Ja en?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
huh? geen OP?
een hele mooie OP...quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
huh? geen OP?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Jammer dat hij weg moest bij Herenveen
Jammer dat hij weg moest bij Vitesse.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Mee eens..quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Beste (Nederlandse) spits op dit moment!
het waren er acht van negen. Inmiddels 12 van de 14quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:57 schreef nXn het volgende:
80% van de9 doelpunten van zijn voet? wat mis ik hier?
dus hij scoorde 7.2 doelpunten
Lijkt me duidelijk dat de man de nummer 9 moet zijn van Oranje, anders v. Nistelrooy. De rest komt simpel weg niet in de buurt van zijn niveau.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mee eens..
Heeft ook alles
Solliciteerd naar Oranje
Wat dacht je van Van Gaal....quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:14 schreef Ludacriss het volgende:
Hahaha goeie voetballer... wat heeft Depor nu spijt !
Ik mag hem nu juist wel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jammer dat hij weg moest bij Vitesse.
Ik mag hem nu 90 minuten even niet.
voor die eerste goal had ie hooguit twee keer de bal beroerd volgens mij.. en dan zo scoren..quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Prachtige bijnaam ook.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:03 schreef Frenkie het volgende:
Neusje voor de goal
wel een grote neus
zo neem ie ze altijdquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef ASSpirine het volgende:
fantastische speler
al had die bij zijn penalty wat geluk dat Lobont zo raar stond te keepen
Makaay is ook beter dan Van Nistelrooij bij "dominant spel".quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:58 schreef cultheld het volgende:
Makaay is een prachtige speler natuurlijk maar hij zal geen eerste spits worden, omdat de speelstijl van Van Basten zich daar niet voor leent. Makaay is perfect als counterspeler, dat welIk zou zeggen: Van Nistelrooy in de basis en Makaay daar meteen achter, tenzij Van Basten op de counter gaat spelen, dán moet Makaay spelen
Makaay is niet echt technisch en is niet zo goed in mee voetballen, al heeft ie sóms wel een schitterende pass natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2004 00:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Makaay is ook beter dan Van Nistelrooij bij "dominant spel".
Volgens mij wilde Lobont een schijnbeweging uithalen. Hij bleef zo raar zitten. Hij ging ook iets te vroeg naar die hoek, stond toen even stil, verwachtte m.i. de bal dan juist in de andere hoek, omdat hij dus al half in de rechterhoek hing. Hij stond klaar om naar links te duiken en tot zijn stomme verbazing schietquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef ASSpirine het volgende:
fantastische speler
al had die bij zijn penalty wat geluk dat Lobont zo raar stond te keepen
Tenerife lonkte en Makaay dacht, hey wat leuk ik ga eerste divisie voetbal in Spanje spelen (een betere versie van het verloop van de carriere van Haisselbaink zeg maarquote:Op woensdag 29 september 2004 00:33 schreef Erasmusch het volgende:
Eerste goal deed me denken aan die van Tomasson op 8 mei 2002Zat er lekker in. Alleen eerste half uur gezien, maar de rest zal vast net zo heerlijk zijn geweest. Waarom 'moest' ie weg bij Vitesse dan?
En een mentaliteit waar 99% van de profvoetballers een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op woensdag 29 september 2004 02:41 schreef rubbereend het volgende:
Roy komt uit de regio
geweldige speler maakt normaal gesproken altijd belangijrke doelpunten, maar 3 in één wedstrijd is wel heel bijzonder
voor de vooledigheid het is niet eerste divisie maar de Spaanse Eredivisiequote:Op woensdag 29 september 2004 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tenerife lonkte en Makaay dacht, hey wat leuk ik ga eerste divisie voetbal in Spanje spelen (een betere versie van het verloop van de carriere van Haisselbaink zeg maar)
Speelde Tenerife toen niet eerste divisie dan?quote:Op woensdag 29 september 2004 02:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de vooledigheid het is niet eerste divisie maar de Spaanse Eredivisie
Vitesse kon goed geld voor hem vangen, samen met Vierklau. En bij Vitesse was dat destijds nodig om de begroting rond te krijgen.
nee Primera Divisionquote:Op woensdag 29 september 2004 02:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Speelde Tenerife toen niet eerste divisie dan?
proestquote:Op woensdag 29 september 2004 02:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee Primera Division
leuk detial, Vierklau was destijds duurder dan Makaay
hoeveel heb je gezopen? Bayern kocht Makaay toentertijd voor ik meen 12 miljoen euro. Die waarde is nu minstens verdubbeldquote:Op woensdag 29 september 2004 02:56 schreef tordesmonats het volgende:
krijgen we nu ineens een allooverview over de transfers van makaay in verband met begrotingen van tien jaar geleden
nah marktwaarde zal wel weer wat gestegen zijn
ajax er net weer iets te laat bij
anders wast nog een leuke opvolgert geweest voor zlatan
heb het even terug gezoht en dit waren ongeeveer de bedragen, hou je vastquote:Op woensdag 29 september 2004 02:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
proest![]()
![]()
damnquote:Op woensdag 29 september 2004 03:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb het even terug gezoht en dit waren ongeeveer de bedragen, hou je vast
17 miljoen gulden voor Vireklau
6 miljoen voor Makaay
Makaay wel, Vierklau niet echtquote:Op woensdag 29 september 2004 03:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
damnWat een superkoop
Ik bedoel de optelsomquote:Op woensdag 29 september 2004 03:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Makaay wel, Vierklau niet echt.........
quote:Op woensdag 29 september 2004 03:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel de optelsom
ok laterquote:Op woensdag 29 september 2004 03:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat zeker
Cultheld k ga nu echt slapen
Vind ik ook onbegrijpelijk. Je weet gewoon dat ie daar gaat komen.quote:Op woensdag 29 september 2004 07:52 schreef Thetallguy het volgende:
Hij schiet wel alle pingels voor hem rechtsonderin geloofik. Zag gistern in de voorbeschouwing hem 4x daar schieten. Kijk ik vanochtend sportjournaal, hoppa linksonderin.
Beetje op moeten letten Bogdan
Hey vreemd... dat nog nooit van Herenveen heb gehoord... hoe zou dat komen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
En dan is Vierklau nog met winst aan Ajax verkocht!!!quote:Op woensdag 29 september 2004 03:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb het even terug gezoht en dit waren ongeeveer de bedragen, hou je vast
17 miljoen gulden voor Vireklau
6 miljoen voor Makaay
Mooie samenloop gvan omstandigheden..quote:Op woensdag 29 september 2004 10:28 schreef Stpan het volgende:
[..]
En dan is Vierklau nog met winst aan Ajax verkocht!!!![]()
[afbeelding]
En Roy wilde indertijd ontzettend graag naar Ajax, maar die vonden hem te duur. Daar baalde hij echt van, hij heeft nog lang de mogelijkheid open gehouden om toch naar Ajax te gaan. Weet ik uit eerste handquote:Op woensdag 29 september 2004 02:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de vooledigheid het is niet eerste divisie maar de Spaanse Eredivisie
Vitesse kon goed geld voor hem vangen, samen met Vierklau. En bij Vitesse was dat destijds nodig om de begroting rond te krijgen.
dat denk ik ook. Ik betwijfel het of er een andere spits is die wat dat betreft een hoger rendement heeftquote:Op woensdag 29 september 2004 10:49 schreef numero_uno het volgende:
ik heb gister echt van Roy's spel genoten. Kwil eigenlijk wel de verhouding balaanrakingen/ goals zienvolges mij is die ontieglijk goed
dat was ook al zo toen hij in arnhem voetbaldequote:Op woensdag 29 september 2004 13:08 schreef pfaf het volgende:
Goede speler, bij kutclub.
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was ook al zo toen hij in arnhem voetbalde
Tegen de Duitsersquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:47 schreef Zwansen het volgende:
In 2006 maakt hij ons wereldkampioen!
Kluivertquote:Op woensdag 29 september 2004 14:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
In Oranje komt ie zelden tot nooit uit de verf, wat heel logisch is. Zelfs met een been in het gips en op gebroken krukken is Kluivert nog beter geschikt voor Oranje dan deze beperkte counterspits. We spelen hier nu eenmaal niet laf op de counter.
En dat gezapige schapenduo RvN en Pi-air na afloop voor de camera in Turkije, dat was ook weer niks he. Vooral die Trudy met zijn "kijk mij eens goed zijn, Marco!"-sollicitatie-blik en antwoorden. Rudy moet zich maar druk maken om Corky Rooney die daar de dienst uit gaat maken, in Oranje ligt ie er toch voorlopig uit.
Kluivert met Makaay is dan ook het ideale spitsenduoquote:Op woensdag 29 september 2004 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kluivert
Makaay laat op dit moment meer zien dan Kluivert
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:57 schreef DivineJester het volgende:
moet dit niet het "Roy Makaay Phantopic" zijn?
Op clubniveau in een counterploeg.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Makaay laat op dit moment meer zien dan Kluivert
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:58 schreef Stpan het volgende:
Makaay erin als Oranje een voorsprong moet verdedigen. Of van 4-3-3 stappen en gewoon lekker 4-4-2 spelen met Makaay erbij!
makaay heeft nog nooit een goeie kans gekregen in het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Op clubniveau in een counterploeg.
In Oranje heeft ie het - i.t.t. Kluivert - nooit echt laten zien. Qua voetbal sowieso niet, maar ook niet qua scoren. Makaay is een geweldige afmaker die diepte zoekt, verderest niet zo heel veel. In Oranje valt er weinig diepte te zoeken als spits, die staan meestal al bij het strafschopgebied wegens ander type spel.
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:57 schreef DivineJester het volgende:
moet dit niet het "Roy Makaay Phantopic" zijn?
Ik dacht dat Makaay een keer naast Van Nistelrooy speelde en dat ging goed. Mischien dat maar een keer proberenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
makaay heeft nog nooit een goeie kans gekregen in het Nederlands elftal.
Makaay mag wel eens een keertje beginnen in basis,maar de volgende wedstrijd zit hij gewoon weer op de bank.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:22 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik dacht dat Makaay een keer naast Van Nistelrooy speelde en dat ging goed. Mischien dat maar een keer proberen
Maar zolang Oranje blijft winnen mag Pierre er wel in blijven![]()
Ik zie hier geen humor in of wat wil je hiermee bereiken.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Waar komt Makaay ook al weer vandaan?
Oh ja, Wijchen.
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Waar komt Makaay ook al weer vandaan?
Oh ja, Wijchen.
newbiequote:Op woensdag 29 september 2004 16:42 schreef rubbereend het volgende:
hebben we een nieuwe mod hier?
In de voorbeschouwing hoorde ik niets anders, en per goal van Makaay herhaalde Snoeks even alle bijnamen.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:33 schreef methodmich het volgende:
Werd dat ook veel gezegd in het commentaar dan?
Snoeks bleef gisteren benadrukken dat Roy uit Wijchen komt.
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:20 schreef Stpan het volgende:
Er drosch den Ball aus über 20 Metern genau in den Torwinkel.....![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 10:28 schreef Stpan het volgende:
[..]
En dan is Vierklau nog met winst aan Ajax verkocht!!!![]()
[afbeelding]
Jewel,maar was tegelijkertijd ook aant dartenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Heb je niet gekeken gisteren?
Nee,op Ajax groepsfoto.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Vandaar. Op Materazzi zeker?
dat ie op tijd is komen terug lopen uit buitenspel positiequote:Op woensdag 29 september 2004 19:28 schreef hellmondunited het volgende:
71e minuut 2-1 Dennis Gerritsen
Hey man die speelt bij mij in het elftal..quote:Op woensdag 29 september 2004 19:28 schreef hellmondunited het volgende:
71e minuut 2-1 Dennis Gerritsen
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hey man die speelt bij mij in het elftal..
Ik wist niet dat ie prof was geweest.. merk je niks meer van
hier wassie natuurlijk ook stukken meer gemotiveerd hequote:Op woensdag 29 september 2004 23:23 schreef Evertje het volgende:
[..]
dat ie op tijd is komen terug lopen uit buitenspel positie
bah bah, wat een lamzak
Kan ik me nauwelijks voorstellen. Die man is niet gemotiveerd te krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2004 08:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hier wassie natuurlijk ook stukken meer gemotiveerd he
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Gerritsen is weg bij Babberich inmiddels.
Makaay is wel wat beter. Moet ie in Oranje tegen de Finnen?
al jaren in het vierdequote:Op donderdag 30 september 2004 08:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]waar voetbal je nou dan?
Nou van mij niet of koeman moet daarna opstappen dan stem ik ook voorquote:Op woensdag 8 december 2004 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Makaay
van mij mag hij weer 3x scoren vanaaf
Ja, gaat niet meer zo soepel met roy, de laatste post hier voor die van jou is ook lang geleden, misschien een link, en heb jij het probleem opgelostquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
904 minuten staat ie droog. Lang geleden moet dat voor hem zijn.
quote:Spel rond Roy Makaay
Door CHRIS VAN NIJNATTEN
ROTTERDAM/MÜNCHEN - In de zoektocht naar een nieuwe, trefzekere spits heeft Feyenoord langs een omweg gehengeld naar Roy Makaay. Besprekingen zijn nog niet opgestart, omdat onduidelijk is wat zowel Bayern München als Makaay in de nabije toekomst wil. Bovendien was er ook nog geen contact tussen vertegenwoordigers van beide clubs en de aanvaller in kwestie.
Feyenoord beraadt zich nu over de vraag of het zinnig is de onderhandelingen met de Zuid-Duitsers én de speler te openen.
Recent benaderde Peter Bosz de Amsterdamse zakenman en Ajax-supporter Rolf Leeser met het verzoek naar Makaay te informeren. Leeser heeft via zijn zoon Benno, die voorzitter is van de businessclub van Feyenoord, een link met de Rotterdamse club.
Leeser senior was zeer goed bevriend met wijlen Rinus Michels. Aan die lange periode hield hij een aantal goede contacten over in het internationale voetbal.
Een van zijn beste contacten is met Karl-Heinz Rummenigge, directeur van Bayern München en dus na president Franz Beckenbauer de hoogste in rang bij die club. Bosz vroeg of Leeser niet eens namens Feyenoord een balletje wilde opgooien bij de Beierse topclub.
Leeser deed dat en kreeg te horen dat Makaay, die nog een tot medio 2008 doorlopend contract heeft, niet te koop is. Die reactie van Bayern is een standaardmededeling bij een dergelijke benadering. Het brengt de club in de positie het maximale te vragen voor een speler.
Overigens gaf de club vorige week nog, toen de Italiaanse topspits Luca Toni werd ingelijfd, als officieel standpunt, dat Toni en Makaay samen in de spits gaan spelen bij Bayern.
Aan dat statement wordt getwijfeld op de transfermarkt. Bayern zou wel degelijk van Makaay af willen, indien er een goede prijs voor hem wordt betaald. Er is een aantal Duitse clubs dat zich voor hem heeft gemeld. Maar de belangrijkste kandidaten voor een snelle overname zijn Olympique Lyonnais en Olympique Marseille.
Makaay zelf weet niets over eventuele onderhandelingen. ,,Ik ben nu met vakantie en de afgelopen dagen was ik in Barcelona voor een bruiloft. Er is mij tot nu toe niets gemeld over een transfer of over interesse van wie dan ook,’’ aldus de spits. De Gelderlander heeft zich voorgenomen tijdens zijn vakantie een beslissing over zijn toekomst te nemen.
De situatie kan uiteraard flink veranderen, als Bayern München inderdaad Miroslav Klose binnenhaalt. De club heeft serieuze interesse in de aanvaller van Werder Bremen en het nationale elftal van Duitsland.
Overigens meldde PSV zich eerder al voor Makaay. Die club voerde ook al een eerste onderhandeling met Bayern, maar heeft het vizier inmiddels gericht op Vitesse-spits Danko Lazovic. De Serviër staat ook in de belangstelling van AZ.
Zal toch niet echt zo zijn?quote:
Schijnt wel zo te zijn. Als dat zo is moet die Talent Pool van Feyenoord wel flink groot zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |