Die ga ik waarschijnlijk kopenquote:[b]En de limited edition U2 iPod: (Standaard 4th Gen in het zwart met alle nummers van U2 erop.)
[afbeelding]
http://www.apple.com/ipod/u2/
1) Gefeliciteerd! Zwart zal je goed staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk kopen
Alleen hoor ik nu veel slechte dingen over de IPod wat betreft werking
Ik had trouwens nog een vraagje.. als ik nummers via Kazaa download.. kan ik ze er dan ook opzetten?
Niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:24 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
3) Ja, die kun je er gewoon opzetten: je bent niet verplicht om je hele cd-collectie te rippen, of om je losse muziek bij de iTunes Music Store te kopen. Je moet wel iTunes (of soortgelijk programma) gebruiken om de muziek 'beluisterbaar' op de iPod te hebben staan.
1) You're welcome!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:52 schreef Maraca het volgende:
1) Dank je
2) Met werking bedoel ik
- problemen hebben met het erop zetten van nummers
- IPods die alleen goed werken als hij helemaal is volgeladen
en dat soort dingen
3) Godzijdank5000 nummers is toch snel ongeveer ¤5000,- als je 99 cent per nummer betaald
Dat zeg ik toch; even Xplay installeren en daarna als je de Ipod aansluit ziet windows het als een externe harde schijf en kun je drag-en-droppen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:10 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
rouwens, aan de vorige poster: als je Xplay gebruikt, om te kunnen drag-and-droppen in Windows: dan heb je toch echt software nodig hoor! Namelijk Xplay!Maar goed, het is mogelijk dat je iTunes een zaadprogramma vindt en dan is het goed om te weten dat er meerdere wegen naar Rome/iPod zijn
OK, OK, zijn we het eensquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:31 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch; even Xplay installeren en daarna als je de Ipod aansluit ziet windows het als een externe harde schijf en kun je drag-en-droppen.
Het is een veel sneller en lichter programma dan itunes.
[[url=http://www.mediafour.com/images/xp2_sm_main.gif]afbeelding][/url]
De ipos past ook in een Golla-sokje (die zijn eigk voor 'n mobiele telefoon), maar ik vind dat eigk nogal dom staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:43 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over de nieuwe iPod socks
[afbeelding]
ik vind Xplay echt beter dan alle andere progs. Anapod schijnt nog beter te zijn, maar heb het nog niet gekocht. Iemand ervaringen met Anapod?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:31 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch; even Xplay installeren en daarna als je de Ipod aansluit ziet windows het als een externe harde schijf en kun je drag-en-droppen.
Het is een veel sneller en lichter programma dan itunes.
[[url=http://www.mediafour.com/images/xp2_sm_main.gif]afbeelding][/url]
Nou ga ik nog erger twijfelen welke I-pod ik moet kopen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef nietzman het volgende:
Inmiddels is de iPod Photo uit.
40 en 60GB, kleurenscherm, en tot 15 uur speeltijd.
[afbeelding]
http://www.apple.com/ipodphoto/
En de limited edition U2 iPod: (Standaard 4th Gen in het zwart met alle nummers van U2 erop.)
[afbeelding]
http://www.apple.com/ipod/u2/
En verder goed nieuws: De iTunes Music store is open!.
Beetje een XP-look met dat groen en blauw.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Yup.
Ik zou er eigenlijk nog wel een filmpje van willen zien. De iPod mini is in het 'echt' ook veel mooier dan die steriele fotos.
Thuis meteen even proberen, wat word ik ziek van dat iTunes zeg. Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept maar zoals het nu gaat moet ik eerst een playlist aanmaken, daar m´n mp3s in gooien en dan weer de hele playlist op m´n iPodquote:
OS X had dat eerderquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Beetje een XP-look met dat groen en blauw.![]()
ik zou het meteen doen!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:22 schreef woeeiiii het volgende:
Is dit wat?
http://www.getgiftsforfre(...)e4710447b97a1fb199ed
- bellenquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:31 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb 'm net kapot gemaakt, m'n iPod. Per ongeluk, dat wel.
Domme FF.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:31 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb 'm net kapot gemaakt, m'n iPod. Per ongeluk, dat wel.
ik vind het stukken beter/makkelijker dan iTnues (niet dat iTunes slecht was hoor).quote:Op maandag 8 november 2004 20:57 schreef BDisOKE het volgende:
Heeft er iemand (goede) ervaringen met Xplay?
Ik zoek een programma waarmee ik wat makkelijker op mijn werk EN thuis kan syncen nl.
Gisteren een vriend van me op bezoek, die thuis voor z'n iPod iTunes gebruikt, en aangesloten op mijn computer (ik gebruik Xplay) en dat was geen probleem. Heb vandaag niet gehoord dat hij thuis een probleem had met z'n iPod en z'n eigen computer. Dus ik neem aan dat het kan (anders had hij zowieso gebeldquote:Op maandag 8 november 2004 21:24 schreef BDisOKE het volgende:
Maar met xplay kan je dus fatsoenlijk een iPod op 2 PC's heen en weer syncen?
Gebruiker slecht. Gebruiker niet lezen kan. Gebruiker clickhappy.quote:Op maandag 8 november 2004 22:09 schreef Martinezzz het volgende:
en was helemaal boos toen hij m'n iPod ging configureren! Weet ik veel dat hij daarmee bedoeld dat ie al m'n muziek weggooit!Kortom: iTunes slecht!
Dus de schuld van het programma.quote:Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gebruiker slecht. Gebruiker niet lezen kan. Gebruiker clickhappy.
Ja, maar niet zomaar via iTunes (dit om kopiëren tegen te gaan enzo). Met iPod Agent (Mac) en Sharepod (PC) kun je wel muziek van de iPod trekken!quote:Op maandag 8 november 2004 23:13 schreef GiSH het volgende:
kan aan een PC (win XP) 2 iPods hangen en dan lekker muziek swappen??
Je bent dan volgens mij de grootste clickhappy kneus die er bestaat als je niet met iTunes kan omgaan. Als er nou 1 ding is dat Apple goed kan, is het simpele overzichtelijk gebruiksvriendelijk software maken. En als jij nou dom bent dat je meteen weet hoe iets werkt, of denkt dat alle popup windows van musicplayers zelf gelul zijn is het je eigen domme schuld, apple doet nauwelijks aan useless windows etc..quote:Op maandag 8 november 2004 22:09 schreef Martinezzz het volgende:
[..]
Gisteren een vriend van me op bezoek, die thuis voor z'n iPod iTunes gebruikt, en aangesloten op mijn computer (ik gebruik Xplay) en dat was geen probleem. Heb vandaag niet gehoord dat hij thuis een probleem had met z'n iPod en z'n eigen computer. Dus ik neem aan dat het kan (anders had hij zowieso gebeld)
En los daarvan... ik vind iTunes echt een klote programma, steeds gelazer mee gehad, en was helemaal boos toen hij m'n iPod ging configureren! Weet ik veel dat hij daarmee bedoeld dat ie al m'n muziek weggooit!Kortom: iTunes slecht!
Hele goede ervaringen met Xplay, nooit gezeur, en vind het nog veel overzichtelijker ook! En ook niet van dat gezeur met die media-libraryKortom: Xplay goed!
waarom?? de iPod is toch om data op te slaan..??? dus is toch logisch dat kijkt hoeveel euro je betaald per GB??quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:15 schreef superheist het volgende:
zo kan alles het goedkoopste zijn![]()
Ik heb op mijn pc maar 14 gig aan MP3's, wat heb ik dan aan meer opslagruimte? Een groot deel daarvan is ook nog prut, waar ik niet de behoefte aan heb om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:22 schreef GiSH het volgende:
[..]
waarom?? de iPod is toch om data op te slaan..??? dus is toch logisch dat kijkt hoeveel euro je betaald per GB??![]()
Jouw conclusie is wel heel kort door de bocht natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:55 schreef GiSH het volgende:
ik ben dan toch ook eens serieus aan het overwegen om zo'n iPodje te kopen..
toen ben ik de verschillende modellen vergeleken.. en wat blijkt de duuste is eigenlijk de goedkoopste.
[afbeelding]
Snap er geen fuck vanquote:Dit apparaat werkt correct.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat.
Ik was gewoon eens benieuwd wat euro/GB prijs was.. ik schrok idd van het prijs verschil tussen de 20 GB en de mini. En dan ook nog te bedenken dat je bij de mini geen Dock krijgt. (tot 21 november bij de Dixons krijg je deze bij de 20 GB) Ik denk dat de 20 GB de meest intresants is voor een gemiddelde gebruiker. Knappe jongen die 20 GB aan muziek weet samen te krijgen en dan ook nog alles leuk vindt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:20 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jouw conclusie is wel heel kort door de bocht natuurlijkHet gaat er ook om wat je wil/nodig hebt/budget je hebt. Maargoed, dit tabelletje geeft maar weer mooi aan dat de iPod mini de grootste onzin ever is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |