Die SS heeft stiekumpjes wel wat meer pk's dan de 273 van de gewone, maar daar waren alleen kut foto's van te vindenquote:Op zondag 26 september 2004 13:24 schreef Ultimora het volgende:
vette bakzo'n Tahoe SS
quote:Op zondag 26 september 2004 13:28 schreef BoJo het volgende:
gas is om op te koken ja, tenzij het goedkoop is voor de auto(wist niet dat G3, voor mij wel gunstig zou zijn)
quote:Op zondag 26 september 2004 13:28 schreef BoJo het volgende:
gas is om op te koken ja, tenzij het goedkoop is voor de auto(wist niet dat G3, voor mij wel gunstig zou zijn)
Succesquote:Op zondag 26 september 2004 13:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat laat je je motor koken?
* PeuRac is weg.... kijken of ik het vandaag wel binnen 4 uur red
riiiightquote:Qua comfort, rijplezier en rijveiligheid heeft de Tahoe weinig te vrezen van de rechtstreekse concurrenten (Range Rover). Tijdens testritten boven de noordpoolcirkel trotseerde hij zonder veel moeite een sneeuwstorm.
heb je de prijs voor wegenbelasting gezien voor een diesel ? En wat is er mis met gasquote:Op zondag 26 september 2004 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
koop dan een 166 2.4 JTD, maar ga niet op gas rijden, en ZEKER NIET in een Alfa, in een Volvo of Peugeot kan het nog een keer (die leveren het af-fabriek). Maar in een Alfa is echt heiligschennis
Jij weet heel goed dat Alfa motoren niet tegen gas kunnen. Ze zijn daar niet geschikt voor, in tegenstelling to amerikaanse en Volvo blokken.quote:Op zondag 26 september 2004 13:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je de prijs voor wegenbelasting gezien voor een diesel ? En wat is er mis met gasHoger octaangehalte, mooi voor chiptuning enzo
![]()
Snelle reactie enzoquote:Op zondag 26 september 2004 13:36 schreef ook_gek het volgende:
kutbak
ik rij nu al 30000 km per jaar en dat was niet eens voor m'n werkquote:Op zondag 26 september 2004 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat Alfa motoren niet tegen gas kunnen. Ze zijn daar niet geschikt voor, in tegenstelling to amerikaanse en Volvo blokken.
Hoeveel km schat je dan per jaar te gaan rijden?
is de mediatheek op zondag open?quote:Op zondag 26 september 2004 13:41 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Snelle reactie enzo
mja, ik ben er weer, maar ik ben héél sloom...
Nou... wie weet, maar ik heb nu absolúút geen zin om naar school te gaanquote:Op zondag 26 september 2004 13:45 schreef LWaS het volgende:
[..]
is de mediatheek op zondag open?![]()
ik denk dat de F1 mensen zich ook vervelen net als onsquote:Op zondag 26 september 2004 14:05 schreef BoJo het volgende:
wat een saai circuit zeg
er gebeurd geen moer en het is net een treintjequote:Op zondag 26 september 2004 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat de F1 mensen zich ook vervelen net als ons
toet tooooooooooooooooooooooooooooooooootquote:Op zondag 26 september 2004 14:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
er gebeurd geen moer en het is net een treintje![]()
Neh das morgen pas weerquote:Op zondag 26 september 2004 13:53 schreef LWaS het volgende:
ik dacht dat je alleen online in de mediatheek was
quote:Op zondag 26 september 2004 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toet toooooooooooooooooooooooooooooooooot
het rijd niet lekker, kweenie wat het is. Vind nog steeds deel 2 het bestequote:Op zondag 26 september 2004 14:41 schreef Hugster het volgende:
heb em op de xbox, maar vind de auto's wat arcade achtiger reageren dan bij 4? vind jij dit ook?
Mogguh BoJo...quote:Op zondag 26 september 2004 14:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoooooi MutZ![]()
ik wacht jouw review afquote:Op zondag 26 september 2004 14:56 schreef Hugster het volgende:
Burnout 3 moet ik nog op me xbox zetten, weet het nog niet, maar die is wel nog meer arcade
hij lijkt me wel grappig
typisch amerikaansquote:Op zondag 26 september 2004 15:00 schreef Flying_Vee het volgende:
2 kleppen per cilinder whahahahaahahhaahahahahhahahhahahin een nieuwe auto proest
Ik zit niet te kijken... dus kan je geen antwoord geven...quote:Op zondag 26 september 2004 15:02 schreef Hugster het volgende:
WTF was ralf mee bezig
2x spinnen en hij ragt em zowat bij McLaren naar binnen
dat was wel humor jaquote:Op zondag 26 september 2004 15:02 schreef Hugster het volgende:
WTF was ralf mee bezig
2x spinnen en hij ragt em zowat bij McLaren naar binnen
neequote:Op zondag 26 september 2004 15:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken... dus kan je geen antwoord geven...Zit die nog wel in de race??
toen werd jij mod ?quote:Op zondag 26 september 2004 15:07 schreef MutZ het volgende:
Oh ja, vandaag is een gedenkwaardige dag![]()
Een jaar geleden is de wereld een stuk minder veilig geworden...
Nee, dat was 17 december pas...quote:Op zondag 26 september 2004 15:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen werd jij mod ?![]()
Hoe zou jij dat toch weten??quote:Op zondag 26 september 2004 15:11 schreef Hugster het volgende:
nej toen heeft ze d'r roze velletje gehaald gok ik
Hoi!quote:Op zondag 26 september 2004 15:16 schreef ThaFreak het volgende:
morguh mensen
het staat misschien achter je msn naamquote:Op zondag 26 september 2004 15:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat toch weten??
les nodig?quote:Op zondag 26 september 2004 15:20 schreef LoverGirl het volgende:
* BoJo was tennissen met de hond...
OF m'n racket is eraan, OF ik ben vergeten hoe je moet slaan...
Allebei, denk ik
Neh, dank jequote:Op zondag 26 september 2004 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
les nodig?![]()
je hond ook niet ?quote:Op zondag 26 september 2004 15:22 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Neh, dank je
zoow ziet er echt beter uit zeg.....quote:Op zondag 26 september 2004 15:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoi!
Foto's van gepolijste suup al gezien? check vorig topique!
en doei. ik ben weg.
wanhopig, BoJo?quote:Op zondag 26 september 2004 15:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hond ook niet ?![]()
wanneer niet ?quote:Op zondag 26 september 2004 15:26 schreef LWaS het volgende:
[..]
wanhopig, BoJo?
de hond die blind was bedoel je?quote:Op zondag 26 september 2004 15:20 schreef LoverGirl het volgende:
* ook_gek was tennissen met de hond...
OF m'n racket is eraan, OF ik ben vergeten hoe je moet slaan...
Allebei, denk ik
Oh, die loopt wel, dat hoeft allemaal niet, maar bedankt voor je aanbod, ik zal het onthouden voor als ma vaag gaat doenquote:Op zondag 26 september 2004 15:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hond ook niet ?![]()
Neej, dat was een oppashondjequote:Op zondag 26 september 2004 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de hond die blind was bedoel je?
quote:
je baalt zeker dat je weer thuis bent of is dat het niet ?quote:Op zondag 26 september 2004 15:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Bojo
Lief! Stabij ofzo?quote:Op zondag 26 september 2004 16:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zoiets hondje hebben we hier ook.
[afbeelding]
Alleen dan geen "asbak"
Ik ben nog niet thuisquote:Op zondag 26 september 2004 16:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
je baalt zeker dat je weer thuis bent of is dat het niet ?
nee, engelse springer spaniel (ofzoquote:Op zondag 26 september 2004 16:06 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Lief! Stabij ofzo?
waarom zo kortaf danquote:Op zondag 26 september 2004 16:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis
Sjors, en hij is hartstikke lief, dus een beetje meer respect!quote:Op zondag 26 september 2004 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
'oe 'eet ie?
Jumpy? =X
heaumeauquote:Op zondag 26 september 2004 16:10 schreef Bond het volgende:
Goedenmiddag, schattige hondjes
![]()
Hamer lenen? Of m'n kleine zusje ofzo?quote:Op zondag 26 september 2004 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Middag
*heeft eindelijk z'n hoedenplank eronder gekregen en z'n speakers erin kunnen zetten*
Nu is binnenkort spoiler aan de beurt.. Als dat net zo makkelijk gaat dan belooft het nog wat..
Anyway... liefquote:Op zondag 26 september 2004 16:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis
[..]
nee, engelse springer spaniel (ofzo)
Dat was niet persoonlijk, maar een reactie op het trieste non-auto gelul in deze SCquote:Op zondag 26 september 2004 16:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom zo kortaf dan![]()
trieste non-auto gelulquote:Op zondag 26 september 2004 16:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat was niet persoonlijk, maar een reactie op het trieste non-auto gelul in deze SC![]()
Ik zit bij mijn vrindin en sta er ombekend dat ik zondagavond pissed off ben, omdat ik dan weer home alone benquote:Op zondag 26 september 2004 16:11 schreef LoverGirl het volgende:
Anyway... lief
Waar zit je dan?
elke zondag avond hetzelfde liedjequote:Op zondag 26 september 2004 16:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn vrindin en sta er ombekend dat ik zondagavond pissed off ben, omdat ik dan weer home alone ben
Maar gelukkig ondersteund bojo mij altijd![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 16:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
elke zondag avond hetzelfde liedje![]()
![]()
![]()
Geeft niet schat, ik val ook op jongensquote:Op zondag 26 september 2004 16:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
heaumeau![]()
Je zit bij je vriendin, en je zit te internetten? Wat snap ik niet?quote:Op zondag 26 september 2004 16:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn vrindin en sta er ombekend dat ik zondagavond pissed off ben, omdat ik dan weer home alone ben
Maar gelukkig ondersteund bojo mij altijd![]()
![]()
![]()
Et merci...quote:Op zondag 26 september 2004 16:18 schreef ThaFreak het volgende:
2 man show hiero
af en toe moet ik de PTA SC ff sjeken, anders komt er niks van terecht..quote:Op zondag 26 september 2004 16:18 schreef LoverGirl het volgende:
Je zit bij je vriendin, en je zit te internetten? Wat snap ik niet?
Oh... dat betekent "hoi!"! Nou snap ik het nog steeds nietquote:Op zondag 26 september 2004 16:20 schreef Fugie het volgende:
sletjes![]()
Wat DOE jij dat je de hele tijd aan het werk bent?quote:Op zondag 26 september 2004 16:21 schreef LWaS het volgende:
werken
IT'er? ICT'er?quote:Op zondag 26 september 2004 16:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
af en toe moet ik de PTA SC ff sjeken, anders komt er niks van terecht..
en ik moet altijd alles bijhouden op deze comp, vanwege mijn beroep, daarom hebben ze het vooroordeel dat ik dat allemaal kan
Nieuwe virusscan, Sp2, spyware enz.![]()
Ik zal het in normaal nederlands en zo helder mogelijk proberen uit te leggen.quote:Op zondag 26 september 2004 16:29 schreef LoverGirl het volgende:
IT'er? ICT'er?
Maar dan snap ik nog niet wat je helemaal in je eentje achter een computer doet als je bij je vriendin zit... nja... zal wel weer aan mij liggen
Nee kan je het anders even tekenen voor me?quote:Op zondag 26 september 2004 16:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
snap je?
Mja... okee... nou begrijp ik t wel, geloof ik...quote:Op zondag 26 september 2004 16:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zal het in normaal nederlands en zo helder mogelijk proberen uit te leggen.
Ik ben Tommy
Tommy gaat in het weekend naar vrindin (of ze komt naar mij toe)
Ik hou hier de computer bij
Computer moet bijgehouden worden
Ik kom hier alleen in het weekend
Dus moet de computer in het weekend sjeken
Vrindin zit naast me film te kijken
Ik install SP2
Heb dus even tijd voor Fok!
snap je?
quote:Op zondag 26 september 2004 16:36 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Mja... okee... nou begrijp ik t wel, geloof ik...
daar ben je dan ook 15 voorquote:Op zondag 26 september 2004 16:29 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Oh... dat betekent "hoi!"! Nou snap ik het nog steeds niet
Ja, en wat is jouw excuus?quote:Op zondag 26 september 2004 16:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar ben je dan ook 15 voor
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 26 september 2004 16:40 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ja, en wat is jouw excuus?
nu pasquote:Op zondag 26 september 2004 16:42 schreef BoJo het volgende:
/BOJO gaat weer terug naar normale wissers![]()
-LoverGirlquote:Op zondag 26 september 2004 16:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Wat doe je hier?
Waarom?
Post eens een foto.
ik ben nog niet veel wijzer.quote:Op zondag 26 september 2004 16:44 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
-LoverGirl
-Hangen
-Oh eh... ook_gek z'n schuld
-Mmm... moet ik ff zoeken maar ik kan je alvast vertellen dat je 't niet wil zien en dat ik er niet op lijk
Ben jij hier even geliefdquote:Op zondag 26 september 2004 16:46 schreef ook_gek het volgende:
Oeh veel mensen doennaar mij hihihihih
En nu nog dat andere gekke idee uit je hoofd halen ajbquote:Op zondag 26 september 2004 16:42 schreef BoJo het volgende:
* PeuRac gaat weer terug naar normale wissers![]()
bojo wordt verstandigquote:Op zondag 26 september 2004 16:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nu pas
Neh, ik ben sloom vandaagquote:Op zondag 26 september 2004 16:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben nog niet veel wijzer.
Heb je geen langer verhaal?
oke oke geen g3quote:Op zondag 26 september 2004 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En nu nog dat andere gekke idee uit je hoofd halen ajb
ik ben hem nu pas zat hoor, eerst vond ik het de vette te gekke shit jeweettochquote:Op zondag 26 september 2004 16:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
bojo wordt verstandig
Wat is mijn schuld?quote:
Vind ik ook, zou ik best mee gezien willen wordenquote:Op zondag 26 september 2004 17:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet slecht![]()
eigenlijk is t verboden fto's te plaatsen van iem zonder toestemming.quote:Op zondag 26 september 2004 17:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is er mis mee?
PeuRac kennende vind hij het allemaal weer prachtig..![]()
mijn nieuwe zijn echt supergeilquote:Op zondag 26 september 2004 16:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben hem nu pas zat hoor, eerst vond ik het de vette te gekke shit jeweettoch![]()
dat zei ik tochquote:Op zondag 26 september 2004 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik ook, zou ik best mee gezien willen worden
waarom zijn ze supergeil dan ?quote:Op zondag 26 september 2004 17:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn nieuwe zijn echt supergeil![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 17:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zei ik toch
quote:
Dat ik hier hangquote:Op zondag 26 september 2004 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is mijn schuld?
quote:Op zondag 26 september 2004 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik ook, zou ik best mee gezien willen worden
Maar jij bent oud, dus ik wil niet met jou gezien wordenquote:Geboortedatum: 1985-02-24
Portretrecht enzo inderdaadquote:Op zondag 26 september 2004 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eigenlijk is t verboden fto's te plaatsen van iem zonder toestemming.
ze werken goedquote:Op zondag 26 september 2004 17:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom zijn ze supergeil dan ?
arme iedereen die ouder isquote:Op zondag 26 september 2004 17:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
1985 oud?
arme PeuRac
Te oud?quote:Op zondag 26 september 2004 17:06 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
[..]
Dat ik hier hang
[..]
[..]
Maar jij bent oud, dus ik wil niet met jou gezien worden
[..]
Portretrecht enzo inderdaad
PeuRac geile beer!quote:Op zondag 26 september 2004 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te oud?ik zal je eens over de knie leggen
![]()
Bukken kreng![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 17:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
PeuRac geile beer!![]()
kijk...ze is niet lelijk maar om nou zo uit je dak te gaan op een 15 jarig meisjequote:Op zondag 26 september 2004 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]ben weer vrijgezellig he
![]()
waarom?quote:Op zondag 26 september 2004 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]ben weer vrijgezellig he
![]()
Maakt niet uit, je bent nog steeds oudquote:Op zondag 26 september 2004 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te oud?ik zal je eens over de knie leggen
![]()
Bukken kreng![]()
Bojo, dat doe je fout, als wij het filmen verdienen we big moneyquote:Op zondag 26 september 2004 17:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
kijk...ze is niet lelijk maar om nou zo uit je dak te gaan op een 15 jarig meisje![]()
ik ben helemaal niet oud, vraag maar aan mn ex, zij vond me soms te kinderachtigquote:Op zondag 26 september 2004 17:12 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent nog steeds oud
je kent me niet eensquote:Op zondag 26 september 2004 17:14 schreef LoverGirl het volgende:
Weet je... zelfs bij mij in de klas zitten nog leukere jongens...
hint:quote:Op zondag 26 september 2004 17:14 schreef LoverGirl het volgende:
doe maar een zonnebril op danquote:Op zondag 26 september 2004 17:13 schreef BoJo het volgende:
Ik wil PeuRac niet filmen hoor![]()
over wie heb jij het?quote:Op zondag 26 september 2004 17:14 schreef LoverGirl het volgende:
"I can't stand naked men.... like you can"quote:Op zondag 26 september 2004 17:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
doe maar een zonnebril op dan
Altijd dat gezeik met jou als we opdrachtjes uitvoeren.
"You can't act like a man! What's the matter with you?"
En IK wil helemaal niet gefilmd wordenquote:Op zondag 26 september 2004 17:13 schreef BoJo het volgende:
Ik wil PeuRac niet filmen hoor![]()
Zij maakte het uit zeker?quote:Op zondag 26 september 2004 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet oud, vraag maar aan mn ex, zij vond me soms te kinderachtig
dat doe ik ook nietquote:Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
"I can't stand naked men.... like you can"
tsss opdrachtjes.... I don't bend that way.quote:Op zondag 26 september 2004 17:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet
Ik vind je over internet al eng genoeg, dus dat wou ik voorlopig graag zo latenquote:Op zondag 26 september 2004 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kent me niet eens
Over jullie allemaal... kom op zeg, zelfs "mag ik je rekenmachine lenen?" is een nog betere openingszin...quote:Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
over wie heb jij het?
Voor nu of voor als ik oud ben later?quote:Op zondag 26 september 2004 17:18 schreef BoJo het volgende:
Lovergirl wat zoek je in een man dan?
wat zoek jij eigelijk in een spook ?quote:Op zondag 26 september 2004 17:18 schreef BoJo het volgende:
Lovergirl wat zoek je in een man dan?
het ging zo: ik stelde haar een ultimatum, en daarna maakte zij t uit.quote:Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
En IK wil helemaal niet gefilmd worden
[..]
Zij maakte het uit zeker?
Wat zoeken mensen eigenlijk in jou?quote:Op zondag 26 september 2004 17:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat zoek jij eigelijk in een spook ?
als ik dat zou weten, zou het leven wel erg gemakkelijk zijn he..quote:Op zondag 26 september 2004 17:20 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Wat zoeken mensen eigenlijk in jou?
Ik weet er wel één voor Fugie: zet je computer uit...quote:Op zondag 26 september 2004 17:22 schreef ook_gek het volgende:
gaan we sex films maken
ik weet wel wat opdrachten![]()
ga jij lekker met je hoepeltje spelen kiddoquote:Op zondag 26 september 2004 17:24 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik weet er wel één voor Fugie: zet je computer uit...
Als je niks origineels verzint ga ik met barbies gooien!quote:Op zondag 26 september 2004 17:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga jij lekker met je hoepeltje spelen kiddo![]()
Dat is niet geilquote:Op zondag 26 september 2004 17:24 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik weet er wel één voor Fugie: zet je computer uit...
ja zeg, we hebben een reputatie hoog te houdenquote:Op zondag 26 september 2004 17:35 schreef MutZ het volgende:
Tis weer gezellig hier...![]()
![]()
Maar wel lekker rustigquote:Op zondag 26 september 2004 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is niet geil![]()
Nee jij draagt lekker bij met het gezellie maken hierquote:Op zondag 26 september 2004 17:35 schreef MutZ het volgende:
Tis weer gezellig hier...![]()
![]()
waarom zou ik een openingszin jegens jou openen?quote:Op zondag 26 september 2004 17:19 schreef LoverGirl het volgende:
Over jullie allemaal... kom op zeg, zelfs "mag ik je rekenmachine lenen?" is een nog betere openingszin...
quote:Op zondag 26 september 2004 17:41 schreef ook_gek het volgende:
gezellie
Lieve schat... ik wil het niet eens weten. Mag ik trouwens de stijlfouten uit je betoog halen?quote:Op zondag 26 september 2004 17:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom zou ik een openingszin jegens jou openen?
het was geen betoog.quote:Op zondag 26 september 2004 18:05 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
[..]
Lieve schat... ik wil het niet eens weten. Mag ik trouwens de stijlfouten uit je betoog halen?
Goed hoor... tis trouwens ironisch bedoeld, alleen is vandale.nl nog steeds down dus ik kan niet linkenquote:Op zondag 26 september 2004 18:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het was geen betoog.
en doe maar niet, het moest chaotisch lijken.
ik ben trouwens ook geen lieve schat
Ironisch? Dat is dan wel weer een beetje teleurstellendquote:Op zondag 26 september 2004 18:09 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Goed hoor... tis trouwens ironisch bedoeld, alleen is vandale.nl nog steeds down dus ik kan niet linken
Haar zusje flink kapot neukenquote:Op zondag 26 september 2004 19:30 schreef Fugie het volgende:
gister heb ik met een meisje gezoent, maar ze belt me niet terug vandaag, wat moet ik doen ?!
Op zoek gaan naar t volgende meisjequote:Op zondag 26 september 2004 19:30 schreef Fugie het volgende:
gister heb ik met een meisje gezoent, maar ze belt me niet terug vandaag, wat moet ik doen ?!
Je wou toch zelf niet?quote:Op zondag 26 september 2004 18:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ironisch? Dat is dan wel weer een beetje teleurstellend
vandale.nl nodig dan?
D'r ma erop aanspreken?quote:Op zondag 26 september 2004 19:30 schreef Fugie het volgende:
WTF are you?quote:Op zondag 26 september 2004 19:12 schreef operator82 het volgende:
[..]
Ik heb een naam... en wie is dr. love?quote:Op zondag 26 september 2004 19:57 schreef plastiekbootje het volgende:
whoeiii het lijkt dr. love wel hiero... handig hoor een vrouw in de sc
quote:Op zondag 26 september 2004 20:01 schreef Hugster het volgende:
ineens gaan er allemaal lurkers meepraten![]()
Oh, pas op, als ik me ook ga vervelen word ik druk en dan word ik eeeh... lichtelijk irritantquote:Op zondag 26 september 2004 20:03 schreef plastiekbootje het volgende:
![]()
nee, ik verveel me... daar verveel ik jullie nu ook mee
Nietes... vandaag ben ik sloomquote:Op zondag 26 september 2004 20:20 schreef PeuRac het volgende:
jij bent altijd druk en lichtelijk irritant
hard werken voor weinig geldquote:Op zondag 26 september 2004 16:29 schreef LoverGirl het volgende:
Wat DOE jij dat je de hele tijd aan het werk bent?
Dan doe je t nog slechter als ikquote:Op zondag 26 september 2004 20:22 schreef LWaS het volgende:
[..]
hard werken voor weinig geld
gaat het hier over auto's?quote:Op zondag 26 september 2004 20:26 schreef plastiekbootje het volgende:
volgens mij is de sc gereserveerd voor nogal lastige, zeurderige en bedweterige mensen die denken dat ze alles over auto's weten.. beetje jammer dat ze nogal gesloten zijn...
quote:Op zondag 26 september 2004 20:26 schreef plastiekbootje het volgende:
volgens mij is de sc gereserveerd voor nogal lastige, zeurderige en bedweterige mensen die denken dat ze alles over auto's weten.. beetje jammer dat ze nogal gesloten zijn...
En van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 26 september 2004 20:26 schreef plastiekbootje het volgende:
Dan verveel jij je ook vaak...quote:Op zondag 26 september 2004 20:12 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Oh, pas op, als ik me ook ga vervelen word ik druk en dan word ik eeeh... lichtelijk irritant
alleen als je niet oprotquote:Op zondag 26 september 2004 20:33 schreef plastiekbootje het volgende:
ik ben geen kloon, stel ik je nu teleur ?
voorbeeld??quote:Op zondag 26 september 2004 20:26 schreef plastiekbootje het volgende:
Doe es aardig...quote:Op zondag 26 september 2004 20:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
alleen als je niet oprot
doe ik ook...quote:Op zondag 26 september 2004 20:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Doe es aardig...
quote:Op zondag 26 september 2004 20:32 schreef LWaS het volgende:
waarom heeft niemand mij verteld dat het hier tegenwoordig over auto's ging?
volgens mij wordt de pta sc lastig gevallen door puberale lurkers die over hun postangst heen zijn......jammer dat ze zo irritant zijnquote:Op zondag 26 september 2004 20:26 schreef plastiekbootje het volgende:
doe eens nietquote:Op zondag 26 september 2004 20:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
doe ik ook...
quote:Op zondag 26 september 2004 20:41 schreef plastiekbootje het volgende:
btw.. MutZ die 6 in je usericon kan echt niet, hoeveel gram heb je daarvoor moeten verkopen ?
quote:Op zondag 26 september 2004 20:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij wordt de pta sc lastig gevallen door puberale lurkers die over hun postangst heen zijn......jammer dat ze zo irritant zijn![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe eens niet![]()
mag ik u er op wijzen dat ik niet graag word geassocieerd met een puber, gezien het feit ik deze fase ontgroeid ben. overigens was ik mij niet van fok bewust, tot voor kort.. gezien het feit dat ik een auto nog wel eens interessant vind dacht ik mij maar eens hier te nestelen...quote:Op zondag 26 september 2004 20:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij wordt de pta sc lastig gevallen door puberale lurkers die over hun postangst heen zijn......jammer dat ze zo irritant zijn![]()
what do you mean??quote:Op zondag 26 september 2004 20:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Bij gebrek aan een leven enzoquote:Op zondag 26 september 2004 20:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan verveel jij je ook vaak...![]()
![]()
zit je dus fout, gaat hier niet over auto'squote:Op zondag 26 september 2004 20:48 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
mag ik u er op wijzen dat ik niet graag word geassocieerd met een puber, gezien het feit ik deze fase ontgroeid ben. overigens was ik mij niet van fok bewust, tot voor kort.. gezien het feit dat ik een auto nog wel eens interessant vind dacht ik mij maar eens hier te nestelen...
Jammer dat de mod hier niet erg objectief kan zijn.. zegt genoeg over puberaal gedrag lijkt me![]()
als in ik probeer de door jou bevonde irritante pubers weg te jagen en dat mag niet van jouquote:Op zondag 26 september 2004 20:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
what do you mean??
mutz zei tegen jou : doe eens lief....quote:Op zondag 26 september 2004 20:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
als in ik probeer de door jou bevonde irritante pubers weg te jagen en dat mag niet van jou![]()
het hoeft ook niet altijd over auto's te gaan, maar gezien het feit dat hier nog al eens een woord gerept word over die dingenquote:Op zondag 26 september 2004 20:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
zit je dus fout, gaat hier niet over auto's
mocht je je hier willen nestelen moet je eerst contributie betalen bij tommy......daarna moet je mutz nog tevreden maken en dan praten we verderquote:Op zondag 26 september 2004 20:48 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
mag ik u er op wijzen dat ik niet graag word geassocieerd met een puber, gezien het feit ik deze fase ontgroeid ben. overigens was ik mij niet van fok bewust, tot voor kort.. gezien het feit dat ik een auto nog wel eens interessant vind dacht ik mij maar eens hier te nestelen...
Jammer dat de mod hier niet erg objectief kan zijn.. zegt genoeg over puberaal gedrag lijkt me![]()
neeeh lelijkquote:Op zondag 26 september 2004 20:32 schreef PeuRac het volgende:
BoJo wat voor jou?
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/alfaromeo/39346.htm
Dus de schade-kamper-bak is weer normaal gemaakt?quote:Op zondag 26 september 2004 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
neeeh lelijk
* PeuRac weer normale ruitenwissers heeft, nieuw knipperlicht en een nieuwe dop voor ruitensproeivloeistof reservoir
en heel blij is![]()
Hoi! Niet jij weerquote:Op zondag 26 september 2004 20:55 schreef BazzoS het volgende:
Goeienavond
* Alfisti heeft DTM ruitenwisser, kapot knipperlicht in de kliko, 1 dop minder en heel blij isquote:Op zondag 26 september 2004 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
* Alfisti weer normale ruitenwissers heeft, nieuw knipperlicht en een nieuwe dop voor ruitensproeivloeistof reservoir
en heel blij is![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* BoJo heeft DTM ruitenwisser, kapot knipperlicht in de kliko, 1 dop minder en heel blij is
quote:Op zondag 26 september 2004 20:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mocht je je hier willen nestelen moet je eerst contributie betalen bij tommy......daarna moet je mutz nog tevreden maken en dan praten we verder![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus de schade-kamper-bak is weer normaal gemaakt?
quote:Op zondag 26 september 2004 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus de schade-kamper-bak is weer normaal gemaakt?
Die quote staat daar best melig...quote:Op zondag 26 september 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
stomme bugquote:Op zondag 26 september 2004 21:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die quote staat daar best melig...
jankertquote:Op zondag 26 september 2004 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
2 woorden :quote:Op zondag 26 september 2004 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jankert
ej swa doe ff lekker reeeeelaxt, ff chilleh tochquote:Op zondag 26 september 2004 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
2 woorden :
pak slaag![]()
2 letters:quote:Op zondag 26 september 2004 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
2 woorden :
pak slaag![]()
Post icon...quote:Op zondag 26 september 2004 21:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
mag ik hem dan niet eens dreigen met een pak slaagquote:Op zondag 26 september 2004 21:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Post icon...
quote:Op zondag 26 september 2004 21:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan loopt de mijne nog stationair
Tuurlijk wel... Dat mag altijd... En het hoeft niet bij dreigen te blijven hoor...quote:Op zondag 26 september 2004 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik hem dan niet eens dreigen met een pak slaag![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 21:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Dat mag altijd... En het hoeft niet bij dreigen te blijven hoor...
krijg je dan het duel der helpdesks, met in blauwe hoek Norton Bojo en in de rode hoek .... Peurac ?quote:Op zondag 26 september 2004 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
zeg dat nou niet, als ik wordt aangenomen, kom ik vlakbij hem te werken
Waar dan??quote:Op zondag 26 september 2004 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
zeg dat nou niet, als ik wordt aangenomen, kom ik vlakbij hem te werken
junior-redacteur/redactie assistentquote:Op zondag 26 september 2004 21:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
krijg je dan het duel der helpdesks, met in blauwe hoek Norton Bojo en in de rode hoek .... Peurac ?
Dan win ik, ik heb een goeie verdediging nl een firewallquote:Op zondag 26 september 2004 21:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
krijg je dan het duel der helpdesks, met in blauwe hoek Norton Bojo en in de rode hoek .... Peurac ?
A'dam-west (in het westelijke haven gebied).quote:Op zondag 26 september 2004 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waar dan??
jaquote:Op zondag 26 september 2004 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A'dam-west (in het westelijke haven gebied).
En BoJo woont in zuid, dus ik heb alsnog een half uur om pleitte te gaan
Maar ik heb dan een heel Arsenaal aan auto'squote:Op zondag 26 september 2004 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan win ik, ik heb een goeie verdediging nl een firewall![]()
![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
jongeh, 1 stoot op dat rode neusje van jou en je ben kassiewijlequote:Op zondag 26 september 2004 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ja, das shit hequote:Op zondag 26 september 2004 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
javoordat ik me door het verkeer geworstelt heb. Je zit psies aan de andere uithoek man
![]()
kom danquote:Op zondag 26 september 2004 21:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
jongeh, 1 stoot op dat rode neusje van jou en je ben kassiewijle
ik zal je iedere dag opwachtenquote:Op zondag 26 september 2004 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, das shit he![]()
Maar als ik naar huis wil, moet ik vlak langs t jouwe
Mooi, zet t eten maar klaar, want dan kom ik mooi bij jou etenquote:Op zondag 26 september 2004 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zal je iedere dag opwachten![]()
als jij elke dag een warm bord pak slaag lust ben je welkomquote:Op zondag 26 september 2004 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, zet t eten maar klaar, want dan kom ik mooi bij jou eten
En dan??quote:Op zondag 26 september 2004 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zal je iedere dag opwachten![]()
Is dat lekker, waar smaakt t naar?quote:Op zondag 26 september 2004 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
als jij elke dag een warm bord pak slaag lust ben je welkom![]()
hangt van je ijzergehalte in je bloed afquote:Op zondag 26 september 2004 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat lekker, waar smaakt t naar?![]()
Kun je geen indicatie geven??quote:Op zondag 26 september 2004 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
hangt van je ijzergehalte in je bloed af![]()
Ik zit alweer ff thuis nu, ben maar achter een of ander hard rijdend Cliotje aan gegaan, werd ik wel een beetje relaxt van..quote:Op zondag 26 september 2004 21:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ Jofunu-kun: das idd klote.. maar ben het nu wel gewend.
3 jaar en 200k km's verder
ga zo ook naar huis met de CrazyExpress.
nee man, ik heb echt overal in me benen pijn door de wedstrijd van vandaagquote:Op zondag 26 september 2004 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom dan![]()
owhquote:Op zondag 26 september 2004 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
hangt van je ijzergehalte in je bloed af![]()
hoe is het met de vectra?quote:Op zondag 26 september 2004 21:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee man, ik heb echt overal in me benen pijn door de wedstrijd van vandaag![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe nou eens lief tegen elkaar jongens, zo komen we toch ook niet verder in de wereld..
ja wel goed, zuipt een beetje maar dat doet het baasje ookquote:Op zondag 26 september 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe is het met de vectra?![]()
ja mijne ook, kan ik alvast wennen aan een v6quote:Op zondag 26 september 2004 21:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja wel goed, zuipt een beetje maar dat doet het baasje ook
quote:Op zondag 26 september 2004 22:06 schreef MutZ het volgende:
* Jofunu-kun gaat zo zijn bed opzoeken...
quote:Op zondag 26 september 2004 22:17 schreef Steve-O het volgende:
Een weekend zonder internet en pc is toch best lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |