Ja en?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
huh? geen OP?
een hele mooie OP...quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
huh? geen OP?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Jammer dat hij weg moest bij Herenveen
Jammer dat hij weg moest bij Vitesse.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Jammer dat hij weg moest bij Herenveen
Mee eens..quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Beste (Nederlandse) spits op dit moment!
het waren er acht van negen. Inmiddels 12 van de 14quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:57 schreef nXn het volgende:
80% van de9 doelpunten van zijn voet? wat mis ik hier?
dus hij scoorde 7.2 doelpunten
Lijkt me duidelijk dat de man de nummer 9 moet zijn van Oranje, anders v. Nistelrooy. De rest komt simpel weg niet in de buurt van zijn niveau.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mee eens..
Heeft ook alles
Solliciteerd naar Oranje
Wat dacht je van Van Gaal....quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:14 schreef Ludacriss het volgende:
Hahaha goeie voetballer... wat heeft Depor nu spijt !
Ik mag hem nu juist wel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jammer dat hij weg moest bij Vitesse.
Ik mag hem nu 90 minuten even niet.
voor die eerste goal had ie hooguit twee keer de bal beroerd volgens mij.. en dan zo scoren..quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Prachtige bijnaam ook.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:03 schreef Frenkie het volgende:
Neusje voor de goal
wel een grote neus
zo neem ie ze altijdquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef ASSpirine het volgende:
fantastische speler
al had die bij zijn penalty wat geluk dat Lobont zo raar stond te keepen
Makaay is ook beter dan Van Nistelrooij bij "dominant spel".quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:58 schreef cultheld het volgende:
Makaay is een prachtige speler natuurlijk maar hij zal geen eerste spits worden, omdat de speelstijl van Van Basten zich daar niet voor leent. Makaay is perfect als counterspeler, dat welIk zou zeggen: Van Nistelrooy in de basis en Makaay daar meteen achter, tenzij Van Basten op de counter gaat spelen, dán moet Makaay spelen
Makaay is niet echt technisch en is niet zo goed in mee voetballen, al heeft ie sóms wel een schitterende pass natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2004 00:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Makaay is ook beter dan Van Nistelrooij bij "dominant spel".
Volgens mij wilde Lobont een schijnbeweging uithalen. Hij bleef zo raar zitten. Hij ging ook iets te vroeg naar die hoek, stond toen even stil, verwachtte m.i. de bal dan juist in de andere hoek, omdat hij dus al half in de rechterhoek hing. Hij stond klaar om naar links te duiken en tot zijn stomme verbazing schietquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef ASSpirine het volgende:
fantastische speler
al had die bij zijn penalty wat geluk dat Lobont zo raar stond te keepen
Tenerife lonkte en Makaay dacht, hey wat leuk ik ga eerste divisie voetbal in Spanje spelen (een betere versie van het verloop van de carriere van Haisselbaink zeg maarquote:Op woensdag 29 september 2004 00:33 schreef Erasmusch het volgende:
Eerste goal deed me denken aan die van Tomasson op 8 mei 2002Zat er lekker in. Alleen eerste half uur gezien, maar de rest zal vast net zo heerlijk zijn geweest. Waarom 'moest' ie weg bij Vitesse dan?
En een mentaliteit waar 99% van de profvoetballers een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op woensdag 29 september 2004 02:41 schreef rubbereend het volgende:
Roy komt uit de regio
geweldige speler maakt normaal gesproken altijd belangijrke doelpunten, maar 3 in één wedstrijd is wel heel bijzonder
voor de vooledigheid het is niet eerste divisie maar de Spaanse Eredivisiequote:Op woensdag 29 september 2004 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tenerife lonkte en Makaay dacht, hey wat leuk ik ga eerste divisie voetbal in Spanje spelen (een betere versie van het verloop van de carriere van Haisselbaink zeg maar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |