Klinkt mij meer als klooien in de orenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:49 schreef piglet het volgende:
Denken jullie dat hij nou echt nog honger heeft gehad of is hij een beetje aan het klooien?
Ik word hier zo onzeker en verdrietig vanIk was zo blij dat de stress van de afgelopen tijd geen effect leek te hebben op de bv en nu dit...
Bij de baby: parelmoerkleurige lipjes, witte aanslag op de tong die niet weggaat als je het met een gaasje weg wilt vegen, niet goed de borst vasthouden ('klakkend' drinken).quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:12 schreef piglet het volgende:
Geen idee Grijs, ik heb nog geen wite vlekjes gezien bij Lucas. Kun je het nog ergens anders aan herkennen?
Toevallig heeft hij net wel goed gedronken trouwens, hopelijk blijft dat zo...
Ik smeer me helemaal wild met bepanthen en heb 1 keer een tepelhoedje gebruikt om m'n linkertepel even rust te gunnen en het lijkt al een stuk beter te gaanquote:Op maandag 1 november 2004 17:53 schreef LadyS het volgende:
Sugar, hoe gaat het nu met de bv?
pigletik hoop dat die pijn in je tepels snel weg is
Als het spruw is, is het zo verdwenen met het smeren van daktarin
quote:Op maandag 1 november 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Ik kan je nog prima volgen hoorIk zou me ws ook schuldig voelen als ik geen (volledige) bv zou geven, hoe pijnlijk het voeden ook is. Volgens mij zijn we slachtoffers van de bv-mafia-indoctrinatie
![]()
Maar fijn dat de voeding die je geeft redelijk pijnloos is
ja dat is hetquote:Op maandag 1 november 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Ik kan je nog prima volgen hoorIk zou me ws ook schuldig voelen als ik geen (volledige) bv zou geven, hoe pijnlijk het voeden ook is. Volgens mij zijn we slachtoffers van de bv-mafia-indoctrinatie
![]()
Maar fijn dat de voeding die je geeft redelijk pijnloos is
Fijn dat het alweer lekkerder loopt Sugar. Op het Cb hadden ze nog wel de volgende tips voor mij:quote:Op maandag 1 november 2004 22:10 schreef Sugar het volgende:
LadyS en Piggie, het gaat wel oké met de bv hier. Heb het dus op proberen te krikken en denk sinds vanmiddag te merken dat Maria weer enigszins genoeg heeft aan wat ik te bieden heb... Blijf haar wel minimaal om de 3 uur aanleggen, maar hopelijk hoeft het nu niet meer elke twee uur!
Ben natuurlijk heel benieuwd wat ze weegt woensdag (weeguurtje). Verder heb ik helemaal nog geen last gehad van pijn ofzo, dus als ze nu genoeg blijkt te zijn aangekomen, ga ik vrolijk door met bv. Zo niet, dan wordt het denk ik de fles vanaf heel snel. Ik hoop dat ik door kan gaan (zonder al te veel gekke capriolen)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |