Uhuh! Maar niet in het zicht. Willen niet dat vreemden hem vinden, natuurlijk.quote:Op zondag 26 september 2004 20:03 schreef myrose het volgende:
yep helemaal aan de andere kant van helmond
tis een dik half uur fietsen.. pff en ik ben al zo moe! nja ik geef de kans aan anderen. ligt ie er morgen vroeg nog dan ga ik hem halen.. ben ik teminste fit (heb morgen vroeg toch vrij)quote:Op zondag 26 september 2004 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Uhuh! Maar niet in het zicht. Willen niet dat vreemden hem vinden, natuurlijk.
Ik weet niet hoever je moet fietsen, maar als je hem niet vindt en je moet terug naar huis om te posten dat je hem niet kunt vinden en dan weer terug naar Stiphout. Hijg, puf....
Tja, en Stiphout heeft geen station.quote:Op zondag 26 september 2004 20:12 schreef myrose het volgende:
grin.. waarom denk je dat ik hellemondunited getipt heb?
ik woon dus in brouwhuis
Killermom woont in de buurt, toch?quote:Op zondag 26 september 2004 20:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tis een dik half uur fietsen.. pff en ik ben al zo moe! nja ik geef de kans aan anderen. ligt ie er morgen vroeg nog dan ga ik hem halen.. ben ik teminste fit (heb morgen vroeg toch vrij)
en mij maar laten fietsenquote:Op zondag 26 september 2004 20:12 schreef myrose het volgende:
grin.. waarom denk je dat ik hellemondunited getipt heb?
ik woon dus in brouwhuis
geen idee..quote:Op zondag 26 september 2004 20:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Killermom woont in de buurt, toch?
Schiet op! 't Is toch droog en niet te koud.quote:Op zondag 26 september 2004 20:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en mij maar laten fietsen
Hihi, op zijn fiets!quote:Op zondag 26 september 2004 20:15 schreef HAL9000S het volgende:
Ga naar Nijmegen of Cuijk!!!
ik kom net terug van een dag breda haha ben echt dood opquote:Op zondag 26 september 2004 20:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Schiet op! 't Is toch droog en niet te koud.
En kroegen zat onderweg om effe op adem te komen.
Heb er wel ergens een boek over liggen.quote:Op zondag 26 september 2004 20:17 schreef myrose het volgende:
maar gina... dat aanbod van een paar lesjes webdesign staat hoor
Ik zou hem maar gaan halen anders mis je hem toch echt.......quote:Op zondag 26 september 2004 20:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik kom net terug van een dag breda haha ben echt dood op
kroegen? welke dan? zeker die kindertent deux
ik kruip over een uurtje lekker mn bedje in
dus degene die wil: nu halen, morgen issie anders echt weg!
ik weet t, maar ben zooooo moe en heb echt geen zin om nu een uur op dat krak fietsje te zittenquote:Op zondag 26 september 2004 20:22 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Ik zou hem maar gaan halen anders mis je hem toch echt.......En je wilde hem toch zo graag hebben..
Taxi!quote:Op zondag 26 september 2004 20:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik weet t, maar ben zooooo moe en heb echt geen zin om nu een uur op dat krak fietsje te zitten
sorry gia.... ik ken ook een ginaquote:Op zondag 26 september 2004 20:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar toch heel erg bedankt voor je aanbod. Beetje moeilijk ook om met elkaar in contact te komen. Mijn hotmail adres is al een eeuwigheid niet meer gebruikt en jij hebt geen mail in je profiel staan.
Maar wie weet, doe ik nog eens een dringend beroep op je.
Zal het in elk geval goed onthouden.
Enne....het is Gia, zonder n.
Nou ik niet, ken je niet iemand die je ff wil brengen, kan ie gelijk foto's maken van jou en de Stokquote:Op zondag 26 september 2004 20:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
betaal jij?
Go, Myrose.quote:Op zondag 26 september 2004 20:28 schreef myrose het volgende:
ik ben al aan het bellen
Veghel wil ik nog wel doen met de auto,Den Bosch is natuurlijk beterquote:Op zondag 26 september 2004 19:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
waar moet ik m neer leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |