grappig hoe sommige skepsis sites in hun eigen valkuil stappenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:53 schreef freud het volgende:
[sceptic.com mode]
We kunnen een paar cirkels verklaren en DUS zijn alle graancirkels het werk van mensen.
[/sceptic.com mode]
Anyhow, aardige OP coz, maar bij de meeste mensen die interesse hebben in dit onderwerp zijn deze zaken wel bekend. Een aantal van deze zaken zijn geloof ik in het boek van Marrs beschreven dacht ik. Maar goed, je kan mensen niet overtuigen imo. Je moet mensen aan het twijfelen brengen, en het overtuigen moeten ze zelf doen.
urm daar had ik dit topic weer voor geopend .. maar daar is het ook al 2 weken stilquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:06 schreef coz het volgende:
ik vind het zo jammer dat het zo stil wordt nadat iets ""onbekend"" is .. terwijl dat zo paradoxaal is als de pest, en daar zijn er zo ontzettend veel van ook nog
dat is het puntquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:18 schreef mien-moeke het volgende:
Allemachtig wat een OP.... Niet leuk meer....
Welk schilderij is dit dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:58 schreef coz het volgende:
ufo's in schilderijen
detail -->
of .. dat er gewoon een bol is getekend die licht geeftquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:03 schreef Wombcat het volgende:
Bij de UFO zie je daarentegen wat lijntjes die eruit lijken te stralen. Dit doet mij eraan denken dat het doek daar beschadigd is
Leuk zo'n fotosoep, maar om echt meer te weten te komen over dat schilderij, lijkt het me zinvoller om het origineel op te zoeken. Maar ik ga voorlopig nog even niet naar Florence toe.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:27 schreef coz het volgende:
of .. dat er gewoon een bol is getekend die licht geeft![]()
ik ben geen schilder of kunstexpert
en ook geen ufoloog, maar ik heb wel even photosoep erbij gehaald om iets meer inzicht in dat schilderij te geven ...
[afbeelding]
het schilderij is niet een van de duidelijkste cases in dit draadje
maar wel visueel![]()
![]()
Ik bedoelde ook niet dat het schilderij niet echt is, maar doelde op de fotosoep die coz boven mijn post gedaan heeft (waarvan 'ie zelf zegt dat 'ie gesoept heeft).quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:38 schreef merlin693 het volgende:
is geen fotosoep maar echt..er zijn meerdere schilderijen uit die tijd met UFO's erop !
JUPquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:38 schreef merlin693 het volgende:
er zijn meerdere schilderijen uit die tijd met UFO's erop !
jup .. ik beken ..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:46 schreef Wombcat het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat het schilderij niet echt is, maar doelde op de fotosoep die coz boven mijn post gedaan heeft (waarvan 'ie zelf zegt dat 'ie gesoept heeft).
je bedoelt .. ufo in schilderij lijkt een beetje op ufo op muntquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, lijkt dat object boven de veronderstelde UFO niet wat op de ''paddestoel'' van de munt? Misschien een bekende stijlfiguur uit die tijd?
ja en nee .. als je ervan uitgaat dat het poppetje op dezelfde afstand staat als de ufo dan kan het welquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:35 schreef Wombcat het volgende:
die persoon onderin het detail naar de UFO zou kijken, maar daar is volgens mij het perspectief volledig verkeerd voor
Ik denk dat jou onderste lijntje het bovenste lijntje moet zijn (dus de bovenkant van zijn gezichtsveld). Die bovenste lijn van jou gaat namelijk door zijn hand heen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:50 schreef coz het volgende:
ja en nee .. als je ervan uitgaat dat het poppetje op dezelfde afstand staat als de ufo dan kan het wel
dan schermt ie met zijn hand het zonlicht mss af
als de ufo verderweg of dichterbij staat dan kan het zeer goed zelfs
maar ik ben ermee eens dat het wel snel lijkt alsof ie er niet naar kijkt
ik ben er ook nog niet helemaal over uit..ergo ja en nee![]()
ik heb er lijntjes bij gezet .. dus open maar in een progje en ga met zoom kijken of het wel of niet klopt ..post maar wat je denkt![]()
Aha nu snap ik pas wat hij bedoelde, niet wat jij denk, maar dat boven die ufo vaag iets te zien is wat op die afbeelding op die munt lijkt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:50 schreef coz het volgende:
je bedoelt .. ufo in schilderij lijkt een beetje op ufo op munt
well if you've seen one, you've seen them all
En dat mannetje kijkt naar die "UFO"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:27 schreef coz het volgende:
[..]
of .. dat er gewoon een bol is getekend die licht geeft![]()
ik ben geen schilder of kunstexpert
en ook geen ufoloog, maar ik heb wel even photosoep erbij gehaald om iets meer inzicht in dat schilderij te geven ...
[afbeelding]
het schilderij is niet een van de duidelijkste cases in dit draadje
maar wel visueel![]()
![]()
Nee idd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:44 schreef coz het volgende:
dank chrash
... uhm .. lijkt niet echt op een brandgat of veroudering![]()
Volgens mij bedoelen ze dat juist die 3D spiraal een beetje onprofessioneel is gemaakt...quote:Op donderdag 30 september 2004 00:28 schreef coz het volgende:
As stated above as far as we were aware at the time, no previous crop circle design had incorporated a square spiral, or water snake as it is sometimes called. But in one of those cosmic coincidences that happen frequently in a subject like this, we've now seen reports of a square spiral formation at Woodingdean in East Sussex (pictured right) which appeared a few days before we created ours on camera, although unlike our formation its construction seems somewhat haphazard.
((dus .. ok wij zijn de pro's onder de de met plankje groepen en we doen dus een 2dimensionale spiraal in de vorm van een kubus en wonderbaarlijk een paar dagen daarvoor verschijnt een 3dimensionale spiraal in kubus ... waarbij die van ons eigenlijk maar inelkaar geflanst lijkt ))
Ik denk dat men dat reizen vaak verkeerd ziet. Dat men denkt dat je opeens in de middeleeuwen leeft/woont. Op tv zag ik dat als je volgens einstein evensnel als het licht zou reizen alles stilstaat, 2x lichtsnelheid je wel het verleden ziet maar je er zelf niet in zitquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:14 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik geloof dat die theorie inhield dat je wel naar de toekomst kan reizen, maar niet naar het verleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |