Veel succes met FoK!tv sunniequote:Op dinsdag 28 september 2004 00:48 schreef SunChaser het volgende:
Hier kun je feest vieren, zeggen dat je het jammer vind en tips geven voor mijn afscheidsuitzending.
De reden: ik heb het te druk met andere werkzaamheden, zoals het schrijven van reviews en het opzetten van FOK!-tv. Ik blijf wel meedenken, invallen en langskomen. En ik ga reportages maken zo nu en dan.
Namen willen we, namen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:54 schreef SunChaser het volgende:
Op 1 November komt de SunChaser Sayonara top 25: met 25 platen voor 25 FOK!kers die ik met een plaat wil bedanken voor een jaar FOK!Radio
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:52 schreef Nouk het volgende:
Misschien kan Neusaap je vervangen?
Ik zou me bijna aanmelden om te zorgen dat dat NIET gebeurtquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:27 schreef WebForce het volgende:
Mooi! Nu kan er iemand gaan aanmelden die wél Konte Bonke draaid...
Nee, dat is allemaal te afgezaagd. Gewoon allemaal dezelfde als Sun zelf heeft!quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
of een witte roos in mijn icoon
Maar dat doe je nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou me bijna aanmelden om te zorgen dat dat NIET gebeurt.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal te afgezaagd. Gewoon allemaal dezelfde als Sun zelf heeft!
volgens mij als ik een witte roos in mijn icoon zet en de naam calvobbes er bij dat binnen een week op aandringen van een zeker persoon dat icoontje verwijderd wordtquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal te afgezaagd. Gewoon allemaal dezelfde als Sun zelf heeft!
en een X voor je naamquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zet mijn MSN wel op bezet.
X SC RIP Wuh ZuLlUh JuH mIsSuH (bezet)quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en een X voor je naam
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
X SC RIP Wuh ZuLlUh JuH mIsSuH (bezet).
en ik schilder mijn huisneger wit!quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:38 schreef WebForce het volgende:
En ik zet mijn beeldscherm op zwart!
Nee, dat is het nieuwste commerciele TV station. Nog geen commercials van gezien dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:52 schreef Svensational het volgende:
Is fok-tv ook alleen maar weer via internet??
Mijn TV kent sinds jaar en dag geen uit-knop meerquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is het nieuwste commerciele TV station. Nog geen commercials van gezien dan?
Man! Zet die TV toch eens wat vaker aan!
Met hem ook.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:58 schreef GewoonPim het volgende:
FOK!Radio zuigt zonder sunnie
Mooi, dus dan wordt KONTEBONKEN weer uitgezondenquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:54 schreef SunChaser het volgende:
Op 1 November komt de SunChaser Sayonara top 25: met 25 platen voor 25 FOK!kers die ik met een plaat wil bedanken voor een jaar FOK!Radio
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:41 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Mooi, dus dan wordt KONTEBONKEN weer uitgezonden![]()
Tja. Het kan niemand iets schelen lijkt het, nietwaar?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:32 schreef SunChaser het volgende:
kick
Ik hoorde anders dat jij hebt gehuildquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:34 schreef thoth het volgende:
[..]
Tja. Het kan niemand iets schelen lijkt het, nietwaar?![]()
Een traantje hier en daar.....het mag geen huilen heten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoorde anders dat jij hebt gehuild
voor zover ik vernomen heb wordt er gestopt met fokradio, omdat sunchaser zich meer wil gaan toeleggen op foktvquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:38 schreef Tiemie het volgende:
Stop je ook met Fok!tv?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |