Nou het is andersom eigenlijk.... kijk maar eens in die fotoserie van PdeHoog (no 3)quote:Op maandag 27 september 2004 07:15 schreef Borelius het volgende:
Leuke plaatjes Bowiefan, je gaat echt vooruit! Die anemoontjes zijn ondanks die reflectie erg leuk geworden! Maar dat beest daarboven, in welk hok zat die ??![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 26 september 2004 23:15 schreef pbb het volgende:
Offy, wat ziet die vleermuis er goed uit zeg! Knap staaltje werk, ik kon ze met het blote oog niet eens zien...
quote:Op zondag 26 september 2004 23:42 schreef huiz het volgende:
[..]
't Is een prachtige foto en prima geschikt voor de nieuwe Fok!babe op de Frontpage
* mailtje stuurt aan Danny![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 00:55 schreef Bowiefan het volgende:
[afbeelding]
geen idee,quote:Op maandag 27 september 2004 12:18 schreef Offy het volgende:
Xilantof, balen zeg...Heb je geen idee hoe 'erg' het is, of wanneer hij weer gemaakt is?
Welke bedoel je die laatste als in die 2e? of als in die link?quote:Op maandag 27 september 2004 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Die laatste foto is geniaal Bowiefan
zie je wel, jij kijkt alleen maar naar de cameraquote:Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef Borelius het volgende:
---een prachtig vrouwtjes- exemplaar van de Struikus Roverus Digitalis---
*Wederopstaatquote:Op maandag 27 september 2004 14:31 schreef Bowiefan het volgende:
Voor nog een ander plaatje heb ik naar goede traditie een heel nieuw topic geopend:
Nieuwe Moderator Gezocht voor General Chat (reprise)
It's amazing !quote:Op maandag 27 september 2004 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Wederopstaat
Oceanonixquote:Op maandag 27 september 2004 17:39 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Welke bedoel je die laatste als in die 2e? of als in die link?
Net een kat met 7 levensquote:Op maandag 27 september 2004 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Wederopstaat
Rikmans! hoe gaat ie?quote:Op maandag 27 september 2004 21:02 schreef rique het volgende:
Ziet er allemaal weer erg gezellig uit! Aangezien ik nog een toegangskaartje heb liggen zal ik hier binnenkort ook maar eens gaan kijken.
Jammer dat het dit weekend zo slecht uitkwam, ik was graag meegegaan. Volgende keer beter...
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op maandag 27 september 2004 21:27 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
Er vliegt een meeuw uit zijn lensquote:Op maandag 27 september 2004 21:32 schreef Offy het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn:
[afbeelding]
Chagarijn die je er bent
Wat een timing hequote:Op maandag 27 september 2004 21:40 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Er vliegt een meeuw uit zijn lens
Unbelievable!!! vroeger duurde dat nog 3 dagen.quote:Op maandag 27 september 2004 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
*Wederopstaat
Die foto van jou was idd ergerquote:Op maandag 27 september 2004 22:04 schreef Bowiefan het volgende:
ben ik wel benieuwd welke foto er nou zo beschamend is
die meeuw had er duidelijk meer last van![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 22:34 schreef Ouwesok het volgende:
Hoe lijk je op je fotograaf in slechts enkele handelingen
Hou je basismateriaal bij de hand en neem de fotograaf goed in je op
[afbeelding]
Prop het basismateriaal onder je reukorgaan tot het er ongeveer zo uitziet als de gestoffeerde bovenlip van de fotograaf
[afbeelding]
En klaar is Keesof hoe het prairiehondje ook heten mag
[afbeelding]
Als je hem goed en lang indringend aangekeken had had ie alle moeite gedaan om op je te gaan lijkenquote:Op maandag 27 september 2004 22:38 schreef Offy het volgende:
[..]Die uitdrukking op de eerste foto
[afbeelding]
Benjegeeeeeeeeekquote:Op maandag 27 september 2004 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jij hebt wat met portretfoto's he Ouwesok
Deze lijkt me anders al een aardig eind op wegquote:Op maandag 27 september 2004 22:57 schreef Xilantof het volgende:
vraag me af of ie ook een bril bij zich zou hebben
Een echte.... en hij bijtquote:Op maandag 27 september 2004 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Is dat nou zo'n FOK!kus Bowieritus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |