quote:Op maandag 27 september 2004 23:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Deze lijkt me anders al een aardig eind op weg
[afbeelding]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:00 schreef Ouwesok het volgende:
Volgende dierentuin-extravaganza moest zich maar eens in Emmen gaan afspelen
Speciaal voor macro-bioten, dragers van harde voorzetlenzen en vlinderige types.
Wanneer?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:00 schreef Ouwesok het volgende:
Speciaal voor macro-bioten, dragers van harde voorzetlenzen en vlinderige types.
Woei! * Subhuman is het hier helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:00 schreef Ouwesok het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:44 schreef Ouwesok het volgende:
@Offy: Het lijkt wat uit de buurt dat Emmen, maar het begrip 'Pinguin' krijgt daar een compleet nieuwe invullingen pdehoog weet waar jouw huis woont
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:44 schreef Ouwesok het volgende:
en pdehoog weet waar jouw huis woont
Maar PdeHoog, nu is het geen omweg, het ligt gewoon op de route!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ik een keer zo gek was wil nog niet zeggen dat ik dat altijd doe hoor
stiekem heb ik wel even gekeken naar de reistijden, maar 4-5 uur enkele rit in de auto zitten kan zelfs IK niet waarderen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:20 schreef Offy het volgende:
* PdeHoog slaat extra geheugen in
PdeHoog, Hans is het vergetenmorgen staat 'ie online
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar PdeHoog, nu is het geen omweg, het ligt gewoon op de route!
Mwahquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar PdeHoog, nu is het geen omweg, het ligt gewoon op de route!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:44 schreef Ouwesok het volgende:
* ouwesok de boel weer helemaal ziet opleven
Datumpie prikken dan maar
Ik heb jaar lang in Emmen gewoont en abo gehad op dierentuin.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
Gelijk maar een afspraak maken?
Ik zeg 14 november
Wat mij betreft kan alles nog i die contreien, mits in het weekendquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:53 schreef Offy het volgende:
14 November is hier volgeboekt...Weekje later of eerder misschien?
Eerder geen probleem. Later overigens ook niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:53 schreef Offy het volgende:
14 November is hier volgeboekt...Weekje later of eerder misschien?
wie weetquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:58 schreef Faithy het volgende:
is er nog mogelijkheid om met iemand mee te rijden 24 oktober as.?
vanuit Den Haag of iets daar in de buurt richting Naarden?
Hmmmm...op zich wel een idee. Dan spreid je de drukte ook een beetjequote:Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie een Emmen meet wel zitten, maar dan ga denk ik wel een andere strategie volgen, ik meet, ik ga mijn eigen weg (met een paar anderen eventueel), en ik zie jullie hier en daar; zo'n grote groep is heel gezellig, maar ik merk dat ik dramatisch minder foto's maak naarmate de groep groter is. Kleine groepjes genieten dan mijn voorkeur.
Suggesties zijn welkom
Leuk idee, kunnen we ff bijkletsen elkaar aanwijzingen geven van leuke beesten/fotogenieke plekjes, en dan 's avonds leuk afsluitenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...op zich wel een idee. Dan spreid je de drukte ook een beetje.
Misschien is het een idee om drie tijdstippen en drie verzamelpunten af te spreken om even wat te eten / drinken etc te doen en 's avonds misschien ergens wat gaan eten of zo![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuk idee, kunnen we ff bijkletsen elkaar aanwijzingen geven van leuke beesten/fotogenieke plekjes, en dan 's avonds leuk afsluiten
Goed idee...tot we voor de ingang staanquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:25 schreef Ouwesok het volgende:
Groepen kun je ook naar voorkeur indelen, dus macrobioten in een groep, (tele)toeteraars in een groep, socio's (mens en dierentuin) in nog een groep.
Op gezette tijden kun je elkaar dan op een centraal punt ontmoeten voor een goeie babbel of om eens van groepje te wisselen(voordat je die vlindersmaak de hele week niet meer uit je mond krijgt)
ik ook benieuwd, had er zelf altijd leuke resultaten mee, mijn laatste foto's ermee gemaakt waren van de twin towers...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga voor 7 november.
Overigens, die lens van jou was leuk speelgoed Re. Ik heb hem pasgeleden uitgeprobeerd en in Blijdorp weer in de vlindertuin. Morgen resultaten, dus ik ben benieuwd
En uit dierentuinmeets weet ik dat we toch mensen kwijt raken.. dus als we van te voren zeggen waar we de pauzes houden, is dat niet meer belangrijk dat je mensen kwijtraakt, je weet waar en wanneer je ze weer ziet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:29 schreef pea4fun het volgende:
Niet als een belediging bedoelt, maar meer als ervaring op de modellenmeet![]()
Die groepen vormen zich vanzelfquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goed idee...tot we voor de ingang staanWie hoort in welke groep...uhm...ach we doen maar wat...hahahaha
Niet als een belediging bedoelt, maar meer als ervaring op de modellenmeet![]()
En dan kunnen zelfs de verstokte eenlingen hun gang gaan en toch nog gezellig samen met de anderen hun boterhammetje opeten...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die groepen vormen zich vanzelf. Dat zag je ook op de modellenmeet
. Dat gaat vanzelf werken denk ik. Ik ben deze meet ook met Shark.Bait even uitgebroken toen iedereen in het reptielengedoe zat
.
Gewoon tijden en lokaties afspreken en verder gaat iedereen zijn gang. Groepjes ontstaan vanzelf
Was dat dan niet de bedoelingquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:40 schreef pea4fun het volgende:
... en komen wij met alleen vlinderfoto's thuis?
Zijn die er nog wel in november eigenlijk? Geen idee eigenlijk...of wordt door de kunstmatige warmte het vlindertal hoog gehouden?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was dat dan niet de bedoeling![]()
![]()
Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:55 schreef pea4fun het volgende:
alweer een edit: En als het alleen om vlinders gaat, dan ga ik liever naar de grootste vlindertuin van de Benelux. die is ook nog eens een stukje goedkoper, en staat ook nog op mijn verlanglijstje.
In Zeeland, ook niet naast de deur ik weet het, maar voor ons dichterbij als Emmenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef Offy het volgende:
[..]
Waar is dat dan?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zijn die er nog wel in november eigenlijk? Geen idee eigenlijk...of wordt door de kunstmatige warmte het vlindertal hoog gehouden?
alweer een edit: En als het alleen om vlinders gaat, dan ga ik liever naar de grootste vlindertuin van de Benelux. die is ook nog eens een stukje goedkoper, en staat ook nog op mijn verlanglijstje.
bron: holland.comquote:TROPISCHE VLINDERTUIN
De tropische vlindertuin in Emmen is de grootste van Europa.
bron: kikkerije.infoquote:De vlindertuin, Papiliorama genaamd, is op Emmen na, de grootste vlindertuin van Nederland.
Papiliorama is 900 vierkante meter groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |