Wederom weer een lekker nummertjequote:Op maandag 10 april 2006 14:55 schreef Springsteen27 het volgende:
Video van Pay Me My Money Down..
http://music.aol.com/artist/main.adp?artistid=5505
Nou, dit vind ik dan toch best wel leuk!quote:Op maandag 10 april 2006 14:55 schreef Springsteen27 het volgende:
Video van Pay Me My Money Down..
http://music.aol.com/artist/main.adp?artistid=5505
Ach ze kennen me wel daar...ben bij mijn vaste stekkie al haast familiequote:Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef Petomaan het volgende:
Ben toch benieuwd hoe het aanstaande zaterdag gaat ... De spanning loopt hier al hoog op! Helaas heb ik geen GWK-medewerkers oid in me vriendenkring, dus dat wordt weer ouderwets kamperen
Toch weer bijna 170 ouderwetse guldentjes kun je straks neertellen...quote:Op maandag 10 april 2006 20:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb wel een GWK medewerker in mijn vriendenkring.. maar ik heb nog geen geld bij elkaar kunnen sprokkelen.. *knijpt hem nu al*
Tim&T heeft fraaie aanbiedingen voor Frankfurt...incl busreis slechts ¤ 125,-... Ik vind dat echt niet veel. Ik zou dat zelfs kunnen overwegen en dan Amsterdam laten schieten (incl. de nachtelijke zit)... Maar dat doe ik niet hoorquote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:
Ja precies. Hier zouden w Parijs en HMH doen, na wat denken kost het toch veel en hebben we Parijs laten schieten. Alleen nu gaan we misschien toch naar Frankfurt
Nee, nog niet, ik heb het er wat over gehad maar 't schijnt de bedoeling te zijn dat ik 't zelf maar regel... Ik wil in principe wel graag, alleen niet 'alleen', en ik zit op het moment vrij krap (de 24ste komt de stufi, dus nog 14 dagen doen met 30 euro ongeveer...). Dus ik denk er sowieso nog maar even over na eerstquote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Ach ze kennen me wel daar...ben bij mijn vaste stekkie al haast familie
Devil, heb je je broer inmiddels al lief aangekeken?
Ik hoop je deze week nog even op MSN te treffen...hebben we het er nog even over!quote:Op maandag 10 april 2006 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, nog niet, ik heb het er wat over gehad maar 't schijnt de bedoeling te zijn dat ik 't zelf maar regel... Ik wil in principe wel graag, alleen niet 'alleen', en ik zit op het moment vrij krap (de 24ste komt de stufi, dus nog 14 dagen doen met 30 euro ongeveer...). Dus ik denk er sowieso nog maar even over na eerst.
Ja, dat is zo... In de HMH kun je in ieder geval lekker gaan zitten als je dat wilt...quote:Op maandag 10 april 2006 20:27 schreef Anitra het volgende:
Het probleem is dat Tim&T alleen staanplaatsen heeft en dat gaat mij echt nog niet lukken.
Zitten is voor eehm.. laat maarquote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo... In de HMH kun je in ieder geval lekker gaan zitten als je dat wilt...
M'n ouders zeiden hetquote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Ik hoop je deze week nog even op MSN te treffen...hebben we het er nog even over!
Maar is je broer je niet zo goed gezind soms? Hij had toch wel enige moeite voor je kunnen doen?
Idd!quote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo... In de HMH kun je in ieder geval lekker gaan zitten als je dat wilt...
Jaja, absoluut! Tijdens de D&D-tournee heb ik in Rotterdam even heel sneaky een paar seconden voorsprong genomen voor de stagerush...met als gevolg...heerlijk vooraan. Die 24 uur voor het postkantoor betaalden zich helemaal uit toen hij mijn hand pakte...geen reden tot paniek, die is in de tussentijd heus wel gewassenquote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Zitten is voor eehm.. laat maarstraks kwets ik nog mensen
Vooraan staan is het vetst
quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n ouders zeiden hetMaar ja, die zeggen ook als ik zeg dat ik over een poosje meivakantie heb: "Zeg, je komt toch niet de hele week thuis hè?"
gewoon doen, ik ben er ook.. heb nog wat moois voor jequote:Op maandag 10 april 2006 20:45 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn dus al aardig gewend geraakt aan de leegte in het huis
Hmz..ik zou graag ff msn-en nu, maar zit op de laptop van het werk...weet niet of dat wel een goed idee is...
Vooraan is super, 6 mei de kuip zei hij nog tegen mijcameragirlquote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Zitten is voor eehm.. laat maarstraks kwets ik nog mensen
Vooraan staan is het vetst
Dat denk ik ook wel...quote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef Prep2Fight het volgende:
Hahaha!
Dat is meesterlijk..
Dat is wel vervelend Anitra, ik heb voorderest ook geen ervaring met zitten enzo, maar ik denk dat dat best goed te doen is in de HMH..
De HMH is idd goed te doen, zowl met de rolstoel als zittend op de tribune, gelukkig is de zaal niet super groot en zie je daar lles nog goedquote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef Prep2Fight het volgende:
Hahaha!
Dat is meesterlijk..
Dat is wel vervelend Anitra, ik heb voorderest ook geen ervaring met zitten enzo, maar ik denk dat dat best goed te doen is in de HMH..
Cool zegquote:Op maandag 10 april 2006 20:46 schreef Anitra het volgende:
[..]
Vooraan is super, 6 mei de kuip zei hij nog tegen mijcameragirlBen 3 dagen van slag geweest
Enneh nee ik ben niet gekwetst ik weet wat het is vooraan en dat achter aan een "troost"plaats is
Bij Robert Plant was het de eerste keer HMH voor mij en dat beviel super!quote:Op maandag 10 april 2006 20:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
De HMH is idd goed te doen, zowl met de rolstoel als zittend op de tribune, gelukkig is de zaal niet super groot en zie je daar lles nog goed
Zitten kan je ook swingen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 20:46 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel...
Ik heb ook nog nooit gezeten bij een (rock)concert van Bruce...dat trek ik gewoon niet. Als ik dat wil zet ik thuis wel een cd-tje op
Die 3e dag heb ik die foto in mijn avatar genomen voor het amstel hotel en was toen weer dagen van slag af, ging lekker die tourquote:
Ja, dat Eventim is echt superquote:Op donderdag 6 april 2006 08:55 schreef Springsteen27 het volgende:
Prachtig toch dat Eventim? Simpeler aan kaarten komen kan niet lijkt me. Kan me Dusseldorf van de vorige tour nog herinneren toen ook de voorverkoop gewoon op klaarlichte dag op een willekeurig tijdstip begon. Nieuws spreidde zich op het Springsteen-forum razendsnel uit.. Vervolgens zaten in Duitsland de eerste rijen, vlak voor Bruce zijn neus, vol met Nederlanders
Heb zelf overigens geen kaarten besteld. Niet alleen ben ik die avond niet beschikbaar, maar ik ben nog niet zo kapot van wat ik gehoord heb dat ik er een aantal extra concerten (en een flinke bom duiten) voor over heb.
Devil...heb je je broer zover gekregen? Anders wil ik ook wel mijn best doen hoor...
@Prep2Fight: helaas! wie weet kan ik nog (tegen kostprijs) een kaartje voor je bemachtigen. Laat maar ff weten of het nodig is!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb geen kaartje weten te bemachtigen helaas.
Wel de eerste recensie gevonden:
www.hanx.net en dan onder recensies is ie te vinden
Ja, dat misschien ook wel, maar het is natuurlijk ook iets nieuws voor veel mensen.. als je de muziek hoortquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:48 schreef Petomaan het volgende:
Voor mijn gevoel was het trouwens rustiger bij de postkantoren/GWK's/Free record Shops dan de vorige keer. Bij mij stonden er om 10 uur een 7 mensen, waarvan de eerste 5 nog een kaartje hebben weten te bemachtigen (en nummer 4 en 5 kwamen pas om 9.30 uur opdagen ...). Als het concert in de Ahoy (of zelfs de Kuip) was geweest, heb ik het gevoel dat er meer mensen op af zouden zijn gaan komen ...
Misschien juist dat het aantal beschikbare kaarten (3500 a 4000) veel mensen heeft afgeschrikt?
Laat maar ff weten of het nodig is. Ik ben ingezet bij een ministerie en kan wel ff een oproep op het interne prikbord plaatsen. Op die manier heb ik op verscheidene keren een aantal concertkaartjes weten te bemachtigen. Met een beetje geluk lukt het me deze keer ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:49 schreef Prep2Fight het volgende:
Ok, Petomaan.. heb het geld nu niet.. ook voor Fogerty niet.
Moet mijn PP kaartje nog verkopen eerst..
Van de repetities konden we afleiden dat hij wat nummers van D&D speelt en onder anderen Cadillac Ranch, If I Should Fall Behind...quote:Op zondag 16 april 2006 22:27 schreef Pistol_Pete het volgende:
Behalve The Seeger Sessions, moet Bruce trouwens wel wat meer nummers gaan spelen, om minimaal de twee uur vol te gaan maken. Ik ben benieuwd wat Bruce gaat spelen uit zijn eigen werk.
Definieer eenheidsworst...quote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
hoe komt het toch dat ik het steeds niet kan laten, zodra ik dit topic weer gekicked zie, dat ik ff moet vertellen wat een verschrikkelijke eenheidsworst ik bruce vind...
ziet er goed uitquote:Op maandag 17 april 2006 15:05 schreef Springsteen27 het volgende:
Hier alvast wat rehearsal-verslagen:
<knip>
Waar?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
11 euro en 60 cent.
Je had hem ook vorige week al gewoon even via SoulSeek kunnen downloaden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:18 schreef groningerstudent het volgende:
Op www.clearchannelmusic.com is de cd nu nog steeds te beluisteren, nu zelfs zonder de veelvuldige "hear it here first" tekstjes tijdens de muziek. Heb van de gelegenheid dan ook maar even gebruik gemaakt om de stream op te nemen en om te zetten naar 13 mp3-tjes.
Hoi Springsteen 27, bedankt voor de info! Heb je ook een bron voor deze info?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:50 schreef Springsteen27 het volgende:
Dit zijn verhalen, belevenissen, reviews en ervaringen van fans... Stukken die ik uit een krant of magazine haal zal ik voortaan met bronvermelding posten...quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:57 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Hoi Springsteen 27, bedankt voor de info! Heb je ook een bron voor deze info?
Haha ja en ook de leeftijd van Pete Seeger stond verkeerd vermeld als ik me niet vergis. Plus nog wat grammaticale fouten, maar vooruit...quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er stond een stuk over Bruce in het Algemeen Dagblad van vandaag. Helaas wel met een verkeerde datum, 26 mei wat uiteraard 16 moet zijn. De spanning stijgt hier in ieder geval al goed![]()
Nee, ik heb 'm nog niet! Zou niet weten waar ik het geld vandaan moet halenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:55 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Haha ja en ook de leeftijd van Pete Seeger stond verkeerd vermeld als ik me niet vergis. Plus nog wat grammaticale fouten, maar vooruit...
Heb je de CD al Devil...hij is al bijna overal verkrijgbaar inmiddels!
Ook in de Oor van mei staat een artikel over Bruce Springsteen / Pete Seegerquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er stond een stuk over Bruce in het Algemeen Dagblad van vandaag. Helaas wel met een verkeerde datum, 26 mei wat uiteraard 16 moet zijn. De spanning stijgt hier in ieder geval al goed![]()
Volgens mij is het ook de bedoeling dat 27 en ik elkaar ontmoeten 16 mei, als ik hem af en toe zo hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:25 schreef Anitra het volgende:
Springsteen27 kan heel aanstekelijk zijn
Maar het is ookeen kanjer!
Baal echt dat ik geen dag meer kan zitten en rennen, want dat was echt super gezellig bij de kuip toenen de vele andere concerten
Het lijkt me anders niet meer dan logisch als we toch in dezelfde zaal zitten een hele avondquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook de bedoeling dat 27 en ik elkaar ontmoeten 16 mei, als ik hem af en toe zo hoor![]()
Zitten? Staan! Vooraan! Rennen!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:44 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Het lijkt me anders niet meer dan logisch als we toch in dezelfde zaal zitten een hele avond
We zwaaien welquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zitten? Staan! Vooraan! Rennen!
Lamaquote:
Goed nummer! Wat me ook altijd kippenvel geeft is deze video. Is nog van de "Vote for Change" tour.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:19 schreef Springsteen27 het volgende:
http://video.msn.com/v/us/v.htm?g=312f0735-0a0d-4bcf-9e78-d815dbfa3bad&f=&fg=copy
De video van How Can A Poor Man...wauw!! Als dit op de CD had gestaan was het met afstand mijn meest favoriete nummer geweest!
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:19 schreef Springsteen27 het volgende:
http://video.msn.com/v/us/v.htm?g=312f0735-0a0d-4bcf-9e78-d815dbfa3bad&f=&fg=copy
De video van How Can A Poor Man...wauw!! Als dit op de CD had gestaan was het met afstand mijn meest favoriete nummer geweest!
Nog maar 2 weekjes!! Gaat inderdaad alweer snel!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
![]()
Oooh, ik heb zoveel zin in het concert! Nog maar 2 weekjes!
Mijn nichtje van nog geen 7 maanden kan vanuit de ergste huilbui enorm gaan lachen als je Pay me my money down voor dr zingt of fluit of klapt of wat dan ook!quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn nichtje van nog geen 7 maanden kan vanuit de ergste huilbui enorm gaan lachen als je Pay me my money down voor dr zingt of fluit of klapt of wat dan ook!
Ik vertel er maar niet bij dat ze dat ook doet als je het liedje van het rollende rupsje voor dr zingtquote:Op maandag 1 mei 2006 20:43 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En oh oh Anitra, nu pas de CD binnen? Foei!
Geeft niks hoor...[biechtmodus aan]...ik heb hem helemaal nog niet...[biechtmodus uit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |