quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:29 schreef Sugar het volgende:
Ja, ET, wel tsr, maar niet meer dan 2 keer... En dan duurt dat straaltjes-schieten ook weer geen uur, helaas.![]()
Maar goed, komt jullie dus bekend voor? Gewoon doorgaan en misschien weer even wat vaker aanleggen en ook wat meer kolven?(Just checking
)
Hier alleen als ze langer dan normaal niet drinkt.. Is op zich wel grappig, ze verslikt zich dan, laat los en het spuit in haar gezicht.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:33 schreef Loena-tik- het volgende:
Kian laat dan ook echt de overtollige melk wegstromen uit zijn mond, als ie dat niet doet verslikt ie zich, wat ook zeer regelmatig voorkomt. Herkenbaar![]()
Ik heb dat dus eigenlijk altijd, Kian is volgens mij ook eigenlijk al na twee minuten drinken klaar, daarna ligt ie gewoon nog lekker na te tutten. Het geeft af en toe idd wel geinige taferelen, ik heb een keer gehad dat Kian tijdens het "tsr"raar lag te doe aan de borst en een soort van lag te blazen en toen kreeg ik zelf de spetters in mijn gezichtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:38 schreef poemojn het volgende:
[..]
Hier alleen als ze langer dan normaal niet drinkt.. Is op zich wel grappig, ze verslikt zich dan, laat los en het spuit in haar gezicht.Je blijft alleen aan het verschonen zo. Maar als ze de normale tijd ertussen laat heb ik nergens last van.
zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:33 schreef Loena-tik- het volgende:
Bij mij is dat toeschietreflex echt heel duidelijk voelbaar, in de vorm van duizend-naaldjesgevoel en ik voel mijn borst ook echt helemaal volstromen lijkt wel( ze voelen dan ook echt helemaal hard aan) er komen dan ook echt hele stralen uit. Kian laat dan ook echt de overtollige melk wegstromen uit zijn mond, als ie dat niet doet verslikt ie zich, wat ook zeer regelmatig voorkomt. Herkenbaar![]()
hmm ik dacht ooit eens ergens iets gelezen te hebben dat als je het in wil vriezen dat gelijk moet doen, maar waarom ben ik vergeten. Maar het bederft iig niet binnen nu en morgen ochtend.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:20 schreef poemojn het volgende:
lijkt mij wel.. op basis van Borstvoeding deel 7
het ligt inmiddels al braaf in zakjes in de vriezerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:19 schreef E.T. het volgende:
Het VBN houdt aan dat je mm binnen 24 uur moet invriezen.
Gisteravond gekolfd is dus vanavond uiterlijk invriezen
quote:De geur van moedermelk geeft vrouwen meer zin in seks.
Vrouwen die zelf geen kinderen hebben, raken opgewonden van de geur van moedermelk. Dit blijkt uit onderzoek aan de universiteit van Chicago. Zogende moeders droegen enkele dagen lang doekjes mee in hun bh. Negentig kinderloze vrouwen kregen de doekjes mee met de opdracht om een paar keer per dag aan te ruiken. De helft van hen kreeg nepdoekjes ter controle.
De vrouwen aan de moedermelk gaven te kennen 24 procent meer zin in seks te hebben –wat dat ook mag betekenen- en zich voor 17 procent meer over te geven aan seksuele fantasieën. Onderzoekster Martha McLintock denkt dat moedermelk een signaalfunctie heeft die vrouwen laat weten dat het veilig is om te baren.
McLintock bestudeert al langer de hormonale werking van moedermelk en zweet. In 2000 toonde ze aan dat de geur van moedermelk invloed had op de menstruatiecyclus, en in 2002 kwam ze op het spoor van de verhoogde seksuele activiteit. Het huidige onderzoek bouwt daar op voort.
Welke stoffen precies verantwoordelijk zijn voor de seksuele stimulans is nog onbekend. En er bestaan ook nog geen plannen om moedermelk te verwerken in deodorant of aftershave.
Hahahaha dat vroeg ik me dus ook af, moet ik alle borstvoedende vrouwen maar gaan vragen of ik aan hun zoogcompres mag ruiken?quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:00 schreef Grijs het volgende:
Sja, wat je nou weer met zo'n onderzoek moet...
Ow, wat vervelend LadyS!!! Ik kan me goed voorstellen dat je dat goed zat bent! Wel jammer, maar Amber wordt ook wel groot van de fles! (dat zie ik maar aan Liam, de dikzakquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:09 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik geef momenteel de 1e voeding en de één na laatste (of laatst voeding) nog bv.
Ik was hier een week of 2 geleden mee begonnen. Na een paar dagen had ik toch maar bedacht dat ik toch zo veel mogelijk bv wilde geven Mijn tepels gingen weer pijn doen en nu ben ik het echt goed zat!Ik hou de 1e voeding er nog wel een tijdje in denk ik. Niet in de laatste plaats omdat het lekker makkelijk is
soms worden mij tepels blauw/paarsmet wit erom heen
en dan doen ze dus écht enorm pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |