abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:34:56 #176
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22806396
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:29 schreef Sugar het volgende:
Ja, ET, wel tsr, maar niet meer dan 2 keer... En dan duurt dat straaltjes-schieten ook weer geen uur, helaas.

Maar goed, komt jullie dus bekend voor? Gewoon doorgaan en misschien weer even wat vaker aanleggen en ook wat meer kolven? (Just checking )
Herkenbaar en gewoon weer wat vaker aanleggen.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_22806472
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:33 schreef Loena-tik- het volgende:
Kian laat dan ook echt de overtollige melk wegstromen uit zijn mond, als ie dat niet doet verslikt ie zich, wat ook zeer regelmatig voorkomt. Herkenbaar
Hier alleen als ze langer dan normaal niet drinkt.. Is op zich wel grappig, ze verslikt zich dan, laat los en het spuit in haar gezicht. Je blijft alleen aan het verschonen zo. Maar als ze de normale tijd ertussen laat heb ik nergens last van.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:43:49 #178
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22806620
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:38 schreef poemojn het volgende:

[..]

Hier alleen als ze langer dan normaal niet drinkt.. Is op zich wel grappig, ze verslikt zich dan, laat los en het spuit in haar gezicht. Je blijft alleen aan het verschonen zo. Maar als ze de normale tijd ertussen laat heb ik nergens last van.
Ik heb dat dus eigenlijk altijd, Kian is volgens mij ook eigenlijk al na twee minuten drinken klaar, daarna ligt ie gewoon nog lekker na te tutten. Het geeft af en toe idd wel geinige taferelen, ik heb een keer gehad dat Kian tijdens het "tsr"raar lag te doe aan de borst en een soort van lag te blazen en toen kreeg ik zelf de spetters in mijn gezicht
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_22809540
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:33 schreef Loena-tik- het volgende:
Bij mij is dat toeschietreflex echt heel duidelijk voelbaar, in de vorm van duizend-naaldjesgevoel en ik voel mijn borst ook echt helemaal volstromen lijkt wel( ze voelen dan ook echt helemaal hard aan) er komen dan ook echt hele stralen uit. Kian laat dan ook echt de overtollige melk wegstromen uit zijn mond, als ie dat niet doet verslikt ie zich, wat ook zeer regelmatig voorkomt. Herkenbaar
zeer herkenbaar We zijn hier ook regelmatig goed nat omdat het overal heen spuit als hij loslaat.

Ik heb een nieuw probleempje net ontwikkelt Heb gekolfd en heb nu een prachtig flesje van 240 staan, maar heb geen diepvrieszakjes meer. Als ik die morgen vroeg gelijk haal zou dat dan nog kunnen ????
pi_22809630
lijkt mij wel.. op basis van Borstvoeding deel 7
pi_22809746
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:20 schreef poemojn het volgende:
lijkt mij wel.. op basis van Borstvoeding deel 7
hmm ik dacht ooit eens ergens iets gelezen te hebben dat als je het in wil vriezen dat gelijk moet doen, maar waarom ben ik vergeten. Maar het bederft iig niet binnen nu en morgen ochtend.

*morgen megapak zakjes haalt.*
pi_22810135
Het enige nadeel van invriezen is denk ik dit.. maar gewoon voedsel kun je toch ook een dagjein de koeling bewaren en dan invriezen? Bijv gehakt koop je in de aanbieding op voorraad en vries je thuis in, dat heeft dan in de winkel ook een tijdje in de koeling gelegen toch?

Dat invriezen altijd zo snel mogelijk moet is ook wel logisch ivm de versheid van het product.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 10:19:55 #183
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22814223
Het VBN houdt aan dat je mm binnen 24 uur moet invriezen.
Gisteravond gekolfd is dus vanavond uiterlijk invriezen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_22814342
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 10:19 schreef E.T. het volgende:
Het VBN houdt aan dat je mm binnen 24 uur moet invriezen.
Gisteravond gekolfd is dus vanavond uiterlijk invriezen
het ligt inmiddels al braaf in zakjes in de vriezer

*moet weer even wennen dat ik die zakjes wekelijks met de boodschappen mee moet nemen*
pi_22831074
sugar: Thijs komt hier ook steeds vaker de laatse week, en ook hij lijkt niet genoeg te hebben van wat ik gewend ben, sinds vandaag zaten we weer redelijk om de 3 uur qua voeding
ik zelf voed op vraag... kreeg ik van de week het commentaar dat is niet goed voor Thijs word hij veels te dik van [waar bemoeid ze zich mee[/sub] en gaat hier gelukkig erg goed.
heb trouwens vandaag ook een kolf gehaald en zal daar eens mee gaan proberen te werken zo nu en dan.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_22831377
Bar, dat commentaar krijg ik ook hoor.. Eerst vond men dat Myrthe te vaak wilde drinken en niet genoeg aankwam en zou ik dus moeten bijvoeden (na de voeding flesvoeding geven en beginnen met fruithap), nu vindt men dat ik een voeding moet laten vallen / minder en korter moet voeden / beginnen met fruithap. Gewoon niet op letten. Als-ie zich echt ongezond vetmest zeggen ze het op het consultatiebureau wel, maar dat schijnt met borstvoeding niet eens te kunnen..
pi_22870171
quote:
De geur van moedermelk geeft vrouwen meer zin in seks.

Vrouwen die zelf geen kinderen hebben, raken opgewonden van de geur van moedermelk. Dit blijkt uit onderzoek aan de universiteit van Chicago. Zogende moeders droegen enkele dagen lang doekjes mee in hun bh. Negentig kinderloze vrouwen kregen de doekjes mee met de opdracht om een paar keer per dag aan te ruiken. De helft van hen kreeg nepdoekjes ter controle.

De vrouwen aan de moedermelk gaven te kennen 24 procent meer zin in seks te hebben –wat dat ook mag betekenen- en zich voor 17 procent meer over te geven aan seksuele fantasieën. Onderzoekster Martha McLintock denkt dat moedermelk een signaalfunctie heeft die vrouwen laat weten dat het veilig is om te baren.

McLintock bestudeert al langer de hormonale werking van moedermelk en zweet. In 2000 toonde ze aan dat de geur van moedermelk invloed had op de menstruatiecyclus, en in 2002 kwam ze op het spoor van de verhoogde seksuele activiteit. Het huidige onderzoek bouwt daar op voort.

Welke stoffen precies verantwoordelijk zijn voor de seksuele stimulans is nog onbekend. En er bestaan ook nog geen plannen om moedermelk te verwerken in deodorant of aftershave.
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:00:30 #188
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_22871005
Sja, wat je nou weer met zo'n onderzoek moet...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!fossiel maandag 25 oktober 2004 @ 21:01:18 #189
2628 Karin
pi_22871030
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:00 schreef Grijs het volgende:
Sja, wat je nou weer met zo'n onderzoek moet...
Hahahaha dat vroeg ik me dus ook af, moet ik alle borstvoedende vrouwen maar gaan vragen of ik aan hun zoogcompres mag ruiken?
pi_22871089
Nee, want jij hebt al kinderen.
Misschien zijn er mannen die het vervelend vinden dat hun (kinderloze) vrouw noooit wil, die wel graag een gebruikt compres van je willen kopen.
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:50:54 #191
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22872665
Dan had ik een aardig handeltje op kunnen zetten
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:56:09 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_22872828
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 22:09 schreef LadyS het volgende:

[..]

ik geef momenteel de 1e voeding en de één na laatste (of laatst voeding) nog bv.
Ik was hier een week of 2 geleden mee begonnen. Na een paar dagen had ik toch maar bedacht dat ik toch zo veel mogelijk bv wilde geven Mijn tepels gingen weer pijn doen en nu ben ik het echt goed zat! Ik hou de 1e voeding er nog wel een tijdje in denk ik. Niet in de laatste plaats omdat het lekker makkelijk is
soms worden mij tepels blauw/paars met wit erom heen en dan doen ze dus écht enorm pijn
Ow, wat vervelend LadyS!!! Ik kan me goed voorstellen dat je dat goed zat bent! Wel jammer, maar Amber wordt ook wel groot van de fles! (dat zie ik maar aan Liam, de dikzak )
stormy waters...
sailin'
pi_22873377
Daar had ik eigenlijk overheen gelezen.. Bedankt voor t kicken Belana.

LadyS, hoe gaat 't nu? Nog steeds erg pijnlijk?
Is dat toevallig het Syndroom van Raynaud? Dan kan de behandeling volgens het artikel van Newman misschien helpen om de pijn tegen te gaan?
Wat vervelend joh. ik kan het me voorstellen als/dat je het voeden niet ziet zitten zo.
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:36:01 #194
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22874275
Belana, ik ben er van overtuigd dat amber het prima doet op de fles

Poemojn, bedankt voor je link. Die ene voeding (het is inmiddels alleen de 1e voeding) doet geen pijn meer. Het zou inderdaad dat syndroom kunnen zijn als ik het zo lees. Ik had die verkleurde tepels (dus wilt met blauw/paars) al sinds het begin van de zwangerschap en inderdaad alleen als ik het koud had. Die reactie op de kou is geloof ik al een stuk minder heftig.
Ik ben er alleen niet helemaal van overtuigd of de pijn tíjdens het voeden ook daarvan is.
Ik ben tevreden zoals het nu gaat, ik vind het jammer, maar niet onoverkomelijk. En voor de gezelligheid hou ik de eerste voeding er nog gewoon in
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:42:54 #195
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22940444
Ik word verdrietig van een meisje dat in 3 weken tijd maar 180 gram is aangekomen... En van een meisje dat na elke voeding duidelijk niet tevreden is.
Vanavond hebben we haar daarom maar een fles met 100 cc eerder gekolfde bv gegeven en die had ze zó leeg. En wel tevreden. Ik kolfde net maar krap 40 cc, die had ze dus eigenlijk gekregen.

Ik weet echt niet of dit nog zin gaat hebben. Voelt helemaal niet oké. :'(
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:52:30 #196
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22940655
De truc om je productie omhoog te helpen: aanleggen, aanleggen, aanleggen, aanleggen, etc...
Bij elke voeding ook meer dan 2 borsten aanbieden, net zo lang tot ze tevreden is. (dus bijv. links-rechts-weer links-weer rechts). Zo kun je soms wel 4 of 5 borsten geven. Tijdens de voeding wordt direct weer nieuwe (vette achter)melk aangemaakt en je borsten krijgen een seintje dat er meer nodig is.
En bij elke kik die Maria geeft leg je d'r aan. (en als ze niet zelf komt, kun je rustig voor een dag of 2 een tussentijd van een uur of 2 aanhouden)
Na een dag of 2 zou dit effect moeten hebben.

Voelt zo machteloos he, zulke dagen... Maar gaat helemaal goed komen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:58:16 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22940781
Daarnaast, naast ET's tips, veel drinken en genoeg eten en extra rust nemen. Ze zeggen niet voor niks, kruip een paar dagen met je kind in bed en leg aan tot je er zat van wordt.
Het is vreselijk frustrerend en het maakt je o zo onzeker, dat weet ik nog goed.
Maak jezelf niet gek Sugar, wat niet gaat dat gaat niet en kindjes op flesvoeding worden ook groot.
Bedenk gewoon goed wat je wilt en als je bv wilt blijven geven ga er dan voor. Zo niet, ook niks aan de hand dan heeft Maria in ieder geval een goede start gehad.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:06:36 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22940984
Ze komt nu idd om de anderhalf of twee uur, als ik afga op huilen... Maar ze laat ook steeds de tepel los (als ze een paar minuten wel goed heeft gedronken). Volgens mij doet ze dat dus echt omdat er niks meer uitkomt..

Dank voor de tips, ladies!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:29:13 #199
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22941532
ik had altijd het idee dat mijn borst leeg was als Amber er gefrustreerd aan trok, losliet, en weer hapte. en weer eraan trok en weer losliet en wederom hapte. Als ik haar dan aanlegde aan de andere borst, ging ze weer tevreden verder dinken.
misschien komt het je bekend voor?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:47:02 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22941914
Ja, ladyS! Dat is precies wat ze doet! dacht al, ik moet er een filmpje van maken, maar zoals jij het omschrijft, zo doet Maria ook! Is dus echt van leegte, denk ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')