weet je hoe zwaar!???quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:56 schreef Rampestamper het volgende:
terug gooien!
zit zo'n nasty plestik koord omheen, en 't is zo'n zak die ze gebruiken om veevoer in te doen..... Moe'k nog moeite doen om 'm open te krijgen ook nog.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:57 schreef Stuart het volgende:
Cool, maak een zandbak midden op straat![]()
Gebruik je Rambo mesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:58 schreef Jolan het volgende:
[..]
zit zo'n nasty plestik koord omheen, en 't is zo'n zak die ze gebruiken om veevoer in te doen..... Moe'k nog moeite doen om 'm open te krijgen ook nog.
misschien kan je er mensen mee slaanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:58 schreef Jolan het volgende:
[..]
zit zo'n nasty plestik koord omheen, en 't is zo'n zak die ze gebruiken om veevoer in te doen..... Moe'k nog moeite doen om 'm open te krijgen ook nog.
hoe ziet ze er uit?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:01 schreef timbob het volgende:
Jolan!
ik heb je nodig!
jij woont in de kaasstad waar m'n bus heenrijd
kan jij ff foto's maken van het meisje dat bij de trekpleister werkt? ik zie d'r elke dag bij me in de bus stappen... soms met TP bloesje aan.
kan je gelijk ff vragen hoe ze heet, leeftijd en of ze een vriend heeft?
Het vriendje van dat TP-meisje bijv.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:59 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien kan je er mensen mee slaan
bruine ogen, rond koppie, bruin haar, vrij lang en zonder krullenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:02 schreef Jolan het volgende:
[..]
hoe ziet ze er uit?
goed spul, die zandzakkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:04 schreef Jolan het volgende:
[..]
Het vriendje van dat TP-meisje bijv.
doe dat, zal ik eens voor je kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:05 schreef timbob het volgende:
[..]
bruine ogen, rond koppie, bruin haar, vrij lang en zonder krullen
ze heeft een geel roze jas. als ze een jas aanheeft.
misschien kan ik morgenochtend een korte langsloopactiesnapshot maken met m'n telefoon.. dan heb je een indicatie..
[..]
goed spul, die zandzakken
Heteluchtballon is een perfecte manier om gevaarlijke bommen te droppen!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:35 schreef mazaru het volgende:
Bel de politie!
"Help!, er ligt hier een verdacht zakje op straat!"
yeah....partners in prime.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:32 schreef timbob het volgende:
[..]
teamwerk mên
als je d'r gelijk ff neuk weet ik ook hoe dat is [afbeelding]
ze zat niet in de bus vanochtendquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:58 schreef Jolan het volgende:
[..]
yeah....partners in prime.
Gevonden is gevonden he.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:37 schreef Dirkh het volgende:
Maar eh...die ballon. Die is nu zijn zak kwijt.
Zodra ik met 'm klaar benquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:44 schreef Da-Ali-G het volgende:
wil je me mailen, ik verzamel luchtballonbalastzandzakken!
Aanklagen wegens vervuiling en poging tot moordquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:55 schreef Jolan het volgende:
Ligt er zomaar midden op straat in ene een zak met zand in.
Ballast van een luchtballon.
Homo's. [afbeelding]
Zandkastelen bouwenquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:26 schreef Kurk het volgende:
Maak er een zandbak van
ik denk dat ze al een luchtkasteel probeerden te bouwen van zand. Dat is de enige logische verklaringquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:50 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Zandkastelen bouwen![]()
Toch niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:20 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ze zijn niet voor het oprapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |