joij bent degene die na tal van ontopic posts weer offtopic gaatquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en dank je wel
kvind dat we weer ontopic moeten gaan
ok true pointquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
joij bent degene die na tal van ontopic posts weer offtopic gaat
Nou ja, gewoon... Hij is e i n d e l i j k te krijgenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:02 schreef Plengel het volgende:
[..]
OMFG!!! Dat dit gewoon op DVD te verkrijgen isHet deuntje schiet gewoon meteen weer in me hoofd.
en beter... de versie die je nu gekocht hebt is van Indies, en het beeld is 4:3 ... had je beter de regio 1 versie via cdwow kunnen bestellen... 2 discs en breedbeeld..quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Help me Mommy, I'm addicted![]()
en Glengarry Glen Ross voor 9.99
Misschien had de laatste wel goedkoper gekunt ergens, maarja..
en zeker ook nog eens voor praktisch dezelfde prijs?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
en beter... de versie die je nu gekocht hebt is van Indies, en het beeld is 4:3 ... had je beter de regio 1 versie via cdwow kunnen bestellen... 2 discs en breedbeeld..
Met kortingslink voor 6,49 GBP. Ja dus.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en zeker ook nog eens voor praktisch dezelfde prijs?
Het cellofaan zit er nog omheenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:50 schreef Verbal het volgende:
Zeg Tulp, heb jij ook van die irritante digitale storing in de eerste scènes al meteen? (de rest nog niet bekeken).
je mag je prullenbak wel eens schoonmakenquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:27 schreef Hare het volgende:
OMG!Mooier dan de Alien Head zal misschien niet kunnen, maar een betere en mooiere set dan deze bestaat volgens mij niet. Tering zeg. I'm flabbergasted!
[afbeelding]
En om ff te laten zien hoe groot ie is:
En daarin zitten twee 'schoenendozen', een met het poppetje erin, de ander met boek, dvd en 2 OST's:
[afbeelding]
En dat poppetje is dus echt supermooi gemaakt, op het plaatje staat trouwens het nummer van je set (mijn is 01322 van de 10000):
[afbeelding]
En dan nog ff een plaatje van het boek, wat echt supervet is. Is gewoon hardcover met relief, in een soort van doosje. Grootste deel van het boek is in het japans, alleen de laatste (ohnee, eerste, japanners beginnen achteraan) 40 pagina's staan vol met plaatjes.
[afbeelding]
Ik kan er wel weer ff tegenaan
Tering zeg, is dat alles wat je over mijn ubergeile set kan zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je mag je prullenbak wel eens schoonmaken
Da's geen prullenbak, dat is een toilet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je mag je prullenbak wel eens schoonmaken
Japanse animatie van Ghibli (makers van Spirited Away e.d.)quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:57 schreef Shogo het volgende:
Mooi die set, waar gaat de film over?
Dat poppetje is echt mooi! Vond ik overigens ook veruit het mooiste moment van de film, de ontmoeting met het jongetje en het meisje.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:27 schreef Hare het volgende:
OMG!Mooier dan de Alien Head zal misschien niet kunnen, maar een betere en mooiere set dan deze bestaat volgens mij niet. Tering zeg. I'm flabbergasted!
En dat poppetje is dus echt supermooi gemaakt, op het plaatje staat trouwens het nummer van je set (mijn is 01322 van de 10000):
kijk dit is nou een mooie set!! veel beter dan dat juwelenkistjequote:Op maandag 4 oktober 2004 15:27 schreef Hare het volgende:
blaat
Nouja, die Alien Head is toch nog wel een klein stapje boven deze set hoor. Deze is veel uitgebreider, en ook het poppetje is zeer mooi, gewoon een zeer gedetailleerde replica.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:32 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat poppetje is echt mooi! Vond ik overigens ook veruit het mooiste moment van de film, de ontmoeting met het jongetje en het meisje.![]()
Overigens heb ik de ophef over de Alien Head nooit echt begrepen.
het word tijd dat dat ding een eigen topic krijgtquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:45 schreef Hare het volgende:
Nouja, die Alien Head is toch nog wel een klein stapje boven deze set hoor.
En ok, de Alien Head is ook gewoon een replica, net zo mooi als dat poppetje, alleen een stuk groter, en dat ziet er natuurlijk wel stoer uit
No offense maar dat is geen dvd-collectie meer maar een kinderkamer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:41 schreef Hare het volgende:
Altijd leuk die complimentjes!
Vind zelf dat ik nu wel een mooi plankje Ghibli heb:
[afbeelding]
de mijne komt deze week binnen als het goed is, echt een mooie boxquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Wat een cheapass box eigenlijk. Konden er niet eens kleurenfoto's vanaf?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
hij is mooi hequote:
Heb je gezien hoe mooi gedetailleerd hij is afgewerkt? tis een soort nep leer of zo...quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
hij is mooi he
Ja dag hoor, alsof ik dat moet gelovenquote:
Das Apartment?quote:
ik ben mn vrouwelijke kant aan het ontdekkenquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja dag hoor, alsof ik dat moet geloven![]()
Of heb je je nu opeens bekeerd?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ben mn vrouwelijke kant aan het ontdekken
Als je hulp nodig hebt.......quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ben mn vrouwelijke kant aan het ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Spring, Summer.... die je binnen hebt gekregen Joppe, is dat de R2uk?The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
jaja, en dan zeggen dat ik n kasthomo benquote:
ja uiteraard is iequote:Op maandag 4 oktober 2004 21:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe mooi gedetailleerd hij is afgewerkt? tis een soort nep leer of zo...
Maar echt wel
denk je nou echt dat een van ons hem werkelijk waar heeft aangeschaftquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
jaja, en dan zeggen dat ik n kasthomo ben
[..]
ja uiteraard is ie. dat jullie daar nu pas achter komen is echter minder
maar toch cool dat jullie m eindelijk ook hebben
Ow.... was dat de bedoeling...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk je nou echt dat een van ons hem werkelijk waar heeft aangeschaften dan nog wel alledrie tegelijk?? ik ga nog liever dood dan dat ik zo een gaylord box in mijn bezit heb.
![]()
Volgens mij is dit de nieuwe Alien Head!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
zojuist gebracht op mijn werk:
[afbeelding]
Van KinkyQueen geloofde ik het eigenlijk nog welquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk je nou echt dat een van ons hem werkelijk waar heeft aangeschaften dan nog wel alledrie tegelijk?? ik ga nog liever dood dan dat ik zo een gaylord box in mijn bezit heb.
![]()
ik zie zijn vrouw er nog wel voor aan...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Van KinkyQueen geloofde ik het eigenlijk nog wel
queen ook nog wel met zijn verschrikkelijke gevoel voor wansmaakquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zie zijn vrouw er nog wel voor aan...
neuh, alleen als die griet 90% van de film naakt looptquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
queen ook nog wel met zijn verschrikkelijke gevoel voor wansmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |