Apple Centre HTR Arnhemquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:09 schreef MotionMan0 het volgende:
OE die aanbieding klinkt erg aanlokkelijk, dat is degene die ik sowieso net wou kopen. Net even op de site van de groningse apple store gekeken (bossina) (die net vandaag hun nieuwe pand openden), maar daar is die aanbieding niet, helaas
Hoe heet de Arnhemse apple store?
ja geen id, ik ben h'm vandaag voor het eerst aan het uit proberen, en heb um nog niet op zak gehad. Maar je kan playlists maken met je favo nummers. En volgens mij is er ook zoiets als een programamtje die bijhoud wat je vaak luistert en speelt dan de meest geluisterde nummers af (maar ik weet niet of zoiets op de ipod zit of dat dat een proggie voor je pc is)quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:56 schreef menesis het volgende:
Is dat niet vervelend zonder zo'n afstandsbediening a la een minidisc? Moet je dat ding telkens te voorschijn halen...
ja ik ga ook langs de apple store. Maar volgens mij is het geen dode pixel. Vandaag zag ik dat het stipje wit was, ook als de Ipod uit is. Volgens mij is het een vuiltje. Op de display zie je namelijk ook de schaduw van het vuiltje of wat het dan ook is. Dus volgens mij zit het vuiltje boven de display en onder het glaasje plaatje...quote:Op zondag 26 september 2004 15:00 schreef MotionMan0 het volgende:
Je kan in ieder geval even langs de apple store gaan lijkt me, ik vind dat je het recht hebt op een scherm zonder dode pixels inderdaad dus ze lossen 't maar op. Anders koop ik je 'semi-defecte' iPod wel voor een licht prijsje over koop jij een nieuwe zonder zwart stipje
Mijn vorige MP3speler ging 5dagen nadat de garantieperiode verlopen was kapot -_-. Zit nu al een tijdje zonder muziek. Maar heb eigenlijk niet genoeg geld voor een iPod, maar als ik een nieuwe koop, wil ik meteen een echte goede.
Morgen maar even Apple Centre HTR Arnhem bellen, Bedankt
* mr.marcus wacht nog steeds op zn ipod miniquote:Op maandag 27 september 2004 17:45 schreef MotionMan0 het volgende:
Ah, boven de display en onder het plaatje... Dat ken ik, zo had ik een tijdje terug allemaal mini-vliegjes in mn TFT >.<
Waarvan ik er perongeluk 1 dood heb gedrukt, waardoor er nu dus altijd een vliegje in mn beeld zit. Agh, het is negeerbaar.
Vandaag nog geen kans gehad de apple centre te bellen, dus ik ga morgen even lang de apple centre in groningen. En daarna even arnhem bellen
Die aanbieding is een 3G iPod.
Kan iemand mij vertellen wat nou zon beetje alle verschillen zijn tussen de 3G en de 4G? Danku
Yup. De Bossina, die is sinds zaterdag een officiele apple store volgens mij. Zit bij de mediamarkt, westerhaven.quote:Op maandag 27 september 2004 18:40 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
* MotionMan0 wacht nog steeds op zn ipod mini![]()
Zit er trouwens een applestore in Groningen?
3G heeft dus die extra knopjes die bij de 4G op de clickwheel zitten. de 4G gaat ook 12 uur mee en de 3G 6 uur... Voor de rest is er volgens mij geen verschil...quote:Op maandag 27 september 2004 17:45 schreef MotionMan0 het volgende:
Ah, boven de display en onder het plaatje... Dat ken ik, zo had ik een tijdje terug allemaal mini-vliegjes in mn TFT >.<
Waarvan ik er perongeluk 1 dood heb gedrukt, waardoor er nu dus altijd een vliegje in mn beeld zit. Agh, het is negeerbaar.
Vandaag nog geen kans gehad de apple centre te bellen, dus ik ga morgen even lang de apple centre in groningen. En daarna even arnhem bellen
Die aanbieding is een 3G iPod.
Kan iemand mij vertellen wat nou zon beetje alle verschillen zijn tussen de 3G en de 4G? Danku
Ik las op dat de 3G 8uur meegaat en de 4G inderdaad 12uur. Ik moet zeggen dat ik beide behoorlijk weinig vind... hmmm. En ik las ook dat de menustructuur iets beter is bij de 4G maar dat zal wel niet baanbrekend zijn...quote:Op maandag 27 september 2004 21:29 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
3G heeft dus die extra knopjes die bij de 4G op de clickwheel zitten. de 4G gaat ook 12 uur mee en de 3G 6 uur... Voor de rest is er volgens mij geen verschil...
Maar die zijn niet zo mooi als een iPodquote:Op maandag 27 september 2004 22:09 schreef MadGuy het volgende:
Zonder de iPod liefhebbers voor het hoofd te stoten. Er zíjn alternatieven voor de iPod, met een langere batterij levensduur en ook betere vervangingsmogelijkheden mocht deze dood zijn.
Ja dat ligt er natuurlijk maar net aan. Smaken verschillen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar die zijn niet zo mooi als een iPod
O dat is minder, hebben ze hier op voorraad ^^. In ieder geval dat hadden ze de 25e, bij de openingquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:44 schreef mr.marcus het volgende:
ik wacht al 3 weken op mij Ipod mini blauw
de grijse hadden ze wel al weer op voorraad maar ik vind het juist zo grappig dat ze een kleur hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:21 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
O dat is minder, hebben ze hier op voorraad ^^. In ieder geval dat hadden ze de 25e, bij de opening
Ik vind de iPod mini prachtig, en met die kleuren is een leuk idee. Maar ik vind het geen mooie kleuren. Doe mij maar diep rood of diep blauw, anything. Maar deze kleuren vind ik allemaal 'net niet'. Dus zilver vind ik sowieso het mooistequote:Op woensdag 29 september 2004 13:21 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
de grijse hadden ze wel al weer op voorraad maar ik vind het juist zo grappig dat ze een kleur hebben
Kvind die m3 wel erg dik hoor!quote:Op donderdag 30 september 2004 10:52 schreef MadGuy het volgende:
M3!![]()
Dat is de M3L, de batterij daarvan gaat 35 uur mee, dus die is wat dikker. Ik heb de M3 en die is kleiner en platter dan de 4gen iPod...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:40 schreef BoosteRr het volgende:
[..]
Kvind die m3 wel erg dik hoor!
Cool, heeft dat apparaat ook zo'n uitgebreid menu'tje (calender, games, EQ enz..) als de ipod?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:50 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is de M3L, de batterij daarvan gaat 35 uur mee, dus die is wat dikker. Ik heb de M3 en die is kleiner en platter dan de 4gen iPod...
Als je je AB dus niet sloopt heb je geen problemen...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
M3 heb je weinig aan als je de AB sloopt, daarom lijkt het me nix. Je blijft dus afhankelijk van die AB!
Dat is waar en dat zou je als nadeel kunnen noemen. Misschien dat ze die met een volgend firmware dingetje draadloos optioneren. Je kunt echter wel de AB er tussenuit halen en je main device gewoon op shuffle zetten. Werkt prima. Je hebt de afstandsbediening eigenlijk alleen nodig voor menuzaken.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
M3 heb je weinig aan als je de AB sloopt, daarom lijkt het me nix. Je blijft dus afhankelijk van die AB!
Hahaha LOL. Inderdaad, een beetje normaal met je spullen omgaan is ook een optie!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:25 schreef superheist het volgende:
[..]
Als je je AB dus niet sloopt heb je geen problemen...
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Wat bedoel je daar nu weer mee? Alsof je de coolheid van een apparaat overneemt of dat je per se cool moet zijn om een iPod te kunnen bezitten...
Klopt, maar mijn ervaring is dat zo'n AB toch wel het meest gevoelige onderdeel is. En soms kan zo'n AB ertussen ook wel eens irritant zijn. Als ik geen iPod zou kopen, was het eerder een iRiver geworden, want die heeft nog wel een eigen display op het apparaatje zelf.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:25 schreef superheist het volgende:
[..]
Als je je AB dus niet sloopt heb je geen problemen...
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:19 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Enige probleem aan m'n 4G Ipod is dat hij nogal eens vast wil lopen. HIj hangt dan gewoon even. Sinds Service Pack 2 is de USB herkenning langzamer of het ligt aan iTunes, wat al niet zo'n fijn programma is, maar verder ben ik er 100% over te spreken. De batterij duur is heel goed.
Shit, ben ik even uncoolquote:Op donderdag 30 september 2004 19:37 schreef skiczukie het volgende:
iPod is koel, de mensen die hem hebben echter niet.
quote:Onze prijs: ¤151.95 (127.69 exc.)
Dit stijlvolle tasje is speciaal ontworpen voor je iPod en toebehoren en heeft zelfs twee speakers van topkwaliteit!
zelfde als de 3th gen ipod volgens mij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:53 schreef woeeiiii het volgende:
is de batterij van de mini ook klote?
3rdquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:08 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
zelfde als de 3th gen ipod volgens mij.
Ja, nu zijn ze niet leuk meer, weten we wel dat je geen ipodfan bent en mag je ergens anders gaan vervelen. Dahaaaag.. *Hint*quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:48 schreef skiczukie het volgende:
Speciaal gedesigned voor die sletjes.
Tief zelf op hoer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sterker nog: in combinatie met m'n hoofdtelefoon voel ik mezelf zelfs Jezus en ga ik de nieuwe president van de VS worden.
En nou optiefen.
Laatste waarschuwingquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Tief zelf op hoer.
Van de gewone iPod kan ik zeggen dat ie niet erg krasbestendig is. De achterkant zit al vol met krassen en vingerafdrukken en de voorkant is ook gevoelig. Dus niet in dezelfde zak/tas doen als je sleutels dusquote:Op zondag 3 oktober 2004 04:51 schreef MotionMan0 het volgende:
Hoe ondervindt men de krasbaarheid van de iPod?
Ja, compleet gestoord die gozer.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:38 schreef super-muffin het volgende:
Je kan de achterkant ook een soort van schuren of zo:
http://members.optusnet.com.au/brushedipod/tut1.htm
Ik heb hem in een zijvakje van mijn schooltas en er zit op het schermpje al een flinke krasquote:Op zondag 3 oktober 2004 04:51 schreef MotionMan0 het volgende:
Hoe ondervindt men de krasbaarheid van de iPod?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:57 schreef super-muffin het volgende:
Of je koopt zo'n lelijk iSkin of zo
Die zijn 30 tot 40 euroquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:57 schreef super-muffin het volgende:
Of je koopt zo'n lelijk iSkin of zo
Die zijn ¤18,95 ex verzendskostenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die zijn 30 tot 40 euro
"Beschikbaar in drie kleuren:transparant, grijs en blauw"quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die zijn ¤18,95 ex verzendskosten
Maar wel lelijk. Ik zou er geen hoesje om doen of iets. Ik heb een binnenzak
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:22 schreef MotionMan0 het volgende:
[afbeelding]
AAAAAAAAAAA! Niet skaten als je vergeet dat dat ding nog in je zak zit.... Hij doet het nog maar die deuk, ik ben ontroostbaar:'(
Edit: Bij de applecentre kost zon echte iSkin 25euro
ben je d'r overheen gereden ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:22 schreef MotionMan0 het volgende:
[afbeelding]
AAAAAAAAAAA! Niet skaten als je vergeet dat dat ding nog in je zak zit.... Hij doet het nog maar die deuk, ik ben ontroostbaar:'(
Edit: Bij de applecentre kost zon echte iSkin 25euro
haha ja ik zag het ook net, lijkt erger dan het is, het is alleen dat deukje in de zijkant ja.quote:edit: oh nee, gelukkig is dat aan de rechterkant gezichtsbedrog.. hij leek helemaal uit vorm (kwam door het draadje)... deukje is idd zonde
oh, daar mee vergeleken is jou iPod nog best heelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:40 schreef MotionMan0 het volgende:
http://homepage.mac.com/a(...)400524976/index.html
Dat zeg ik! Wacht maar tot je hem moet laten vervangen bij Apple LOL!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:48 schreef mr.marcus het volgende:
alleen die batterij
Schizo plaatst ook alleen maar flutreplies, nevermind him/her/itquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:55 schreef MadGuy het volgende:
Dat is dus een onzin reactie. Het heeft toch allemaal goed gewerkt?
Hoezo? snif, mijn 3rd gen 30g doet het nog 5 minuten op zijn batterijquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:46 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Wacht maar tot je hem moet laten vervangen bij Apple LOL!![]()
Het zal je zo'n 130 euro kosten die te gaan vervangen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 04:27 schreef Libris het volgende:
[..]
Hoezo? snif, mijn 3rd gen 30g doet het nog 5 minuten op zijn batterij
Nondeju.. Dan wordt het bye bye Ipod, flinke scheldpartij in een drukke winkel, en op naar de iRiver..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:36 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het zal je zo'n 130 euro kosten die te gaan vervangen...
130 euro!? Ik heb net een nieuwe LAPTOP accu gekocht en die was nog goedkoper!! (Li-ion nog wel). Belachelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:36 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het zal je zo'n 130 euro kosten die te gaan vervangen...
Niet nodig: hier kost 'ie maar 30 euro ex btw. Weet alleen niet of ze die naar Singapore sturen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:38 schreef Libris het volgende:
[..]
Nondeju.. Dan wordt het bye bye Ipod, flinke scheldpartij in een drukke winkel, en op naar de iRiver..
ik ook, kan het nog wel samengaan....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:02 schreef superheist het volgende:
ik hou van gadgets
ik hou meer van muziek
zoals?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Al die extra features op een iPod zijn leuk voor een weekje, en het kost je nog meer centen ook. Neej een mp3 speler is om mp3's af te spelen.
Anders koop ik wel zo'n multimedia geval, alleen intereseerd me die zooi niet zo.
Je kan volgens mij niet zelf equalizers maken maar er staan best wat op:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:42 schreef menesis het volgende:
Zit er wel een ezualizer op zo'n Ipod eigenlijk? en is die naar wens aan te passen of is het alleen van die voorgeprogrammeerde shit?
Alsof de gemiddels gebruiker daar een boodschap aan heeft. Alleen de doorgewinterde nerd zal iets om een bitrate geven, en men koopt ook geen dure mp3speler om maar naar radio te gaan luisteren. En hoeveel mensen zouden een opnamefunctie nou ook daadwerkelijk gebruiken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:11 schreef _Supreme het volgende:
de ipod heeft veel te min features.
je kan niet zien op welke bitrate het liedje draait, en er staat verder niet veel informatie bij.
er zit een fm radio op, en je kan ook niks inspreken...
ik heb een ipod 3g 10 gig, maar had toch liever de iriver ihp-120 gehad
Ehum, het ontbreken van die opname functies (line of mic ofzo) is wel de reden dat ik nooit zon Ipod aan zal schaffen. Ik heb nu dan ook een Mz-N10. Gaat de accu tenminste ook veel langer van mee en hijs kleiner.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alsof de gemiddels gebruiker daar een boodschap aan heeft. Alleen de doorgewinterde nerd zal iets om een bitrate geven, en men koopt ook geen dure mp3speler om maar naar radio te gaan luisteren. En hoeveel mensen zouden een opnamefunctie nou ook daadwerkelijk gebruiken?
Om dat soort overbodige dingen die maar door een zeer beperkte groep gebruikt worden in te bouwen is heel erg on-Apple.
Op mijn vorige MP3-spelers had ik al die features, maar die gebruikte ik nooit!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alsof de gemiddels gebruiker daar een boodschap aan heeft. Alleen de doorgewinterde nerd zal iets om een bitrate geven, en men koopt ook geen dure mp3speler om maar naar radio te gaan luisteren. En hoeveel mensen zouden een opnamefunctie nou ook daadwerkelijk gebruiken?
Om dat soort overbodige dingen die maar door een zeer beperkte groep gebruikt worden in te bouwen is heel erg on-Apple.
Mischien ben jij ook wel niet de doelgroep!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:11 schreef menesis het volgende:
[..]
Ehum, het ontbreken van die opname functies (line of mic ofzo) is wel de reden dat ik nooit zon Ipod aan zal schaffen. Ik heb nu dan ook een Mz-N10. Gaat de accu tenminste ook veel langer van mee en hijs kleiner.
Als vormgeving en gebruikersgemak je intereseren, en extra functies niet. Dan kom je al snel uit bij de iPodquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:50 schreef menesis het volgende:
k was benieuwd. Ik hoef het toch niet meteen te kopen om er vragen over te mogen stellen?
K vraag me vooral af waarom iedereen zoveel geld voor dit ding over heeft.
bij mij ook al niet...quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb afgelopen weekend de alarmfunctie op m'n ipod eens uitgeprobeerd, alleen lijkt m'n ipod de juiste tijd niet te willen onthouden {en standby blijven lijkt ook niet te lukken).
Ik zoek altijd een mapje van een artiest op met 1 nummer erin, kies gauw een nummer uit dat mapje, scroll vervolgens naar het einde van het nummer en dan slaat-ie automatisch aan het einde af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:13 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je je iPod (4g) helemaal uit kunt zetten, dus dat hij echt opnieuw opstart ipv die halve stand-by die onthoudt welk nummer je aan het luisteren was? Schijnt namelijk nogal wat batterij te schelen...
zet je ipod op pauze en ga terug naar het beginmenu.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een mapje van een artiest op met 1 nummer erin, kies gauw een nummer uit dat mapje, scroll vervolgens naar het einde van het nummer en dan slaat-ie automatisch aan het einde af.
Een heel gedoe. Ik heb een keer de STOP-knop ontdekt, maar ben weer vergeten waar-ie zat
is je usb of firewire poort op je pc dan niet kaduk? Of ff opnieuw de software instaleren....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:54 schreef Stefkuh het volgende:
Dames. Mijn Apple iPod 1e Generatie 5GB doet voor het eerst sinds ever fucked up. Dwz: MIJN pc en mijn iPod zijn geen vriendjes meer. Hij blijft maar op "Loskoppelen Toegestaan" staan en zo kan ik er dus niks oppleuren. Het herkennings toontje hoor ik wel uit mijn PC, maar evrder niets. En dat terwijl hij perfect aansluit op mijn broers en pa's PC.
Kortom: HELLUPPP!! (en a) nee ik kan mijn instructie boekje niet vinden momenteel en b) volgens mij stond er in dat boekje niets over deze situatie)
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:29 schreef SEMTEX het volgende:
Schijtziek word ik ervan: elke keer als ik meer als 10 mp3's up, slaat m'n ipod vast. De laatste 10 transfers de afgelopen tijd zijn allemaal vastgeslagen.
Ik heb het nu geprobeerd met itunes, met EphPod, met USB (2.0 ja...) en met Firewire en het maakt allemaal geen zak uit.
Elke keer als m'n ipod vastslaat moet de batterij weer helemaal leeg alvorens ik hem weer kan gebruiken en ik ben het eigenlijk een beetje behoorlijk beu. Er moeten gewoon een enorme hoeveelheid MP3's op dit ding kunnen, maar als het me niet eens lukt ze erop te zetten, wat is het dan voor nutteloos prul?
Of moet ik soms een MAC gaan aansluiten oid?
Hij doet het vooralsnog alleen op de PC van mijn broer. Ik zal het een en ander ook ff testen op mijn eigen (tragequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:41 schreef nietzman het volgende:
Het probleem komt me totaal niet bekend voor, maar test eens of de problemen alleen op jouw PC voorkomen. Mocht je het probleem bij andere PCs ook hebben zou ik gewoon even teruggaan naar de winkel met je iPod.
Oh wat ergquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:43 schreef Chillmeister het volgende:
Ik merk wel dat nu wel heel veel mensen een iPod hebben Ik heb een 2G en toen viel dat reuze mee maar sinds de 3G iPod zie je iedereen op straat lopen met witte oordopjes
met hip heeft het niet te maken, maar vond het wel leuk dat ik iets had wat anderen niet haddenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh wat erg![]()
Stel dat je niet hip meer bent!
Er zijn ook veel mensen met andere oordopjes dan de standaard brakke apple oordopjesquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:08 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
met hip heeft het niet te maken, maar vond het wel leuk dat ik iets had wat anderen niet hadden
Dan lag het dus aan je computer, en vind ik dat je je excuses wel even aan je iPod aan mag bieden, want die is vast enorm gekwetst na die onterechte aantijgingen aan zijn adres.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ook, een week lang ofzo
ipod uppen via een adere PCwerkt trouwens prima; helemaal geen errors meer.Meteen al die gare MP3-tags eens netjes van de juiste artiest voorzien.
nog tips? want de linker oordop is aan het kraken met miniscule bassquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:22 schreef Quarks het volgende:
[..]
Er zijn ook veel mensen met andere oordopjes dan de standaard brakke apple oordopjes
Ander bestandssysteem. Welk filesystem gebruikt de iPod als ie vanaf Windows is geinstalleerd?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:07 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week: Als je een Windowsgebaseerde iPod hebt: Nóóít en te nimmer in een Apple iMac pluggen. Ik was in 5 tellen al m'n 2.000 mp3 kwijt.
Boehoe!
Maakt niet uit, weg is weg.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ander bestandssysteem. Welk filesystem gebruikt de iPod als ie vanaf Windows is geinstalleerd?
Oh, dat heb ik 1 keer op school gedaan en toen liepen de MACs daarvastquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:07 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week: Als je een Windowsgebaseerde iPod hebt: Nóóít en te nimmer in een Apple iMac pluggen. Ik was in 5 tellen al m'n 2.000 mp3 kwijt.
Boehoe!
Ik heb het een jaar lang gedaan. PC thuis, Big Mac op werk. No problemo. Alleen toen ik één keer mijn Mac uitzette en de ipod eruit trok, omdat ik weg moest (en dat op de PC ook wel eens doe) was alles weg. Verder gaat het nog altijd prima samen. Hoewel ie het dus nu op mijn PC (verder elke andere PC wel) niet meer doet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:07 schreef FlyingFox het volgende:
Boehoe! :'(
FAT32quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ander bestandssysteem. Welk filesystem gebruikt de iPod als ie vanaf Windows is geinstalleerd?
Als je een dock koopt kan ie daar in staan, komt het geluid uit de onderaansluiting. OF zijn die er niet voor de 2nd gen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Even: ik zit hier met een dode second gen iPod. Ik heb, zoals ik met alle mobiele audio-apparatuur doe, de koptelefoonuitgang gesloopt. Jammer genoeg is mijn garantie al lang en breed verstreken...
Nu bedacht ik me ineens: Als ik nu eens een afstandbediening aansluit, zouden de pinnetjes van de aansluiting dan wel weer contact kunnen vinden met de printplaat?
Ik heb hem al eens langsgebracht bij iemand die de meest kleine dingen kon repareren, maar een iPod bleek een uitzondering te zijn, dat kon hij niet...
Zou mijn idee iets uithalen, zodat ik geen nieuwe hoef te kopen?
Aanmelden lukt nog niet, tenzij je een creditcard hebt die in de Verenigde Staten loopt en ook een Amerikaans postadres heeft.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:10 schreef DJ_WB het volgende:
vraagje over itunes
mag je jje aanmelden via bijv de amerikaanse site en daar je muziek nummers kopen ?
of moet je echt wachten tot itunes music store in nl opent ?
iTMS NL gaat waarschijnlijk vandaag open. Zie voor meer info MacOSXquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:10 schreef DJ_WB het volgende:
vraagje over itunes
mag je jje aanmelden via bijv de amerikaanse site en daar je muziek nummers kopen ?
of moet je echt wachten tot itunes music store in nl opent ?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:15 schreef _Supreme het volgende:
cool!
brengen ze die er zomaar ertussen even uit!!
volgens mij gaat de batterij nu nog slechter mee...
Dat is dus drie uur langer dan de gewone 4th gen iPod.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef nietzman het volgende:
40 en 60GB, kleurenscherm, en tot 15 uur speeltijd.
De ipod photo 60GB kost 545.38 euro excl. btw.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:16 schreef _Supreme het volgende:
wat moet dat wel niet kosten?
op de site staat $499 voor de 40 gig en $599 voor de 60 gig...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:16 schreef _Supreme het volgende:
wat moet dat wel niet kosten?
Nee, er staat niets op.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef nietzman het volgende:
En de limited edition U2 iPod: (Standaard 4th Gen in het zwart met alle nummers van U2 erop.)
dat zuipt je accu leeg en denk je echt dat je het veel gaat gebruiken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:16 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom alleen foto's en geen video? Lijkt me 10x interessanter...
Omdat die over een jaar wordt uitgebracht zodat WEEER een nieuwe iPod MOET hebben. duhquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:16 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom alleen foto's en geen video? Lijkt me 10x interessanter...
Hoewel.. olé...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:42 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Omdat die over een jaar wordt uitgebracht zodat WEEER een nieuwe iPod MOET hebben. duh
iPod 5GB ole oleee
Software opnieuw geinstalleerd.. snap er echt geen bout van.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:54 schreef Stefkuh het volgende:
Dames. Mijn Apple iPod 1e Generatie 5GB doet voor het eerst sinds ever fucked up. Dwz: MIJN pc en mijn iPod zijn geen vriendjes meer. Hij blijft maar op "Loskoppelen Toegestaan" staan en zo kan ik er dus niks oppleuren. Het herkennings toontje hoor ik wel uit mijn PC, maar evrder niets. En dat terwijl hij perfect aansluit op mijn broers en pa's PC.
Kortom: HELLUPPP!! (en a) nee ik kan mijn instructie boekje niet vinden momenteel en b) volgens mij stond er in dat boekje niets over deze situatie)
Nou dat lijkt me niet, marketing technisch niet echt verantwoord. Dus er zal wel een volgende versie komen en dan kun je die goedkoper in de markt zetten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Zal nog wel dalen de komende tijd, met een beetje geluk.
hmm, zie je hoe gedetailleerd dat schermpje op die foto is?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Yup.
Ik zou er eigenlijk nog wel een filmpje van willen zien. De iPod mini is in het 'echt' ook veel mooier dan die steriele fotos.
Als de mijne binnen is zal ik het hier wel meldenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:56 schreef _Supreme het volgende:
[..]
hmm, zie je hoe gedetailleerd dat schermpje op die foto is?
dat kan toch niet zo mooi zijn in het echt?
dan moet het schermpje wel een heeele hoge resolutie hebben, en dat zal hij wel niet hebben
Ook een van de redenen dat ik hem gekocht heb, patience in kleur is een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:05 schreef MotionMan0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je pech hebt komt er door de douane nog extra btw over plus een mooie boete. Tenzij een kennis in amerika het kan opsturen zonder de verpakking. Dan zou het wel moeten lukken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:36 schreef Geqxon het volgende:
Waarom he, waarom is de U2 Ipod 379 euro hier en 349 dollar in Amerika? Omgerekend met een koers van bv. 0,80 ligt de U2 Ipod dan op 279 euro, kan ik hem niet vanuit Amerika bestellen dan? Okok, dan komt er nog wel 19 procet btw bij, maar dan is hij nog maar 332.
Zo duur is verzenden toch niet
Die ga ik waarschijnlijk kopenquote:[b]En de limited edition U2 iPod: (Standaard 4th Gen in het zwart met alle nummers van U2 erop.)
[afbeelding]
http://www.apple.com/ipod/u2/
1) Gefeliciteerd! Zwart zal je goed staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk kopen
Alleen hoor ik nu veel slechte dingen over de IPod wat betreft werking
Ik had trouwens nog een vraagje.. als ik nummers via Kazaa download.. kan ik ze er dan ook opzetten?
Niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:24 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
3) Ja, die kun je er gewoon opzetten: je bent niet verplicht om je hele cd-collectie te rippen, of om je losse muziek bij de iTunes Music Store te kopen. Je moet wel iTunes (of soortgelijk programma) gebruiken om de muziek 'beluisterbaar' op de iPod te hebben staan.
1) You're welcome!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:52 schreef Maraca het volgende:
1) Dank je
2) Met werking bedoel ik
- problemen hebben met het erop zetten van nummers
- IPods die alleen goed werken als hij helemaal is volgeladen
en dat soort dingen
3) Godzijdank5000 nummers is toch snel ongeveer ¤5000,- als je 99 cent per nummer betaald
Dat zeg ik toch; even Xplay installeren en daarna als je de Ipod aansluit ziet windows het als een externe harde schijf en kun je drag-en-droppen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:10 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
rouwens, aan de vorige poster: als je Xplay gebruikt, om te kunnen drag-and-droppen in Windows: dan heb je toch echt software nodig hoor! Namelijk Xplay!Maar goed, het is mogelijk dat je iTunes een zaadprogramma vindt en dan is het goed om te weten dat er meerdere wegen naar Rome/iPod zijn
OK, OK, zijn we het eensquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:31 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch; even Xplay installeren en daarna als je de Ipod aansluit ziet windows het als een externe harde schijf en kun je drag-en-droppen.
Het is een veel sneller en lichter programma dan itunes.
[[url=http://www.mediafour.com/images/xp2_sm_main.gif]afbeelding][/url]
De ipos past ook in een Golla-sokje (die zijn eigk voor 'n mobiele telefoon), maar ik vind dat eigk nogal dom staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:43 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over de nieuwe iPod socks
[afbeelding]
ik vind Xplay echt beter dan alle andere progs. Anapod schijnt nog beter te zijn, maar heb het nog niet gekocht. Iemand ervaringen met Anapod?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:31 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch; even Xplay installeren en daarna als je de Ipod aansluit ziet windows het als een externe harde schijf en kun je drag-en-droppen.
Het is een veel sneller en lichter programma dan itunes.
[[url=http://www.mediafour.com/images/xp2_sm_main.gif]afbeelding][/url]
Nou ga ik nog erger twijfelen welke I-pod ik moet kopen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef nietzman het volgende:
Inmiddels is de iPod Photo uit.
40 en 60GB, kleurenscherm, en tot 15 uur speeltijd.
[afbeelding]
http://www.apple.com/ipodphoto/
En de limited edition U2 iPod: (Standaard 4th Gen in het zwart met alle nummers van U2 erop.)
[afbeelding]
http://www.apple.com/ipod/u2/
En verder goed nieuws: De iTunes Music store is open!.
Beetje een XP-look met dat groen en blauw.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Yup.
Ik zou er eigenlijk nog wel een filmpje van willen zien. De iPod mini is in het 'echt' ook veel mooier dan die steriele fotos.
Thuis meteen even proberen, wat word ik ziek van dat iTunes zeg. Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept maar zoals het nu gaat moet ik eerst een playlist aanmaken, daar m´n mp3s in gooien en dan weer de hele playlist op m´n iPodquote:
OS X had dat eerderquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Beetje een XP-look met dat groen en blauw.![]()
ik zou het meteen doen!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:22 schreef woeeiiii het volgende:
Is dit wat?
http://www.getgiftsforfre(...)e4710447b97a1fb199ed
- bellenquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:31 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb 'm net kapot gemaakt, m'n iPod. Per ongeluk, dat wel.
Domme FF.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:31 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb 'm net kapot gemaakt, m'n iPod. Per ongeluk, dat wel.
ik vind het stukken beter/makkelijker dan iTnues (niet dat iTunes slecht was hoor).quote:Op maandag 8 november 2004 20:57 schreef BDisOKE het volgende:
Heeft er iemand (goede) ervaringen met Xplay?
Ik zoek een programma waarmee ik wat makkelijker op mijn werk EN thuis kan syncen nl.
Gisteren een vriend van me op bezoek, die thuis voor z'n iPod iTunes gebruikt, en aangesloten op mijn computer (ik gebruik Xplay) en dat was geen probleem. Heb vandaag niet gehoord dat hij thuis een probleem had met z'n iPod en z'n eigen computer. Dus ik neem aan dat het kan (anders had hij zowieso gebeldquote:Op maandag 8 november 2004 21:24 schreef BDisOKE het volgende:
Maar met xplay kan je dus fatsoenlijk een iPod op 2 PC's heen en weer syncen?
Gebruiker slecht. Gebruiker niet lezen kan. Gebruiker clickhappy.quote:Op maandag 8 november 2004 22:09 schreef Martinezzz het volgende:
en was helemaal boos toen hij m'n iPod ging configureren! Weet ik veel dat hij daarmee bedoeld dat ie al m'n muziek weggooit!Kortom: iTunes slecht!
Dus de schuld van het programma.quote:Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gebruiker slecht. Gebruiker niet lezen kan. Gebruiker clickhappy.
Ja, maar niet zomaar via iTunes (dit om kopiëren tegen te gaan enzo). Met iPod Agent (Mac) en Sharepod (PC) kun je wel muziek van de iPod trekken!quote:Op maandag 8 november 2004 23:13 schreef GiSH het volgende:
kan aan een PC (win XP) 2 iPods hangen en dan lekker muziek swappen??
Je bent dan volgens mij de grootste clickhappy kneus die er bestaat als je niet met iTunes kan omgaan. Als er nou 1 ding is dat Apple goed kan, is het simpele overzichtelijk gebruiksvriendelijk software maken. En als jij nou dom bent dat je meteen weet hoe iets werkt, of denkt dat alle popup windows van musicplayers zelf gelul zijn is het je eigen domme schuld, apple doet nauwelijks aan useless windows etc..quote:Op maandag 8 november 2004 22:09 schreef Martinezzz het volgende:
[..]
Gisteren een vriend van me op bezoek, die thuis voor z'n iPod iTunes gebruikt, en aangesloten op mijn computer (ik gebruik Xplay) en dat was geen probleem. Heb vandaag niet gehoord dat hij thuis een probleem had met z'n iPod en z'n eigen computer. Dus ik neem aan dat het kan (anders had hij zowieso gebeld)
En los daarvan... ik vind iTunes echt een klote programma, steeds gelazer mee gehad, en was helemaal boos toen hij m'n iPod ging configureren! Weet ik veel dat hij daarmee bedoeld dat ie al m'n muziek weggooit!Kortom: iTunes slecht!
Hele goede ervaringen met Xplay, nooit gezeur, en vind het nog veel overzichtelijker ook! En ook niet van dat gezeur met die media-libraryKortom: Xplay goed!
waarom?? de iPod is toch om data op te slaan..??? dus is toch logisch dat kijkt hoeveel euro je betaald per GB??quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:15 schreef superheist het volgende:
zo kan alles het goedkoopste zijn![]()
Ik heb op mijn pc maar 14 gig aan MP3's, wat heb ik dan aan meer opslagruimte? Een groot deel daarvan is ook nog prut, waar ik niet de behoefte aan heb om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:22 schreef GiSH het volgende:
[..]
waarom?? de iPod is toch om data op te slaan..??? dus is toch logisch dat kijkt hoeveel euro je betaald per GB??![]()
Jouw conclusie is wel heel kort door de bocht natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:55 schreef GiSH het volgende:
ik ben dan toch ook eens serieus aan het overwegen om zo'n iPodje te kopen..
toen ben ik de verschillende modellen vergeleken.. en wat blijkt de duuste is eigenlijk de goedkoopste.
[afbeelding]
Snap er geen fuck vanquote:Dit apparaat werkt correct.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat.
Ik was gewoon eens benieuwd wat euro/GB prijs was.. ik schrok idd van het prijs verschil tussen de 20 GB en de mini. En dan ook nog te bedenken dat je bij de mini geen Dock krijgt. (tot 21 november bij de Dixons krijg je deze bij de 20 GB) Ik denk dat de 20 GB de meest intresants is voor een gemiddelde gebruiker. Knappe jongen die 20 GB aan muziek weet samen te krijgen en dan ook nog alles leuk vindt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:20 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jouw conclusie is wel heel kort door de bocht natuurlijkHet gaat er ook om wat je wil/nodig hebt/budget je hebt. Maargoed, dit tabelletje geeft maar weer mooi aan dat de iPod mini de grootste onzin ever is
Bij de 20 krijg je ook geen dock en ook geen beschermingshoesjequote:Op dinsdag 9 november 2004 18:41 schreef GiSH het volgende:
[..]
Ik was gewoon eens benieuwd wat euro/GB prijs was.. ik schrok idd van het prijs verschil tussen de 20 GB en de mini. En dan ook nog te bedenken dat je bij de mini geen Dock krijgt. (tot 21 november bij de Dixons krijg je deze bij de 20 GB) Ik denk dat de 20 GB de meest intresants is voor een gemiddelde gebruiker. Knappe jongen die 20 GB aan muziek weet samen te krijgen en dan ook nog alles leuk vindt.
Dus ik ga voor de 20 GB bij de Dixons..
erm niet alle nummers van u2 staan er op. Je krijgt een zwart rode ipod met de handtekeningen van de band gegrafeerd. Wat extra's en 50 euro korting in de MusicStore op de volledige collectie van U2, das het nieuwe album wat binnenkort uitkomt. Het album kost geloof ik 150 of 200 euro.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk kopen
Alleen hoor ik nu veel slechte dingen over de IPod wat betreft werking
Ik had trouwens nog een vraagje.. als ik nummers via Kazaa download.. kan ik ze er dan ook opzetten?
Ja je kan kazaa mp3's er op zetten maar je kan niet je iPod aansluiten op andermans computer volstouwen met zijn muziek en dan terug brengen bij je thuis met iTunes.quote:Available for just $349, it comes with an exclusive U2 poster and, of course, the signature white iPod earbuds. As an extra special treat, it includes an iTunes Music Store coupon you can use to get $50 off your purchase of “The Complete U2.” As unique as the iPod itself, this digital boxed set brings together an amazing 400 U2 tracks.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:11 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Bij de 20 krijg je ook geen dock en ook geen beschermingshoesjebestel via internet via school krijg je 30 euro korting krijg het beschermingshoesje bijna gratis
(btw tarblop gish platform game owned)
die 320 cd's hoeveel gig is dat.. dat hangt een beetje van de compressie af..quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:46 schreef hydraulix het volgende:
Heb een paar vragen:
- Is de iPod photo een verbetering in vergelijking met de 'normale' iPod (zeg maar beide met 40 Gig geheugen?)
- Als je ongeveer 320 cd's heb, hoeveel Gig. is dat?
- Is de iPod photo (60 Gig.) al te koop bij de Mediamarkt en zo ja: hoeveel kost deze?
Alvast bedankt.
Ben best wel een n00b betreft mp3-spelers etc.![]()
gebruik je win of OS x?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:05 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik heb vandaag toch maar de mini aangeschaft
groot voordeel vind ik toch wel de grootte, die mini past goed in je zak en ik vond de normale iPod toch wel wat groot, helemaal als je hem bijvoorbeeld in je zak hebt tijdens het fietsen.
Ik heb ook wel veel mp3's op mn pc (zo'n 20 gig) maar ik vind dat je daar dan een mooie selectie uit kan maken van 4 gig.
Van iTunes vind ik het heel irritant dat hij steeds ingesteld wordt als afspeelmedia van mn mp3's, zonder dat hij daarnaar vraagt.
Dat was voor mij precies de reden om van mijn kleine mp3-stick (128 mb) meteen naar een iPod 20gb te gaan, en niet naar een mini; ik ben te lui om telkens een nieuwe selectie te maken- al hoef je dat bij 4 gb natuurlijk nog steeds niet heel vaak te doen. Maar ik vind het gewoon fijn om altijd al mijn muziek bij me te hebben. Zodra ik iets nieuws heb, update ik mijn iPod ook meteen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:05 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik heb ook wel veel mp3's op mn pc (zo'n 20 gig) maar ik vind dat je daar dan een mooie selectie uit kan maken van 4 gig.
Maar je kan toch wel je iPod als opslagmedium gebruiken, die files thuis op je HD zetten, en die weer importeren in itunes? (en dan evt. weer op je iPod zetten....quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:17 schreef Dauthi het volgende:
[..]
erm niet alle nummers van u2 staan er op. Je krijgt een zwart rode ipod met de handtekeningen van de band gegrafeerd. Wat extra's en 50 euro korting in de MusicStore op de volledige collectie van U2, das het nieuwe album wat binnenkort uitkomt. Het album kost geloof ik 150 of 200 euro.
[..]
Ja je kan kazaa mp3's er op zetten maar je kan niet je iPod aansluiten op andermans computer volstouwen met zijn muziek en dan terug brengen bij je thuis met iTunes.
Moet je even het vorige iPod-topic doorlezen, daar staan heel veel opmerkingen en discussies over die koptelefoon.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef GiSH het volgende:
hoe zit het met de hoofdtelefoon die er bij zit? is die echt zo slecht?
Sony's zijn beter, ik gebruik zelf MDR-ED31 earphones die zijn echt veel beter dan die standaards en ze zijn niet zo opzichtig, die witte vallen heel erg op.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef GiSH het volgende:
Ik vind ze prima te doen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef GiSH het volgende:
hahaha grappig ik kende het niet, heb m'n nick ontleend aan het Album van de Smashing Pumpkinsquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:22 schreef Dauthi het volgende:
[..]
http://www.chroniclogic.com/gish.htm << GISH
die hebben ze toch ook van apple (in het opzichtelijke wit)?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:42 schreef Quarks het volgende:
Ik vind ze veel te groot, ze passen nauwelijks in mijn oren
Ik gebruik gewone philips in-ear, die zitten lekkerder
Geen idee, ik heb de SBCHE915quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:47 schreef GiSH het volgende:
[..]
die hebben ze toch ook van apple (in het opzichtelijke wit)?
Ik denk dat je beter de duurdere philips', sony's of sennheisers kan kopen, dat zijn 3 gerenomeerde merken met altijd een goede kwaliteit wat dat betreft. eigenlijk het beste advies dat ik je kan geven is testen, voor jezelf luisteren wat je het beste vindt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:47 schreef GiSH het volgende:
[..]
die hebben ze toch ook van apple (in het opzichtelijke wit)?
win xpquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:09 schreef GiSH het volgende:
[..]
gebruik je win of OS x?
Ja, maar er is een gratis trial die je gewon kan blijven gebruiken.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:30 schreef Avalanche.. het volgende:
En oja, dat Xplay, moet je daarvoor betalen?
Al je CD's omzetten naar 320kb mp3'squote:Op dinsdag 9 november 2004 18:41 schreef GiSH het volgende:
[..]
Ik was gewoon eens benieuwd wat euro/GB prijs was.. ik schrok idd van het prijs verschil tussen de 20 GB en de mini. En dan ook nog te bedenken dat je bij de mini geen Dock krijgt. (tot 21 november bij de Dixons krijg je deze bij de 20 GB) Ik denk dat de 20 GB de meest intresants is voor een gemiddelde gebruiker. Knappe jongen die 20 GB aan muziek weet samen te krijgen en dan ook nog alles leuk vindt.
Dus ik ga voor de 20 GB bij de Dixons..
Ik gebruik Music Match Box / ePHPod, maar ook in iTunes kan dat ja. Althans ik neem aan dat je het over de ID3 tag hebt. Rechtermuisklik en ergens ID3 tag zoeken.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:29 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
win xp
Weet iemand ook hoe ik de naam van het album als ''artiest - album'' weer kan laten geven op de iPod?
nu doet ie namelijk alleen de naam vh album. Moet ik dan gewoon de naam aanpassen in iTunes?
Om meer uit je batterij te halen raad apple aan om een compressie aan van 128/192 kbquote:Op woensdag 10 november 2004 10:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Al je CD's omzetten naar 320kb mp3'sKheb mijn 5GB vaak niet eens vol staan.
met eMule downloaden er is idd een trail verisequote:Op woensdag 10 november 2004 10:30 schreef Avalanche.. het volgende:
En oja, dat Xplay, moet je daarvoor betalen?
Anders ga je er ff serieus op in...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef GiSH het volgende:
[..]
Om meer uit je batterij te halen raad apple aan om een compressie aan van 128/192 kb
Ik zit momenteel met een iPod aansluitings probleempje en op de andere PC's staat geen ephPod. Uhm, ff uit het blote hoofie dan: Sluit je iPod aan, start ephPod op, kies een song en klik rechter muisknop. Ergens onderaan staat dacht ik edit ID3-tag.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:18 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik heb nu net ephPod gedownload, werkt ook wel goed.
Maar hoe kan ik dan in ephPod de naam van het album aanpassen?
Pakjesmiddag is vroeg dit jaarquote:Op woensdag 10 november 2004 13:58 schreef GiSH het volgende:
kom net terug van dixons.. ben benieuwd..
Precies vond/vind ik ook. Of wat voor een heb je er? Inear of Earbud?quote:Op woensdag 10 november 2004 14:37 schreef GiSH het volgende:
hoofd telefoon is gewoon goed..
mooiquote:en rest zover nog toppie
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Precies vond/vind ik ook. Of wat voor een heb je er? Inear of Earbud?
[..]
mooiKan ook niet anders natuurlijk
ja natuurlijk, dat zijn dingen die niet horen.. terug met dat dingquote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef The_Yellowman het volgende:
Nu heb ik sinds kort (3 weekjes) een iPod mini... en ik kom thuis van school... en wil 'm aandoen krijg ik ineens alle tekens door mekaar... en tijd enzo ook heel dat beeldscherm is brak...
Heeft iemand dit ook welleens gehad? en valt dit binnen de garantie???
Wat GiSH zegt, heeeeel snel terugbrengen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:37 schreef GiSH het volgende:
[..]
ja natuurlijk, dat zijn dingen die niet horen.. terug met dat ding
nee is zonder afstandbediening.. maar ik ben er wel blij mee.. neem hem ok mee naar de sportschool en doe het touwtje onder m'n shirt.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:12 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wat GiSH zegt, heeeeel snel terugbrengen.
Die oordoppies ja. Die had ik ook. Deze is met afstandsbediening? Volgende vraag is dan : zit die vast aan het snoer of is dat een tussenstukje? Ik wil namelijk weer nieuwe dopjes (oude zijn kapot te veel lukraak in en uit mijn broekzak getrokken), maar zie dat overal staat "enkel voor de 10Gb, 20Gb etc etc" ik heb nog een 1e Gen 5GB.
nope.. discman er even bij gepakt, (gelijk even fototje maken en marktplaats pleuren)quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef superheist het volgende:
lijkt me niet dat ie past... al die afstandbedieningen zijn anders.. maar probeer gerust..
Dan denkt ie dat het een andere cd is, soms een typefoutje, soms ook gewoon willekeurig. Even alle nummers van het album tegelijk selecteren in iTunes (ephod werk ik niet mee), rechterklik en dan op info het juiste album en de juiste artiest invullen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef Avalanche.. het volgende:
Hoe komt het dat ik soms, als ik een album op mn iPod zet, 1 liedje van dat album in een aparte map krijg. Die aparte map ziet hij dan als album. Dus een album met 1 liedje. Meestal is het het eerste liedje van het album.
Ik gebruik ephPod, maar dit had ik ook al eens met iTunes.
ja dat heb ik gemerkt, een vriend van mij heeft een 3rd gen ipod en ik heb een 4th gen ipod. We probeerde toen die 3rd gen op mijn pc aan te sluiten... Zijn ipod crashte de hele tijdquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:39 schreef phunkk het volgende:
Vanmiddag m'n Ipod 20 gig gehaaldIk ben verliefd!
Ik ging langs een maatje (die een mini heeft), en wilde daar "even" wat nummers op m'n liefje zetten.. Nou dat kon ik mooi vergeten, fucking 2 uur zitten kloten voor het fatsoenlijk ging. Dus ajb:
sluit GEEN 2 ipods aan op 1 pc ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |