Oke, uitgegeten.
Marmaris, zoals ik al zei: echt een leuke en gezellige plaats waar veel te doen is.
Kilometers lange boulevards, leuk centrum om te dwalen, leuke barretjes en disco's, en vooral heel lekker eten en terrasjes.
Ben er nu een keer of 5 geweest, eerste keer in 1987 laatste keer in 2004.
Voor mij is de lol er een beetje af nu, vooral omdat ik de eerdere jaren heb meegemaakt, zeg maar de pure jaren, het is nu veel toeristischer.
Het centrum kan ik nu letterlijk dromen, het pleintje bij de moskee waar vroeger de schoenenpoetsers zaten, waar je ( gelukkig ook nu nog!) heerlijke broodjes "Turk" kan eten, voor de leek: een broodje Doner kebab.
Hotels over het algemeen goed, neem alleen niet Hotel 47!! is erg duur en sjiek maar valt erg tegen.
Halici is een erg gezellig hotel, maar dan wel Halici 1 en niet Halici 2, in H1 zit je ook lekker dicht bij het centrum aan de doorgaande weg.
Als je op het strand zit zijn er op de boulevard allemaal kleine kraampjes waar je echt alles kunt bestellen, die houden allemaal een stuk van het strand in de gaten en je hoeft je hand maar op te steken en te bestellen, ook al hebben ze het zelf niet, bestel gerust een Big Mac, ze halen het voor je.
Zat afgelopen jaar in een klein hotel/pension, kan zo snel niet op de naam komen, als je die wil weten zoek ik hem wel op.
Zat wat verder naar achteren op de doorgaande weg, voor de kenners: net voor de grote kruising waar je aan de andere kant de Migros en de Mac hebt.
Ik had appartement, vind ik fijner omdat je dan in ieder geval een bakkie thee of koffie kan zetten en je hebt meer ruimte.
Was zeer aangenaam verrast zeer ruim appartement mooi, netjes, net vernieuwd met gratis airco e.d.
goed restaurant erbij maar dat is niet het belangrijkste, lekker eten kun je overal daar.
mooi zwembad en lekker rustig omdat het niet zo massaal is.
Was ooit eens in een 5 sterren hotel/app. in Kemer en ben niet een keer in het zwembad geweest omdat het zo druk was, doe mij maar iets kleinschaliger.
Wil je meer horen laat het maar weten!! heb ook nog wel foto's van verleden jaar.