Zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:40 schreef timbob het volgende:
Mooi woord, godverhoere
Hebben we daar een stationquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:43 schreef timbob het volgende:
[..]
Heerhugowaard station..
kutstad [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:52 schreef timbob het volgende:
ze wilde er eerst nog 1 bouwen daar..
Oepsquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:56 schreef timbob het volgende:
[..]
uhm
ik denk niet dat de fietsendieven een station wilde bouwen hoor...
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:59 schreef Oosthoek het volgende:
Is dat slot van je nog bruikbaar? Heb vandaag een fiets zonder slot gekocht.
Ik jat altijd van die beugeldoppen van mensen hun fietsen af, en dan de put ermee in, losers.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:41 schreef 9christensen het volgende:
Ik ken het. 2x al meegemaakt het laatste half jaar.
dat kwam gewoon omdat je dronken was. en je wist nie meer waar ie stond. en de volgende dag was ie weg. en ik heb al vaker gezegt GAP EEN NIEUWEquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:41 schreef 9christensen het volgende:
Ik ken het. 2x al meegemaakt het laatste half jaar.
Je bedoeld die houders waa dat slot in moet?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik jat altijd van die beugeldoppen van mensen hun fietsen af, en dan de put ermee in, losers.
En als ik ze niet los krijg neem ik toch gewoon de hele fiets mee, dus wellicht?
Terugkopen, ¤ 950.00 hij is nog zo goed als nieuw , helaas geen slot meer.
het was een gewoon simpel dingesslot..quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:05 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Je bedoeld die houders waa dat slot in moet?
Als ik je tegenkom kan je een bezem in je reet krijgen. Stomme eikel.
TS: wat voor slot was het?
ik denk niet dat hij serieus wasquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:05 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
*knip*
zoiets ja..quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef speedfreakssj het volgende:
ah, pantserkabel slot?
zoiets?
[afbeelding]
dan dikker natuurlijk?
Kan je volgende keer beter een beugelslot kopen.
Koop een ABUS Granite Plus level 12 ofzo.
Is wel duur maar ze stelen hem niet zo makkelijk meer.
Dat cijferslot is echt waardeloos.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef speedfreakssj het volgende:
ah, pantserkabel slot?
zoiets?
[afbeelding]
dan dikker natuurlijk?
Kan je volgende keer beter een beugelslot kopen.
Koop een ABUS Granite Plus level 12 ofzo.
Is wel duur maar ze stelen hem niet zo makkelijk meer.
Vaak is de code ook gewoon 0000.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Dat cijferslot is echt waardeloos.
Je komt binnen een paar minuten erachter wat de cijfercombinatie is met de bekende *klik* geluid.
met acnequote:Op woensdag 29 september 2004 11:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
meisjes van de trekpleister bijvoorbeeld
Ik heb nog wel een leuke fiets voor je.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:50 schreef tuut84 het volgende:
ik denk dat ik nu maar eens even een fiets ga gappen
Praxis, 20 euro, betonschaar, het is een investering maar dan kun je ook alle sloten openknippen met uitzondering van de vaste axasloten die tegenwoordig toch niemand om z'n fiets heeft hangen.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:50 schreef tuut84 het volgende:
ik denk dat ik nu maar eens even een fiets ga gappen
Die fiets die ik had gejat welquote:Op woensdag 29 september 2004 11:53 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Praxis, 20 euro, betonschaar, het is een investering maar dan kun je ook alle sloten openknippen met uitzondering van de vaste axasloten die tegenwoordig toch niemand om z'n fiets heeft hangen.
Ja maar een betonschaar maakt ongeveer het geluid van: -knip-quote:Op woensdag 29 september 2004 13:06 schreef Asskicker het volgende:
[..]
Die fiets die ik had gejat welMaar met een slijptol ben je er binnen een minuut doorheen
![]()
Ik kan hem helaas niet vinden, heb je de URL naar dat topic nog?quote:Op woensdag 29 september 2004 11:48 schreef gfree het volgende:
[..]
met acne [afbeelding]
Leuk topic was dat trouwens.![]()
was van jolan geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2004 13:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan hem helaas niet vinden, heb je de URL naar dat topic nog?
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:37 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding] kom maar te voorschijn fietsendief!!
Daarom neem je de fiets achter in de bus mee en ga je hem thuis heerlijk op je gemakje bewerkenquote:Op woensdag 29 september 2004 13:29 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Ja maar een betonschaar maakt ongeveer het geluid van: -knip-
ter vergelijking, slijptol doet: SKRIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWEF ORINF EROJ BIJKbadfijkbhgf
Nee in twente heb je van die nerds die van beugel flesjes van dat rioolwater de beugels eraf halen en op hun fiets bevestigen....ja ik weet hetquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:05 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
TS: wat voor slot was het?
Ach waarom helemaal moeilijk doen terwijl er 2 meter verder wel zo'n fiets staat.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:57 schreef Asskicker het volgende:
[..]
Daarom neem je de fiets achter in de bus mee en ga je hem thuis heerlijk op je gemakje bewerken
Nou moet ik toegeven dat mijn fiets er ook niet erg aantrekkelijk uitziet, met kapotte versnellingen, kapot licht, geen remmen en beplakt met tapequote:Op woensdag 29 september 2004 16:50 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb 3 weken zonder slot rondgereden..
Fiets dagelijks gebruikt. Bij school neergezet, tijdens het uitgaan iedere zaterdag in de binnenstad geparkeerd en bij de voetbal drie keer in de week gestalt.
Fiets is niet gestolen.
Deventer
Ik bedoelde zo'n rond "kabelslot".quote:Op woensdag 29 september 2004 11:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Dat cijferslot is echt waardeloos.
Je komt binnen een paar minuten erachter wat de cijfercombinatie is met de bekende *klik* geluid.
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee in twente heb je van die nerds die van beugel flesjes van dat rioolwater de beugels eraf halen en op hun fiets bevestigen....ja ik weet het
oh gelukkigquote:Op woensdag 29 september 2004 15:31 schreef timbob het volgende:
[..]
ik schoot ook met een waterpistool![]()
Zonde van het geldquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:52 schreef timbob het volgende:
ze wilde er eerst nog 1 bouwen daar..
Hij roept me gewoon, neem me mee, ik kan de last niet meer aan....:)quote:Op donderdag 30 september 2004 10:08 schreef speedfreakssj het volgende:
Ah, ik snap het Bob-B.
Dan heb je natuurlijk geen geld meer of eigenlijk plaats over voor een goed slot.
De reden dat t die Ig Nobelprijs (een soort anti-nobel) voor de vrede heeft gewonnen is omdat het bestaat uit een bewegingsdetector en een vlammenwerperquote:Op donderdag 30 september 2004 15:51 schreef timbob het volgende:
[..]
iets meer uitleg zou handig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |