Welke precies ook alweer?quote:Op maandag 27 september 2004 17:04 schreef ANGE het volgende:
[..]
Wat iedereen ook zegt, het boeit me totaal niet. Tuurlijk is dit ONZ, tuurlijk wordt hier een heleboel afgezeikt. So do I. Maar ik vraag je alleen maar om net díe opmerkingen achterwege te laten. Wat je verder tegen me zegt, boeiend. Who cares? Maar alleen die opmerkingen... Is dat nou zo moeilijk?
Typen is ook moeilijk...quote:Op maandag 27 september 2004 17:06 schreef Insomaniac het volgende:
GEWOON JEZELLUF BLIJFE RIPLIE! DAN BEN JE LEUK!
Bijna net zo lauk als een Tijn.quote:Op maandag 27 september 2004 17:07 schreef Tijn het volgende:
Ripley is sowieso wel leuk natuurlijk.
ANGE IS LARA FLYNN BOYLE!!!quote:Op maandag 27 september 2004 17:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ripley vindt dat Lara Flynn Boyle 80 lijkt en daarom loopt ANGE te janken?![]()
Zo geen zin om met JOU in discussie te gaan..quote:Op maandag 27 september 2004 17:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welke precies ook alweer?
Opmerkingen dus..
Wat ben je dan voor kutwijf als je zegt dat ze 80 is!quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
ANGE IS LARA FLYNN BOYLE!!!![]()
Zou jij zo vriendelijk willen zijn SERIEUS op m'n vraag in te gaan?quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
IK hoef ook geen discussie.quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef ANGE het volgende:
[..]
Zo geen zin om met JOU in discussie te gaan..
SORRY ANGE/LARA! IK WIST HET NIET!!!!!quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor kutwijf als je zegt dat ze 80 is!rrrrrrrrrr
Dit is de eerste post die ik van je lees, maar ik vind je nu al hilarisch.quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef ANGE het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn SERIEUS op m'n vraag in te gaan?
Ripley heeft het begrepen. Da's genoeg.quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK hoef ook geen discussie.
Jij legt gewoon even uit welke opmerkingen er van jou niet gemaakt worden en wij kijken of we ons daaraan houden.. Niks geen discussie.
ANGE, ik krijg een beetje hoofdpijn van je gedram. Ga Jack Nicholson even lastig vallen of zo.quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef ANGE het volgende:
[..]
Open er een topic overquote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef ANGE het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kutsmoes. "Ik wist het niet".quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
SORRY ANGE/LARA! IK WIST HET NIET!!!!!![]()
Ze valt op vrouwen Tijn. Slijmjurkquote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is de eerste post die ik van je lees, maar ik vind je nu al hilarisch.
En dan is ze nog niet warm gedraaidquote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is de eerste post die ik van je lees, maar ik vind je nu al hilarisch.
Wat is dat nou weer voor zin?quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK hoef ook geen discussie.
Jij legt gewoon even uit welke opmerkingen er van jou niet gemaakt worden en wij kijken of we ons daaraan houden.. Niks geen discussie.
Leg eens uit Ripley.quote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ripley heeft het begrepen. Da's genoeg.
Ik vind het echt een beetje jammer dat jij geen rekening met anderen wilt houden, hoor..quote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
ANGE, ik krijg een beetje hoofdpijn van je gedram. Ga Jack Nicholson even lastig vallen of zo.![]()
WORDEN!quote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor zin?
Het gaat er juist om dat er wél gemaakt zijn.![]()
Ik maak d'r wel hetro.quote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze valt op vrouwen Tijn. Slijmjurk
Nee, ANGE heeft jeuk.quote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef Rest het volgende:
is dit weer zo'n neprel die fok leuk moet houden?
Ik mag niet zeggen dat ANGE een potje is. Ik geloof dat dat de essentie isquote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leg eens uit Ripley.
Ja, nu ben ik ook helemaal van slag. Komt allemaal door Ripley's opmerking.quote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WORDEN!
Ze is wel helemaal jouw tiep verder Tijn!quote:Op maandag 27 september 2004 17:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik maak d'r wel hetro.
Zo ben ik.
Wow!quote:Op maandag 27 september 2004 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is wel helemaal jouw tiep verder Tijn!
Lekker labiel en zo![]()
Is dat alles.quote:Op maandag 27 september 2004 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat ANGE een potje is. Ik geloof dat dat de essentie is![]()
Je weet heel goed wat ik bedoel. En als je niet een beetje rekening kunt houden met me, jammer. Vind dat een beetje triest.quote:Op maandag 27 september 2004 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat ANGE een potje is. Ik geloof dat dat de essentie is![]()
Ja Ripley! Triest ben je!quote:Op maandag 27 september 2004 17:14 schreef ANGE het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel. En als je niet een beetje rekening kunt houden met me, jammer. Vind dat een beetje triest.
It's official: nu begrijpt niemand je meerquote:Op maandag 27 september 2004 17:14 schreef ANGE het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel.
Dus zelfs jij kan het niet uitleggen?quote:Op maandag 27 september 2004 17:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
It's official: nu begrijpt niemand je meer
quote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Dirkh het volgende:
Potjes hebben toch ook gewoon toeten?
Triest, nietwaarquote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus zelfs jij kan het niet uitleggen?
Wat hij zei!quote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Dirkh het volgende:
So be it. Laat het maar. Ik vind dit echt ontzettend triest. Ik vind iets vervelend. Ik vraag je (let wel: RUSTIG en NETJES) of je die opmerkingen achterwege wilt laten en jij schijnt niet in staat te zijn een beetje respect daarvoor op te brengen, dan wel daar een beetje rekening mee te houden. Jammer. ONZ of geen ONZ, je kunt nog wel een beetje rekening daarmee houden. Maar als dat voor jou teveel gevraagd is...quote:Op maandag 27 september 2004 17:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
It's official: nu begrijpt niemand je meer
Dusch...quote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Dirkh het volgende:
Te triest voor woordenquote:Op maandag 27 september 2004 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Triest, nietwaar![]()
Misschien dat Ripley serieus zou reageren als ze (en de rest van de wereld) je posts begreep.quote:Op maandag 27 september 2004 17:19 schreef ANGE het volgende:
[..]
So be it. Laat het maar. Ik vind dit echt ontzettend triest. Ik vind iets vervelend. Ik vraag je (let wel: RUSTIG en NETJES) of je die opmerkingen achterwege wilt laten en jij schijnt niet in staat te zijn een beetje respect daarvoor op te brengen, dan wel daar een beetje rekening mee te houden. Jammer. ONZ of geen ONZ, je kunt nog wel een beetje rekening daarmee houden. Maar als dat voor jou teveel gevraagd is...
Ik word nu een beetje zenuwachtig van je. Ik dcaht dat ik je geen potje mocht noemen. Maar toen was dat het niet. En nu weet ik het niet meer.quote:Op maandag 27 september 2004 17:19 schreef ANGE het volgende:
[..]
So be it. Laat het maar. Ik vind dit echt ontzettend triest. Ik vind iets vervelend. Ik vraag je (let wel: RUSTIG en NETJES) of je die opmerkingen achterwege wilt laten en jij schijnt niet in staat te zijn een beetje respect daarvoor op te brengen, dan wel daar een beetje rekening mee te houden. Jammer. ONZ of geen ONZ, je kunt nog wel een beetje rekening daarmee houden. Maar als dat voor jou teveel gevraagd is...
Als jij nu eens rustig duidelijk maakt welke soort opmerkingen je bedoelt, komen we misschien al een heel eind verder.quote:Op maandag 27 september 2004 17:19 schreef ANGE het volgende:
Sinds wanneer was het dat niet? Dat heb ik ff gemist dan..quote:Op maandag 27 september 2004 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik word nu een beetje zenuwachtig van je. Ik dcaht dat ik je geen potje mocht noemen. Maar toen was dat het niet. En nu weet ik het niet meer.
Tijn, jij bent een stuk beter met dit soort vrouwen. Help 's?
Doris Day en de Pints?quote:Op maandag 27 september 2004 17:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe tijdloos is Doris Day eigenlijk?
Kuch...toeten...kuchquote:Op maandag 27 september 2004 17:19 schreef ANGE het volgende:
[..]
De altijd vrolijke en knappe ja. Hoe tijdloos is die?quote:Op maandag 27 september 2004 17:21 schreef Dirkh het volgende:
Doris Day en de Pints?
Ik heb net een AH maaltijd met garnalen de groene container ingeflikkerd. Daar hadden die kleine arme kindjes in de derde wereld nog wel een week van kunnen eten. Maar dat interesseert me toch geen reet.quote:Op maandag 27 september 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
In het kader van 'niemand weet toch waar het over gaat' ;
Mn hond heeft net geruft en de adelaar is geland.
Gewoon dood laten gaan. Boeie.quote:Op maandag 27 september 2004 17:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb net een AH maaltijd met garnalen de groene container ingeflikkerd. Daar hadden die kleine arme kindjes in de derde wereld nog wel een week van kunnen eten. Maar dat interesseerd me toch geen reet.
Om mijn goede wil te tonen heb ik er even een topic voor geopendquote:Op maandag 27 september 2004 17:23 schreef Insomaniac het volgende:
Dus het gaat wél om het pottengedeelte..
Jij hebt je ingelezen?quote:Op maandag 27 september 2004 17:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon dood laten gaan. Boeie.
Ruimhartige vrouw ben je ook.quote:Op maandag 27 september 2004 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om mijn goede wil te tonen heb ik er even een topic voor geopend
Fijne aanspreektermen voor lesbies
![]()
Inlezen is voor potten hoomoosquote:Op maandag 27 september 2004 17:26 schreef ANGE het volgende:
[..]
Jij hebt je ingelezen?
Dat wist ik.quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas!quote:Op maandag 27 september 2004 17:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat wist ik.
ANGE is Lara en die is lebbisch dus een potje maar zo mag je dr niet noemen en kindjes in de 3e wereld mogen niet dood en ook lebbisch hebben toeten.quote:Op maandag 27 september 2004 17:28 schreef Aventura het volgende:ik snap er lekker ook geen hol meer van
Val dood. En bekijk het allemaal maar. Als het zo moet, hoeft het niet meer. De groeten.quote:Op maandag 27 september 2004 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ANGE is Lara en die is lebbisch dus een potje maar zo mag je dr niet noemen en kindjes in de 3e wereld mogen niet dood en ook lebbisch hebben toeten.
Ik vraag niet veel, maar dat soort opmerkingen mag je niet maken. Respect!quote:Op maandag 27 september 2004 17:31 schreef ANGE het volgende:
[..]
Val dood. En bekijk het allemaal maar. Als het zo moet, hoeft het niet meer. De groeten.
Als ze dit in de derde wereld te horen krijgen...quote:Op maandag 27 september 2004 17:31 schreef ANGE het volgende:
[..]
Val dood. En bekijk het allemaal maar. Als het zo moet, hoeft het niet meer. De groeten.
Aan wie?quote:Op maandag 27 september 2004 17:31 schreef ANGE het volgende:
De groeten.
Ik voel een single aankomen van Mathilde Santing samen met Ali bquote:Op maandag 27 september 2004 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ANGE is Lara en die is lebbisch dus een potje maar zo mag je dr niet noemen en kindjes in de 3e wereld mogen niet dood en ook lebbisch hebben toeten.
Jammaar Lara vunzelevozelt toch met Jack Nicholson of isse dan bi, ow ik snapput al ANGE is ook bi en daarom een btje bizonderquote:Op maandag 27 september 2004 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2004 17:32 schreef Rest het volgende:
[..]
Als ze dit in de derde wereld te horen krijgen...
Ja, daag... Als je nergens serieus over kunt doen, bekijk het maar. En idd, val dood.quote:Op maandag 27 september 2004 17:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vraag niet veel, maar dat soort opmerkingen mag je niet maken. Respect!
Wat hoeft niet meer? Het was geen noodzaak om hier langs te komen, of wel soms?quote:Op maandag 27 september 2004 17:31 schreef ANGE het volgende:
Nu we dit achter de rug hebben hè, post dan nu even je toeten.quote:Op maandag 27 september 2004 17:35 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ja, daag... Als je nergens serieus over kunt doen, bekijk het maar. En idd, val dood.
Alsof iedereen dát nog niet wist..quote:Op maandag 27 september 2004 17:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat hoeft niet meer? Het was geen noodzaak om hier langs te komen, of wel soms?
En nee, het is natuurlijk niet Ripley haar schuld, maar de mijne want ik wees iedereen hier er zo fijntjes op dat je klaarblijkelijk lesbi was. En dat alleen maar omdat je zelf duidelijk aangaf nooit met een man van ons te willen neuken. Als je zelf onduidelijk bent en niet van plan duidelijkheid te scheppen, dan gaan mensen op zoek. En niemand hier heeft iets tegen potjes, lesbi's of wat dan ook. De meesten hier willen gewoon bifi's en toeten zien.
Duhquote:Op maandag 27 september 2004 17:37 schreef UIO_AMS het volgende:
het is natuurlijk niet Ripley haar schuld
Wat gemeen! Ik wil helemaal niet dood.quote:Op maandag 27 september 2004 17:35 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ja, daag... Als je nergens serieus over kunt doen, bekijk het maar. En idd, val dood.
Je was de enige die het nog niet wist?quote:Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef ANGE het volgende:
[..]
Alsof iedereen dát nog niet wist..
Waarom maak je er dan zo'n big deal van?quote:Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef ANGE het volgende:
[..]
Doe je 't niet. Boeiend. Het zou een stuk rustiger zijn als je het wel deed, maar goed. Boeiend. Ik ga. Tis goed met jullie.quote:Op maandag 27 september 2004 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat gemeen! Ik wil helemaal niet dood.
Waar bemoei jij je nou weer mee?quote:Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Duh
Het is nooit mijn schuld
Was het maar wat beter met jouquote:Op maandag 27 september 2004 17:40 schreef ANGE het volgende:
Tis goed met jullie.
Iedereen mag het weten: Ik val op meisjes! Boeiend... Ik vind het alleen ontzettend vervelend als er steeds van die 'quasi-grappige' opmerkingen over gemaakt worden.quote:Op maandag 27 september 2004 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom maak je er dan zo'n big deal van?
Nee. Ik wist het niet en nog een paar anderen ws ook niet. Niet iedereen komt namelijk in R&P. Ikzelf kan het aantal keren dat ik er geweest ben namelijk op 1 hand tellen.quote:Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef ANGE het volgende:
Boeiend. En val doodquote:Op maandag 27 september 2004 17:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee?
Komt zo maar uit het niets dit topic binnenstormen en zeggen dat het de schuld is van iedereen, behalve jezelf.
Met mij gaat het idd goed, dank je.quote:Op maandag 27 september 2004 17:40 schreef ANGE het volgende:
[..]
Doe je 't niet. Boeiend. Het zou een stuk rustiger zijn als je het wel deed, maar goed. Boeiend. Ik ga. Tis goed met jullie.
He, is je het wel opgevallen dat ik jouw kant kies.quote:Op maandag 27 september 2004 17:40 schreef ANGE het volgende:
[..]
Doe je 't niet. Boeiend. Het zou een stuk rustiger zijn als je het wel deed, maar goed. Boeiend. Ik ga. Tis goed met jullie.
Nee, zo blijven er veel mensen over.quote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Boeiend. En val dood
quote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef ANGE het volgende:
'quasi-grappige'
zo het hoge woord is eruit! nou dan doen we dat toch niet meerquote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef ANGE het volgende:
Iedereen mag het weten: Ik val op meisjes! Boeiend... Ik vind het alleen ontzettend vervelend als er steeds van die 'quasi-grappige' opmerkingen over gemaakt worden.
Dank dat jij er 's een keer niet tegenin gaat.quote:Op maandag 27 september 2004 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, is je het wel opgevallen dat ik jouw kant kies.
Post je toeten ff, kan ook via mail hoor.![]()
Hou je niet van bifi's?quote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef ANGE het volgende:
[..]
Iedereen mag het weten: Ik val op meisjes! Boeiend... Ik vind het alleen ontzettend vervelend als er steeds van die 'quasi-grappige' opmerkingen over gemaakt worden.
Fuck off. Ff niet grappig.quote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met mij gaat het idd goed, dank je.. En vertel, hoe gaat het met jou? Ik voel opgekropte woede en frustratie.. doettus vertellen.
Kom zeg, Yvonne is een PMSheks, Dirkh neukt een schaap en is homo, Adelante is kasthomo, ik ben de FOK!slet van 2004 etc etc. Maak je ff druk om niets zeg.quote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef ANGE het volgende:
[..]
Onder een bouwlamp mag je ernog best zijn, Faye!!!quote:Op maandag 27 september 2004 17:42 schreef Ripley het volgende:Dit vind ik heel beledigend
En dan mag ik zeker bij jou ook geen IKEA-grapjes meer maken?quote:Op maandag 27 september 2004 17:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo het hoge woord is eruit! nou dan doen we dat toch niet meer
Nou je het zegt, het begint mij ook al aardig de strot uit te hangen. dus ANGE heeft een punt!quote:Op maandag 27 september 2004 17:44 schreef Insomaniac het volgende:
Kom zeg, Yvonne is een PMSheks, Dirkh neukt een schaap en is homo, Adelante is kasthomo, ik ben de FOK!slet van 2004 etc etc. Maak je ff druk om niets zeg.
Het was ook geen grapje.quote:Op maandag 27 september 2004 17:43 schreef ANGE het volgende:
[..]
Fuck off. Ff niet grappig.
1 )quote:Op maandag 27 september 2004 17:42 schreef ANGE het volgende:
[..]
1 ) Dank dat jij er 's een keer niet tegenin gaat.
2 ) En nee.
Kan me niet schelen wat iedereen tegen JOU mag zeggen. IK vind deze opmerkingen vervelend en IK zeg daar iets van.quote:Op maandag 27 september 2004 17:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom zeg, Yvonne is een PMSheks, Dirkh neukt een schaap en is homo, Adelante is kasthomo, ik ben de FOK!slet van 2004 etc etc. Maak je ff druk om niets zeg.
grapjes maken oké, maar iemand doelbewust iedere keer benoemenquote:Op maandag 27 september 2004 17:44 schreef Insomaniac het volgende:
En dan mag ik zeker bij jou ook geen IKEA-grapjes meer maken?
Sure.quote:Op maandag 27 september 2004 17:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was ook geen grapje.
quote:Op maandag 27 september 2004 17:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou je het zegt, het begint mij ook al aardig de strot uit te hangen. dus ANGE heeft een punt!
En IK vind het overdreven HOE je erop reageert.quote:Op maandag 27 september 2004 17:46 schreef ANGE het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wat iedereen tegen JOU mag zeggen. IK vind deze opmerkingen vervelend en IK zeg daar iets van.
Bamboevloeren zijn mooi.quote:Op maandag 27 september 2004 17:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]ze loopt idd achter, je bent een ikeabamboevloerhomo.
Het is toch doodnormaal dat ze net als vele anderen die hier meelurken, houdt van cameltoes en rosbifi's. Zaken die wij nog te weinig langs zien komen. Hierin ligt waarschijnlijk ook een stuk frustratie. Het niet zien van deze zaken. Over dat gevoel kan ik meepraten.quote:Op maandag 27 september 2004 17:43 schreef Dirkh het volgende:
Hou je niet van bifi's?![]()
Lievquote:Op maandag 27 september 2004 17:47 schreef Ripley het volgende:
Lieve ANGe,
Het spijt me als ik je gekwetst heb. Ik ben gewend aan homo's en die vinden het meestal niet erg als ik ze "mijn lieve homootje" of "ouwe nicht" noem. Misschien komt het door mijn onervarenheid met potjes. Ik zal het niet meer doen en het was niet gemeen bedoeld.
Dikke zoen (op je voorhoofd)
Ripley
en jij dirkh, jij.... jij bent gelukkig getrouwd!quote:Op maandag 27 september 2004 17:47 schreef Dirkh het volgende:ze loopt idd achter, je bent een ikeabamboevloerhomo.
Fijn. Interesseert me geen hol. JIJ bent mij niet. JIJ zou zoiets misschien niet vervelend vinden, maar IK wel. En laat ik daar eens zo m'n redenen voor hebben. En nee, die ken jij niet. En nee, die gaan je ook geen ruk aan. IK vind gewoon dat je best een beetje respect kunt tonen als iemand je vraagt iets niet meer te doen. Niet vanwege wat anderen daarvan vinden, maar vanwege het feit dat IK en IK alleen het vervelend vind.quote:Op maandag 27 september 2004 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En IK vind het overdreven HOE je erop reageert.
Nou doe je het weer. Trut!quote:Op maandag 27 september 2004 17:47 schreef Ripley het volgende:
Misschien komt het door mijn onervarenheid met potjes.
Denk je om je bloeddruk? Er zijn ook zat dingen die IK niet leuk vind, maar in plaats van de boel op te blazen en mensen dood te wensen, tel ik tot 10 en negeer ik het.quote:Op maandag 27 september 2004 17:49 schreef ANGE het volgende:
-blaat-
Dat is als je tot tien kón tellen natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2004 17:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Denk je om je bloeddruk? Er zijn ook zat dingen die IK niet leuk vind, maar in plaats van de boel op te blazen en mensen dood te wensen, tel ik tot 10 en negeer ik het.
Prachtig. Fijn dat je dat doet. Mooi. Ik niet. Ik zeg daar iets van. Gewoon normaal vraag ik dat. En als er dan zo'n reactie komt, ja sorry hoor, maar IK vind zoiets niet normaal.quote:Op maandag 27 september 2004 17:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Denk je om je bloeddruk? Er zijn ook zat dingen die IK niet leuk vind, maar in plaats van de boel op te blazen en mensen dood te wensen, tel ik tot 10 en negeer ik het.
1quote:Op maandag 27 september 2004 17:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is als je tot tien kón tellen natuurlijk.
Ben je nou nog zo fatsoenlijk om op Ripley's reactie te reageren?quote:Op maandag 27 september 2004 17:53 schreef ANGE het volgende:
[..]
Prachtig. Fijn dat je dat doet. Mooi. Ik niet. Ik zeg daar iets van. Gewoon normaal vraag ik dat. En als er dan zo'n reactie komt, ja sorry hoor, maar IK vind zoiets niet normaal.
Nee, da's een mutsquote:Op maandag 27 september 2004 17:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu weet ik dus nog steeds niet of Doris Day een tijdloze schoonheid is of niet.
Iedereen die zich geroepen voelt hierop te reageren dank ik bij voorbaat.
Je vroeg het niet gewoon normaal.quote:Op maandag 27 september 2004 17:53 schreef ANGE het volgende:
[..]
Prachtig. Fijn dat je dat doet. Mooi. Ik niet. Ik zeg daar iets van. Gewoon normaal vraag ik dat. En als er dan zo'n reactie komt, ja sorry hoor, maar IK vind zoiets niet normaal.
We maken een rondje, net zaten we nog in R&P, nu in FB, zometeen in in UVT "de pottenkroeg", en aangezien er net masaal mensen dood verwenst werden zullen we wel weer teugkomen in R&P voor de medeleveningsmededelingenquote:Op maandag 27 september 2004 17:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
zitten we ineens in fb ofzo?>
When I was just a little girlquote:Op maandag 27 september 2004 17:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat gevoel had ik dus ook.quote:Op maandag 27 september 2004 17:54 schreef Ripley het volgende:
Nee, da's een muts
In het begin vroeg ik het normaal. Remember? En ja, jij vindt iets anders dan ik. Kan. Prachtig. Maar dat wil toch nog niet zeggen dat wat ik vind niet gerespecteerd hoeft te worden?quote:Op maandag 27 september 2004 17:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je vroeg het niet gewoon normaal.
Maar jouw moraal is niet mijn moraal en iedereen is anders yaddayaddayadda.
Respect kan je helaas niet afdwingen. En hoe meer jij je opwind, hoe leuker het wordt om je op te naaien.quote:Op maandag 27 september 2004 17:55 schreef ANGE het volgende:
[..]
In het begin vroeg ik het normaal. Remember? En ja, jij vindt iets anders dan ik. Kan. Prachtig. Maar dat wil toch nog niet zeggen dat wat ik vind niet gerespecteerd hoeft te worden?
In het begin vroeg je het op een dusdanige wijze dat niemand er iets van begreep. Maar dat maakt allemaal niet uit. Het draait nu om Doris Day!quote:Op maandag 27 september 2004 17:55 schreef ANGE het volgende:
In het begin vroeg ik het normaal. Remember? En ja, jij vindt iets anders dan ik. Kan. Prachtig. Maar dat wil toch nog niet zeggen dat wat ik vind niet gerespecteerd hoeft te worden?
Jij bent gewoon jaloers dat ik Doris Day een van de meest sexy vrouwen vind.quote:Op maandag 27 september 2004 17:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus ook.
Dirkh, je leest het.
quote:Op maandag 27 september 2004 17:58 schreef Ripley het volgende:
Mooi he, zo'n briezend veulentje in de wondere wei van de wijde wereld![]()
Nee, respect kan ik niet afdwingen. Hoef ik ook niet. Omdat iedereen respect verdient, als mens zijnde. Maar goed, voor zulke discussies is ONZ niet geschikt. Ik blijf het kinderachtig vinden dat Ripley niet gewoon kan zeggen: Oke ANGE, jij vindt dat vervelend. Dat kan. Ik zal die opmerkingen achterwege laten.quote:Op maandag 27 september 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Respect kan je helaas niet afdwingen. En hoe meer jij je opwind, hoe leuker het wordt om je op te naaien.
Welkom in ONZ..
Je hebt er gewoon voor het gemak maar over heen gelezen?quote:Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef ANGE het volgende:
[..]
Nee, respect kan ik niet afdwingen. Hoef ik ook niet. Omdat iedereen respect verdient, als mens zijnde. Maar goed, voor zulke discussies is ONZ niet geschikt. Ik blijf het kinderachtig vinden dat Ripley niet gewoon kan zeggen: Oke ANGE, jij vindt dat vervelend. Dat kan. Ik zal die opmerkingen achterwege laten.
Ripley moet zich van jou aanpassen aan jouw moraal. Je zou het ook kunnen omdraaien en je aanpassen aan de moraal van Ripley, die gewoon garpjes maakt en er verder niks mee bedoelt.quote:Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef ANGE het volgende:
[..]
Nee, respect kan ik niet afdwingen. Hoef ik ook niet. Omdat iedereen respect verdient, als mens zijnde. Maar goed, voor zulke discussies is ONZ niet geschikt. Ik blijf het kinderachtig vinden dat Ripley niet gewoon kan zeggen: Oke ANGE, jij vindt dat vervelend. Dat kan. Ik zal die opmerkingen achterwege laten.
quote:Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef ANGE het volgende:
Ik blijf het kinderachtig vinden dat Ripley niet gewoon kan zeggen: Oke ANGE, jij vindt dat vervelend.
quote:Op maandag 27 september 2004 17:47 schreef Ripley het volgende:
Lieve ANGe,
Het spijt me als ik je gekwetst heb. Ik ben gewend aan homo's en die vinden het meestal niet erg als ik ze "mijn lieve homootje" of "ouwe nicht" noem. Misschien komt het door mijn onervarenheid met potjes. Ik zal het niet meer doen en het was niet gemeen bedoeld.
Dikke zoen (op je voorhoofd)
Ripley
Laat maar. Als jij nog een serieuze discussie wilt voeren, best, graag zelf, mail maar. Ik ga m'n tijd nu nuttig besteden.quote:Op maandag 27 september 2004 18:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ripley moet zich van jou aanpassen aan jouw moraal. Je zou het ook kunnen omdraaien en je aanpassen aan de moraal van Ripley, die gewoon garpjes maakt en er verder niks mee bedoelt.
Mug ---> Olifant.
Als in: serieus.quote:Op maandag 27 september 2004 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Dat zat ik me dit topic lang dus ook al af te vragen. En ik denk het wel.quote:Op maandag 27 september 2004 17:58 schreef Dirkh het volgende:
Jij bent gewoon jaloers dat ik Doris Day een van de meest sexy vrouwen vind.
Wat ik me nu dan weer afvraag, zou ze ook wel eens gelikt hebben aan een andere vrouw?
Waarom zou ik jou moeten mailen? Alles draait wel heel erg om jou en jouw normen en waarden. Live and let live mên.quote:Op maandag 27 september 2004 18:02 schreef ANGE het volgende:
[..]
Laat maar. Als jij nog een serieuze discussie wilt voeren, best, graag zelf, mail maar. Ik ga m'n tijd nu nuttig besteden.
Dit is geen reeks.quote:Op maandag 27 september 2004 18:00 schreef stinkie het volgende:
Godver, ik ben een klein uurtje onderweg naar huis en wat gebeurt er, de pleuris breekt hier uit. Is deze reeks er om de pleuris uit te laten breken? Is deze reeks er om uit de kast te laten komen? NEE
Deze reeks is om de pottenkijkers tevreden te stellen.
En nu toeten posten
Doris Day is vertraagde tijd schoonheid. Niet tijdloos maar ze gaat wel lang mee.quote:Op maandag 27 september 2004 17:52 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2004 18:03 schreef beaverhausen het volgende:
*binnenval*
Oeh! Er zijn nu ook beledigingen zie ik.
Zijn daar ook foto's van?.
Is dat niet het schaap van dirkh?quote:
Dit is zo serieus als ik hier word. Ik ga hier geen dramatische spijtbetuiging neerzetten, gepaard met foto's van een gepaste zelfkastijding. Maar wat ik zei was prima gemeend hoorquote:Op maandag 27 september 2004 18:02 schreef ANGE het volgende:
[..]
Als in: serieus.
Mooie omschrijving Dago. Mag ik die ooit quoten?quote:Op maandag 27 september 2004 18:04 schreef Dagonet het volgende:
Doris Day is vertraagde tijd schoonheid. Niet tijdloos maar ze gaat wel lang mee.
wellicht dta je haar en ons een groot plezier doet met een foto van je toetenquote:Op maandag 27 september 2004 18:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is zo serieus als ik hier word. Ik ga hier geen dramatische spijtbetuiging neerzetten, gepaard met foto's van een gepaste zelfkastijding. Maar wat ik zei was prima gemeend hoor
Precies.quote:Op maandag 27 september 2004 18:05 schreef stinkie het volgende:
ANGE jeb bent zelf mee komen posten hier. Je wist wat voor opmerkingen hier gemaakt worden. Jouw keus om hier te blijven en erom te janken, of gewoon weg te gaan. Simpel niet?
Jaaaa, verdomme, je hebt de foto dus wel gezien.quote:Op maandag 27 september 2004 18:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat niet het schaap van dirkh?.
heette ik maar Marcelquote:Op maandag 27 september 2004 18:05 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
NOG EEN FOTO VAN DIRK ZN SCHAAP!quote:Op maandag 27 september 2004 18:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaaaa, verdomme, je hebt de foto dus wel gezien.
oepsquote:Op maandag 27 september 2004 18:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaaaa, verdomme, je hebt de foto dus wel gezien.
ff gegoogled, maar ik heb nog geen idee wat ze kan?quote:Op maandag 27 september 2004 18:08 schreef Dirkh het volgende:
Dorisje!!!
Heeft ie de lucht eruit laten lopen?quote:Op maandag 27 september 2004 18:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
NOG EEN FOTO VAN DIRK ZN SCHAAP!
Volgens dirkh kan ze goed 3 kratten bier halen en 1 betalen. Maar dat was het wel zo ongeveer geloof ik.quote:Op maandag 27 september 2004 18:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ff gegoogled, maar ik heb nog geen idee wat ze kan?
Doris kan alles. Zingen, acteren, ... , dat was het eigenlijk wel.quote:Op maandag 27 september 2004 18:11 schreef Adelante het volgende:
Ken je Doris Day serieus niet?quote:Op maandag 27 september 2004 18:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2004 18:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
NOG EEN FOTO VAN DIRK ZN SCHAAP!
Zuig eerst maar even lekker aan mn piemel.quote:Op maandag 27 september 2004 18:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Maak mij eens vrolijk en post die lekkere tities van jou eens.
Mocht dat gebeuren, sla ze even op voor me, want ik ga nu naar huis.quote:Op maandag 27 september 2004 18:13 schreef Dirkh het volgende:
![]()
Maak mij eens vrolijk en post die lekkere tities van jou eens.
Barbaar!quote:Op maandag 27 september 2004 18:14 schreef Adelante het volgende:
uhm nee, ik heb d'r naam wel eens gehoord, maar of ze nou zong
of acteerde of presenteerdemis ik iets nu?
It's a deal.quote:Op maandag 27 september 2004 18:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren, sla ze even op voor me, want ik ga nu naar huis.
Het hoeft niet. Het was als in: Mocht je, eventueel... etc...quote:Op maandag 27 september 2004 18:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou moeten mailen? Alles draait wel heel erg om jou en jouw normen en waarden. Live and let live mên.
quote:Op maandag 27 september 2004 18:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er standje 69 van maken, zo helpen we elkaar.quote:Op maandag 27 september 2004 18:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zuig eerst maar even lekker aan mn piemel..
in m'n hoofd associeer ik d'r met Betty Boop, maar ik denk dat ik het nu erger maakquote:Op maandag 27 september 2004 18:15 schreef Dirkh het volgende:
Barbaar!
Heb er een beetje moeite mee je te geloven... en je kunt vast wel raden waarom.quote:Op maandag 27 september 2004 18:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is zo serieus als ik hier word. Ik ga hier geen dramatische spijtbetuiging neerzetten, gepaard met foto's van een gepaste zelfkastijding. Maar wat ik zei was prima gemeend hoor
Perm ban!quote:Op maandag 27 september 2004 18:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
in m'n hoofd associeer ik d'r met Betty Boop, maar ik denk dat ik het nu erger maak
Nee, geen idee. Stop 's met zeiken en maak eens wat lol.quote:Op maandag 27 september 2004 18:17 schreef ANGE het volgende:
[..]
Heb er een beetje moeite mee je te geloven... en je kunt vast wel raden waarom.
quote:Op maandag 27 september 2004 18:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
in m'n hoofd associeer ik d'r met Betty Boop, maar ik denk dat ik het nu erger maak
Houdt er nou goftedomme eens over op! Je kunt ook zeggen klaar ripley zand erover!quote:Op maandag 27 september 2004 18:17 schreef ANGE het volgende:
Heb er een beetje moeite mee je te geloven... en je kunt vast wel raden waarom.
Knap van je.quote:Op maandag 27 september 2004 18:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Stop 's met zeiken en maak eens wat lol.
Mijn handen jeuken nu om uiteraard wel iets over het gevreesde onderwerp neer te zetten omdat je je gedraagt als een verwend kind. Maar ik doe het niet
quote:Op maandag 27 september 2004 18:23 schreef Insomaniac het volgende:
Blije toeten voor Dirkh.
[afbeelding]
ik neem de laatste plaats wel even van je overquote:Op maandag 27 september 2004 18:35 schreef Dirkh het volgende:
Dit is een grapje zeker.
Dankje.quote:Op maandag 27 september 2004 18:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ik neem de laatste plaats wel even van je over
Bijna alles, Dagonet zou later betalen.quote:Op maandag 27 september 2004 18:53 schreef Adelante het volgende:
Kids fototopic deel 30!
heb je alle donaties al binnen, dirkh?
Goeie!quote:Op maandag 27 september 2004 18:53 schreef Adelante het volgende:
Kids fototopic deel 30!
heb je alle donaties al binnen, dirkh?
De spullen dus nog niet verzonden begrijp ik hier uit.quote:Op maandag 27 september 2004 18:57 schreef Dirkh het volgende:
Bijna alles, Dagonet zou later betalen.
Heel snel laat ik horen hoe het verder gaat.
Ze worden zelfs gebracht. Vandaar dat het wat langer duurt.quote:Op maandag 27 september 2004 18:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De spullen dus nog niet verzonden begrijp ik hier uit.
Morgen? Ben jij nog niet zo van het internet?quote:Op maandag 27 september 2004 18:59 schreef Dagonet het volgende:
Goeie!
Dirkh! Mail me even je gegevens en dan maak ik het morgen meteen over!
Was het al vergeten!
Misschien stuurt ie het wel contant via de post, en voegt dan ff wat bifi foto's toe.quote:Op maandag 27 september 2004 19:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Morgen? Ben jij nog niet zo van het internet?
Ja maar ik zit nu op m'n werk achter erg restrictieve firewall en wanneer ik thuis kom (na middernacht) ga ik toch echt eerst slapenquote:Op maandag 27 september 2004 19:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Morgen? Ben jij nog niet zo van het internet?
Tot zover mijn droom over de bifi's. Poef!quote:Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja maar ik zit nu op m'n werk achter erg restrictieve firewall en wanneer ik thuis kom (na middernacht) ga ik toch echt eerst slapen
Bloot, veel bloot.quote:Op maandag 27 september 2004 19:17 schreef boebiedoe het volgende:
Samenvatting?.
*terug gaat lezen*quote:Op maandag 27 september 2004 19:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bloot, veel bloot.
Bonsoir mon amour.quote:Op maandag 27 september 2004 19:16 schreef Blinky het volgende:
En UIO_AMS: de Francofiel is er weer!
Wat heb je uitgespookt, of wie heb je foto's gestuurd, om dat voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 27 september 2004 19:25 schreef Blinky het volgende:
IK KOM OP FOK!RADIO VANAVOND
Schrijven we wel bon en soir aan elkaar, mop?quote:Op maandag 27 september 2004 19:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bon soir mon amour.
Men wil gewoon mijn zoetgevooisde stem horenquote:Op maandag 27 september 2004 19:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt, of wie heb je foto's gestuurd, om dat voor elkaar te krijgen
Ga je zingen?quote:Op maandag 27 september 2004 19:32 schreef Blinky het volgende:
[..]
Men wil gewoon mijn zoetgevooisde stem horen![]()
Ja hoor, ze wordt gevraagd om op fokradio te komen en ze zegt meteen ja.quote:Op maandag 27 september 2004 19:32 schreef Blinky het volgende:
[..]
Men wil gewoon mijn zoetgevooisde stem horen![]()
Dat zal ik jullie niet aandoenquote:Op maandag 27 september 2004 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga je zingen?
*flashbacks*quote:Op maandag 27 september 2004 19:25 schreef Blinky het volgende:
IK KOM OP FOK!RADIO VANAVOND
wat ga je dan doen?quote:Op maandag 27 september 2004 19:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat zal ik jullie niet aandoen
Ik heb jullie (en JOU zeker) al eerder beloond op een wet t-shirt. Als dat niet genoeg is dan...dan... ehm...quote:Op maandag 27 september 2004 19:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja hoor, ze wordt gevraagd om op fokradio te komen en ze zegt meteen ja.
Wij vragen om toeten en tiepels en schaamlappen en we kunnen naar de maan lopen.
flappen willen we zien, flappende flappen.quote:Op maandag 27 september 2004 19:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik heb jullie (en JOU zeker) al eerder beloond op een wet t-shirt. Als dat niet genoeg is dan...dan... ehm...
post ik wel een keer nog iets
Das voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op maandag 27 september 2004 19:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
wat ga je dan doen?
Jij bent toch pot?quote:Op maandag 27 september 2004 19:39 schreef Blinky het volgende:
[..]
Das voor jou een vraag, voor mij een weet.
Er gaan mij een paar vragen gesteld worden over een bepaald mannenpersoon.
Iemand met wie ik in verband word gebracht
En nee, het is niemand van fok!
Ook daar passen deksels opquote:Op maandag 27 september 2004 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent toch pot?
Ik en mijn mailadresje wachten met klamme handjes afquote:Op maandag 27 september 2004 19:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik heb jullie (en JOU zeker) al eerder beloond op een wet t-shirt. Als dat niet genoeg is dan...dan... ehm...
post ik wel een keer nog iets
Hmmmmzzz PB?quote:Op maandag 27 september 2004 19:39 schreef Blinky het volgende:
[..]
Das voor jou een vraag, voor mij een weet.
Er gaan mij een paar vragen gesteld worden over een bepaald mannenpersoon.
Iemand met wie ik in verband word gebracht
En nee, het is niemand van fok!
U bent wederom goed geinformeerd mijn waarde Dagonet.quote:Op maandag 27 september 2004 19:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hmmmmzzz PB?
Nee, ik ben geen pot.quote:Op maandag 27 september 2004 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent toch pot?
Ik ken je wel een beetje.quote:Op maandag 27 september 2004 19:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
U bent wederom goed geinformeerd mijn waarde Dagonet.
Hoe weet jij dat nu weer????
Niet naar de bekende weg vragenquote:Op maandag 27 september 2004 19:41 schreef Adelante het volgende:
ga je Nolius pijpen?
En de mooiste is natuurlijk Catherine Deneuvequote:Op maandag 27 september 2004 19:51 schreef Blinky het volgende:
Nee, ik ben geen pot.
Maar ik zal niet ontkennen dat ik sommige vrouwen gewoon aantrekkelijk vind.
Eerlijk he?
Een beetje is niet genoegquote:Op maandag 27 september 2004 19:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ken je wel een beetje.
Wie?quote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
En de mooiste is natuurlijk Catherine Deneuve![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Axelle Red is ook une beautéquote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
leer je smilies mênquote:Op maandag 27 september 2004 19:55 schreef Dirkh het volgende:
:}w
tssssskquote:Op maandag 27 september 2004 19:54 schreef Adelante het volgende:
Wie?
Een beeldschone Franse dame.quote:Op maandag 27 september 2004 19:58 schreef Adelante het volgende:
ik zit nu met zo'n Italiaans oude taart in m'n hoofd...
Dat is Blinky niet op die foto hoorquote:
Hoe leg jij de link tussen blinky en de door adelante verwachte oude Italiaanse sok?quote:Op maandag 27 september 2004 20:02 schreef stinkie het volgende:
Dat is Blinky niet op die foto hoor
I wouldn't do herquote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef Adelante het volgende:
ik haal al die oude door elkaar
[afbeelding]
Die is inderdaad niet echt verkeerd.quote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef Adelante het volgende:
ik haal al die oude door elkaar
[afbeelding]
Precies Stinkie! Dit vat ik op als een belediging! Je kunt nu fluiten naar die andere, zeer erotische toetenfoto!quote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe leg jij de link tussen blinky en de door adelante verwachte oude Italiaanse sok?
Je bedoelt die eerste? of een andere? In het 2e geval wil ik er nog wel een bifi foto tegenover zettenquote:Op maandag 27 september 2004 20:08 schreef Blinky het volgende:
[..]
Precies Stinkie! Dit vat ik op als een belediging! Je kunt nu fluiten naar die andere, zeer erotische toetenfoto!
U kent mijn msn-adres.quote:Op maandag 27 september 2004 20:08 schreef Blinky het volgende:
Precies Stinkie! Dit vat ik op als een belediging! Je kunt nu fluiten naar die andere, zeer erotische toetenfoto!
Je wil dan weer niet weten hoe ze er nu uitziet!quote:Op maandag 27 september 2004 20:07 schreef Dirkh het volgende:
Die is inderdaad niet echt verkeerd.
Jammer van die kleren.
En zij is dus ook geen tijdloze schoonheid. Itt Catherine.quote:Op maandag 27 september 2004 20:09 schreef Adelante het volgende:
Je wil dan weer niet weten hoe ze er nu uitziet!
http://www.deanesmay.com/archives/images/sophia-loren_400.jpg
op eigen risico dus, dirkh
Daar zou ik mijn hond nog vanaf trappenquote:Op maandag 27 september 2004 20:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je wil dan weer niet weten hoe ze er nu uitziet!
http://www.deanesmay.com/archives/images/sophia-loren_400.jpg
op eigen risico dus, dirkh
kijk eens naar die link, ze is wel 400 hè!?!quote:Op maandag 27 september 2004 20:11 schreef UIO_AMS het volgende:
En zij is dus ook geen tijdloze schoonheid. Itt Catherine.
Zij zag er tenminste in haar jonge jaren nog een beetje goed uit.quote:Op maandag 27 september 2004 20:11 schreef Tessje het volgende:
Daar zou ik mijn hond nog vanaf trappen
Ja, die eerste, waar jij van zei dat ik die beter niet kon postenquote:Op maandag 27 september 2004 20:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je bedoelt die eerste? of een andere? In het 2e geval wil ik er nog wel een bifi foto tegenover zetten
Mevrouw Deneuve is bijna 61 en ziet er nog steeds ontzettend goed uit. En nu terug in je kast jij.quote:Op maandag 27 september 2004 20:12 schreef Adelante het volgende:
kijk eens naar die link, ze is wel 400 hè!?!
Het heeft ermee te maken. Maar ik ben niet degene die getrouwd is.quote:Op maandag 27 september 2004 20:15 schreef Dirkh het volgende:
Blinky, ga je trouwen?
Je kunt er vast nog wel meer van maken. Hoewel ik vermoed dat het er 1 uit een serie was (zo niet dan mag dat best een serie wordenquote:Op maandag 27 september 2004 20:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, die eerste, waar jij van zei dat ik die beter niet kon posten![]()
Kut...quote:Op maandag 27 september 2004 20:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zij zag er tenminste in haar jonge jaren nog een beetje goed uit.
Inderdaad. Rijpere vrouwen zijn OKquote:Op maandag 27 september 2004 20:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mevrouw Deneuve is bijna 61 en ziet er nog steeds ontzettend goed uit. En nu terug in je kast jij.
Ik wil vragen of je even hier je toeten wil plaatsen.quote:Op maandag 27 september 2004 20:16 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het heeft ermee te maken. Maar ik ben niet degene die getrouwd is.
En ooit wil ik denk ik nog wel eens trouwen. Hoezo?
Wilde je iets vragen, lieve Dirkh?
Hey dingesquote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad. Rijpere vrouwen zijn OK
Is 27 ook rijp?quote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschienquote:Op maandag 27 september 2004 20:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil vragen of je even hier je toeten wil plaatsen.
Wil je de vraag even onthouden voor me, dan hoef ik hem niet iedere keer te stellen.quote:Op maandag 27 september 2004 20:21 schreef Blinky het volgende:
[..]
Misschien
Ja ik wilquote:Op maandag 27 september 2004 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je de vraag even onthouden voor me, dan hoef ik hem niet iedere keer te stellen.
Volmaken ben ik voorquote:Op maandag 27 september 2004 20:25 schreef Blinky het volgende:
Is ie al vol?
Heb je mijn mailtje gehad?quote:Op maandag 27 september 2004 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je de vraag even onthouden voor me, dan hoef ik hem niet iedere keer te stellen.
Precies.quote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef Aventura het volgende:
en zo ja, waarom heb je dat nog niet doorgestuurd?quote:Op maandag 27 september 2004 20:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb je mijn mailtje gehad?![]()
Het mailtje bevatte ongebluste kalkquote:Op maandag 27 september 2004 20:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
en zo ja, waarom heb je dat nog niet doorgestuurd?
quote:Op maandag 27 september 2004 20:38 schreef Dagonet het volgende:
Vjol?
Blinky?quote:Op maandag 27 september 2004 20:48 schreef stinkie het volgende:
jup, ze is op Fok!radio
U is ook lesboes pot vrouwenlievhebber?quote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Piemeltjequote:Op maandag 27 september 2004 21:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
U is ook lesboes pot vrouwenlievhebber?
Ik durf niks meer te zeggen![]()
Nee, dat betekent dat iedereen wacht tot jij bij post 299 bent en dan gaan wij als een gek allemaal posten.quote:Op maandag 27 september 2004 21:10 schreef stinkie het volgende:
De plots optredende stilte betekend vast dat iedereen foto's aan het maken is
Dat zou me dan ook weer niks verbazenquote:Op maandag 27 september 2004 21:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat iedereen wacht tot jij bij post 299 bent en dan gaan wij als een gek allemaal posten.
moeilijk hoor, mijn aandacht verdelen tussen jou en het topicquote:Op maandag 27 september 2004 21:22 schreef Blinky het volgende:
Let je daarom wel op Stinkie
Ik voel me gevleidquote:Op maandag 27 september 2004 21:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
moeilijk hoor, mijn aandacht verdelen tussen jou en het topic
kwestie van goed coördinerenquote:Op maandag 27 september 2004 21:24 schreef stinkie het volgende:
moeilijk hoor, mijn aandacht verdelen tussen jou en het topic
Mijn prioriteiten staan vast hoorquote:Op maandag 27 september 2004 21:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
kwestie van goed coördineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |