Kwaliteits gifje.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef RayMania het volgende:
Hier nog eens de aanslag van Agustien. In mijn ogen 100% bewust, je ziet dat hij het been van Makaay opzoekt.
[ afbeelding ]
quote:Roy Makaay gaat mee naar Peking
ROTTERDAM - Roy Makaay gaat mee naar Olympische Spelen komende zomer, uiteraard mits hij fit blijft. Omdat Feyenoord zich niet meer kan plaatsen voor de voorronde van de Champions League, sluit de spits zich aan bij de Olympische ploeg.
,,Dat hebben we zo afgesproken,'' bevestigde bondscoach Foppe de Haan zondagavond. Makaay is de eerste van de drie dispensatiespelers die De Haan mag aanwijzen.
Doordat Feyenoord de play-offs voor de voorronde van de Champions League is misgelopen, is de kans toegenomen dat De Haan ook voor Luigi Bruins en Jonathan de Guzman een plekje in de olympische selectie inruimt.
Oh? Van Makaay weet je dat hij geen aanspeelpunt of zelf iets gaat lopen creeren. Maar alle kansen die hij dit seizoen heeft gehad waren allemaal minstens op goal geschoten en hij heeft een groot percentage van zijn kansen verzilverd. Dat dat er maar 13 ofzo zijn, ligt aan de weinige aanvoer. Dat zal bij Jong Oranje een heel ander verhaal zijn, verwacht ik.quote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef sjimz het volgende:
Toch ben ik benieuwd of Foppe hem heeft geselecteerd aan de hand van zijn prestaties in het verleden.
Want dit seizoen gaf hij toch ook dikwijls niet thuis.
Hoeveel van die doelpunten waren eigenlijk strafschoppen?quote:Op maandag 21 april 2008 00:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Oh? Van Makaay weet je dat hij geen aanspeelpunt of zelf iets gaat lopen creeren. Maar alle kansen die hij dit seizoen heeft gehad waren allemaal minstens op goal geschoten en hij heeft een groot percentage van zijn kansen verzilverd. Dat dat er maar 13 ofzo zijn, ligt aan de weinige aanvoer. Dat zal bij Jong Oranje een heel ander verhaal zijn, verwacht ik.
2 volgens mij. (in de competitie)quote:Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel van die doelpunten waren eigenlijk strafschoppen?
Ja dat is waar.quote:Op maandag 21 april 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
die tellen ook! Zeker als het op strafschoppen aan mocht komen
Inderdaad 'slechts' 13 doelpunten, maar hij heeft toch ook 7 assists op zijn naam staan hoor.quote:Op maandag 21 april 2008 00:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Oh? Van Makaay weet je dat hij geen aanspeelpunt of zelf iets gaat lopen creeren. Maar alle kansen die hij dit seizoen heeft gehad waren allemaal minstens op goal geschoten en hij heeft een groot percentage van zijn kansen verzilverd. Dat dat er maar 13 ofzo zijn, ligt aan de weinige aanvoer. Dat zal bij Jong Oranje een heel ander verhaal zijn, verwacht ik.
Met dat zelf creeren bedoelde ik een actie waar ie even drie spelers dolt of iets in die richting.quote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad 'slechts' 13 doelpunten, maar hij heeft toch ook 7 assists op zijn naam staan hoor.
Daarmee is hij de speler met de meeste assists op zijn naam bij Feyenoord. Dus dat dat hij zelf niets creërt ben ik niet met je eens (in de zin dat hij anderen voor de goal in stelling kan brengen).
Het is inderdaad geen type spits zoals Mols die meevoetbalt en de combinatie aangaat of een verdediger uitspeelt.![]()
Dat is overigens weleens jammer omdat je dan volledig afhankelijk bent van een 100% goede aanvoer en positionering van Makaay, als dat mislukt speel je bij wijze van spreken met 10 man.
Nooit met Bert.quote:Op maandag 21 april 2008 00:49 schreef ruud_fr het volgende:
klopt, daarom maar Makaay en Mols volgende week
Maar dat doen Ruud en Klaas-Jan ook niet zo snel hoorquote:Op maandag 21 april 2008 00:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Met dat zelf creeren bedoelde ik een actie waar ie even drie spelers dolt of iets in die richting.![]()
Klopt, die twee zouden dan ook niet veel scoren als ze voor Feyenoord zouden spelen. Alhoewel Klaas-Jan een redelijk aanspeelpunt is.quote:Op maandag 21 april 2008 00:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat doen Ruud en Klaas-Jan ook niet zo snel hoor
quote:Makaay blijkt niets te hebben gebroken, toch zorgen
Roy Makaay heeft geen botten in zijn rechtervoet gebroken. Uit de röntgenfoto's die de spits van Jong Oranje liet nemen in China, bleek dat Makaay slechts te kampen heeft met een forse kneuzing.
Door die meevaller kan Makaay mogelijk nog in actie komen op de Olympische Spelen. De KNVB laat echter weten dat het allerminst zeker is dat Makaay zondag tegen de Verenigde Staten alweer inzetbaar is voor bondscoach Foppe de Haan.
Makaay liep de blessure op in de openingswedstrijd van Nederland tegen Nigeria (0-0). Tien minuten voor rust kreeg hij een trap op de onderkant van zijn voet, waarna de Feyenoorder zich in de rust moest laten vervangen.
'Het deed direct pijn, maar ik heb nog even doorgespeeld. In de rust heb ik mijn schoen uitgetrokken en ik wist gelijk dat verder spelen onmogelijk was', legde Makaay uit aan VI.nl.
Het is voor Foppe de Haan te hopen dat Makaay snel herstelt. De bondscoach kan sowieso al geen beroep doen op Evander Sno, die een rode kaart kreeg en geschorst is. Mocht ook Makaay het niet halen, dan heeft De Haan nog maar veertien veldspelers over.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Met dat zelf creeren bedoelde ik een actie waar ie even drie spelers dolt of iets in die richting.Zijn inzicht is heel goed ja, wordt wel eens vergeten. Terecht dat 'ie meegaat dus en hopelijk blijft ie fit.
idd het wordt tijd dat Jon Dahl Tomasson weer kan spelen wellicht dat het dan werkt , en anders nog een transfer maar niemand wil nu veel geld voor Makaay neertellen en feyenoord zal hem ook niet zomaar laten gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Feyenoord periode is een absoluut dieptepunt in zijn carriere lijkt me. Hij kan helemaal niets mede door wat om zich heen loopt, maar een keer per maand laten zien wat voor kwaliteiten je in huis hebt - dat is niet de Makaay die groot werd.
Hoe lang loopt zijn contract nog door?
ik denk dat hij nog niet klaar is hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:00 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een geweldig einde van zijn loopbaan!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |