Ga nou niet de hele tijd tussenstanden posten. Dan haal je die spanning juist wegquote:Op zondag 26 september 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
Zo hoort de titel..
.
Nogmaals:
Ludo - Dian: 3-5.
Kan spannend worden.
Dan moet jij als tournamentleider het goede voorbeeld geven.quote:Op zondag 26 september 2004 18:19 schreef Svensational het volgende:
Ga nou niet de hele tijd tussenstanden posten. Dan haal je die spanning juist weg
Vorige ronde toch wel? (of zijn mijn stemmen uiteindelijk toch meegeteld?quote:
Toen was ik in een zeikbuiquote:Op zondag 26 september 2004 20:09 schreef Mvnl het volgende:
Vorige ronde toch wel? (of zijn mijn stemmen uiteindelijk toch meegeteld?
quote:Op zondag 26 september 2004 18:39 schreef BVO het volgende:
Dan moet jij als tournamentleider het goede voorbeeld geven..
.
Jij denkt echt xdat wij een stelletje mongolen zijn he?quote:Op maandag 27 september 2004 12:25 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het idee dat er veel zijn die alleen maar op Dian stemmen omdat ze het lullig vinden als Ludo weer wint![]()
Misschien had je op d'r moeten stemmen de vorige ronde, dan was ze wel doorgaanquote:Op maandag 27 september 2004 12:20 schreef Dizer het volgende:
Wie heeft er gezorgd dat Barbara eruit is???
Ik vind persoonlijk Dian echt leuker..quote:Op maandag 27 september 2004 12:25 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het idee dat er veel zijn die alleen maar op Dian stemmen omdat ze het lullig vinden als Ludo weer wint![]()
Ik vind Ludo en Dian ongeveer even leuk, dus daar gaat het niet omquote:Op maandag 27 september 2004 12:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij denkt echt xdat wij een stelletje mongolen zijn he?. Als wij op Dian stemmen, is dat omdat wij haar leuker vinden dan Ludo.
Niet iedereen heeft dezelde smaak als jij.
quote:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Julian Verduyn
Arnie Alberts
Daniël Daniël
Helen Helmink 2 (Bruni Heinke)
Bowien Galema
Sofia Sanders
Kim Azalaia-Verduyn
Benjamin Borges
Roos Alberts
Rien Hoogendoorn
Ludo Sanders
Peter Kelder
Mathilde Carillo
Rik de Jong
Martine Hafkamp
Laura Selmhorst
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja sorry, dit was een quote van BVO aan _bigmac_'s adresquote:Op maandag 27 september 2004 13:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind Ludo en Dian ongeveer even leuk, dus daar gaat het niet om
Maar ik doelde ook eigenlijk meer op Dizer...
Ik niet, dat weet je toch?quote:Op maandag 27 september 2004 12:25 schreef Tania18 het volgende:
De vrouw die jij als een godin ziet.quote:Op maandag 27 september 2004 12:20 schreef Dizer het volgende:Wie heeft er gezorgd dat Barbara eruit is???
quote:Op maandag 27 september 2004 17:34 schreef BVO het volgende:
[..]
De vrouw die jij als een godin ziet..
quote:
Kennelijk.... ik verlies mijn FOK!gevoel...quote:Op woensdag 29 september 2004 00:06 schreef BVO het volgende:
Janine. Je geheugen is ook niet meer wat het geweest is, Dizer..
Als Ludo Benjamin was, was Dian zéker leuker dan Ludo...quote:Op maandag 27 september 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
Maar zeg nou zelf; zo vreemd is het toch niet dat mensen Dian leuker vinden dan Ludo? Ok, als het Ludo - Benjamin was en mensen kozen niet voor Ludo, dan zou je aan anti-stemmen kunnen denken. Nu zeker niet.
ooooh svenniequote:Op woensdag 29 september 2004 16:11 schreef Svensational het volgende:
schop # 2
Ik wou eigenlijk hetzelfde tegen jou zeggenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:26 schreef BVO het volgende:
Gatver Svurno, wat heb jij een slechte smaak..
Roos, Arnie, Robin, Benjamin....quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk hetzelfde tegen jou zeggen![]()
Dian, Bowien en Rien hebben voor een stuk meer spanning gezorgd dan Benjamin, Robin en Arnie hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:32 schreef Svensational het volgende:
Julian, Rien, Dian, Peter, Bowien, Stefano.
.
Van mij mag je je mening uiten hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:41 schreef Svensational het volgende:
Artikel 10 - Vrijheid van meningsuiting
Die laatste keuze was moeilijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:20 schreef Svensational het volgende:
* ronde 4
Julian Verduyn
Arnie Alberts
Robin Visser
Peter Kelder
Bowien Galema
Sofia Sanders
Martine Hafkamp
Stefano Sanders
Hoe?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:37 schreef mark_03 het volgende:
Zo wint Robin natuurlijk nooit
Zou wel een vette actie zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zal ik even nog mijn modrechten misbruiken en alle stemmen op Martine veranderen in stemmen op Kim?.
dat zou echt gemeen zijn, als Mod be je onpartijdig hoor !quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zal ik even nog mijn modrechten misbruiken en alle stemmen op Martine veranderen in stemmen op Kim?.
Een wonder!! Al mijn keuzes zijn door!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:47 schreef Svensational het volgende:
Uitslag ronde 4:
waar die hoort te zijn: weg!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:00 schreef mark_03 het volgende:
Waar is Robin ?
Mee eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:12 schreef Svensational het volgende:
Julian Verduyn vs Bowien Galema
Arnie Alberts vs Isabella Kortenaer
Dian Alberts (Chris Jolles) vs Kim Azalaia-Verduyn
Janine Elschot vs Stefano Sanders
Je bent de laatste vergetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:38 schreef Falco het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:26 schreef Tania18 het volgende:
Oh en Robin
Ja is een keer anders voor de veranderingquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:18 schreef Svensational het volgende:Huh, Riann stemt op de [b]-manier??
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:28 schreef Dizer het volgende:
Na jaar in jaar uit Ludo
Ik wou het een beetje dramatisch laten klinkenquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]Hij heeft pas 1 favoriete personage tournament gewonnen
Je had al gestemd en toen koos je voor Kim ipv Dian.. wat wordt het?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Kim, uiteraard.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:57 schreef BVO het volgende:
Je had al gestemd en toen koos je voor Kim ipv Dian.. wat wordt het?
Haha tegenpolenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:56 schreef Svensational het volgende:
Bowien Galema vs Kim Azalaia-Verduyn
Isabella Kortenaer vs Janine Elschot
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Kim Azalaia-Verduyn
Janine Elschot
Laat ik ook eens stemmen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:56 schreef Svensational het volgende:
* Halve Finale
Bowien Galema vs Kim Azalaia-Verduyn
Isabella Kortenaer vs Janine Elschot
Ja, ik had de stemmen geteld en had de post klaarstaan en ging toen het halve finale-plaatje maken. Toen dat klaar was postte ik de uitslag en was er ineens weer opnieuw gestemd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:26 schreef BVO het volgende:
Je bent Originals stemmen vergeten in de kwartfinale..
Sorryquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb de kwartfinale gemist
Sven kon je het niet even zeggen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:43 schreef Dizer het volgende:
(ja ja... ik weet het.. ik heb niet voor Janine gekozen...het is ramp ik weet het...)
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Dit gaat zo fout!
De uitslag moet over 12 dagen bekend zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:43 schreef Dizer het volgende:
Wat is dit nou weer? Het gaat opeens wel heel erg hard zeg
Nu is het genoeg! Je scheld me altijd uit ik ben het zat waar kan ik me beklag doenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik had de stemmen geteld en had de post klaarstaan en ging toen het halve finale-plaatje maken. Toen dat klaar was postte ik de uitslag en was er ineens weer opnieuw gestemd.Maar het maakte toch niks uit voor de uitslag
Oh, en dan nog iets: Kutklonen tellen eigenlijk ook niet mee
![]()
Klagen, zeuren, miepen, zeiken, slijmen en feedback geven.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nu is het genoeg! Je scheld me altijd uit ik ben het zat waar kan ik me beklag doen![]()
Iddquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Janine is veel leuker dan Isabella![]()
psstt...Isabella staat voorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:39 schreef Dizer het volgende:
waarom kiezen mensen nou voor Janine??? Isabella is veeeel leuker
en dat komt uit mijn mond......ik moet er nog steeds aan wennen![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
psstt...Isabella staat voor
Goede keus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:41 schreef Biene het volgende:
Bowien Galema
Zo.
Omdat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom stemt iedereen toch op Isabella ??,
Geloof me over twee jaar doen we dit toernooi weer en ze komt niet eens door de voorrondes.
Ik stem op Janine!!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:00 schreef Svensational het volgende:
Van dinsdag tot maandag en van maandag tot zondag. Dan hebben de finale en de halve finale allebei even lang geduurd
Kijk daarom vind ik jou een kut-user. Ga dan weg als je niet normaal kan doenquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik stem op Janine!!![En Bowien]
Hoezo nou weer?quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk daarom vind ik jou een kut-user. Ga dan weg als je niet normaal kan doen
Sorry vergeten zie ik nu pas!quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:13 schreef Svensational het volgende:
Misschien omdat je allang gestemd had
quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:05 schreef Dada het volgende:
* Halve Finale
Kim Azalaia-Verduyn Kim![]()
Janine Elschot
Nou, schiet op dan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:00 schreef Svensational het volgende:
Van dinsdag tot maandag en van maandag tot zondag. Dan hebben de finale en de halve finale allebei even lang geduurd
Hoe kan ik je overhalen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geweldige finale.. Wat mij betreft mogen ze allebei winnen.
Ik vind het ook erg moeilijk om te kiezen.. Kim is geweldig, maar Isabella ook.
Ik denk er nog even over na.
Het topic verfraaien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:51 schreef dunn0w het volgende:
Het gaat toch om het personage?
Wat moeten al die plaatjes dan?
Oke ...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het topic verfraaien.
Idd, want hij stemt op isabellaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:55 schreef BVO het volgende:
Hij mag wel meedoen..
Van jou had ik toch wel verwacht ..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
Kim (al is 't alleen al om de scenes op Griekenland, met een stervende Sylvia!!!)
Ja ik zag het al...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:57 schreef babette21 het volgende:
zie mijn top10, zou vreemd zijn als ik dan hier voor Isabella zou gaan...
stom stom stomquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Doe dan maar Kim
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:05 schreef Riann het volgende:
ik stem ook voor isabella![]()
O ja dat is waar ookquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]Valsspeler, jij had al gestemd
Ja geweldige scenesquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
Kim (al is 't alleen al om de scenes op Griekenland, met een stervende Sylvia!!!)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:22 schreef Dizer het volgende:Mensen stemmen te veel op Kim
Ik ga voor Isabella
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:58 schreef Svensational het volgende:
_bigmac_ jij hebt al gestemd.Omdat je probeert de boel op te lichten verander ik jouw twee stemmen voor Kim in één stem voor Isabella.
Fuck you ik cheerde gewoon voor kimquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:58 schreef Svensational het volgende:
_bigmac_ jij hebt al gestemd.Omdat je probeert de boel op te lichten verander ik jouw twee stemmen voor Kim in één stem voor Isabella.
Dat is alleen maar goed natuurlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Fuck you ik cheerde gewoon voor kim![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:58 schreef Svensational het volgende:
Voor dat iedereen mij weer gaat aanvallen en uitschelden. Dat was een G-R-A-P-J-Equote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:34 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Helaas wel..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor dat iedereen mij weer gaat aanvallen en uitschelden. Dat was een G-R-A-P-J-E
Is dat zoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:31 schreef Tania18 het volgende:
Van mij mag de finale sluiten!
Jaaa, Kim heeft gewonnen![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:31 schreef Tania18 het volgende:
Van mij mag de finale sluiten!
Jaaa, Kim heeft gewonnen![]()
Ik vind het best, maar dan veranderen de 2 stemmen van Riann voor Isabella in 1 stem voor Kimquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:58 schreef Svensational het volgende:
Juist, dus dat heft elkaar mooi opquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar dan veranderen de 2 stemmen van Riann voor Isabella in 1 stem voor Kim![]()
Jij stemt onder dwang.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:58 schreef D-tox het volgende:
Kim moet winnen!!![]()
Nee hoor, wij zijn het gewoon altijd eens!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij stemt onder dwang..
Ja preciesquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:32 schreef mark_03 het volgende:
Het gaat toch om een personage en niet om een hoofd![]()
En daarom moet Isabella al helemaal niet winnenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja precies
Het ging JUIST niet om het uiterlijk.. maar om het personage...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En daarom moet Isabella al helemaal niet winnen![]()
![]()
Isabella speelt er al veel langer in dan Kim! Die heeft maar een paar maanden meegespeeld! Isabella draait al 5 jaar meequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Het ging JUIST niet om het uiterlijk.. maar om het personage...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Isabella speelt er al veel langer in dan Kim! Die heeft maar een paar maanden meegespeeld! Isabella draait al 5 jaar door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |