dude.....ik wilde er laatst nog een topic over openen. Maar....ik wilde eerst een keertje een foto van haar maken.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:23 schreef timbob het volgende:
[..]
JOLAN!
godverhoere
waar blijft m'n neuk en fotoverslag van het trekpleister / danwel / kruidvatmeisje?
Wel beetje een grote neus.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:33 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
die heeft heul geen acné!
welles, op d'r kin, rond d'r slapen en op d'r veurheufd.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:33 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
die heeft heul geen acné!
Ja, en dan koop ik een fles claerasil. ( Ik sta toch in een drogisterij ) en dan mag ze die houden.. zal ze waarderen.quote:
eerst vraag je wat het is, en daarna leg je het tot in de essentie ongeveer wel uit.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:39 schreef Skv het volgende:
waar gáát dit over?
Je hebt een meisje gezien, maar je durfde er niet aan te spreken, maar wel een foto te maken? ()
En nu stuur je iemand anders op dr af, omdat je denkt dat iemand haar is ofzo
succes
een pot clearasil, en neem er zelf ook een...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:39 schreef Jolan het volgende:
[..]
Ja, en dan koop ik een fles claerasil. ( Ik sta toch in een drogisterij ) en dan mag ze die houden.. zal ze waarderen.
die foto is niet heul duilik, maar dat truitje is toch wel herkenbaar....enzo.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:41 schreef Adelante het volgende:
Verkopen ze ook iets voor d'r korte termijn geheugen: "ben jij dit?", "ja, ik denkt het wel"
het licht kan dan ook uit gedurende het neuken, zie je meteen d'r acné niet meerquote:Op woensdag 15 september 2004 23:43 schreef Jolan het volgende:
die foto is niet heul duilik, maar dat truitje is toch wel herkenbaar....enzo.
Nouja...laten we zeggen dat Mariska het licht niet heeft uitgevonden,
ja, maar als het dan compleet donker is.....kun je niet goed mikken....en zit je voor je 't weet in d'r zwarte gat.....wat Timbob zojuist zo mooi omschreef.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
het licht kan dan ook uit gedurende het neuken, zie je meteen d'r acné niet meer![]()
Wordt je de volgende dag wakker, bleek het een besmettelijke schimmelinfectie in het gezicht te zijn!quote:Op woensdag 15 september 2004 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
het licht kan dan ook uit gedurende het neuken, zie je meteen d'r acné niet meer![]()
komt ook het fotoverslag niet ten goede dan.... hmmmmquote:Op woensdag 15 september 2004 23:44 schreef Jolan het volgende:
ja, maar als het dan compleet donker is.....kun je niet goed mikken....en zit je voor je 't weet in d'r zwarte gat.....wat Timbob zojuist zo mooi omschreef.
dan leg je je lul de volgende dag gewoon op de toonbank van de TP en stel je hen aansprakelijkquote:Op woensdag 15 september 2004 23:44 schreef Roellio het volgende:
Wordt je de volgende dag wakker, bleek het een besmettelijke schimmelinfectie in het gezicht te zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |