Lekker snelle reactie, maar ben de laatste dagen nauwelijks tot niet online geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:03 schreef melonovy het volgende:
Tan en Knor, geven jullie nog steeds aan 2 kids BV?
Goed johquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:34 schreef dutchie het volgende:
Thanx ladies.![]()
Ik kan me alleen goed voorstellen dat er veel vrouwen vanwege die frustratie toch stoppen met bv. En ik wil nog niet stoppen, geniet er nog zo van.
(niet van het kolven, maar dat weten jullie nou wel)
Vanmiddag dus gaan wegen:
vorige week maandag woog hij 7150.
Vanmiddag woog hij 7280.
Best moeilijk hè het afsluiten van die borstvoedingsperiode, ik vond het aan de ene kant wel lekker dat ze niet meer afhankelijk van je waren, maar aan de andere kant het is zo knus en gezellig om te doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:57 schreef E.T. het volgende:
Het is mooi geweest zo.![]()
Maar voor het knusse en gezellige houden we de ochtendvoeding er wel nog gewoon in :
iddquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:09 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Best moeilijk hè het afsluiten van die borstvoedingsperiode, ik vond het aan de ene kant wel lekker dat ze niet meer afhankelijk van je waren, maar aan de andere kant het is zo knus en gezellig om te doenIk heb dat ook een poosje gedaan alleen 's avonds en 's morgens voeden en later alleen 's morgens meer voor de gezellie eigenlijk, totdat ze zelf geen intresse meer hadden.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
En zo lang ze nog een nachtvoeding wil krijgt ze die ook nog aan de borst, maar dat is gewoon omdat dat lekker makkelijk is
uhuh... ik dring niet op, bekeer geen mensen, maar vertel ze wel dat 't zo heerlijk makkelijk isquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:23 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Wou ik net gaan zeggen idd
Pssst, ben jij tegenwoordig(net als Loena)ook lid van de borstvoedingsmaffia![]()
![]()
Weet ik ook E.T. doe je ook helemaal niet!!! Vind je enthousiasme alleen erg leuk, meer voor mijzelf een bevestiging, ik ben dus niet de enige op de wereld die helemaal blij word van BVquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
uhuh... ik dring niet op, bekeer geen mensen, maar vertel ze wel dat 't zo heerlijk makkelijk isik word nu al kriegel van die flessen de hele tijd..
Is echt onzin Belana, die fles heb je toch ook met veel liefde gegeven? Daar gaat het toch om?!quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:39 schreef Belana het volgende:
Nou had ik niet dat hele knusse ermee, dat niet... maar ergens voelde ik me zo schuldig dat het niet meer lukte.
Het wordt inderdaad soms wel eens verkeerd opgevat door mensen.. jammer dan voor ze. het geeft ook wel grappige dingen, mailtjes op mijn werk van kolvende collega's met vragen of onzekerheden. Ooit eens tijdens het kolven een collega tegengekomen (die ook aan 't kolven was en dus gezellig samen gezeten.. is trouwens een hele goede voor je productie! Opbrengst was ineens een stuk hoger) en ik kon een paar onzekerheden van haar ontkrachten en zij heeft dat weer aan iemand verteld enz.. (ik werk in een bedrijf met zo'n 250 vrouwen.. de kolfkamer wordt erg goed gebruiktquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:48 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Weet ik ook E.T. doe je ook helemaal niet!!! Vind je enthousiasme alleen erg leuk, meer voor mijzelf een bevestiging, ik ben dus niet de enige op de wereld die helemaal blij word van BVAlleen wordt dat enthousiasme (bij mij dan...) soms verkeerd opgevat en dan hoor je dus blijkbaar bij de BV-maffia, vandaar dat sarcastische geintje
![]()
Nog even en ze gaan trouwenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:15 schreef dutchie het volgende:
Ze worden wel zo snel groot vind je niet?![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Het kan heel goed dat je weer moet 'wennen' Sjeen. Vind je trouwens twee/drie keer per dag niet veel? Waarschijnlijk kolf je na de ochtendvoeding uit een borst (die waar Isa het minst gedronken heeft) ook al een heleboel.
Krijg je wel een toeschietreflex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |