Nou, allemaal? Ik zat online de boekjes door te bladeren, en als ik dan bij "online kopen" keek, stonden heel erg veel dingen er opeens niet tussen...quote:Op maandag 27 september 2004 19:41 schreef schatje het volgende:
Het mooie is dat je het nu ook allemaal online kunt bestellen.
Geef eens voorbeelden danquote:Op maandag 27 september 2004 19:45 schreef faustkern het volgende:
Wat een rip-off prijzen zeg. Nederlandse consumenten worden zwaar geript en maar blijven denken dat een een goede deal krijgen op zo'n dag. Ongelovelijk dat een toko als de Bijenkorf nog steeds bestaad.
Donderdag om 00:01 ja.quote:Op maandag 27 september 2004 19:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou kun je wel pas vanaf donderdag 00:01 ofzow echt online kopen, dus misschien dat je dan wel alles kunt kiezen...
Nou, het zijn best wel veel aanbiedingen. Dat is niet te doenquote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef RealKnuckles het volgende:
schatje zou je misschien alles kunnen posten
alle aanbiedingen
aangezien me ie het niet doet behalve fok.
oke maakt niet uitquote:Op maandag 27 september 2004 19:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, het zijn best wel veel aanbiedingen. Dat is niet te doen.
Of je moet een bepaald merk in gedachte hebben. Dan kan ik wel ff voor je kijken.quote:Op maandag 27 september 2004 19:57 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
oke maakt niet uit![]()
.
Aangepastquote:Op maandag 27 september 2004 20:04 schreef Coconut het volgende:
Sinds wanneer bestaat 31 September?![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef schatje het volgende:
Aangepast.
Thanks.
dirk bikkembergs, nudie, energie, hugo boss en/of als je nog wat andere leuke merkherenkleding ziet (casual liefst) (geen broeken).quote:Op maandag 27 september 2004 20:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Of je moet een bepaald merk in gedachte hebben. Dan kan ik wel ff voor je kijken.
2. Is alles wat in de boekjes staat ook online te bestellen?quote:Op maandag 27 september 2004 20:12 schreef E.T. het volgende:
[afbeelding]
Ik vrees dat dus niet alles online komt.... Dus wel die ene leuke BH van Marlies Dekkers, maar niet de bijbehorende string(de bh staat nu online, de string niet... en heel veel niet
)
quote:Op maandag 27 september 2004 20:04 schreef RealKnuckles het volgende:
herenkleding of accesoires zoals petten/mutsen of handschoenen.
of is daar ook al zoveel van?:@.
Het is steeds "vanaf" te koop. Dus de spullen die bij donderdag staan, zijn ook vrijdag en zaterdag te koop, en de spullen van vrijdag zijn ook zaterdag te koop.quote:Op maandag 27 september 2004 20:09 schreef Coconut het volgende:
.
Ik ga trouwens wel eventjes kijken bij de DDD. Wel irritant dat alles alleen per dag te koop is. Dus dat word 3 dagen tussen de graaiende mensen naar mijn spulletjes zoeken.
Die banner heb ik niet gezienquote:Op maandag 27 september 2004 20:12 schreef E.T. het volgende:
[afbeelding]
Ik vrees dat dus niet alles online komt.... Dus wel die ene leuke BH van Marlies Dekkers, maar niet de bijbehorende string(de bh staat nu online, de string niet... en heel veel niet
)
cidade de deusquote:Op maandag 27 september 2004 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
DVD Cidade de Deus: 12 euro.
DVD Jeff Buckley: 12 euro.
DVD Donnie Darko: 9 euro.
DVD Memento: 9 euro.
DVD Goodbye, Lenin: 12 euro.
DVD Se7en: 9 euro.
DVD Clockwork Orange: 8 euro.
En:
CD's (per kilo) 30 euro! Maar dat zijn natuurlijk aftandse Annie Schilder-CD's.
Dat iets wat vanaf donderdag te koop is, vrijdag en zaterdag (en zondag) ook te koop is snap ikquote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef texelonia het volgende:
Het is steeds "vanaf" te koop. Dus de spullen die bij donderdag staan, zijn ook vrijdag en zaterdag te koop, en de spullen van vrijdag zijn ook zaterdag te koop.
Enige risico is dan wel dat het misschien op is...
Alleen cup B of Cquote:Op maandag 27 september 2004 20:27 schreef schatje het volgende:
Oh ja, dat setje van Marlies Dekkers wil ik ook hebben.
Die linkse dan toch wel?quote:Op maandag 27 september 2004 20:27 schreef schatje het volgende:
Oh ja, dat setje van Marlies Dekkers wil ik ook hebben.
nee, echt mooie kleding doen ze nooit in de aanbieding ( vind ik persoonlijk )quote:Op maandag 27 september 2004 20:34 schreef RealKnuckles het volgende:
vind het heel lief dat je dit post
maar hebben ze geen betere merken als diesel en replay?.
ja sorry ik ben lastig. [afbeelding]
Er is maar één setje van dat mens lieve schat.quote:Op maandag 27 september 2004 20:33 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die linkse dan toch wel?
Die rechtse vind ik niet mooi, links wel...
quote:Op maandag 27 september 2004 20:34 schreef RealKnuckles het volgende:
vind het heel lief dat je dit post
maar hebben ze geen betere merken als diesel en replay?.
ja sorry ik ben lastig. [afbeelding]
Wel hoorquote:Op maandag 27 september 2004 20:54 schreef seto het volgende:
dat hilfiger horloge staat al niet meer op de site?
In het boekje van donderdag staan volgens mij twee setjes van 'dat mens'. En dan in die van vrijdag of zaterdag nog eentje. Dus drie setjes in totaal! En ik vind die linker echt beeldig!!quote:Op maandag 27 september 2004 20:52 schreef schatje het volgende:
Er is maar één setje van dat mens lieve schat.
quote:Op maandag 27 september 2004 23:00 schreef Reese het volgende:
[..]
In het boekje van donderdag staan volgens mij twee setjes van 'dat mens'. En dan in die van vrijdag of zaterdag nog eentje. Dus drie setjes in totaal! En ik vind die linker echt beeldig!!
Zo bedoelde ik het niet, hoor, Schatjequote:Op maandag 27 september 2004 23:07 schreef schatje het volgende:![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 23:11 schreef Reese het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, hoor, Schatje.
Was blij verrast door je topic en ben gelijk alle boekjes op internet gaan bekijken. Vervolgens heb ik het hele topic gelezen.
En ik vond je 'stelligheid' zo leuk, omdat die drie setjes mij juist zo opgevallen waren!
Ga jij even lekker in je IKEA-topic spelenquote:Op maandag 27 september 2004 23:20 schreef Adelante het volgende:
beeldig setje inderdaad
lieve schat, héquote:Op maandag 27 september 2004 20:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Er is maar één setje van dat mens lieve schat.
I
woensdag is het weer zover, nog voor de DDDquote:Op maandag 27 september 2004 23:22 schreef Reese het volgende:
Ga jij even lekker in je IKEA-topic spelen![]()
Dit zijn serieuze zaken, ja, drie waanzinnige Woondagen achter elkaar!!!
Moeten ze nou werkelijk mijn horloge in de aanbieding gooien, loopt heel Nederland er zo meequote:Op maandag 27 september 2004 19:41 schreef schatje het volgende:
Een greep uit de aanbiedingen:
30 september
[afbeelding
Altijd na de DDD zie je allemaal sufferds met dezelfde shit rondlopen, dat is er zo jammer aan. De artikelen boven de ¤200,= ¤250,= blijven echter minder in trek waardoor de kans kleiner is dat er iemand mee loopt. Een RL Polo trui van 59 euro heeft iedereen straks echter wel bijvoorbeeld, en jouw horloge waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:43 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Moeten ze nou werkelijk mijn horloge in de aanbieding gooien, loopt heel Nederland er zo mee
Leuke vooruitzichtenquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
Een RL Polo trui van 59 euro heeft iedereen straks echter wel bijvoorbeeld, en jouw horloge waarschijnlijk ook.![]()
beetje jammer idd, k zal mn huisgenootje straks ook ff waarschuwen dat dit naar alle waarschijnlijkheid gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:43 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Moeten ze nou werkelijk mijn horloge in de aanbieding gooien, loopt heel Nederland er zo mee
Jij, als BIJ medewerker zijnde, kan me misschien vertellen of deze jas hetzelfde is als de jas die (in ieder geval) een week geleden in de winkel hing vooe ¤ 299,=. De jas die in de winkel hing had een wit/créme voering of een rode zoals deze. Licht getailleerd voor een moderne uitstraling.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:05 schreef rickywilliams het volgende:
wuhahaha ik als Bijenkorf medewerker mag woensdag avond al shoppen
ik werk op de media afdeling, niet op de herenmodequote:Op dinsdag 28 september 2004 10:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij, als BIJ medewerker zijnde, kan me misschien vertellen of deze jas hetzelfde is als de jas die (in ieder geval) een week geleden in de winkel hing vooe ¤ 299,=. De jas die in de winkel hing had een wit/créme voering of een rode zoals deze. Licht getailleerd voor een moderne uitstraling.
[afbeelding]
mmm nu ik zo naar die 'flappen' over de zakken kijk denk ik dat het een andere jas is, zoals ik wel verwachtte. Die andere jas had zakken waar je alleen een sleuf zag zitten als het ware.
Dan heb ik weinig aan je, beetje jammerquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:06 schreef rickywilliams het volgende:
ik werk op de media afdeling, niet op de herenmode
Dat setje van Clinique voor 15 euro, stond die ook online? Ben ik niet tegengekomen...bij welke dag?quote:Op maandag 27 september 2004 19:41 schreef schatje het volgende:
Het mooie is dat je het nu ook "allemaal" online kunt bestellen. Dus je hoeft niet vroeg op te staan en je hebt geen last van graaiende mensen.![]()
.
Godskolere zeg. Daar gaat het voordeel. KUTzooi.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:20 schreef texelonia het volgende:
Bezorgkosten voor standaard producten 5,90
Bezorgkosten voor afwijkende grote producten 12,50
Alle boekjes staan op de site.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik moet de boekjes nog krijgen en als ik het zo begrijp staat daar meer in dan op de site![]()
Nee, op de site kan je alle boekjes doorlezen. Alleen, wat ik zo snel zag, kan je niet alles bestellen online.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik moet de boekjes nog krijgen en als ik het zo begrijp staat daar meer in dan op de site![]()
ok, bedanktquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nee, op de site kan je alle boekjes doorlezen. Alleen, wat ik zo snel zag, kan je niet alles bestellen online.
Op de site, boekje van zaterdag, pagina 18-19.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik begrijp dr geen bal van. waar staat nou die world timer klok van de beginpost?
kannum nie vinden
Vrijdag 1 oktober (pagina 13)quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:28 schreef miki het volgende:
Dat setje van Clinique voor 15 euro, stond die ook online? Ben ik niet tegengekomen...bij welke dag?
Hebbuh!
ah dank je wel zeg!quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:14 schreef texelonia het volgende:
[..]
Op de site, boekje van zaterdag, pagina 18-19.
Je kan ook in elk boekje zoeken, dus als je een bepaald product of merk zoektJe moet wel in elk boekje afzonderlijk zoeken dan.
Dank jequote:Op dinsdag 28 september 2004 13:08 schreef Coconut het volgende:
[..]
Vrijdag 1 oktober (pagina 13).
[afbeelding]
Alles wat donderdag overblijft laten ze gewoon staan en dat wordt vrijdag aangevuld met spullen uit de vrijdag folder. Hetzelfde geldt voor zaterdag. De donderdag folder is ook beduidend dikker dan die van de dagen daarna; hoe later de dag hoe dunner het boekjequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:14 schreef miki het volgende:
[..]
Dank je!
Hele stomme vraag denk ik, maar zijn de aanbiedingen uit het boekje van vrijdag ook echt alleen op vrijdag verkrijgbaar of stiekem drie de dagen? Denk het wel hè...
Maar lijkt me alleen zoveel werk als ze iedere dag die winkel half moeten herinrichten....
Vaak zijn het niet de spullen die nu al in de winkel liggen maar net even anders. Bijvoorbeeld een incourante snit. Zo lijken de producten misschien op wat er in de winkel hangt, maar zijn het vaak toch net niet. Misschien geldt hetzelfde voor dat Mexx pak.quote:Op woensdag 29 september 2004 01:29 schreef Reese het volgende:
Heb vanmiddag vast even stiekem het krijtstreeppak van Mexx gepast (achterkant folder van donderdag), maar het was niks. Jasje maat 38 net te krap, en maat 40 veel te wijd. Hoef ik in ieder geval niet om 08.00 op de Dam te staan
Een Elvis iPodquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:05 schreef rickywilliams het volgende:
wuhahaha ik als Bijenkorf medewerker mag woensdag avond al shoppen![]()
tippppp: Ipods zijn ZEER beperkt op voorraad dus wees er snel bij, de vintage colbertjes bij de chill out zijn ook beperkt op voorraad!!!!
veel plezier
![]()
Ja is geldig!quote:Op woensdag 29 september 2004 08:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Is personeelskorting tijdens de DDD dagen nog steeds geldig bij de Bijenkorf? (ook bij de HIFI afdeling?)
Dit is inderdaad geweldig!! Maar weet je het zeker dat het ook geldig is bij de elektronica afdeling (bv bij zo'n IPOD?)quote:Op woensdag 29 september 2004 09:01 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Ja is geldig!
En in combinatie met je cadeaubon van 21,21 euro!
Leuk toch!
![]()
prijs de directeurquote:Op woensdag 29 september 2004 09:01 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
je cadeaubon van 21,21 euro!
Dat weet ik dus niet precies het is natuurlijk wel 'branch-vreemd' haha.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:07 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Dit is inderdaad geweldig!! Maar weet je het zeker dat het ook geldig is bij de elektronica afdeling (bv bij zo'n IPOD?)
Hehe, niet overdrijvenquote:Op woensdag 29 september 2004 09:23 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
prijs de directeur
Personeelskorting is geldig op alle producten behalve horeca.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:39 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Dus de personeelskorting is alleen geldig op kleding? niet bij electronica en parfumerie of sieraden?
Jahaaa! Zo'n sjaal zoek ik al heeeeel lang! Cool! Hup naar de bijenkorf binnekort! Bedankt voor het postenquote:
http://www.bijenkorf.nl/B(...)1/ProductDetail.aspxquote:Op woensdag 29 september 2004 10:34 schreef sn7ke het volgende:
Ehr, Ik keek alleen net op de bijenkorf site, maar kon die sjaal daar weer eens niet vinden ¬_¬. Mij leek het wel leuk om hem online te bestellen!
Ik wil absoluut niet flauw zijn maar vrijdag zijn ze pas om 9.00 uur openquote:Op woensdag 29 september 2004 11:11 schreef miki het volgende:
Was van plan om meteen morgenvroeg na mn onderwijs even te gaan shoppen in de Bijenkorf..maar dat gaat alweer niet door, groepsactiviteit![]()
Dan maar vrijdag om 8.00 een halfuurtje vóór onderwijs!![]()
SHIT!quote:Op woensdag 29 september 2004 11:31 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet flauw zijn maar vrijdag zijn ze pas om 9.00 uur open![]()
personeel moet wel om 8.00 beginnen :|quote:Op woensdag 29 september 2004 12:29 schreef miki het volgende:
[..]
SHIT!Zie het nu ook, verkeerd gekeken....daar gaat mn Clinique setje...
Kon me eigenlijk al niet voorstellen dat je voor dat geld grote potjes kreeg.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:01 schreef schatje het volgende:
3- stappen plan van Clinique (reinigen, exfoliëren en hydrateren)
Ik denk overigens wel dat het om mini uitvoeringen gaat.
Mini uitvoeringen van normaal 65 euro ? ( zou kunnen natuurlijk )quote:Op woensdag 29 september 2004 15:01 schreef schatje het volgende:
3- stappen plan van Clinique (reinigen, exfoliëren en hydrateren)
Ik denk overigens wel dat het om mini uitvoeringen gaat.
Ter waarde van 65 euro denk ikquote:Op woensdag 29 september 2004 15:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
Mini uitvoeringen van normaal 65 euro ? ( zou kunnen natuurlijk )
Dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ter waarde van 65 euro denk ik.
Zie het plaatje op vorige pagina, zo mini is het nou ook weet niet hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 15:25 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.
Ik dacht dat die mini uitvoeringen altijd als monsters gegeven werden.
Of zijn het niet zulke mini-mini uitvoeringen
Midi zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zie het plaatje op vorige pagina, zo mini is het nou ook weet niet hoor
Één ding is zeker, het zijn geen MAXI potjesquote:Op woensdag 29 september 2004 15:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Midi zou ook nog kunnen.
personeelskorting is overal op geldig behalve horeca en branchevreemd (bv de auto) MET UITZONDERING VAN de gadgetsquote:Op woensdag 29 september 2004 09:47 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Personeelskorting is geldig op alle producten behalve horeca.
En dus misschien die ipods.
Maar ik weet het fijne er ook niet van.
Waaaaaaaaat dus wel 15% korting op de 40GB ipod?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:51 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
personeelskorting is overal op geldig behalve horeca en branchevreemd (bv de auto) MET UITZONDERING VAN de gadgets![]()
![]()
dus 15 % korting op mijn Ipod weheheheheheh
![]()
![]()
![]()
heuj vriend, kun je er ook 1 voor mij regelen?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:51 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
personeelskorting is overal op geldig behalve horeca en branchevreemd (bv de auto) MET UITZONDERING VAN de gadgets![]()
![]()
dus 15 % korting op mijn Ipod weheheheheheh
![]()
![]()
![]()
wat je zegt zet idd haast aan tot een handeltje (ondanks de genoemde beperkte voorraad)quote:Op woensdag 29 september 2004 20:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
heuj vriend, kun je er ook 1 voor mij regelen?![]()
![]()
![]()
![]()
jep 15% korting jaquote:Op woensdag 29 september 2004 16:00 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat dus wel 15% korting op de 40GB ipod?Of begrijp ik jou nu verkeerd?
![]()
neequote:Op woensdag 29 september 2004 20:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
heuj vriend, kun je er ook 1 voor mij regelen?![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 38 minuten, ik sta reeds in de startblokkenquote:Op donderdag 30 september 2004 06:40 schreef rickywilliams het volgende:
LAAT DE DAGEN BEGINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook maar heb de site al uitgepluist, dus weet precies wat ik straks evt. wil kopenquote:Op donderdag 30 september 2004 10:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geeneens een folder gehad.nou mis ik al de fun
Dit haalt echt het slechtste uit de mens, ik snap dat gewoon echt niet.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:57 schreef Coconut het volgende:
Wat een gekkenhuis zeg... Ik was er om iets voor 8 en toen de deuren opengingen, trokken mensen gewoon een sprintje de winkel in. Om het over het gegraai en getrek maar niet te hebben...
Maargoed; ik heb wat ik hebben wilde.
In Enschede is het iig hartstikke rustig, er stond maar een man of 12 voor de deur toen ik daar tegen 8 uur kwam aanlopen. Het mij bekende duw en trekwerk zoals in Amsterdam was hier ver te zoeken gelukkig. Die tukkers zijn nog niet helemaal gewend aan de DDD denk ikquote:Op donderdag 30 september 2004 11:50 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik ga straks pas ff kijken, maar ga dan ook naar de bijenkorf in Groningen, dat is een slap aftreksel van de grotere filialen (A'dam enzo)...
-en hopelijk is daar minder massa-hysterie-
Die nuchtere Groningers dus ook niet (hoop ikquote:Op donderdag 30 september 2004 11:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
In Enschede is het iig hartstikke rustig, er stond maar een man of 12 voor de deur toen ik daar tegen 8 uur kwam aanlopen. Het mij bekende duw en trekwerk zoals in Amsterdam was hier ver te zoeken gelukkig. Die tukkers zijn nog niet helemaal gewend aan de DDD denk ik
Buiten dat de setjes die in het blad stonden niet mooi zijn om, je hebt toch niet onderstaand setje gekocht hé?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:52 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook alles kunnen bemachtigen wat ik wilde. Ik heb wel wat hulp gehad van een vriendin die er werkt.
* horloge TH voor m'n vent
* leren handschoenen
* guess horloge
* setje Marlies Dekkers
* lego trein voor m'n neefje
Die is echt heeeeeeeeeel lelijk hoor!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ga denk ik zometeen even langs voor het Guess-horloge, hopelijk is het nog niet uitverkocht dan.
Vooral als je in de omgeving van de H&M in Enschede bent zou ik hem erg opzichtig gaan dragenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ga denk ik zometeen even langs voor het Guess-horloge, hopelijk is het nog niet uitverkocht dan.
Je praat in raadselen, graag nadere toelichting?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Vooral als je in de omgeving van de H&M in Enschede bent zou ik hem erg opzichtig gaan dragen
Ow, hehehe.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:18 schreef imago het volgende:
Qarinx werkt bij de H&M in Enschede en baalt dat haar horloge nu in de aanbieding is waardoor half NL straks hetzelfde horloge heeft al zij
Nee, dat setje niet hoor. Het setje waarvan ik eerder een foto heb geplaatst.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Buiten dat de setjes die in het blad stonden niet mooi zijn om, je hebt toch niet onderstaand setje gekocht hé?
[afbeelding]
Ik, als man zijnde, vind zoiets nou écht niet mooi staan bij een vrouw. Eerlijk gezegd vind ik het zelfs een beetje dellerig, maar ieder zijn smaak
no offense schatje, dat begrijp je denk ik wel
Ja vind ik ook lelijk, je bent dan net een rolladequote:Op donderdag 30 september 2004 11:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Buiten dat de setjes die in het blad stonden niet mooi zijn om, je hebt toch niet onderstaand setje gekocht hé?
[afbeelding]
Ik, als man zijnde, vind zoiets nou écht niet mooi staan bij een vrouw. Eerlijk gezegd vind ik het zelfs een beetje dellerig, maar ieder zijn smaak
no offense schatje, dat begrijp je denk ik wel
Ja hoor, zal ik doen.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:28 schreef Adelante het volgende:
kun je niet nog een foto maken waaro pje het setje draagt, schatje?
puur en alleen om zeker te zijn dat we het goede setje voor ogen hebben?
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
Vooral als je in de omgeving van de H&M in Enschede bent zou ik hem erg opzichtig gaan dragen
ik ga die ook halen.. minstens 1 als ze er straks nog zijn...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:06 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ik ga er vanavond heen.
Ze hebben alleen nog maar maatje S...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:07 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik ga die ook halen.. minstens 1 als ze er straks nog zijn...
lol, dat is wel heel erg...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:10 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog maar maatje S...![]()
Groningen...die is wel erg klein. Lekker tegenover Mc D.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:27 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
lol, dat is wel heel erg...
zal later op de dag wel verslag doen van de voorraad in Groningen![]()
In Eindhoven was het al om 10:30 uitverkocht! En in Den Bosch ook !!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
In Eindhoven was er nog een grote partij van over anders ..quote:Op donderdag 30 september 2004 13:06 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ik ga er vanavond heen.
Het ziet er uit als een tok..quote:Op donderdag 30 september 2004 12:27 schreef Aventura het volgende:
Ja vind ik ook lelijk, je bent dan net een rollade
ja maar wel lekker fijn. er liggen nog rijen van die boxersquote:Op donderdag 30 september 2004 13:51 schreef Robertje het volgende:
[..]
Groningen...die is wel erg klein. Lekker tegenover Mc D.
Omdat ze waarschijnlijk een minimale hoeveelheid in de winkels willen hebben liggen. Als er nl. geheel geen in het boekje geadverteerd artikel ligt dan is 't in feite misleiding van de klant.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:55 schreef Coconut het volgende:
Hoe kan het trouwens dat een aantal producten van vrijdag en zaterdag online al uitverkocht zijn?
die site is helemaal down enzo dus als je iets per se wil hebben moet je denk ik toch langs bij een filiaal... misschien wordt het nog correct geupdate. denk dat de voorraad voor online artikelen van vandaag wel werkelijk zijn uitverkocht, als ik hoor over de massa-hysterie in de grote steden.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:55 schreef Coconut het volgende:
Hoe kan het trouwens dat een aantal producten van vrijdag en zaterdag online al uitverkocht zijn?
Liever jij dan ik, ik zal voor je duimen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 06:14 schreef rickywilliams het volgende:
hier uw verslagergever vanuit het veld
wat een slachting gister zeg, enorm.......ik ga zo weer, god sta me bij
Allemaal manieren die niet voor de hand liggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:37 schreef bloodymary het volgende:
Dat ligt dan toch aan jezelf, er zijn genoeg mogelijkheden om te betalen!
Naja of het daadwerkelijk een flop is durf ik niet te zeggen. Bijenkorf heeft haar zaakjes wat hosting betreft niet goed voor elkaar, dat is duidelijk, maar het feit dat de meeste artikelen al uitverkocht waren voor de dag moest beginnen geeft voor mij wel aan dat het online bestellen een succes was!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:40 schreef schatje het volgende:
Het online shoppen is gewoon een ordinaire flop geworden. De site was negen van tien keer heel traag en de meeste meuk was al bij voorbaat uitverkocht voordat de dag moest beginnen. Zo ook het setje van Clinique, een aanbieding van dus vandaag, was gisteren al uitverkocht. Niet netjes van de Bijenkorf.
Nee, vind ik niet. Aanbiedingen gelden voor een bepaalde dag. Het voorbeeld wat ik aanhaalde is vandaag geldig en niet gisteren. Het hoort dan vanaf 0:01 op 1 oktober te koop te zijn. Als het dan om zeg maar 2:00 uitverkocht is is dat te begrijpen. Dan is het spel eerlijk verlopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Naja of het daadwerkelijk een flop is durf ik niet te zeggen. Bijenkorf heeft haar zaakjes wat hosting betreft niet goed voor elkaar, dat is duidelijk, maar het feit dat de meeste artikelen al uitverkocht waren voor de dag moest beginnen geeft voor mij wel aan dat het online bestellen een succes was!
Nou ja, ik hoop dat de zaakjes volgend jaar beter geregeld zijn.quote:Over het algemeen is deze DDD actie een groot succes, het aantal onlinefolder-bezoekers is bijna vertiendubbeld. Komt ook omdat bijenkorf dit jaar grootschalig heeft geadverteerd met de DDDagen. Vorig jaar heeft bijenkorf die reclame acties gecanceld omdat de website niet optijd af was.
Niet meer in amsterdam iigquote:Op donderdag 30 september 2004 17:44 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Wie weet waar de Guess horloge van 39 euro nog verkrijgbaar is?
Deslaniettemin is het voor bijenkorf een succesquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:03 schreef schatje het volgende:
Nee, vind ik niet. Aanbiedingen gelden voor een bepaalde dag. Het voorbeeld wat ik aanhaalde is vandaag geldig en niet gisteren. Het hoort dan vanaf 0:01 op 1 oktober te koop te zijn. Als het dan om zeg maar 2:00 uitverkocht is is dat te begrijpen. Dan is het spel eerlijk verlopen.
whehehe...zo kun je ook bekijken jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:33 schreef MissX het volgende:
Maar ja zo erg vind ik dat nou ook weer niet, spaart weer geld uit
daar ga ik er denk ik wel 1tje van halenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:15 schreef Coconut het volgende:
De top 5 geuren zijn bekend:
Mannen
[afbeelding]
Jean Paul Gaultier le male. 75 ml. Van 43,- voor 30,10.
[afbeelding]
Issey Miyake pour homme. 125 (?) ml. Van 43,- voor 30,10.
[afbeelding]
Giorgio Armani; Aqua di gio. 50 ml. Van 48,65 voor 34,06.
[afbeelding]
Ralph Lauren; Polo blue. ?? ml. Van 45,85 voor 32,10.
Er zijn dus maar 4 mannen geuren
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:15 schreef Coconut het volgende:Mannen
[afbeelding]
Jean Paul Gaultier le male. 75 ml. Van 43,- voor 30,10.
vanaf morgen te koop dus het antwoord luidt jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:36 schreef BVO het volgende:
[..]. Zou die er morgen nog zijn???
Er is er nog eentje bijgekomen voor de mannenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:15 schreef Coconut het volgende:
Er zijn dus maar 4 mannen geuren
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:03 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
verder heb ik de jean paul gaultier gekocht. lekker!
Wie heeft er gewonnen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:50 schreef rickywilliams het volgende:
dat was het
lijkt me niet het geval. die merken willen denk ik geen associatie met slechte kwaliteitquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:12 schreef Inu het volgende:
Ik heb dus gehoord dat al die spullen vaak speciaal voor de DDD gemaakt worden. En dat ze dus ook van mindere kwaliteit zijn
Ik had van iemand op m'n werk gehoord dat haar vriendin laarzen had gekocht van Dick Boons voor de normale prijs, 170 euro dus, en dat even daarna de DDD kwamen en ze voor 110 euro in de aanbieding waren en dat dat meisje toen de fabriek had gebeld en dat ze daar zeiden dat de laarzen speciaal waren gemaakt voor de DDD en dat ze ook van mindere kwaliteit waren, dus dat ze niet met leer waren ingelegd ensow...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:09 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
lijkt me niet het geval. die merken willen denk ik geen associatie met slechte kwaliteit
dat valt me dan vies tegen van zequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had van iemand op m'n werk gehoord dat haar vriendin laarzen had gekocht van Dick Boons voor de normale prijs, 170 euro dus, en dat even daarna de DDD kwamen en ze voor 110 euro in de aanbieding waren en dat dat meisje toen de fabriek had gebeld en dat ze daar zeiden dat de laarzen speciaal waren gemaakt voor de DDD en dat ze ook van mindere kwaliteit waren, dus dat ze niet met leer waren ingelegd ensow...
Klopt. Ik heb ook even rondgekeken en ze kopen idd gewoon partijen spulletjes op die niet verkochten elders of die ze nog over hadden. Maar goed, de prijzen zijn er ook naar. Ik blijf het toch leuk vinden, want de Bijenkorf is normaal een erg dure winkel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:36 schreef miki het volgende:
Het gros van de kleren/make-up zijn volgens mij ook resten, die afgelopen jaar niet verkocht zijn. Soms zie je het er ook een beetje aan. De oogschaduw van Lancôme bijvoorbeeld, was paars. Echt zo'n kleur die normaal niet goed verkoopt.
dat is niet waar, er worden gewoon andere spullen ingekocht dan die in het standaart assortiment zittenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:09 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
lijkt me niet het geval. die merken willen denk ik geen associatie met slechte kwaliteit
Klopt helemaal. Het is vaak net een andere snit of stofje als het 'echte' product. Of gewoon mindere kwaliteit. Burlington sokken zijn bijvoorbeeld van b-kwaliteit. Dat verkopen ze normaal niet eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:12 schreef Inu het volgende:
Ik heb dus gehoord dat al die spullen vaak speciaal voor de DDD gemaakt worden. En dat ze dus ook van mindere kwaliteit zijn
Weet je ook wel filiaal heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:24 schreef rickywilliams het volgende:
herenmode was de onbetwiste winnaar met 125%
Agree. Ik was er helaas zondag nog wel. Nog steeds erg druk. Alleen de boeken interesseerden me wel een beetje. De rest was alleen maar merkspul dat van veel te duur was afgeprijsd naar gewoon te duur. Blijkbaar mikt de Bijenkorf op een andere doelgroep dan de mijne.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:42 schreef thaleia het volgende:
Er zullen best toffe dingen te koop zijn voor weinig geld, maar mijn god, wat word ik altijd diep ongelukkig en woest agressief van een te hoog gehalte aan Winkelend Publiek om me heen. Ik ga al niet eens op een heel gewone zaterdagmiddag de stad in. Drie Dolle Dwaze Dagen...ik moet er niet aan denken.
Amsterdam dunkt mequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:45 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Weet je ook wel filiaal heeft gewonnen?
is nog niet bekend, maar het is altijd amsterdam (logisch, want het grootst)quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:45 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Weet je ook wel filiaal heeft gewonnen?
opzich moet dat niet logisch zijn als ze het zouden indexen op grootte.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:40 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
is nog niet bekend, maar het is altijd amsterdam (logisch, want het grootst)
het gaat gewoon om wie de meeste omzet heeft behaald, het word niet relatief bekekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
opzich moet dat niet logisch zijn als ze het zouden indexen op grootte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |