Toch ben ik geschrokkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:39 schreef cerror het volgende:
Ze proberen het veilig te houden...
Dont hate them for that
EEn heel saai dorp waar anders nooit iets gebeurt! dit had ik echt niet verwachtquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:40 schreef ondeugend het volgende:
Jeeee dat gebeurt mij nou nooit
terechtquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:41 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Toch ben ik geschrokken
Daarom juist.quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:41 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
EEn heel saai dorp waar anders nooit iets gebeurt! dit had ik echt niet verwacht
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 03:28 schreef calvobbes het volgende:
Mja ik vind het wel een goede zaak dat ze de boel in de gaten houden.
En ze hebben het toch ook netjes opgelost? Het is niet zo dat ze je in de boeien ofzo hebben geslagen.
Ow, jij bent één van die hersenloze Jolink-mongolen die alleen maar op de politie kunnen zeiken?quote:Op dinsdag 28 september 2004 06:36 schreef Asics het volgende:
ze doen gewoon graag een beetje kuttig. zo zijn de meeste wouten nou eenmaal.
Ik ga meestal wat later op pad dan half tweequote:Op dinsdag 28 september 2004 07:10 schreef Balthar het volgende:
Er loopt dan juist veel inbrekersvolk e.d. rond.
P'don?quote:Op dinsdag 28 september 2004 06:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow, jij bent één van die hersenloze Jolink-mongolen die alleen maar op de politie kunnen zeiken?
Hé als je aan Gerard komt dan... dan... uh..he bah !quote:Op dinsdag 28 september 2004 06:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow, jij bent één van die hersenloze Jolink-mongolen die alleen maar op de politie kunnen zeiken?
Als de politie tegen je praat, pleeg je al een misdrijf! Dat je dat niet wist!quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:02 schreef _Denker het volgende:
Ze hebben je aangehouden? Op verdenking waarvan?
gerard heet jolingquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:12 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hé als je aan Gerard komt dan... dan... uh..he bah !
Dit is iets waar ze mij nou een bekeuring voor zouden geven!...die joden naaien me altijdquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:38 schreef DarcMarc het volgende:
dus vroegen m me identiteits bewijs die had ik niet bij me![]()
Dat is de oplossing, en ik heb een hondquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
moet je met een hond gaan lopen, dan is alles ok. Als je 's avonds laat in het donker alleen loopt omdat het dan zo lekker rustig is buiten ben je verdacht en wordt je nagekeken. Loop je echter met een hond dan zegt iedereen je nog gedag ook want dan heb je een goede reden kennelijk
Zoiets zeiden zij ook ja! toen ze met me terug liepenquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:40 schreef raimen het volgende:
Wie gaat er dan ook om 1:30 de straat op in het zwart. Je had nog net geen bivakmuts op zeker
Misschien was je wel een junk die van plan was om in te breken.
Ik zal er voortaan aandenkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:50 schreef beestjuh het volgende:
Ik ga ook wel eens midden in de nacht aan de wandel, in het zwart gekleed of niet, en mij houden ze ook wel eens aan. Ik ben er blij mee hoor, stel dat ik (of jij dus!) wel een inbreker was? En aangezien de nationale veiligheid sinds kort ongevraagd een hele smak van mijn belastingcenten opslurpt () moeten ze wel.
Zorg gewoon als je 's nachts een luchtje gaat scheppen, dat je altijd je ID-bewijs of paspoort bij je hebt.
Als ik zo je post eens lees vind ik dat volledig terechtquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is iets waar ze mij nou een bekeuring voor zouden geven!...die joden naaien me altijd
En op het moment dat je de maglite op haalt om terug te schijnen, lig je op de grond in de boeien.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
neem een maglite mee, kan je terugschijnen... dat is tenslotte geen misdrijf
Tussen staande houden en aanhouden zit een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:02 schreef _Denker het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:51 schreef Oosthoek het volgende:
Tussen staande houden en aanhouden zit een wereld van verschil.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:38 schreef DarcMarc het volgende:
Ik ga s,nacht,s rond een uur of 1:30 buiten nog wel is een eindje lopen maar ik werd deze keer voor het eerst aangehouden door 2 politie agenten
Vertel mij wat..quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:02 schreef _Denker het volgende:
Wat ligt daar op de grond?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:53 schreef renz0r het volgende:
Beter 2 agenten tegenkomen die gewoon hun werk doen, dan 2 homosexuele grootgeschapen mannen
Ben jij toevallig een gothic?quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:38 schreef DarcMarc het volgende:
dus vroegen m me identiteits bewijs die had ik niet bij medaarna vroegen ze me naam en waar ik woonde,en als laatste moest ik mijn huis sleutel laten zien! daarna liepen ze nog een stuk met me mee en reden ze later weg,toch dachten ze dat ik een junk was,die een mes wou trekken!alleen omdat ik in het zwart gekleed was
Dus s,nacht buiten een luchtje scheppen is er ook niet meer bij![]()
Dus je bent een josti wanneer je " 's nachts " verkeerd spelt?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:09 schreef Nexxennium het volgende:
Misschien zagen ze dat je een josti was. "'s,nacht,s" Allemozes, 3 fouten in één woord, alleen al daarvoor zouden ze je moeten aanhouden.
Waarschijnlijk heeft mijn hond die knuppel al afgepakt voordat ze kunnen slaan, PAK STOK!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:37 schreef AapNootMies het volgende:
Het wordt tijd voor zero-tolerance op straat, en zeker na middernacht. Die hondenuitlaters vertrouw ik ook voor cent.
De knuppel eroverheen, dan vragen stellen!
Als je het spelt zoals TS, ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:28 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dus je bent een josti wanneer je " 's nachts " verkeerd spelt?
Ik kies voor de 2 homosexuele grootgeschapen mannen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:53 schreef renz0r het volgende:
Beter 2 agenten tegenkomen die gewoon hun werk doen, dan 2 homosexuele grootgeschapen mannen
gratis taxi service, dat is wel releaxtquote:Op donderdag 30 september 2004 20:39 schreef Lucyfurr het volgende:
Heb ook zo iets dergelijks meegemaakt, een paar jaar geleden.
Ik kwam toen met mijn toenmalige vriendje van een feest. Zijn we naar huis gaan lopen, omdat we een paar wijntjes ophadden. Net een stuk op weg stopte er een politiebusje naast ons met de vraag wat we zo 's nachts nog op straat deden () en dat ze ons wel naar huis zouden brengen. Heel vaag, maar het scheelde ons een stuk door het park lopen (ook niet de meest toffe plek om 's nachts te lopen).
![]()
Ja, zo dachten wij er ook maar over.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:09 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
gratis taxi service, dat is wel releaxt![]()
100% mee eens. Als ze het nu niet deden en er liep echt een gek die een mes trok dan was het weer van "Ja maar de politie doet ook nietsquote:Op dinsdag 28 september 2004 03:28 schreef calvobbes het volgende:
Mja ik vind het wel een goede zaak dat ze de boel in de gaten houden.
Iedereen roept wel dat alles kan en de politie niks doet, maar als ze wel wat doen, is het ook niet goed!
En ze hebben het toch ook netjes opgelost? Het is niet zo dat ze je in de boeien ofzo hebben geslagen.
Die hebben ook niet altijd het beste met je voor....quote:Op donderdag 30 september 2004 13:43 schreef xman het volgende:
[..]
Ik kies voor de 2 homosexuele grootgeschapen mannen!![]()
Goede tip.Dus voortaan een hond meenemen als je gaat inbreken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
moet je met een hond gaan lopen, dan is alles ok. Als je 's avonds laat in het donker alleen loopt omdat het dan zo lekker rustig is buiten ben je verdacht en wordt je nagekeken. Loop je echter met een hond dan zegt iedereen je nog gedag ook want dan heb je een goede reden kennelijk
Lelijke gothic.quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:38 schreef DarcMarc het volgende:
!alleen omdat ik in het zwart gekleed was
Dus ik ben gothic als ik een zwarte broek,zwart t-shirt,zwarte schoenen,en een zwarte leren jas draagquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:11 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Lelijke gothic.![]()
Ik heb het doorquote:Op zondag 3 oktober 2004 02:02 schreef ETA het volgende:
Ze hebben mij ook eens gevolgd. Ik loop gewoon doodnormaal rond middernacht over straat met 2 vrienden..... met een bedbodem weliswaar (voor nieuwe kamer). Lopen we langs het politieburo en rijdt daar net een politieauto weg, die rijdt eerst langs ons heen om vervolgens aan het einde van de straat te keren. Wij al geinen van, ze moeten vast ons hebbenEn ja hoor ze rijden recht op ons af, stappen uit en vragen wat we aan het doen zijn...... vervolgens vliegt er een politiehelicopter over en richt zijn spot op ons, en uit het niets komt er een ME-busje aangescheurd en dropt een hele peleton ME-ers om ons heen. En uit de bosjes komt er een squadron ninja's gekleed in politieumiforms op politiepaarden...... En zij vragen dan tegelijk wat we aan het doen zijn, wij dus uitleggen dat we aan het verhuizen zijn.... maar ze twijfelen of we wel de waarheid spreken, doch ze laten ons verder lopen, maar achtervolgens ons wel gedurende 5 minuten... geeft wel een veilig gevoel hoor
ps vervang ME, heli, busje, ninjas, paarden met 2 gewone dienders....(t'is 2 uur en ben lichtelijk aangeschoten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |