatans vertrek.

De vergelijking met generatiegenoot Rijkaard bij Barcelona dringt zich op. Ondanks financiële problemen mocht hij de ploeg versterken met Deco, Giuly en Eto'o. Barcelona, ruim een jaar geleden nog in diepe crisis verzonken, behoort nu tot de favorieten in de Champions League. Ajax haalde Vonk als derde doelman en, in een later stadium, rechterspits Rosales en (op huurbasis) linksback Kasmirski, terwijl vlak voor de competitie de spits vertrok.

Een gewijzigd beleid lijkt noodzakelijk, nadat de club twee seizoenen geleden verrassend de kwartfinales haalde. De aankopen van de laatste jaren zijn niet indrukwekkend: Escudé en Grygera zijn niet beter dan Alje Schut van Utrecht. Sonck is een matige spits, van Soetaers is vrijwel niets vernomen en Sikora is verdwenen.

De beste aankopen waren de door het duo Beenhakker/Adriaanse gehaalde Ibrahimovic, Maxwell en Trabelsi, die door een inmiddels opgelost conflict nog niet heeft gespeeld dit seizoen.

Verder ontbreekt evenwicht in de selectie. Te veel voetballers zijn jong en klein van stuk. Koeman dacht Bayern te weerstaan met een basisploeg waarin zeven spelers 1.75 meter of kleiner zijn, internationaal gezien een bizar gegeven. Ook de ontwikkeling van talenten, onder wie Van der Vaart, blijft achter.

Ajax moet op zoek naar karakterspelers en dient de blik te verruimen op het gebied van scouting en training, om de fysieke en mentale achterstand te verkleinen. Jan van Halst was gemeten naar technisch vermogen de minste der Ajacieden, maar hij was nodig om de titel van 2002 binnen te halen.

Ajax had zich veel voorgesteld van de Champions League, na twee landskampioenschappen onder Koeman, maar na twee duels is de ploeg vrijwel zeker uitgeschakeld voor de beste zestien. De onrust groeit, met het moeilijke duel tegen AZ aanstaande. Koeman is drie jaar trainer in Amsterdam. Dat is zo ongeveer de kritische grens bij een topclub. Wie goed luistert, hoort naast boosheid en teleurstelling berusting in zijn stem"

bron: volkskrant.

Volgens mij zit ie er gewoon op te wachten.
pi_22301602
Als ik dan zie wat er tegen Bayern stond opgesteld:

Lobont, Roemeense international als keeper

Heitinga International.
De Jong vind ik dan niet zoveel op die plek maar die vond Koeman goed spelen.
Grygera Tsjechisch international.
Maxwell Braziliaans International en voetballer van het jaar.

Van Der Vaart International.
Sneijder International.
Galasek Tsjechisch International.
Obodai, vind ik niet veel aan, maar die heeft Koeman er express ingezet als extra slot op de deur.

Rosales Argentijns International.
Sonck, oke dat is niet veel, maar Koeman zei zelf dat ie met Zlatan ook niet had gewonnen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Van zulke voetballers moet je toch een beter team kunnen smeden dan dat Koeman woensdag heeft gedaan?

Ik denk dat Adriaanse met deze spelers het beter had gedaan.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_22301608
quote:
AD

Volgens technisch directeur Van Gaal ligt de lat helemaal niet te hoog

Van Gaal: Ajax heeft kwaliteit genoeg
Door Sjoerd Mossou

De lach is onvindbaar op het vliegveld van München. Een dag na de 4-0 blamage in het Olympiastadion lopen spelers, trainers en bestuurders van Ajax nog wat beduusd rond in Beieren.

De klap van Makaay en Co kwam keihard aan bij de trotse club. Technisch directeur Louis van Gaal blikt met een dosis tegenzin terug. En vooruit.

Hoe moet het nu verder met Ajax?

Van Gaal: ,,Dat moet je aan de technische staf vragen. Zij moeten aan de slag met de spelers.''

Heeft het duel met Bayern niet simpelweg aangetoond dat Ajax kwaliteit tekort komt?

,,Dat vind ik een kortzichtige gedachte. Er stonden 11 internationals in het veld, dus volgens mij heeft Ajax wel degelijk kwaliteit.''

Wat ging er fout?

,,Dat moet je aan Koeman en de spelers vragen. Ik vind het typisch dat je nu naar mij komt voor een reactie. Als we met 4-0 hadden gewonnen, waren de media allemaal naar Koeman gelopen. Dit noem ik zout in de wonden strooien, na een 4-0 nederlaag.''

Kunt u zich iets voorstellen bij de kritiek op het transferbeleid?

,,Wat bedoel je precies?''

Ajax heeft de laatste twee jaar zijn beste spelers verkocht, terwijl de aankopen het nog verre van waar hebben gemaakt.

,,Welke aankopen bedoel je?''

Escudé, Grygera, Sonck, Soetaers, Sikora...

,,Daarvoor moet je bij Koeman en mijn voorgangers zijn. Zij hebben de spelers die je nu noemt aangetrokken. Dat valt buiten mijn verantwoordelijkheid. Destijds werkte ik nog niet bij Ajax.''

Zlatan Ibrahimovic is wél onder uw technische leiding vertrokken.

,,Afgelopen seizoen overleefden we met Zlatan de eerste ronde van de Champions League ook niet. En in de Amstel Cup lagen we er ook na één wedstrijd uit. Ik zie niet in waarom het met hem erbij dinsdag beter zou zijn gegaan.''

Maar Ajax heeft toch kwaliteit ingeleverd nu hij weg is?

,,Het probleem van de wedstrijd tegen Bayern was dat een aantal spelers afwezig was, letterlijk en figuurlijk. Hoe dat kan, moet je aan de spelers zelf vragen. Of aan de technische staf.''

Heeft u de lat aan het begin van het seizoen niet te hoog gelegd, door én succes, én attractief en aanvallend voetbal te eisen?

,,Dat vind ik niet.''

Maar ook u wilt de selectie in de winterstop toch versterken?

,,Dat hebben we een paar weken geleden al gezegd en daar is niets aan veranderd. Maar feit is dat we voorlopig even niets kunnen doen.''

Veel wijsheid toegewenst.

,,Bedankt, maar ook dat lijkt me op dit moment meer iets voor de technische staf.''

U doet het toch samen mag ik aannemen?

,,Ja, maar de korte termijn is voor Koeman en zijn assistenten.''
  donderdag 30 september 2004 @ 08:51:02 #245
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22301799
quote:
Op donderdag 30 september 2004 08:19 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]
Als je Van Gaal zo hoort is er voor hem ook maar 1 (3) ding belangrijk: EGO, EGO en nog eens EGO. Genoeg leuke uiitspraken om een rel mee te beginnen, zal me niet verbazen als Koeman binnenkort bekend maakt te kappen.
pi_22301880
quote:
Op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef tong80 het volgende:
Ik word schijtziek van hem. Ajax heeft nooit de beste spelers kunnen behouden. Wat wil ie ? Dat Ajax Thiery Henry koopt ?

Hij heeft kritiek op zijn elftal, dat is toch ook wel terecht. Ik vind dat je iets te gemakkelijk de schuld bij hem neerlegt.
pi_22302019
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft kritiek op zijn elftal, dat is toch ook wel terecht. Ik vind dat je iets te gemakkelijk de schuld bij hem neerlegt.
De verantwoordelijkheid ligt bij koeman en daarmee dus ook de schuld.
Dat er spelers zijn die verzaken onder zijn verantwoordelijkheid valt niet te ontkennen.
Dat diezelfde spelers pas na de wedstrijd door hem bekritiseert worden valt ook niet te ontkennen. Als hij nou voor of tijdens de wedstrijd de grote jongen uithangt dan heb je kans dat het effect heeft. Dit is gewoon gelul in de ruimte en makkelijk scoren in de media.
Ronald moet niet elke keer zijn eigen straatje proberen schoon te vegen, maar eens leren van zijn eigen fouten en nooit, maar dan ook nooit meer aankopen doen ! Er breekt er werkelijk niet 1 door en dat zou voor een topclub al voldoende moeten zijn om de coach te ontslaan. We zijn hier geen Heerenveen Ajax behoort een topclub op internationaal niveau te zijn en we zijn verworden tot het lachertje van europa. En degene met de eindverantwoordelijkheid moet daar niet voor weglopen maar zijn conclusies trekken en oprotten zodat we eindelijk een echte trainer kunnen aantrekken die wel van meer dan 11 internationals een team kan maken.

sorry maar het zit nog steeds diep en ik heb nog wel 1,5 dag gewacht
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_22302071
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:15 schreef sqlsmurft het volgende:
We zijn hier geen Heerenveen
Nee, dat blijkt wel. Bij ons gaan ze wel even wat volwassener met dit soort zaken om
  donderdag 30 september 2004 @ 09:28:33 #249
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_22302182
Het is wel duidelijk dat het niet botert tussen van Gaal en Koeman.
Ik zie Koeman Zondag na een nederlaag bij AZ wel vertrekken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_22302196
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:28 schreef PyTh het volgende:
Het is wel duidelijk dat het niet botert tussen van Gaal en Koeman.
Ik zie Koeman Zondag na een nederlaag bij AZ wel vertrekken.
Regeren is vooruitzien. Hoe dan verder?
pi_22302202
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Gewoon, kampioen worden.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22302217
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef zjroentje het volgende:
Gewoon, kampioen worden.
Dat is wel een goede visie - kan jij niet in het bestuur?
  donderdag 30 september 2004 @ 09:33:55 #253
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_22302264
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Als Koeman vertrekt zal naar alle waarschijnlijkheid blind doorschuiven.
ajax zal wel stevig balen dat ze Marco di Basta hebben laten gaan
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_22302265
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is wel een goede visie - kan jij niet in het bestuur?
Achter de schermen he ....

Maar ff serieus. Ik denk niet dat Koeman tussentijds ontslagen wordt, of hij zou zelf moeten opstappen. Als eventuele 'tussenpaus' komt natuurlijk Blind in aanmerking.
pi_22302290
Ik denk dat Martin Jol dan wordt gehaald.
pi_22302305
Die zit net bij de Spurs, die laten hem nu niet ineens gaan lijkt me.
pi_22302311
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:36 schreef zjroentje het volgende:
Die zit net bij de Spurs, die laten hem nu niet ineens gaan lijkt me.
Hij is daar toch chef-ballen of zoiets?
pi_22302328
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is daar toch chef-ballen of zoiets?
Ik dacht chef-pilonnen zetter.
pi_22302348
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik dacht chef-pilonnen zetter.
Precies de juiste man voor Ajax dus!!!

we zijn eruit
pi_22302365
quote:
AD:
...De klap van Makaay en Co kwam keihard aan bij de trotse club. Technisch directeur Louis van Gaal blikt met een dosis tegenzin terug...
De wedstrijd tegen AZ is toch pas komend weekend... ? ...

Nee, eigenlijk heeft Van Gaal wel gelijk als hij de kritiek wegwimpelt. Als er bij Ajax inderdaad zo veel internationals binnen de lijnen staan, is de kwaliteit er dus wel. En om over die middelmatige spits met de naam Zlatan te gaan klagen, heeft ook geen zin. Als je met 4-0 verliest, heb je in eerste instantie een probleem in je verdediging. Maar zoals Heitinga eigenlijk ook al opmerkte: er is sprake van collectief falen. Misschien een kwestie van instelling, of van een verkeerde opstelling?

Als we echt eerlijk zijn, voetbalt Ajax al tijden beroerd en is het eigenlijk geen verrassing dat ze tegen Bayern zijn afgestraft. Kijk nog eens naar afgelopen seizoen: Ajax heeft in het verleden wel eens slecht gevoetbald, Ajax is ook wel eens kampioen geworden, maar nog nooit werd Ajax met zulk slecht voetbal toch kampioen. Dat was een wonder op zich.

De balans na enkele jaren Koeman: Het Adriaanse-effect is teniet gedaan, voetballend is de ploeg achteruitgehold (terwijl de selectie behoorlijk intact bleef) en de gedane aankopen pakten niet goed uit. En dan bij de eerste de beste nederlaag de schuld volledig bij je ploeg leggen... Nee Koeman, een goede trainer zorgt ervoor dat voetballers zich ontwikkelen (Van der Vaart en Snijder staan stil) en smeedt een team dat op elkaar is ingespeeld.

Hoewel ik Ajax-aanhanger ben, hoop ik dat AZ dit weekend de vloer aanveegt met Ajax. Ten eerste gun ik Co dat van harte, maar vooral omdat er dan eindelijk wat zal moeten gebeuren bij Ajax, met wedstrijden tegen Heerenveen en PSV in aantocht.
  donderdag 30 september 2004 @ 09:42:07 #261
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22302382
Vandaag stond hier ook in de krant een stuk dat Koeman Ajax op het moment 'zat' is en niet meer met plezier naar z'n werk gaat. Wat volgens hem overigens niet per se inhoudt dat hij zal vertrekken.
pi_22302795
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:40 schreef dVTB het volgende:

Als we echt eerlijk zijn, voetbalt Ajax al tijden beroerd en is het eigenlijk geen verrassing dat ze tegen Bayern zijn afgestraft. Kijk nog eens naar afgelopen seizoen: Ajax heeft in het verleden wel eens slecht gevoetbald, Ajax is ook wel eens kampioen geworden, maar nog nooit werd Ajax met zulk slecht voetbal toch kampioen. Dat was een wonder op zich.

De balans na enkele jaren Koeman: Het Adriaanse-effect is teniet gedaan, voetballend is de ploeg achteruitgehold (terwijl de selectie behoorlijk intact bleef) en de gedane aankopen pakten niet goed uit. En dan bij de eerste de beste nederlaag de schuld volledig bij je ploeg leggen... Nee Koeman, een goede trainer zorgt ervoor dat voetballers zich ontwikkelen (Van der Vaart en Snijder staan stil) en smeedt een team dat op elkaar is ingespeeld.
Klopt, het voetbal is al tijden slecht, maar dat was het vaak ook onder Co. Blijkbaar is er toch iets structureel mis met de mentaliteit van de voetballers van Ajax van dit moment. Het verkopen van de enige speler met een winnersmentaliteit aan het begin van dit seizoen heeft m.i. de vrije val van deze selectie ingezet.
Dat er veel internationals bij Ajax voetballen zegt me weinig, het NL-elftal had bijv. zomaar met 3-0 van Tsjechie kunnen verliezen ... wat niet onterecht zou zijn geweest.
pi_22303568
Hoe zit het eigelijk met Neeskens?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2004 @ 11:25:34 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22304074
wat een klote interview met van Gaal in het AD, de arrogantie....
Van Gaal wil gewoon zelf t zwikkie overnemen, en k zou t hem lekker laten doen!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2004 @ 11:26:49 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22304098
quote:
Op donderdag 30 september 2004 11:00 schreef keijz het volgende:
die gaat sowieso aan het eind van het seizoen weg bij NEC end aar hebben ze in Cees Lok al een hele grote kandidaat om hem te volgen in huis........ dus t kan maar Neeskens lijkt me een te defensief ingestelde coach voor ajax
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 30 september 2004 @ 14:32:23 #266
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22307487
quote:
Op donderdag 30 september 2004 11:25 schreef rubbereend het volgende:
wat een klote interview met van Gaal in het AD, de arrogantie....
Van Gaal wil gewoon zelf t zwikkie overnemen, en k zou t hem lekker laten doen!
Idd. Of het gaat goed en dan zijn wij ook tevreden, of het gaat slecht en dan zijn we vrij snel van Louis af.
pi_22307782
quote:
Op donderdag 30 september 2004 11:00 schreef keijz het volgende:
Op basis van het NEC van twee seizoenen geleden zou hij in beeld kunnen komen voor Ajax, maar afgelopen seizoen was belabberd. Ajax heeft hoe dan ook behoefte aan een coach die een bepaald niveau langer dan een jaar kan vasthouden. Geen Morten Olsens, Jan Woutersen en Ronald Koemans...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2004 @ 15:44:45 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22309032
Co Aadriaanse lijkt me de enige die fatsoenlijk onder van Gaal kan functioneren.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 30 september 2004 @ 15:49:57 #269
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22309167
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:44 schreef rubbereend het volgende:
Co Aadriaanse lijkt me de enige die fatsoenlijk onder van Gaal kan functioneren.
Lijkt mij ook. Al zal een speler uit het elftal van 95 ook wel met hem kunnen samenwerken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2004 @ 15:51:57 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22309213
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Al zal een speler uit het elftal van 95 ook wel met hem kunnen samenwerken.
denk k ook wel, ben alleen bang dat als je blind daar neerzet dat het of een pop van van Gaal gaat worden en dat hij nog niet die ervaring op niveau heeft
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 30 september 2004 @ 15:58:17 #271
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22309385
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:51 schreef rubbereend het volgende:
denk k ook wel, ben alleen bang dat als je blind daar neerzet dat het of een pop van van Gaal gaat worden en dat hij nog niet die ervaring op niveau heeft
Dat vrees ik ook. Dus heb ik liever Louis zelf. Kan Blind eventueel als assistent aan de slag.
  donderdag 30 september 2004 @ 16:28:57 #272
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22310149
Misschien dat Don Leo nog een keer kan thuiskomen???
  donderdag 30 september 2004 @ 16:30:41 #273
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22310189
Ik heb 'm....Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad de Mos!
  donderdag 30 september 2004 @ 16:31:16 #274
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22310206
We halen Frenky uit Catalonie, 't is hier toch veel beter vertoefen dan in Barca?
toch?
pi_22310208
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:30 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb 'm....Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad de Mos!
Poef.....gone! ©golfer
pi_22310439
Als VDV die voorzet van Sonck nou gewoon binnen had geschoten en als die matig en onzeker keepende Lobont Claudio niet onderuit had gelopen, was het maar 2-1 geweest (die 4e was dan ook niet zo makkelijk gevallen) en dan was het nog spannend geworden en was dit topic niet eens geopend.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  donderdag 30 september 2004 @ 16:43:27 #277
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22310491
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:41 schreef Loohcs het volgende:
Als VDV die voorzet van Sonck nou gewoon binnen had geschoten en als die matig en onzeker keepende Lobont Claudio niet onderuit had gelopen, was het maar 2-1 geweest (die 4e was dan ook niet zo makkelijk gevallen) en dan was het nog spannend geworden en was dit topic niet eens geopend.
Als het wiel duizenden jaren terug niet was uitgevonden liepen we nog in berenvelletjes.
pi_22310496
quote:
Open your eyes, ze zijn weggespeeld
Verlies was op die dag onvermijdelijk.
pi_22310522
quote:
Als...daar hebben we niets aan.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 30 september 2004 @ 17:06:47 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_22311033
Zit ie er nou nog ?

pi_22311047
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:11 schreef tong80 het volgende:
Koeman staat derde en liet Zlatan gaan
Dat was het werk van het bestuur. Koeman had daar niks mee te maken.
pi_22311069
Adriaanse zit gniffelend op de bank te kijken hoe alles in de poep loopt bij AJAX
  donderdag 30 september 2004 @ 17:20:28 #283
50936 The_Hives
pi_22311309
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
Misschien dat Don Leo nog een keer kan thuiskomen???
ga je mond spoelen. Thuiskomen doet hij in rotterdam
Fok! Federatie
  Trouwste user 2022 donderdag 30 september 2004 @ 17:25:59 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_22311419
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat was het werk van het bestuur. Koeman had daar niks mee te maken.
Dan had ie moeten opstappen hij is gebleven dus verantwoordelijk.

donderdag 30 september 2004 @ 17:27:44 #285
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22311448
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan had ie moeten opstappen hij is gebleven dus verantwoordelijk.

Ik vind de aankopen van SQD, Sikora, Soetaers, Grygera veel erger dan de verkoop van Zlatan moet ik bekennen. En die aankopen reken ik Koeman zeker aan.
pi_22311680
quote:
Op donderdag 30 september 2004 08:18 schreef Calella het volgende:
Als ik dan zie wat er tegen Bayern stond opgesteld:

Lobont, Roemeense international als keeper

Heitinga International.
De Jong vind ik dan niet zoveel op die plek maar die vond Koeman goed spelen.
Grygera Tsjechisch international.
Maxwell Braziliaans International en voetballer van het jaar.

Van Der Vaart International.
Sneijder International.
Galasek Tsjechisch International.
Obodai, vind ik niet veel aan, maar die heeft Koeman er express ingezet als extra slot op de deur.

Rosales Argentijns International.
Sonck, oke dat is niet veel, maar Koeman zei zelf dat ie met Zlatan ook niet had gewonnen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Van zulke voetballers moet je toch een beter team kunnen smeden dan dat Koeman woensdag heeft gedaan?

Ik denk dat Adriaanse met deze spelers het beter had gedaan.
Kijk voor de gein dan wat Bayern op de bank en de tribune had....

En Co had niks beter gedaan, Co is een drama.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 30 september 2004 @ 17:44:30 #287
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_22311807
Die balletdansende Belg hoort niet bij Ajax thuis, wat een miskleun/-koop is dat zeg.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_22312102
Hij hoeft niet ontslagen te worden; hij stapt zelf op na dat gesprek. En dan komt Ten Cate die mag ook wel weer eens hoofdtrainer worden
...drop it like it's hot...
  Trouwste user 2022 donderdag 30 september 2004 @ 17:57:16 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_22312116
Met ten Cate zou ik erg tevreden zijn. Is ook Amsterdammer trouwens.

pi_22312138
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:57 schreef tong80 het volgende:
Met ten Cate zou ik erg tevreden zijn. Is ook Amsterdammer trouwens.

En niet onbelangrijk; hij staat er om bekend goed met jonge spelers om te kunnen gaan .
-
pi_22312160
Ten Cate lijkt me drie keer niks, dan nog liever Blind.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 september 2004 @ 18:00:48 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_22312194
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:58 schreef gras het volgende:
Nee, blind nog niet laat die eerst maar eens een paar jeugdspelers klaarstomen voor het hoogste niveau. Hij lijkt ook teveel op Koeman.

Frisse wind is nodig.

pi_22312275
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:58 schreef gras het volgende:
Daar heb ik een beetje een Wouters2 gevoel bij, .
-
pi_22312279
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee, blind nog niet laat die eerst maar eens een paar jeugdspelers klaarstomen voor het hoogste niveau. Hij lijkt ook teveel op Koeman.

Frisse wind is nodig.

Blind heeft al uitstekende spelers klaargestoomd. Ik noem een De Mul, Vermaelen, De Ridder, Emanuelson, Maduro, Babel, etc. Dat Koeman ze dan géén kans geeft kun je Blind dan toch niet aanrekenen...
  Trouwste user 2022 donderdag 30 september 2004 @ 18:06:20 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_22312307
Ze zijn blijkbaar niet goed genoeg.

Zijn ze wel goed genoeg is het dus terecht dat ik dit topic heb geopend.

pi_22312312
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:04 schreef gras het volgende:

[..]

Blind heeft al uitstekende spelers klaargestoomd. Ik noem een De Mul, Vermaelen, De Ridder, Emanuelson, Maduro, Babel, etc. Dat Koeman ze dan géén kans geeft kun je Blind dan toch niet aanrekenen...
Babel gaat dit seizoen nog wel z'n kans krijgen, .
-
  donderdag 30 september 2004 @ 18:10:06 #297
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22312396
Babel speelt eerder in Oranje dan in Ajax 1 denk ik.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22312525
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Babel gaat dit seizoen nog wel z'n kans krijgen, .
Emanuelson en Maduro ook in de winterstop.
pi_22313249
Liever Urby dan Kasmirski, denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_22313408
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
Liever Urby dan Kasmirski, denk ik.
Kasmirski is het schoolvoorbeeld van het huidige wanbeleid bij Ajax.
pi_22313485
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:00 schreef gras het volgende:

[..]

Kasmirski is het schoolvoorbeeld van het huidige wanbeleid bij Ajax.
Hoezo?
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')