Control Vquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is snel
*knip*
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:43 schreef nikky het volgende:
wie weet waar dat topic staat met in welke speciale auto's je hebt gereden? Ik meende dat ik laatst zoiets voorbij zag komen
Heb nog een foto van een hele speciale wagen... Alleen weet ik de naam niet meer
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is snel
mijn laatste post uit de vorige SC:
Ik had nog iets stoms gister.
Er stond file op de A2 en als je er dan bij Abcoude af ga kan je zo die file afsnijden dus dat deed ik.
Staat er ineens Politie, dus ik denk ze zien me niet (Politie was met vrouw aan het praten) Dus ik rij dat hek voorbij, lopen er ineens 10000 kampers.. dus ik denk WTF, ventjes allemaal boos kijken naar mij.
Dus ik snel achteruit, komt die agent aanlopen, die moest b.t.w. best lachen, zegt:
"Andreee Hazézz weunt hier màn.." Ondertussen werd ik gefotograafeerd door een jopie.
Kon ik weer terug naar Abcoude om weer in de file aan te sluiten![]()
nikky: dat was nieuwe sport: proefritrijden oid..... maar post hier anders maarquote:ff wat anders heren...
wat mag een VW passat uit 1998 met 170k op G3 (1.6) kosten?
en
Wat is een reeele inruilwaarde voor 'n auto die op autotrader via dealers nog 4k kost....?
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is snel
Er stond file op de A2 en als je er dan bij Abcoude af ga kan je zo die file afsnijden dus dat deed ik.
Staat er ineens Politie, dus ik denk ze zien me niet (Politie was met vrouw aan het praten) Dus ik rij dat hek voorbij, lopen er ineens 10000 kampers.. dus ik denk WTF, ventjes allemaal boos kijken naar mij.
Dus ik snel achteruit, komt die agent aanlopen, die moest b.t.w. best lachen, zegt:
"Andreee Hazézz weunt hier màn.." Ondertussen werd ik gefotograafeerd door een jopie.
1600 cc 4A-GE 20 klepper.. Toyota motor met 245 pk, dat is een behoorlijke prestatiequote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Xtreem het volgende:
Tommy: in je express?
en wat de fuk heeft 245 pk uit 1600cc? ja, ik mis heeel veel af en toe![]()
ga dan ook bij Abcoude links af via Abcoude -> Baambruggenquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is snel
A2 richting Utrecht, net van de A9 af en dan op de uitvoegstrook blijven rijden..quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
A2 richting Amsterdam of Utrecht ?![]()
Daar leek het wel erg druk..quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga dan ook bij Abcoude links af via Abcoude -> Baambruggen
gaat ie via Vinkenveen![]()
Ja psies, de meesten willen zich aan het begin ertussen proppenquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
A2 richting Utrecht, net van de A9 af en dan op de uitvoegstrook blijven rijden..
Met file maak je hier best wat tijd mee goed
Inderdaad, ik rij zelden in de spits over dat stuk snelwegquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja psies, de meesten willen zich aan het begin ertussen proppen![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:47 schreef Xtreem het volgende:
OOK uit het vorige deel:
[..]
nikky: dat was nieuwe sport: proefritrijden oid..... maar post hier anders maar
oiquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:51 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van deze auto zijn er maar twee en ik heb in 1 gezeten
Ik ben alleen de naam kwijt van deze wagen... Hij is heel erg groot btw
nee lulquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
Lijkt op een Alpine A610 ofzo
Volgens mij begon het met een "M"quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
Lijkt op een Alpine A610 ofzo
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Shit ik heb per ongeluk een afgerukte ledematen topic geopend in ONZ
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:54 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb vandaag mijn JVC KDSH99-R radio vervangen door een Alpine 8912RB
ga ik ook nog eens kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Shit ik heb per ongeluk een afgerukte ledematen topic geopend in ONZ
Marcosquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:57 schreef nikky het volgende:
Heb ff gebeld met degene die met me mee was naar de auto en het is een Marcos
waar ik in heb gezeten heeft een andere neus volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Marcos
deze is het:
[afbeelding]
dit is dan weer een mindere Marcos
de foto van nikky was best mooi, omdat daar de voorkant niet op stondquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Marcos
deze is het:
[afbeelding]
dit is dan weer een mindere Marcos
Je mag me wel Tommy noemen hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:07 schreef nikky het volgende:
Ik heb meerdere foto's gevonden... zal ff oploadenEn de neus komt toch wel aardig overeen met die Tommy_Kuklinski postte
Ze heeft al een vriend hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je mag me wel Tommy noemen hoor
Wat had dat met een naam van een bepaalde user te maken?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend hoor
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend hoor
The Godfather has spokenquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Weer iemand hier, die mijn woorden verkeerd interpreteert.
Het gaat erom dat users mijn niet bij mijn volledige naam hoeven te noemen.
Dus noem me maar Tommy.
Ik heb al een vrindin b.t.w
WTF is dit nou weer..quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Herrinnert u zich deze nog?
Marion Cotillard
i'm gonna make him an offer, he can't refusequote:Op zaterdag 25 september 2004 16:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
The Godfather has spoken
Een van mn beste vriendinnen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Van wie is die verjaadag?
Hoe laat ga je daarheen?
Wat ga je drinken?
Ga je je opmaken?
Wat geef je kado?
Veel plezier
* Hugster herrinerd zich nog een bepaald topic van een tijd terugquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Van wie is die verjaadag?
Hoe laat ga je daarheen?
Wat ga je drinken?
Ga je je opmaken?![]()
Wat geef je kado?
Veel plezier
oke, dan mag je van mij voor deze keer wel naar die verjaadag, maar maakt het niet te laat he!quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van mn beste vriendinnen.
Om 6u.
Beginnen met koffie, en daarna fris, want ik moet nog terug rijden.
Nee.
2 boeken, welke ze kan gebruiken bij haar opleiding.
Hoi mutzquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:26 schreef MutZ het volgende:
Hoi
Die is en oud en zo onduidelijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:28 schreef ook_gek het volgende:
Nikki ben jij dat nou op de foto![]()
ik dacht dat jij niet foto,s online zette van je zelf
Dr_flash je vind het wel leuk hier he
En van wie ga je dan die knuffel krijgen? Is toch niet van mijn prinsesje Grobbekuiken![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
* PeuRac herrinerd zich nog een bepaald topic van een tijd terug![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:28 schreef ook_gek het volgende:
Dr_flash je vind het wel leuk hier he
quote:En van wie ga je dan die knuffel krijgen? Is toch niet van mijn prinsesje Grobbekuiken![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Die is en oud en zo onduidelijk
Zorg je goed voor m,n prinsesjequote:Op zaterdag 25 september 2004 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zorg je goed voor m,n prinsesje
Doe haar maar de groeten van haar paddenprinsje![]()
Nee hoor, wees maar niet bang, ik zal t vroeg maken, tussen 3 en 4u gok ikquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oke, dan mag je van mij voor deze keer wel naar die verjaadag, maar maakt het niet te laat he!
Maar dat wordt wel gezellig dus?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, wees maar niet bang, ik zal t vroeg maken, tussen 3 en 4u gok ik
quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Maar dat wordt wel gezellig dus?
Dus het wordt al niet gezelligquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik ben er toch
Ik zeg toch NEE?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zorg je goed voor m,n prinsesje
Doe haar maar de groeten van haar paddenprinsje![]()
Vertelquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:ik ga solliciteren
Ik vis nietquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg toch NEE?
Maar goed, anders ga je maar zitten vissen![]()
Ik las zonet in de krant dat Smeding logistiek medewerkers zoektquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Vertel
ik ook maar dit een R modelquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
Die zie ik elke dag 10x
ja, dus?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook maar dit een R model![]()
Daarom juistquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:ik ben er toch niet
Die zie je niet zo heeel erg vaakquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, dus?
beterquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik las zonet in de krant dat Smeding logistiek medewerkers zoekt
[afbeelding]
Laat ik nu slechts 2 kilometer van dat bedrijf af wonen en opgeleid zijn tot logistiek medewerker
quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom juist
Ik had gisteren bijna de dvd box van the Godfather gekocht, had alleen niet genoeg geld bij me.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De meeste vinden het wel leuk als the godfather op hun verjaardag komt
naja, de quotes van de godfather
Neeee, je bent toch niet zo'n kneus hè..quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:56 schreef Hugster het volgende:
ik moet ook een baantje hebben
hoop dat ik misch bij de Mediamarkt of de Block ofzo wat kan gaan verkopen ofzo..
Zal eens een briefje maken zo
quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna de dvd box van the Godfather gekocht, had alleen niet genoeg geld bij me.
wat moet ik anders?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Neeee, je bent toch niet zo'n kneus hè..
Pin pas?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna de dvd box van the Godfather gekocht, had alleen niet genoeg geld bij me.
Hoi nikkyquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoi mutz
hij stond al roodquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pin pas?
fulltime sjonniequote:Op zaterdag 25 september 2004 17:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat moet ik anders?![]()
Ik heb wel me rijbewijs ook maarja...
veel ervaring met hifi, tv's, electronica, gadgets, pc, mac + rijbewijs
kan iemand nog een leuk baantje verzinnen uit die combo?![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
fulltime sjonnie
Hoi Mutzquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi nikky
Hij schrok van jequote:Op zaterdag 25 september 2004 17:00 schreef ook_gek het volgende:
strips zijn zo uhm strips![]()
Dr_Flash is weg
moet je ff googlenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
waar kan je dat doen!
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
waar kan je dat doen!
Valt wel op dat ik hier meer andere modjes zie dan de 2 die PTA moeten runnenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij schrok van je
ik had helemaal niks bij me, alles lag nog thuis.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pin pas?
Is die niet op vakantie? Sicilie?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt wel op dat ik hier meer andere modjes zie dan de 2 die PTA moeten runnen![]()
ThaFreak zie ik ook al niet meer![]()
Heb even tijdelijk de honneurs waargenomenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij schrok van je
Dr_Flash jij vind het hier gewoon leuk geef maar toequote:Op zaterdag 25 september 2004 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb even tijdelijk de honneurs waargenomenMaar nu mag je zelf weer hoor
ik denk dat ie jou leuk vindt en daarom in pta zitquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dr_Flash jij vind het hier gewoon leuk geef maar toe![]()
Welkom in het PTA slowchat team![]()
Hij gaat 100% zeker, met de familia maar ik weet niet meer percies wanneer... kan best dat hij al weg isquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
TF naar Sicilie?daar kom ik ook regelmatig
nee hoor, het is daar rustig en vredig, echt een vacance tipquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:24 schreef Fugie het volgende:
kom naar sicilie, daar kan je spannende dingen beleven hiep hoi
hij rijd lekker hequote:Op zaterdag 25 september 2004 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
zo mensen... ben ik weer!! Ff proefritje gemaakt in de Chrysler 300C
Nu nog wachten op de station
Zal toch nietquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk dat ie jou leuk vindt en daarom in pta zit
je weet het niet he...quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal toch nietIk ben de laatste tijd zo lief dat ik geen toezicht meer nodig heb.
niet zien betekent niet dat ik afwezig benquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt wel op dat ik hier meer andere modjes zie dan de 2 die PTA moeten runnen![]()
ThaFreak zie ik ook al niet meer![]()
wow dat valt wel meequote:Op zaterdag 25 september 2004 17:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.autobelasting.nl/berekenmrb.php
personenauto
Noord-Holland
G3
1420 kg
¤ 760 per jaar.
speciaal voor jouquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:56 schreef ook_gek het volgende:
BoJo heb jij nog dat stukje met kijk uit maloot een kokos noot? Ik ben hem kwijt
Je bent een engeltjequote:Op zaterdag 25 september 2004 17:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
speciaal voor jou
kijk uit malloot een kokosnoot
Ovide en zijn vriendjesquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:56 schreef ook_gek het volgende:
BoJo heb jij nog dat stukje met kijk uit maloot een kokos noot? Ik ben hem kwijt
vind je van me SupraDragon?quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:10 schreef StefanP het volgende:
OMFG ik zag net dat filmpje uit de vorige slowchat, dat is GOOR!!!!
Me like
Ik heb kalimero als beltoonquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Ovide en zijn vriendjes
Die heb ik ook op mp3
soort Mercedes Aquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:13 schreef Ballebek het volgende:
HAHAHAHA,
Rij ik vanmiddag ff naar Wateringen, de snelweg af rijdt er een Multipla achter me; ik kijk in me spiegel toen ik een 90 graden bocht maakte (is de afslag van de snelweg) zie ik die Multipla bijna ompleuren, reed een stuk op 2 wielen
Ikke "alle eendjes zwemmen in het water"quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb kalimero als beltoon![]()
heb je niet gekrabt toen je jeuk had ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
sta ik net in de badkamer zegt m,n moeder. WTF heb jij gedaan
er staan krassen op je rug daar word je eng van zeg. Komt m,n vader ook binnen zegt hij.
Ja pleur op ik ga scheren. WTF zit er op je rug. Lijken wel strepen van een zweep. Of nee wacht. Jij hebt een wijf een beurt gegeven en die heeft haar nogels in je rug gezet![]()
Ik heb geen idee hoe die krassen op m,n rug komen![]()
Hahah heb je die in MP3 of niet?quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Ikke "alle eendjes zwemmen in het water"
omdat het zo isquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:45 schreef BoJo het volgende:
hoe kan de verzekering van een auto die sneller, duurder, nieuwer, zwaarder is net zoveel zijn als m'n huidige verzekering![]()
![]()
oh...omdat jij zegt dat het zo is, dan zal het wel zo zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
omdat het zo is
nee ik zeg het niet, het is gewoon zo omdat het zo is.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh...omdat jij zegt dat het zo is, dan zal het wel zo zijn.
maar een verzekering gaat toch meestal omhoog bij duurdere/snellere auto's, lijkt mijquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ik zeg het niet, het is gewoon zo omdat het zo is.
waarom moeten mensen altijd een reden hebben voro iets ? als je geil ben ben je toch geil, hoeft toch ook geen reden voor te zijn ?
gelukkig open je nu de meeste bout topic op je eigen forumpje en niet hierquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:ik ben er weer, net lekker bami gegeten
En nu tijd om wat leuke topics te starten, als buzzybee wat sneller word dan
quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
autogerelateerde topics start ik zowel op mn eigen forum als hier. En soms ook op mn andere (vrachtwagen) forum.
ga je weg?quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kom BoBjo kom met mij meequote:Op zaterdag 25 september 2004 19:57 schreef BoJo het volgende:
hebben m'n vrienden ineens geen zin meer om uit te gaan en 1 maat van me heeft last van z'n rug. stelletje ouwe zakken
ik heb ook geen zin
Doe dat nou niet!quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
kom BoBjo kom met mij mee![]()
waar zou je naar toe gaan?
Ik ben ook nog ff aan het kijken waar ik naar toe ga![]()
dat zouden hun beslissen, ik vind altijd alles best.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
kom BoBjo kom met mij mee![]()
waar zou je naar toe gaan?
Ik ben ook nog ff aan het kijken waar ik naar toe ga![]()
Ik kan die pappie wel handelenquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Doe dat nou niet!
Als je iets onaardigs zegt knalt ie je kop dr af met een walther
deze pappie gaat nergens meer heen vanavondquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan die pappie wel handelen![]()
Hmm er is Techno, en Benjamin Bates (trance?)
, urban, r&b en hip hop
of bier zuipen in een kroeg
![]()
jij ook!quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:00 schreef Tjabbo het volgende:
vermaak je tomz!
automaat??quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:45 schreef BoJo het volgende:
hoe kan de verzekering van een auto die sneller, duurder, nieuwer, zwaarder is net zoveel zijn als m'n huidige verzekering![]()
![]()
neuh gewoon een 166 2.0 Ts uit 2000quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
automaat??
Ik vind het altijd zo zielig voor die bomen als die mensen vergeten uit de auto te stappen voordat ze hem/haar knuffelenquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:15 schreef Boink het volgende:
Bomen zijn gecreeerd voor sjonnies in golf gti's crxen e.d. wat ook maar enigzins met vleugel of sticker is beplakt
2.0 in zo'n auto?quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
neuh gewoon een 166 2.0 Ts uit 2000![]()
edit: ook hoi
ach lekker relaxt cruisen, pimpin' jeweettochquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
2.0 in zo'n auto?Hoop dan wel dat het een 2.0 V6 turbo is want anders is ie nog niet vooruit te branden
![]()
2.4JTD is wel weer leuk en de 3.0 V6 helemaal
166 is een mooie auto, echte snelweg cruiser.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:24 schreef BoJo het volgende:
Maar niks is zeker he![]()
Ik zie zo'n 166 wel zitten maar misschien word het wel een 155 v6![]()
Ik zie wel, zo'n 2.0 heeft ook nog 150pk , G3 installatie erin en ik heb niks te klagen hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
166 is een mooie auto, echte snelweg cruiser.
Maar doe toch die 6 cilinder maar
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
tipo 33 is gaaf
in tegenstelling tot de 33
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
van de bovenstaande straatversie stond er een paar maanden geleden 1 te koop, meen bijna een miljoen dollar ofzo![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:30 schreef Hugster het volgende:
nou mischien kalk ik hier vanacht in een dronken bui nog want neer![]()
en anders tot morgen
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel erg leuke berichten...Kan zich nog iets van BoJo herinneren...
Jimi Hendrix is geweldigquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
in de reclame van de BMW 1 serie wordt de muziek van Jimi Hendrix ook gebruikt
Little Wing heet het nummer, en ik ben waarschijnlijk de enige in PTA (SC) die dat goede muziek vind
met onze band spelen we ook vaak Jimi Hendrix.. dat is helemaaaal relaxe
Hoiquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jimi Hendrix is geweldig![]()
Dat was mijn bliksembezoekje weer![]()
meen je dat?quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jimi Hendrix is geweldig![]()
Dat was mijn bliksembezoekje weer![]()
Het best bekende internet meeting kroegje van Utrechtquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
starway
vertel eensquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel erg leuke berichten...Kan zich nog iets van BoJo herinneren...
ook_gekquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het best bekende internet meeting kroegje van Utrecht![]()
nee je hebt niks gemist, alleen wat gebrabbel van mij. Maar dat ben je wel gewend van mequote:Op zaterdag 25 september 2004 23:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
vertel eensheb wat gemist geloof ik
quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee je hebt niks gemist, alleen wat gebrabbel van mij. Maar dat ben je wel gewend van me![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee je hebt niks gemist, alleen wat gebrabbel van mij. Maar dat ben je wel gewend van me![]()
Je hebt geluk... Ik heb geen zin om het op te zoeken...quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ssssjjjtt![]()
trustequote:Op zaterdag 25 september 2004 23:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je hebt geluk... Ik heb geen zin om het op te zoeken...
Ga trouwens slapen...
BoJoquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook_gek![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 00:13 schreef ook_gek het volgende:
oh en heb aan me nichtje gevraagt of ze de baard in de keel had. Ze had zo een zware stem![]()
kon ze niet leuk vinden geloof ik.
En m,n andere nichtje had het over een ilse en haar vriend was daar bij. Dus ik zeg. Jo hebben jullie een hond danNee zegt ze. Zo heet m,n dochter.
Jep en we gingen zingen voor m,n oma. Dus ik schreeuw door een BOM volle zaak. EN NU MET Z,N ALLE KOMT U MAAR. En iedereen gewoon mee zingen en klappenquote:Op zondag 26 september 2004 00:16 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
je bent weer lekker bezig geweest
copy > paste Alfa forumquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:46 schreef BoJo het volgende:
ik geloof dat MutZ dit topic bedoelde![]()
[PTA SC]Jaguar XJ12 5.3-litre (1968-73) 253Bhp
LOL!quote:Op zondag 26 september 2004 00:13 schreef ook_gek het volgende:
En m,n andere nichtje had het over een ilse en haar vriend was daar bij. Dus ik zeg. Jo hebben jullie een hond danNee zegt ze. Zo heet m,n dochter.
Wees niet bang m,n zoon. Ik ben bij jequote:Op zondag 26 september 2004 00:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wees niet bang m,n zoon. Ik ben bij je![]()
trusten boefjequote:Op zondag 26 september 2004 00:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga slapen
bobben vind ik niet erg, maar ik vind t wel erg als mensen zo nodig vroeg terug willen, ik heb dan echt de neiging om ze dan naar t dichtsbij zijnde station te rijden en ze daar eruit te flikkeren.quote:Op zondag 26 september 2004 01:18 schreef Ultimora het volgende:
whehe. bobben zuigt zowiezo redelijk,,,
hoofdletter 'W' werkt beterquote:Op zondag 26 september 2004 01:31 schreef ook_gek het volgende:
GOZER
Tjekquote:Op zondag 26 september 2004 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoofdletter 'W' werkt beter![]()
zo denk ik er ook overquote:Op zondag 26 september 2004 02:15 schreef Fugie het volgende:
hoi
waarom gaan wannabe negers altijd moeilijk doen als je staat te hakkûhIk heb echt elke week ruzie als ze weer eens in de weg staan
![]()
Maareh, peu, mensen die met jou meerijden die moeten zich aanpassen aan jou, niet jij aan hun. Of zie ik het fout en heb ik daarom zo weinig vrienden sinds me rijbewijs
zondagmorge bedoel jequote:Op zaterdag 25 september 2004 22:27 schreef MutZ het volgende:
Ik ga vanavond niet meer weg... En nee, het is niet vreemd... Is je het nooit opgevallen dat PTA zaterdagavond slecht bezet is...
schumachter was kutquote:Op zondag 26 september 2004 10:50 schreef Hugster het volgende:
wil ik ff F1 gaan kijken vanochtend, wekker gezet, tief ik weer in slaap voordat het begint
dan maar de herhaling, dus nog nix zeggen aub![]()
ik haat schumacher, dus dat is goed nieuws tjabquote:Op zondag 26 september 2004 11:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
schumachter was kut
mooi kut.quote:Op zondag 26 september 2004 11:21 schreef Hugster het volgende:
neu hotlinking lijkt niet toegstaan...![]()
Hij glimt lekkerquote:Op zondag 26 september 2004 11:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mooi kut.
hier staan er wat. (het zijn de foto's die genomen zijn op die helling, niet die op het zandpad dat zijn de oude.)
http://tjabbo.fotopic.net/c296139_1.html
shiny hoorquote:Op zondag 26 september 2004 11:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mooi kut.
hier staan er wat. (het zijn de foto's die genomen zijn op die helling, niet die op het zandpad dat zijn de oude.)
http://tjabbo.fotopic.net/c296139_1.html
thuisquote:Op zondag 26 september 2004 11:24 schreef Hugster het volgende:
ola
waar was je nou gisteren![]()
wat is nou de top eigenlijk ?quote:Op zondag 26 september 2004 11:27 schreef Tjabbo het volgende:
Ja ben er ook wel blij mee. Hij was erg dof, de kleur is weer helemaal teruggekomen en bijna alle krassen (op hele grote en diepe na) zijn weg.
Gisteren even de duitse autobahn opgeknald voor wat serieus hardrijden.
ging erg lekker
quote:Op zondag 26 september 2004 11:46 schreef Ballebek het volgende:
Toen we de 90ste verjaardag van de oma van me vriendin gingen vieren zat het hele restaurant vol en dacht oma dat al die mensen voor haar kwamen; waren misschien 12 mensen voor haar
Bij 240 wilde hij nog verder, maar ik vond het mooi geweest voor het oude beestje.quote:Op zondag 26 september 2004 11:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is nou de top eigenlijk ?![]()
quote:JeffrySt182 heeft een mooie poetsmachine,
en heeft de nodige ervaring met dat ding op lambo's, bentley's en porsches.
Hoog tijd dus dat dat ding eens een echte auto ging polishen, en een afspraak was snel gemaakt.
De auto was erg dof en zat vol krassen omdat hij toch al 15 jaar oud was,
en omdat hij een half jaar werkloos op een parkeerplaats had gestaan.
Afgelopen zaterdag dan eindelijk de nodige "supra oma pk's" aan de supra toegevoegd.
Hij glijdt nu makkelijker door de luchtstroom en DUS ga ik harder.![]()
Het resultaat mag er zijn vind ik:
The master at work:
The results:
Fine ass, met mijn eerste mod, een recht-hangende nummerplaat!
De supraowner zelf:
En last but not least, de suprapolisher!
quote:Op zondag 26 september 2004 11:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bij 240 wilde hij nog verder, maar ik vond het mooi geweest voor het oude beestje.
Ik ga volgend jaar zo februari/maart kijken voor een andere autoquote:Op zondag 26 september 2004 12:08 schreef Tjabbo het volgende:
Idd. ik denk dat de top rond de 250km/h ligt.
gelukkig voor jou is er zo F1quote:Op zondag 26 september 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen
ik verveel me
jij ook alquote:Op zondag 26 september 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen
ik verveel me
het staat aan, maar ik heb zo'n pesthekel aan die weversquote:Op zondag 26 september 2004 12:25 schreef Hugster het volgende:
er is nu ook rally report op 5
Weversquote:Op zondag 26 september 2004 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
het staat aan, maar ik heb zo'n pesthekel aan die wevers
echt een droplulquote:Op zondag 26 september 2004 12:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wevers
Mijn held
Heel aardige kerel trouwens!quote:Op zondag 26 september 2004 12:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
echt een droplul
vast wel, maar op tv kan ik hem niet uitstaan.quote:Op zondag 26 september 2004 12:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Heel aardige kerel trouwens!
houd je bek nou hond ik moet nog kijkenquote:Op zondag 26 september 2004 12:58 schreef Xtreem het volgende:
ohja,
Button en Alonso roeleren
Dus ik mag je niet vertellen datquote:Op zondag 26 september 2004 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
houd je bek nou hond ik moet nog kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enzo?
ok
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |