de mijne ookquote:Op zondag 26 september 2004 15:45 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ik kan niet wachten!! mijn pc is er klaar voor iig!
Dan moet je toch nog ff wat langer wachtenquote:Op zondag 26 september 2004 15:45 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ik kan niet wachten!! mijn pc is er klaar voor iig!
Tja, ze kunnen de map van Vice City ook kleiner/groter makenquote:Op zondag 26 september 2004 17:00 schreef Georges het volgende:
Dit is een andere kaart waarin je Vice en San Andreas kan vergelijken.
[afbeelding]
Klopt, maar lees anders ff de OP uit deze thread op GTAgaming:quote:Op zondag 26 september 2004 17:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen de map van Vice City ook kleiner/groter maken
Waarom dat?quote:Op zondag 26 september 2004 19:43 schreef Hollandia2 het volgende:
australie moet bijna 2x langer wachten
Ik heb die kaart van http://gtamap.4t.com het schijnt zo te zijn dat het dorpje "Blueberry" in het midden van de totale kaart ligt, dus zou de totale kaart ongeveer zo kunnen worden.quote:Op zondag 26 september 2004 15:35 schreef Georges het volgende:
Hoe weet je trouwens dat de totale map zo groot wordt? Is dat jouw interpretatie of is het officieel?
quote:Op zondag 26 september 2004 20:18 schreef MrSkyline het volgende:
omdat de australische regering een aantal dingen verbied in de game, en die moetten er uit gehaald worden, ik weet nie precies wat, maar iniedergeval prostitutie.
Tjaquote:Op zondag 26 september 2004 20:18 schreef MrSkyline het volgende:
omdat de australische regering een aantal dingen verbied in de game, en die moetten er uit gehaald worden, ik weet nie precies wat, maar iniedergeval prostitutie.
Bedenk wel dat dit alleen die versie is, wij krijgen net als de vorige keren de ongecensueerde versie.quote:Op zondag 26 september 2004 20:18 schreef MrSkyline het volgende:
Dan komt ie in je MyAtquote:Op zondag 26 september 2004 23:56 schreef MrSkyline het volgende:
wat moet je met een tvp?
tisdat?
Cool gedaan !quote:Op maandag 27 september 2004 09:56 schreef Chris_Redfield het volgende:
Alle nieuwe filmpjes achter elkaar gezet die in de up-date zitten.
(medium)
http://www.thegamersallia(...)otage_mediumq_JH.wmv
(high)
http://www.thegamersallia(...)footage_highq_JH.wmv
Jazeker. (ik heb het niet gemaakt, maar gestolen van een ander forum.quote:Op maandag 27 september 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool gedaan !
Dat vliegen tussen die bergen is zoooo mooi !quote:Op maandag 27 september 2004 10:35 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Jazeker. (ik heb het niet gemaakt, maar gestolen van een ander forum.)
Een vergelijking van Vice en Liberty:quote:Op maandag 27 september 2004 00:16 schreef Kontiki het volgende:
Hoe groot is Vice City in verhouding met Liberty City? Ik ben net begonnen aan VC en heb het idee dat die stad kleiner is dan Liberty.
Van dat plaatje klopt volgens mij niets, dan zou het vliegveld van Vice net zo groot zijn als het eerste eiland in GTA1. Kijk ook maar naar de breedte vn de wegen, zo'n snelweg van GAT1 is "in het echt" toch niet net zo groot als een steegje in VC?quote:Op maandag 27 september 2004 18:35 schreef Georges het volgende:
[..]
Een vergelijking van Vice en Liberty:
[afbeelding]
Misschien komt dat doordat er meer details op komen?quote:Op maandag 27 september 2004 18:52 schreef Scylla het volgende:
[..]
Van dat plaatje klopt volgens mij niets, dan zou het vliegveld van Vice net zo groot zijn als het eerste eiland in GTA1. Kijk ook maar naar de breedte vn de wegen, zo'n snelweg van GAT1 is "in het echt" toch niet net zo groot als een steegje in VC?
Ja idd! Als je kijkt naar die brug op Vice City in het midden (die naar de golfban leidt) en je vergelijkt die met de brug die Portland en Staunton Island verbind.... Die van Vice hoort veel langer te zijn....quote:Op maandag 27 september 2004 19:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, zo te zien zijn de verhoudingen helemaal zoek
Dank u!!quote:Op maandag 27 september 2004 09:56 schreef Chris_Redfield het volgende:
Alle nieuwe filmpjes achter elkaar gezet die in de up-date zitten.
(medium)
http://www.thegamersallia(...)otage_mediumq_JH.wmv
(high)
http://www.thegamersallia(...)footage_highq_JH.wmv
Ja, Eerst Amerika, dan Europa en Australie. (Australie het laatst geloof ik)quote:Op maandag 27 september 2004 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
komt ie in NL op dezelfde dag uit als in de UK?
das dus WEL wat anders dan radio, je bent niet consequent met je video & screenshot banquote:Op maandag 27 september 2004 21:08 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Dank u!!(Robhimself was al bezig met een costum trailer, maar zat bij na zonder beeld materiaal). Als ie af is, post ik m
Edit: Eerste 30 secs. zitten in elkaar....
Straks eens even testen. Wat me trouwens opvalt is dat de auto's in VC over het algemeen langzamer rijden dan in GTA3quote:Op maandag 27 september 2004 19:30 schreef menesis het volgende:
[..]
Ja idd! Als je kijkt naar die brug op Vice City in het midden (die naar de golfban leidt) en je vergelijkt die met de brug die Portland en Staunton Island verbind.... Die van Vice hoort veel langer te zijn....
10 jaar evolutiequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:43 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Straks eens even testen. Wat me trouwens opvalt is dat de auto's in VC over het algemeen langzamer rijden dan in GTA3
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:08 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
10 jaar evolutie
Luister, vuile onderbroek..ik kan 2 dingen doen:quote:Op maandag 27 september 2004 22:04 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
das dus WEL wat anders dan radio, je bent niet consequent met je video & screenshot ban
Als er een versie komt van GTA in een Nederlands landschap rijdt elke auto stapvoets, over eindeloze reeksen drempels, en maken flitskastjes en mobiele bermcontroles de dienst uit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:08 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
10 jaar evolutie
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:22 schreef Robhimself het volgende:
Trailer is af, wie heeft er 35 mb aan webspace? ehehehe.........
Kep webspace geregeld bij een collega van onze nieuwe gamessite (no spam, ofcourse).quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:35 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
*Chris heeft geen 35 mb aan ruimte.
Koplampenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:05 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Kep webspace geregeld bij een collega van onze nieuwe gamessite (no spam, ofcourse).
Morgen staat ie online, er zitten nog een paar kleine synchro-fouten in, die moeten even gladgestreken worden..... Verder istie wel al vet geworden
edit:
Terwijl ik net bezig was met de trailer, viel me iets op.... In de videocompilatie die Chris had gepost.......
[afbeelding]
Can you find it?
neen, je moet HEEL dicht op je scherm zitten wil je het zien.....doe je bestquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Koplampen
Iets met de radio zender ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:53 schreef Robhimself het volgende:
[..]
neen, je moet HEEL dicht op je scherm zitten wil je het zien.....doe je best
Je hint was ook erg duidelijkquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:02 schreef Robhimself het volgende:
het wat idd de radio...
SF-UR
San Fierro Urban Radio
Slomy, netjes gezien......
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:05 schreef Robhimself het volgende:
Kep webspace geregeld bij een collega van onze nieuwe gamessite (no spam, ofcourse).
das dan heel erg jammer voor jequote:Op woensdag 29 september 2004 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
Ik wil hem op de computer
Tv kaartje, S-video in, PS2 eraan en voila! san Andreas op je computerquote:Op woensdag 29 september 2004 12:32 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
das dan heel erg jammer voor je
Nooit van emulators gehoord blijkbaar?quote:Op woensdag 29 september 2004 12:32 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
das dan heel erg jammer voor je
Zal vast lekker spelenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:07 schreef Flying het volgende:
[..]
Nooit van emulators gehoord blijkbaar?![]()
Offtopic:quote:Op woensdag 29 september 2004 15:14 schreef Keromane het volgende:
Moet je wachten tot 2011, voor speelbare een PS2 emulator. PC's zijn niet zo rap.
Ik ook :'(, kheb geen PS2.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
Ik wil hem op de computer
ik vond persoonlijk GTA 3 een betere sfeer hebben dan VC... voornamelijk door de leukere gangs en mooiere stad...quote:Op woensdag 29 september 2004 18:06 schreef Bluurgh het volgende:
ha eindelijk die lelijke vierkantjes bij de koplampen van VC weg
op mijn pc draait gta3 maar klote, VC daarintegen doet het hardstikke goed, verder heeft VC ook een veeeel beter sfeertje vind ik, kheb er denk al 200+ speeluurtjes aan weggespeeld
dat werkt voor geen meterquote:Op woensdag 29 september 2004 15:07 schreef Flying het volgende:
[..]
Nooit van emulators gehoord blijkbaar?![]()
Vond zelf VC beter. Vond het wel lekker zo, cruisen langs de boulevard met het zonnetje erbij, palmbomen enzoquote:Op woensdag 29 september 2004 19:07 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk GTA 3 een betere sfeer hebben dan VC... voornamelijk door de leukere gangs en mooiere stad...
persoonlijk vond ik VC een beetje te eentonig... GTA 3 heeft 3 verschillende steden ... terwijl VC het er alleemaal een beetje hetzelfde uitziet. Te veel zon en palmbomen en ik de bendes daar vielen mij ook erg tegen... het enige voordeel van VC vind ik dan ook de voertuigen...quote:Op woensdag 29 september 2004 22:56 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Vond zelf VC beter. Vond het wel lekker zo, cruisen langs de boulevard met het zonnetje erbij, palmbomen enzo
Werd er iig een stuk vrolijker van dan GTA3 waar alles toch vooral grijs en grauw is.
Ik kan me herinneren dat ik Vice City ook op een donderdag hadquote:Op woensdag 29 september 2004 23:02 schreef Dezz het volgende:
Zo, vandaag dan eindelijk SA besteld bij de Music Store. Alles wat vrijdag of maandag in de winkel moet liggen kan ik er altijd al op donderdag ophalen, dus ik verwacht dit spel de 28e al te hebben
hahaha, dat worden best veel annuleringskosten.....quote:Op donderdag 30 september 2004 09:46 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ook alle winkels hier al besteld, weet ik cker dat ik hem heb
HMZ! Die prijs klinkt wel sehr GUT!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:55 schreef peristilius het volgende:
Vet bakkie
Ik bestel m wel bij gcshop ¤49,50+¤2 verzendkosten
in totaal ¤51,50 vind ik heel netjes
Heerlijkquote:Op donderdag 30 september 2004 16:45 schreef menesis het volgende:
Wel nieuw?>>
[afbeelding]
[afbeelding]
Skateshop:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet!! Dus skateboards zijn min of meer bevestigd lijkt me?quote:
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:46 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Dees had ik al eens in het klein gezien, maar nog niet in zo 'groot' geloof ik. Anyway: check dat gras!!!
Laat jij hem onder rembours verzenden?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vet!! Dus skateboards zijn min of meer bevestigd lijkt me?
Anyway, ik betaal 54,99 @ Dimension Plus ( www.dimplus.nl )
Ik krijg een mail zodra ze em binnen hebben, en dan ga ik die kant op. Verzenden is bij Dimplus nog redelijk duur geloof ik...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:56 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Laat jij hem onder rembours verzenden?
En is hij er dan ook op de release dag?
ik op een woensdag (PC) ... gelukkig was ik toen ziek dus kon ik gewoon thuis blijven en spelenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:51 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik Vice City ook op een donderdag had
Geniale pics wederomquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 03:06 schreef Keromane het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals je al eerder hebt kunnen lezen gebruikt san andreas filters om dingen als smog na te bootsen in steden, op het platteland en in de bergen is de drawdistance wel een stuk groter.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:12 schreef Georges het volgende:
Op die heli pic lijkt het alsof de drawdistance niet groter is geworden tov Vice, misschien dat het ingesteld kan worden.
Stoere screens zeg !!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 03:06 schreef Keromane het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Collega, doe iets aan je engels..... Triheads?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:29 schreef MrSkyline het volgende:
die helikom op gang! naar de heli we gaan de triheads een lesje leren hehehehehe
dat ding is huidge
He! Mensen afrekenen op slecht Engels is mijn werk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:09 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Collega, doe iets aan je engels..... Triheads?Triads?
![]()
Huidge (als in: groot)Huge
![]()
Die Goldwing motor is cool trouwens
Was dat engels? hehehehehequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:09 schreef Robhimself het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij GTA 3 en VC had je ook bepaalde weggebruikers die te hard reden, altijd inhalen en stoplichten negeren. Dus die zullen er nu ook wel inzitten, alleen hoop ik dat ze er iets meer variatie in brengen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:34 schreef Cheiron het volgende:
Hoop trouwens wel 2 dingen:
- Dat de auto's ook wel eens te hard rijden ipv altijd op de standaard snelheid.
- Dat je weer net zo in het verhaal wordt gezogen als bij VC. Bij GTA3 vond ik dat namelijk helemaal niet het geval
Die sites zijn inderdaad vet grappig. Dat spelcomputertje, heerlijk subtiele vorm ook. Door dat soort dingen krijg ik echt weer geweldig zin in de nieuwe San Andreas. Als er alleen een radiozender zoals VCPR (SAPR?) inzit, vind ik het al de moeite waard.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:55 schreef Robhimself het volgende:
Waren de 2 nieuwe sites al voorbij gekomen?
http://www.exsorbeo.com Look mom, i'm playing with myself!!
http://www.westcoastraplegends.com
Shut up, there's nothing wrong with my English, i just mean those Japanese gang members, and it seems that you can perfectly understand what i'm saying. Afterall i didn't pass my English exams with an averange grade of 8.9 out of 10 for Jack shit, now did i?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:09 schreef Robhimself het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik tel er 9!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:53 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
Shut up, there's nothing wrong with my English, i just mean those Japaneise gang members, and it seems that you can perfectly understand what i'm saying. Afterall i didn't pass my English exams with an averange grade of 8.9 out of 10 for Jack shit, now did i?
zo nu jij weer![]()
heh damnit, kut dyslectie, maargoed, @ gamer, wat 9?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:10 schreef Georges het volgende:
Psst, Japanese, After all, average, I ipv i.
Nu wij weer? 9 spelfouten, verkeerde zinsopbouw, "i" i.p.v. "I"quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:53 schreef MrSkyline het volgende:
Shut up, there's nothing wrong with my English, i just mean those Japanese gang members, and it seems that you can perfectly understand what i'm saying. Afterall i didn't pass my English exams with an averange grade of 8.9 out of 10 for Jack shit, now did i?
zo nu jij weer![]()
BoT bittequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:31 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Nu wij weer? 9 spelfouten, verkeerde zinsopbouw, "i" i.p.v. "I"
Hihi.
waar?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:31 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Nu wij weer? 9 spelfouten, verkeerde zinsopbouw, "i" i.p.v. "I"
Hihi.
Maar je ziet nooit iemand lekker door crossen zoals jij. Zoveel motoren in VC, en geen 1 die leker overal tussendoor zichzagt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bij GTA 3 en VC had je ook bepaalde weggebruikers die te hard reden, altijd inhalen en stoplichten negeren. Dus die zullen er nu ook wel inzitten, alleen hoop ik dat ze er iets meer variatie in brengen.
29 oktober voor PS2 bezitters ...quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:18 schreef Gstyles het volgende:
Het spel heeft gewoon ALLES en het is gewoon VET! en die 29 oktober is er zo....
wel, maar dan gaan ze nog niet echt snel...quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Maar je ziet nooit iemand lekker door crossen zoals jij. Zoveel motoren in VC, en geen 1 die leker overal tussendoor zichzagt.
hoe lang duurde het met GTA3 ? een jaar ofzo toch?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:44 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
29 oktober voor PS2 bezitters ...
voor de PC zal die helaas een paar maanden later uit komenik kan nu al niet meer wachten
![]()
idd... wat ik ook miste in VC waren de variërende bendes, zoals je Yakuza of Mafia. ook vond ik de stad van GTA3 veel mooier dan die van VC... in GTA 3 had je temminste nog echt 3 verschillende steden, in VC vind ik alles er een beetje het zelfde uitzien... en de mist kwam volgens mij ook niet voor in VC.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Vreemd dat er toch mensen zijn die VC beter vonden dan GTA3, ik vond hem best tegen vallen.
Met VC ben ik vrij snel weer uitgespeeld, GTA3 blijft echter roeleren.
Alleen mis ik dan wel altijd de helikopters...
terugvindpost
qua auto's heb je gelijk, maar ik vind GTA3 radiozenders veel beter !quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:09 schreef Scylla het volgende:
Ik ViceCoolere auto's, veel coolere radiozenders, cooler verhaal....mooiere stad ook, dan dat regenachtige Liberty City. Je eigen zaakjes opzetten. En de kettingzaag niet te vergeten.
Maar hee, das mijn mening.
En later de mafia die je het rijden op het eerste eiland onmogelijk maken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:39 schreef Flying het volgende:
Ik vind persoonlijk GTA3 te heftig.
Die bende in stad 1 die de helft van de stad inneemt, en schieten zodra ze je zien. Dan die mexicanen op eiland 2.
Bij nader inzien heb je daar eigenlijk wel gelijk inquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En later de mafia die je het rijden op het eerste eiland onmogelijk maken.
inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2004 01:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
Anyway, ik wacht met grote smart op San Andreas voor de pc... Dat wordt weer 3 uurtjes slapen per nacht
Precies, Vice is veel te klein. Heb 'm een paar keer uitgespeeld, en op een gegeven moment gaat de stad vervelen omdat je alles al heel goed kent.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die mafiosi zijn idd erg lastig op Portland, aan het einde
Net allebei weer gespeeld, en toch zijn er een heleboel dingen verbeterd in VC, als ik GTA3 speel mis ik echt een hoop dingen, al kan ik ze zo niet allemaal opnoemen... (bijv. auto's kapot meppen, banden lek schieten, taxi als je bent gewasted tijdens een missie, en nog veel meer).
Als VC nou VEEL groter was geweest dan had ik het een betere opvolger gevonden, ik vind hem voornamelijk te klein. En het gebrek aan sfeer zorgt dat ik hem nu weinig meer speel, nadat ik hem 2x heb uitgespeeld. GTA3 heb ik al zeker 4x uitgespeeld...
Anyway, ik wacht met grote smart op San Andreas voor de pc... Dat wordt weer 3 uurtjes slapen per nacht :')
De baas zal goede zaken doen met z'n Golden Showerquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:58 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
inderdaadgewoon heel goed slapen voordat hij uitkomt en een treetje redbull inslaan of van dat immitatie spul ofzo dan valt het wel uit te houden
![]()
hehehe nee ik ga zelf wel ff bij de aldi langsquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:44 schreef Robhimself het volgende:
[..]
De baas zal goede zaken doen met z'n Golden Shower
Doet er nog 1 regelen voor je fijne collega, ik heb m tenslotte een PC verkochtquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:41 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
hehehe nee ik ga zelf wel ff bij de aldi langs
vrijdags wel optijd naar bed zodat ik zaterdags helemaal prima in orde ben voor werk
ow wacht hij komt op vrijdag uit![]()
dan maar niet slapen![]()
edit: Roy heeft m misschien woensdag al binnen, en hij gaat m zelf ophalen bij de distributeur met de auto. ik krijg gelijk telefoon als hij onderweg terug naar de winkel is
gewoon preorderen en lief kijkenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:53 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Doet er nog 1 regelen voor je fijne collega, ik heb m tenslotte een PC verkochtPlease ask!
ah joh,...een kleine moeite toch? Waar zijn collega's (zeker jij) anders goed voor!?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:03 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
gewoon preorderen en lief kijkenals het goed is neemt hij er genoeg mee
hoe snel heb je hem dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:02 schreef Fonzarelli het volgende:
gcshop.nl ; daar is ie iets van 51,50 euro.
Nope, haal m op de dag van de release wel......quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:24 schreef MrSkyline het volgende:
haha ja lekker is dat
heb je m nogniet gepreordered dan?
levertijd is 1 a 2 werkdagen staat er, dus je kunt hem waarschijnlijk dan pas in november spelen aangezien de release op een vrijdag isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:05 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
hoe snel heb je hem dan?
FRS leverd altijd op de release datum zelfquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:37 schreef Blik het volgende:
[..]
levertijd is 1 a 2 werkdagen staat er, dus je kunt hem waarschijnlijk dan pas in november spelen aangezien de release op een vrijdag is
Ahum free record shop levert heel vaak 2 weken te laat, ik bestel daar echt nooit meer ietsquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
FRS leverd altijd op de release datum zelf
Ik neem er vrij voor
Nooit mis gegaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ahum free record shop levert heel vaak 2 weken te laat, ik bestel daar echt nooit meer iets
En free record shop is meestal ongeveer 10 euro duurder dan gcshop, dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste puntquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nooit mis gegaan
En anders haal je hem als nog in de winkel en stuur je hem terug
Van?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:02 schreef MrSkyline het volgende:
ik wil best wat meer betalen hoor, maar ik heb m als alles mee zit woensdag 27 oktober al, dat is dus wel fijn
*klopt af op houten stoel*
laten we hopen dat het allemaal goed gaat
Van: Gameshopquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van?
Orgineel?
Hoe ga ik dat ook regelen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:04 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Van: Gameshop
Origineel: DUH
Nog beter, hoe regelt hij dat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe ga ik dat ook regelen?
Je vergist jequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:18 schreef Georges het volgende:
Nog 20 dagen te gaan als ik me niet vergis.
Waarom? Las Venturas zou de kleinste stad zijn (met een hoop woestijn), dus kan best kloppen....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:43 schreef MrSkyline het volgende:
wat een bullshit map
jah wat willen ze zeggen met "las venturra"? en de golden gate bridge leid helemaal nergens heen, bijna alle wegen zijn niet aangesloten, er zijn geen straat/wijk namen, en dan maken ze er zeker een website plaatje van.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:11 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Waarom? Las Venturas zou de kleinste stad zijn (met een hoop woestijn), dus kan best kloppen....
Ik hoop trouwens dat ze in de woestijn ook een Burning man evenement hebben
Vlakbij Reno, Nevada is dat een jaarlijks terugkomend festijn.
Aangezien Las Vegas ook in Nevada ligt.
http://www.burningman.com
hehquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:58 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
jah wat willen ze zeggen met "las venturra"? en de golden gate bridge leid helemaal nergens heen, bijna alle wegen zijn niet aangesloten, er zijn geen straat/wijk namen, en dan maken ze er zeker een website plaatje van.not.
In de VS is de release date 25 oktober.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je vergist jenog 24 dagen te gaan.
Kleine verbetering: Virgan moet Virgin zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:42 schreef menesis het volgende:
BTW: ik kwam laatst een internetzendertje tegen met dezelfde soort muziek als Vice City.Moet je bij de radio van Winamp 5+ FF zoeken naar Virgan Radio Groove.
Wat een kutkanaal........... in Media Player is ie ook te vindenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:42 schreef menesis het volgende:
BTW: ik kwam laatst een internetzendertje tegen met dezelfde soort muziek als Vice City.Moet je bij de radio van Winamp 5+ FF zoeken naar Virgan Radio Groove.
Woei,dat wordt dope,kan niet wachten op pc versiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:41 schreef Kleibintje het volgende:
[..]
Yeah! En dan lekker stoned rondcruisen!
NPC's hebben nu ook een veel betere A.I. zeg maar. Ze gaan echt hun eigen weg zonder teveel hetzelfde te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:51 schreef Keromane het volgende:
In een magazine kwam naar voren dat NPC's ook drugs gebruiken (van roken, drank totaan harddrugs) en op het gebruik reageren...
Maar dan kan je op den duur niemand meer schieten daarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:59 schreef MrSkyline het volgende:
ik ben benieuwd of als je iemand afschiet je dat ook weer terug vind op die borden bij die kleine dorpjes "population 1049" en dan knal je er een af en het getal zaktzou wel vet zijn.
lol toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dan kan je op den duur niemand meer schieten daarPopulation 0
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:59 schreef MrSkyline het volgende:
ik ben benieuwd of als je iemand afschiet je dat ook weer terug vind op die borden bij die kleine dorpjes "population 1049" en dan knal je er een af en het getal zaktzou wel vet zijn.
Uhhuh.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zou je nu ook eindelijk een trailer achter een vrachtwagen kunnen koppelen?
Lol, zou wel cool zijn. Jammer dat Tommy niet terugkeert in San Andreas, toch wel het coolste karakter.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hopelijk zit er een Tommy dressing-up cheat bij...
Zou je nu ook eindelijk een trailer achter een vrachtwagen kunnen koppelen?
idd ... een van de redenen waarom ik 'm op de PC ga kopen, is omdat ik dan mijn eigen skins erin kan zetten... dat hele hip hop gebeuren boeit mij niet zoveel... ik wil gewoon met mijn eigen karakter spelen, en het liefst niet met een of andere rapperquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:54 schreef Georges het volgende:
[..]
Lol, zou wel cool zijn. Jammer dat Tommy niet terugkeert in San Andreas, toch wel het coolste karakter.
Same here. Als er een Tommy skin komt dan gebruik ik die.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:30 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
idd ... een van de redenen waarom ik 'm op de PC ga kopen, is omdat ik dan mijn eigen skins erin kan zetten... dat hele hip hop gebeuren boeit mij niet zoveel... ik wil gewoon met mijn eigen karakter spelen, en het liefst niet met een of andere rapper![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:39 schreef Georges het volgende:
[..]
Same here. Als er een Tommy skin komt dan gebruik ik die.
Tommy roeleert.![]()
Als jij even genoeg ruimte op een ftpje hebtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
k-jah zit toch ook in gta3?
zou iemand het bestand van k-jah radio online kunnen zetten
zou dat ik hem kan gebruiken in Vice City
VC speelt zich idd eerder af dan GTA3 ... kijk maar naar hoe die soldaar ''Phil Cassidy'' zijn arm verloor... en in GTA3 is hij ouder en mist hij een armquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
is gta3 eigenlijk ook Tommy?
zo ja, dan ziet ie er wel anders uit. maar hij praat daar ook niet...
Ik snap het karakter Donald Love ook niet, in GTA3 is ie er zo ineens, en in VC is ie ook even te zien.
Verder zegt Sonny in het begin tegen Tommy dat de zaken in VC anders afgehandeld worden dan in Liberty City, maar VC speelt zich toch eerder af?![]()
![]()
Is dat wel Phil? Want als je die Colombianen kapot hebt geschoten zegt ie dat hij wou dat je erbij was in Cambodja ofzo, omdat ie dan z'n arm nog wel gehad zou hebben...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:17 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
VC speelt zich idd eerder af dan GTA3 ... kijk maar naar hoe die soldaar ''Phil Cassidy'' zijn arm verloor... en in GTA3 is hij ouder en mist hij een arm
je kraamt stierenpoep uitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:45 schreef Pun het volgende:
Dat is een smoesje omdat ie zich schaamt dat ie zijn arm er zelf af heeft geblazen
En Tommy is eigenlijk lid van de Mafia in Liberty (onder Sonny), maar gaat naar Vice voor een klus.
En nee, in GTA 3 is het niet Tommy die je speelt.
En ja, GTA 3 speelt zich af na GTA VC, en SA zal zich afspelen na GTA 3.
Wat betreft die Tommy skin, zal wel raar spelen, zo'n Tommy met een neger accent, en zo'n hip hop taal gebruik
koop dan Gran Tourismo of PGR ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:26 schreef Impreza_STI het volgende:
Op de pc kan je er gelijk mooie auto's inzetten.
Lekker cruisen met een dikke BMW M3 door de stad of scheuren met een Impreza of Evo door de bergen![]()
He ja, klopt, zat in mijn hoofd dat gta van 1990 was, weet ook niet waarom.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:45 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
je kraamt stierenpoep uit
GTA 3: 2001
vice: 1987
SanAn: begin jaren 90
dus 1 vice
2 SanAn
3 GTA 3
vice: 1986quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:45 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
je kraamt stierenpoep uit
GTA 3: 2001
vice: 1987
SanAn: begin jaren 90
dus 1 vice
2 SanAn
3 GTA 3
Oh nee? ...........................you're in for a surprise!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:54 schreef Georges het volgende:
[..]
Lol, zou wel cool zijn. Jammer dat Tommy niet terugkeert in San Andreas, toch wel het coolste karakter.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:20 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Oh nee? ...........................you're in for a surprise!
ja ik heb wel een Ftp'tjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:12 schreef menesis het volgende:
[..]
Als jij even genoeg ruimte op een ftpje hebtIk heb zoveel rui,te nl nergens beschikbaar. Ik weet niet precies hoe veel het is, maar zal niet weinig zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Is dat wel Phil? Want als je die Colombianen kapot hebt geschoten zegt ie dat hij wou dat je erbij was in Cambodja ofzo, omdat ie dan z'n arm nog wel gehad zou hebben...
En Phil heeft hem er zelf afgeblazen...
komt ie pas in mei dan ?!?!?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit spel gaat zooooooooo hevig roeleren ...... en dan moet ik nog wachten tot mei
Dude, voor de PCquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:51 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
komt ie pas in mei dan ?!?!?!![]()
ja dat bedoel ik .... was ik vergeten bij te zettenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dude, voor de PC
Tommy's coming for ya............... meer zeg ik niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:25 schreef Georges het volgende:
[..]
![]()
Vertel...
Bron?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Tommy's coming for ya............... meer zeg ik niet.
iig niet meer door Liottaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Tommy's coming for ya............... meer zeg ik niet.
euhm ik hacht 1987 gezien te hebben tijdens de eerste cutscene van de game, begin maar eens een nieuwe game en je ziet het gelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:25 schreef menesis het volgende:
[..]
vice: 1986![]()
true, maar toch jammer dat er niet meer uit de huidige specs gepompt wordt..Dat verandert verder toch niets aan de gameplay?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
gameplay vind ik bij dit spel meer dan genoeg...
Dan die heeft opengereden jeep wel heel gekke blauw/wit/rode lampjes op het dakquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:36 schreef Scylla het volgende:
...of een Jeep waarvan de deur eruit is gereden. Maar wel cool verder
Puntje voor jou, nu ik het plaatje wat beter bekijk zie ik inderdaad dat dat wel eens lampen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:39 schreef Fernando-Nelson het volgende:
[..]
Dan die heeft opengereden jeep wel heel gekke blauw/wit/rode lampjes op het dak![]()
![]()
deur zit er nog gewoon in.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:36 schreef Scylla het volgende:
...of een Jeep waarvan de deur eruit is gereden. Maar wel cool verder
Precies! Wel jammer trouwens dat ze die release datum precies na de vakantie plannen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:46 schreef Scylla het volgende:
[..]
Puntje voor jou, nu ik het plaatje wat beter bekijk zie ik inderdaad dat dat wel eens lampen kunnen zijn.
Het duurt me te lang. Ik wil het spelen. Nu.
hij komt bij mij net voor mijn tentamen (heb er gelukkig maar één en wel 2 weken vrij als 'tentamenweken')quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:41 schreef Scylla het volgende:
Aan de andere kant ben ik wel blij met die release, net twee dagen na m'n tentamens. Hoop ermee klaar te zijn voor de december tentamens
inderdaad, dat neergeschoten worden als je een deuk in een politie bak rijd vind ik ook wat ver gaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:17 schreef speedfreakssj het volgende:
kan je drugs kopen en dan in je heli naar mt chilliad en daar dan stoned worden en met je heli onder invloed weer terug?
je word ook opvgepakt zie ik op sommige screens?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:30 schreef MrSkyline het volgende:
vond ik net:
- Je kan territorium van je vijandelijke bendes veroveren
- Ga naar een bendeleed met de OGF kleren (Orange Grove Family,Jou Bende)
en mik op hem met de R1 knop. Dan is je een optie gegeven 'omhoog', of 'beneden'
- En als de bende leed je aanbod accepteert dan doet hij het met een Bende Symbool
en dan zijn ze een deel van jou team.
- Met de nieuwe systeem laten ze je jou recruits met de R1 knop op hem mikken
en dan heb je de mogelijkheid om hem orders te geven zoals
Val de Vijanden aan, of dat ze je verdedigen, of Dat ze je gewoon volgen.
Auto's bewerken,... de bovenstaande opties ...... hoeveel willen ze nog in dit spel verwerkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:30 schreef MrSkyline het volgende:
vond ik net:
- Je kan territorium van je vijandelijke bendes veroveren
- Ga naar een bendeleed met de OGF kleren (Orange Grove Family,Jou Bende)
en mik op hem met de R1 knop. Dan is je een optie gegeven 'omhoog', of 'beneden'
- En als de bende leed je aanbod accepteert dan doet hij het met een Bende Symbool
en dan zijn ze een deel van jou team.
- Met de nieuwe systeem laten ze je jou recruits met de R1 knop op hem mikken
en dan heb je de mogelijkheid om hem orders te geven zoals
Val de Vijanden aan, of dat ze je verdedigen, of Dat ze je gewoon volgen.
als dit goed wordt gewerkt dan ben ik dik 3 jaar zoet met dit spelquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
OMG als dit goed uitgewerkt word en alles werkt zoals het moet...wtf kan je dan wel niet over 2 jaar doen op een next gen console...bomen planten? eigen gebouwen maken? trouwen? kinderen maken?
dat heet de Simsquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
OMG als dit goed uitgewerkt word en alles werkt zoals het moet...wtf kan je dan wel niet over 2 jaar doen op een next gen console...bomen planten? eigen gebouwen maken? trouwen? kinderen maken?
Manhunt achtige besluipingquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:42 schreef MrSkyline het volgende:
[afbeelding]
wehehe dat viel mij ook al op jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:41 schreef Georges het volgende:
Als je goed kijkt zie je een poster van Candy Suxxx aan de muur hangen in zijn woonkamer rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |