Ja hoor. Moet je wel eerst een hele zoot meuk installeren, heb 't ooit aan de praat gekregen in XP volgens mij, ff googlen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:05 schreef Cornerman het volgende:
Windows XP professional speelt het iig niet..
huh, hoe doe ik dat dan?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:06 schreef 2dope het volgende:
Ja dat is mogelijk, je moet dan de compatibiliteit van de .exe veranderen van Windows 95 naar Windows 2k. Zou ook wel kunnen dat je ff een patch oid moet installeren maar het is in ieder geval mogelijk.
wat lul je nou?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:59 schreef Baris het volgende:
Probeer het gewoon zelf?
die heb ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:22 schreef Threepio het volgende:
gewoon red alert 2 spelen natuurlijk: zelfde spel, maar mooier. en het werkt probleemloos op win2k/xp
windows 2000 heeft toch geen dos meer?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:13 schreef ElmarO het volgende:
Je moet hem installeren in DOS-modus. En als je 'The Aftermath' hebt moet je die ook installeren en dan werkt ie gewoon in Windowsmodus. Anders moet je op zoek gaan naar de laatste patch van Red Alert en dan hoort ie het gewoon te doen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
dat heb ik helemaal nietquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:40 schreef 2dope het volgende:
Rechtermuisknop op de exe (ra95.exe neem ik aan). Ga nu naar het tabblad 'compatibility' of 'compatibiliteit'
Onzinquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:05 schreef Cornerman het volgende:
Windows XP professional speelt het iig niet..
Dan heb je Service Pack 2 (of hoger) voor Windows 2000 niet, of je hebt compatibility mode niet geactiveerd. Dat doe je zo:quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:40 schreef 2dope het volgende:
Rechtermuisknop op de exe (ra95.exe neem ik aan). Ga nu naar het tabblad 'compatibility' of 'compatibiliteit' en vink 'run this program in compatibility mode for' aan en zet hem op het gewenste compatibiliteits-besturingssysteem. Het zou zo moeten werken.
gedaan, en volgens windows 'succeeded', maar zie nog geen compatibiliteitquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:53 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dan heb je Service Pack 2 (of hoger) voor Windows 2000 niet, of je hebt compatibility mode niet geactiveerd. Dat doe je zo:Login met administrator rechten Start - Uitvoeren regsvr32 %systemroot%\apppatch\slayerui.dll Ok
Nu staat het tabblad Compatibiliteit erbij als je de eigenscahppen van een bestand opvraagt.
ftp://ftp.westwood.com/pub/ccgold/CCGOLDXPPATCH.ZIPquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:01 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik kan die patch niet downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |