quote:
Op woensdag 29 september 2004 06:56 schreef Wup het volgende:
na een paar weekjes tijdelijke conclusie over de nieuwkomers
Ilyas Cabar , tsja zoveelste overbodig saaie, brave mannelijk personage [Hugo kloontje]
het discriminatiegejank doet hem al helemaal geen goed
Gürkan Kücüksentürk is niks mis mee
Tot nu toe idd geen boeiende rol, maar kan nog alle kanten op gaan...
Gürkan speelt soms heel overtuigend, maar zijn Nederlands schort er soms nogal aan (de / het-verwisselingen). Op zich geen ramp, maar past niet bij zijn personage...
quote:
Shirina Delic, op zich wel leuk zo een naief typje, maar ze stond niet erg vooraan in de rij toen de tegenspelers uitgedeeld werden
ik verwacht nog wel wat ontwikkeling bij haar, iets vals, sneaky of hysterisch... nou ja iets...
Katarina Justic heeft wel last van overacting met gelaatsuitdrukkingen maar verder doet ze het niet zo slecht
ik begin haar langzaamaan wat leuker te vinden. Jammer dat ze uitgerekend voor Bram valt, maar de manier waarop is wel weer eens wat anders! hysterisch is idd een woord wat haar denk ik (hoop ik) goed omschrijft. Een nieuwe Daphne?!
Katarina speelt het niet slecht, maar wat je zegt: een beetje overdreven..
quote:
Marnix Klein, beetje te stereotype met soms hele foute teksten, ik had er meer van verwacht
na een beroerde eerste week is Sander de Heer inmiddels oke, ik had denk ik gewoon te hoge verwachtingen
hij heeft zijn leuke momenten, maar ik ben nog een fan.
Sander heeft zich goed herstelt na zijn dramatische eerste scenes...
quote:
Sanne Klein, in den beginne onopvallend, sinds verliefd met Chris een irritante drammerige zeurgriet, hopelijk is dat van korte duur.
Annelieke Bouwers speelt nogal wisselvallig
Ik vind Sanne wel leuk, lekker naturel. Annelieke heeft idd haar ups en downs...
quote:
Iris Overbeek gaat vooruit, als schreeuwende puber vond ik haar erg vervelend maar dat lijkt nu wat gekalmeerd, ze krijgt relatief veel te doen
het Kagchelkindje gaat er ook steeds op vooruit, soms is het accent wel heel erg:)
stijgende lijn dus
Met Iris weet ik het nog niet helemaal. Enorme naïeviteit kan me nogal irriteren en Iris heeft daar wel 'n handje van. Voorbeeldje: waarom komt het niet in haar op hoe bizar het is dat Hillard haar privenummer heeft?! Dergelijke domheid past niet bij dit personage, jammer...
Kagcheltje gaat vooruit, met name als ze haar mond houdt! (zoals gisteren in die scene bij die douche, dan weet ze wel het juiste gezicht te trekken)
quote:
Tonnie de Vries, niets bijzonders, ik vind hem best een leuke jongen maar ik vrees het ergste als hij aan Joost gekoppeld gaat worden
Eric Bouwman kan de plank soms toch wel vreselijk misslaan , verder heeft hij wel iets charmants, ik vind het leuk hoe hij zijn handen gebruikt
Tonnie kan idd nog alle kanten op, we zullen wel zien.
Eric vond ik bij Idols als een leuk joch (wat je zegt: charming!!), maar hij acteert helaas net zo waardeloos als dat ie zingt....
quote:
Het wachten is nu op Simone Cobben....
tja ik ben ineens niet meer zo blij met de komst van die Cobben...
kvind meisje Klomp de laatste tijd wel oke haha... (ja het kan raar lopen)