Een moraalridder. Ik dacht al waren blijven ze.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:37 schreef bonke het volgende:
gokken via het net kan verslavend zijn
dus mijn tip : doe het niet
ga jij maar lekker goken hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een moraalridder. Ik dacht al waren blijven ze.
Ik ben nieuw in dit topic, ziet er erg leuk uit. WAAR kan ik meedoen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:12 schreef Red_Fox het volgende:
Heb ook wat ingezet. Speel eigenlijk alleen een beetje voor de fun, dus werk niet met al te hoge bedragen, om zo wat langer met het gestorte bedrag te kunnen meedoen zonder elke keer geld te moeten storten op de 'wed-rekening'
[afbeelding]
I hereby damn you!!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
www.unibet.com
of bij Mr Bookmaker.
Werd Vitesse 2 weken geleden niet te kakken gezet door het grote RBCquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:11 schreef JeOma het volgende:
Enne, Vitesse - Den Bosch, dat wordt echt een dikke walk-over, 3-0 of 4-0 op z'n minst. Den Bosch is knudde. Vitesse is on the roll...
Ze passen waarschijnlijk gewoon de ratio aan naarmate er geld wordt ingezet. Zo zijn ze voor _iedere_ bet verzekerd van een flinke marge.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:27 schreef JeOma het volgende:
[..]
Edit: Red Fox: Waarom heb jij een ander percentage bij die wedstrijd van Feyenoord? Jij hebt 1.44? Komt dat omdat je eerder was, of omdat je al langer lid bent, of zie ik iets over het hoofd?
quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:12 schreef Red_Fox het volgende:
FAQ Online gokken
Precies. FCDB wil revanche voor 2 kansloze nederlagen tegen AZ en Ajax en ze doen het wel vaker goed tegen Vitesse. Ik zet in op een gelijkspelletje dus.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Werd Vitesse 2 weken geleden niet te kakken gezet door het grote RBC
Lol, en als je nu gewoon realistisch blijft en niet doordraait en 600 euro zet op onmogelijke dingen dan kan je wel gewoon netjes in goede gezondheid verder blijven gokkenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
Patrick Kluivert scoort voor Newcastle............ 1-0 .........nog 12 minuten te spelen.
Fluit alvast maar af scheids..........want the Mother of all Gamblers is back at Unibet
Is mijn planquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Lol, en als je nu gewoon realistisch blijft en niet doordraait en 600 euro zet op onmogelijke dingen dan kan je wel gewoon netjes in goede gezondheid verder blijven gokken
Ja dat is/was dus ook een zwaar probleem met TotoSelect. Moet je ze alledrie goed hebben. Slechts heel zelden lukte me dat. ALS je wint heb je vaak gelijk leuke winstjes, maar de kans dat 1 van de grote-3 gelijkspeelt of zelfs verliest is toch best aanzienlijk. Zeker met de huidige stand van Ajax, PSV en Feyenoord. Zal mij verbazen als niet alledrie deze clubs nog minstens 20 verliespunten op gaan halen dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nadeel van de eerste optie is natuurlijk dat als er 2 winnen en 1tje gelijkspeelt, je toch niet wint.
Whoeeeeeeeehaahah, wedden op een hazewindhondquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:26 schreef JeOma het volgende:
op een of andere vage Deense paardenrace (geloof ik? of zijn het windhonden? GEEN idee) gegokt... en jawel!![]()
hoger inzettenquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:57 schreef Maffioso het volgende:
Iemand misschien nog wat goede tips om wat meer geld te winnen met online pokeren?
ik ben nog niet zo lang bezig, maar heb er een leuke PC aan overgehouden. M'n TFT scherm heb ik helaas verloren dankzij de prutsers van Paris St Germain.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:05 schreef engessa het volgende:
Interessant topic. Maar op lange termijn, hoeveel geld verdient iedereen ongeveer? Of maakt men uberhaupt wel winst?
Zo zo dat doe je goed! Maar hoe groot was je begin bedrag?quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:10 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo lang bezig, maar heb er een leuke PC aan overgehouden. M'n TFT scherm heb ik helaas verloren dankzij de prutsers van Paris St Germain.
Ben tijdens het EK begonnen met wat wedstrijdjes. Per wedstrijd steeds tussen de 20 en 50 euro ingezet. Twee uitschieters van resp. 300 en 600 euro heb ik beiden verlorenquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:11 schreef Blex het volgende:
[..]
Zo zo dat doe je goed! Maar hoe groot was je begin bedrag?
Ja, maar ik bedoel meer info zodat je voor je zelf kan schatten wat je kansen zijn. Bijvoorbeelld hoe de laaste ontmoetingen zijn verlopen, hoe beide teams de laatste wedstrijden hebben gespeeld en of iedereen fit is. Dat soort dingen zeg maarquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:01 schreef kree het volgende:
Het lijkt mij toch dat als je bij die voetbalwedstrijden gewoon gokt op de kans die het minst betaald.
Dus de gene waar de meeste personen hun geld op in zetten
Je wel een redelijke kans heb om te winnen?
Of is dat niet zo?
Kan zijn dat een van de clubs juist gepromoveerd is en dat daardoor geen ontmoetingen de laatste 3 jaar hebben plaatsgevonden. In dat geval return blanco else return LaatsteOntmoetingen. Het gaat dan over een tijdspanne van ik dacht 3 jaar.........wedstrijden uit 1954 interesseert niemandquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:19 schreef kree het volgende:
Als je op de wedstrijden klikt, kun je informatie zien over de laatste ontmoetingen ed.
Tenminste ik heb dat bij diverste wedstrijden gezien, maar er zijn er geloof ik ook waarbij je geen info krijgt.
hoe werkt dat?quote:Op zondag 26 september 2004 00:23 schreef Calella het volgende:
Gebruik gemaakt van: http://www.drpunter.com/tools/covercalc.php
Deze guide ziet er goed uit R_F!quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:12 schreef Red_Fox het volgende:
lap tekst
handige sitequote:Op zaterdag 25 september 2004 20:00 schreef Blex het volgende:
Lees dit goed door!
http://www.pokertips.org/
Tja... ik had vooraf aan de competitie ook zeker gedacht dat Twente (best sterke selectie!) minstens bij de top-6 zou horen nu. Maar ze doen het niet goed. Ik verwacht ook dat Twente gaat winnen. Maar toch... het blijft lastig. Gisteren m'n eerste weddenschap verloren. Juventus die gelijkspeelt tegen Palermo. Takke-zooi.quote:Op zondag 26 september 2004 11:21 schreef J_CDA het volgende:
Owja nog even een tip. Graafschap-Twente. Twente moet die nep-boeren er toch wel onder krijgen?
2.5 als Twente wint
Het geld staat er nog niet op.quote:Op zondag 26 september 2004 13:36 schreef kree het volgende:
Net even een mail gestuurd met screenshots.
Ben benieuwd hoe snel het geld op m'n acount staat
Normaal gesproken staat het er binnen 30-40 minuten bij.....als het langer dan een uur duurt, stuur dan ff een mailtje er achteraan (inh het engels) met de vraag of ze de status van je transactie checken. Heb ik ook een paar keer gehad, kort daarna staat het er dan wel bij.quote:Op zondag 26 september 2004 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
Het geld staat er nog niet op.
Werken ze niet op zondag ofzo?
Nu ben ik te laat om nog te wedden op FC-twente
Het geld staat er inmiddels wel op.quote:Op zondag 26 september 2004 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
En daar mag je dan weer blij om zijnquote:Op zondag 26 september 2004 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
in blessuretijd kan nog gescoord wordenquote:Op zondag 26 september 2004 16:18 schreef Red_Fox het volgende:
[..]
En daar mag je dan weer blij om zijn![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 16:26 schreef Red_Fox het volgende:
Dan ben je behalve je tft scherm ook de computer kwijt?
quote:Weddenschap Noteringen Uitslag Inzet Waarde
H.G. Balder - Mřrtvedt Jerkeld 1 1.20 1-0 2.00 2.40
Weddenschap aangenomen 2004-09-26 15:56 1.20
Big pimping oma!quote:Op zondag 26 september 2004 12:13 schreef JeOma het volgende:
Gelukkig heeft Barrichello gewonnen dus ik sta nog 3E in de plus!
tjek me link, dan kan je 3 euro voor niks uitproberen..quote:Op zondag 26 september 2004 18:02 schreef MuseMuse het volgende:
kben nu echt aan het twijfelen om zon account te openen.
begin beetje op grote clubs wedden dan moet t toch wel lukken
ik ben 17, zou het wat uitmaken als ik geboortedatum gewoon "per ongeluk" een jaartje tever terug doe ?quote:Op zondag 26 september 2004 18:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
tjek me link, dan kan je 3 euro voor niks uitproberen..
let wel wedden op de grote clubs levert niet heel snel veel geld op.. ik vind het eeen beetje saai zelfs!
Hiervoor is echt absoluut geen catch? En je kan doorspelen met de winst die je behaalt op deze weddenschappen?quote:Op zondag 26 september 2004 18:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
let wel wedden op de grote clubs levert niet heel snel veel geld op.. ik vind het eeen beetje saai zelfs!
Thanks!quote:Op zondag 26 september 2004 18:05 schreef Frenkie het volgende:
quote:Single Mallorca - Barcelona / 1X2 / Barcelona > 1.60 1 x 1.6
Single Sevilla - Real Sociedad / 1X2 / Sevilla > 1.80 1 x 1.8
Single Mallorca - Barcelona / Rust- Eindstand / x/2 > 4.20 1 x 4.2
Ik ben de catch nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 26 september 2004 18:11 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hiervoor is echt absoluut geen catch? En je kan doorspelen met de winst die je behaalt op deze weddenschappen?
hehe, der valt toch nergens te zien dat ik een jaar later geboren ben lijkt me ?quote:Op zondag 26 september 2004 18:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ben de catch nog niet tegengekomen.
Het gewonnen geld kan je zonder problemen inzetten. Dat weet ik wel al.
Wat er gebeurt als je 17 bent weet ik niet, gewoon proberen
ik bedoel dus als ik gewoon 1986 invul in plaats van 87 dan kunnen ze toch nergens bewijzen dat dit niet zo is ? op mijn rekening valt dit toch niet te zien ?quote:Op zondag 26 september 2004 18:21 schreef egilio het volgende:
pas als je ze opdracht geeft om het geld op je rekening te storten zullen ze er naar kijken...
Barcelona en Sevilla vanavond.quote:Op zondag 26 september 2004 19:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
Iemand nog goede tips?
Dat is een manier om te zien hoeveel je moet inzetten om een inzet op winst in te dekken bij een gelijkspel.quote:Op zondag 26 september 2004 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
hoe werkt dat?
Ik heb ook op Barcelona ingezet.quote:Op zondag 26 september 2004 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Barcelona en Sevilla vanavond.
Hoop ik.![]()
Nee, als je het per ongeluk doet mag het welquote:Op zondag 26 september 2004 18:10 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
ik ben 17, zou het wat uitmaken als ik geboortedatum gewoon "per ongeluk" een jaartje tever terug doe ?
hehequote:Op zondag 26 september 2004 19:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nee, als je het per ongeluk doet mag het wel![]()
![]()
Ik kijk gewoon naar de laatste wedstrijden die de clubs gespeeld hebben, kun je een beetje de vorm van de laatste weken mee zien. Ik zag juist dat Lazio best een aardige reeks achter de rug heeft en Milan redelijk bagger. Ik heb daarom net 25 pleuri op Lazio bewed, ook omdat het een hoge notering heeft van 4,10 . Verder gok ik ook maar wat, weet weinig van honkbal, maar New York Yankees klinkt wel stoer heb daarom daar ook maar 25 euro op gezet..............Ze moeten tegen Boston Red Sox .......Whoeehaaah Red Soxquote:Op zondag 26 september 2004 19:41 schreef kree het volgende:
Notoire, ben jij ook echt op de hoogte van hoe het met die voetbalclubs gaat.
Dus of ze kans maken enzo..
Of heb je een andere strategie.
Ik zelf gok maar wat nl
Nooit meer doen, van een mens kun je winnen, tegen een computer ben je op voorhand kansloos.quote:Op zondag 26 september 2004 21:52 schreef kree het volgende:
Maar ik kon de verleiding niet weerstaan en heb weer 2 euro verspild met blackjack
Oke danquote:Dat doe ik dus ook niet meer.
Zal rond de 1.75 zitten schat ik. Ik zou best 50 euro durven te zetten dat H'veen een quotering van tussen de 1.65 en 1.85 krijgt.quote:Op maandag 27 september 2004 00:24 schreef Falco het volgende:
Momenteel is er weinig interessants. Maar dat wordt van de week wel leuk met Uefa-cup en CL-voetbal. Ik ben benieuwd welke quotering Heerenveen krijgt tegen Maccabi nog-wat. Zal het weer 2.55 zijn?
Sta er al ¤0,90 mee winstquote:Op maandag 27 september 2004 00:08 schreef Kapmes het volgende:
Heb al ¤1,80 gewonnnen met die gratis link. Nu hopen op de Boca Juniors die nu spelen
we worden allemaal schatrijk via die link.quote:Op maandag 27 september 2004 00:38 schreef saban het volgende:
Sta er al ¤0,90 mee winstEens morgenavond zien wat ik met mn 3,90 heb gedaan ..
Ik vraag me dan altijd af of ik 1425 euro verlies vind afwegen tegen 100 euro winst. Kans dat het goedkomt is natuurlijk ruimschoots aanwezig, maar het blijft een KANS.quote:Op maandag 27 september 2004 13:19 schreef Calella het volgende:
Odd Grenland - Feyenoord :
Wie kwalificeert zich voor de volgende ronde ?
Odd Grenland 4.25
Feyenoord 1.07
------------------------------------------
1425¤ op Feyenoord
Bayern wint gewoon...quote:Op maandag 27 september 2004 13:27 schreef Calella het volgende:
Bayern München - Ajax
Total Stake ¤48
Returns ¤98.82 when Win Bet (5.00) wins
Returns ¤98.82 when Cover Bet (3.50) wins
Die kans is inderdaad aanwezig, maar zeer klein en als 'gokker' moet je toch wat proberenquote:Op maandag 27 september 2004 13:23 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of ik 1425 euro verlies vind afwegen tegen 100 euro winst. Kans dat het goedkomt is natuurlijk ruimschoots aanwezig, maar het blijft een KANS.
He Calella, ik wil niks zeggen, maar ik neem aan dat je er vanuit gaat dat Feyenoord wint.......waarom zet je dan niet 1425 euro in op winst voor Feyenoord bij Unibet?? De quotering is daar 1.25!!! Dan heb je dus (1425*0.25=)356,25 winst!!!quote:Op maandag 27 september 2004 13:31 schreef Calella het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad aanwezig, maar zeer klein en als 'gokker' moet je toch wat proberen
En ik doe dit ook alleen maar omdat ik voor Feyenoord ben. Als ze eruitvliegen tegen odd gronland in de 1e ronde van de uefa cup doet me dat misschien nog wel meer pijn dan 1400¤ verliezen.![]()
ja maar bij unibet gaat het om 1 wedstrijd, daar om wat het resultaat is na 2 wedstrijden, die kans is hoger dat feyenoord zowiezo door gaat.quote:Op maandag 27 september 2004 13:55 schreef diesel_boy het volgende:
[..]
He Calella, ik wil niks zeggen, maar ik neem aan dat je er vanuit gaat dat Feyenoord wint.......waarom zet je dan niet 1425 euro in op winst voor Feyenoord bij Unibet?? De quotering is daar 1.25!!! Dan heb je dus (1425*0.25=)356,25 winst!!!
Succes, misschien dat ik er ook wel 100 euro op inzet![]()
Ben het met je eens! Wat heb je eigenlijk ingezet bij die CL-wedstrijden en die handbal-wedstrijd als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 september 2004 14:41 schreef Falco het volgende:
Toch vind ik het ridicuul hoor: bijna een gemiddeld maandsalaris inzetten op zoiets, maar ik denk wel dat je gelijk hebt hoor.
In iedere wedstrijdronde is er wel een team dat verrassend doorgaat met alle mazzel van de wereld en Feynoord kan nu de lul zijn. 1400 inzetten en 100 winnen zou ik zelf te link vinden. Als je verliest gaat het je veel moeite kosten om dat weer terug te verdienen denk ik zo.quote:Op maandag 27 september 2004 14:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja maar bij unibet gaat het om 1 wedstrijd, daar om wat het resultaat is na 2 wedstrijden, die kans is hoger dat feyenoord zowiezo door gaat.
Zeker handige site met tipsquote:Op maandag 27 september 2004 15:01 schreef kavorka het volgende:
Op http://www.bettingadvice.com kan je tips en reviews vinden over de te spelen wedstrijden. Staat soms wel nuttige info op.
tuurlijk! slaat ook nergens op. ik zou het dan ook nooit doen. bovendien wil ik niet eens zo'n bedrag op een 1 of andere wed rekening hebben! (ik heb het bedrag zowiezo niet eens)quote:Op maandag 27 september 2004 16:13 schreef Kapmes het volgende:
[..]
In iedere wedstrijdronde is er wel een team dat verrassend doorgaat met alle mazzel van de wereld en Feynoord kan nu de lul zijn. 1400 inzetten en 100 winnen zou ik zelf te link vinden. Als je verliest gaat het je veel moeite kosten om dat weer terug te verdienen denk ik zo.
Ik heb 't zaterdag voor 't eerst gedaan. Had 't met rabo telebankieren gestort. Schermdump gemaild en binnen 10 minuten had ik 't op m'n account.quote:Op maandag 27 september 2004 18:59 schreef ThE_LiON het volgende:
Hoelang duurt het bij jullie meestal tot je gestorte geld er op staat?
Ben nu al meer als een uur aan het wachten, kan ik niet meer op Vĺlerenga inzetten
Dat ging wel wat sneller dan. Bij mij staat het er nu na anderhalf uur eindelijk op.quote:Op maandag 27 september 2004 19:40 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik heb 't zaterdag voor 't eerst gedaan. Had 't met rabo telebankieren gestort. Schermdump gemaild en binnen 10 minuten had ik 't op m'n account.
Wees blij, Valerenga staat 0-1 achter bij rustquote:Op maandag 27 september 2004 18:59 schreef ThE_LiON het volgende:
Hoelang duurt het bij jullie meestal tot je gestorte geld er op staat?
Ben nu al meer als een uur aan het wachten, kan ik niet meer op Vĺlerenga inzetten
iddquote:Op maandag 27 september 2004 19:58 schreef kavorka het volgende:
[..]
Wees blij, Valerenga staat 0-1 achter bij rust![]()
haha! je moet ook niet wedden op wat je niet goed genoeg kent, dom!quote:Op maandag 27 september 2004 19:58 schreef Kapmes het volgende:
[..]
idd
Ik had zelfs nog research gedaan, mijn noorse vriend opgebeld en me oor te luister gelegd bij voetbalkenners in noorwegen..quote:Op maandag 27 september 2004 20:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haha! je moet ook niet wedden op wat je niet goed genoeg kent, dom!
nou poe poe, toch ga ik liever voor gerenomeerd voetbal zoals spanje/italie/engeland etc. en eufa tuurlijkquote:Op maandag 27 september 2004 20:11 schreef kavorka het volgende:
[..]
Ik had zelfs nog research gedaan, mijn noorse vriend opgebeld en me oor te luister gelegd bij voetbalkenners in noorwegen..
M'n bronnen zijn er van overtuigd dat die thuisclub gaat winnen. Nog 35 minuten voor 2 goalsquote:Op maandag 27 september 2004 20:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haha! je moet ook niet wedden op wat je niet goed genoeg kent, dom!
quote:Op maandag 27 september 2004 20:15 schreef Kapmes het volgende:
[..]
M'n bronnen zijn er van overtuigd dat die thuisclub gaat winnen. Nog 35 minuten voor 2 goals![]()
haha iddquote:Op maandag 27 september 2004 19:58 schreef kavorka het volgende:
[..]
Wees blij, Valerenga staat 0-1 achter bij rust![]()
Precies wat 't zegt.quote:Op maandag 27 september 2004 20:47 schreef J_CDA het volgende:
Hoe werkt dat dubbele kans precies? Bijvoorbeeld bij Ajax Bayern Munchen 1x (1.14) 12 (1.3) x2 (2.00)
kortom....12, die kans is gewoon zo groot!quote:Op maandag 27 september 2004 20:52 schreef JeOma het volgende:
[..]
Precies wat 't zegt.
1x betekent winst Ajax OF gelijkspel
12 betekent winst Ajax OF winst Bayern
x2 betekent gelijkspel OF winst Bayern
1x betekend, dat als het 1(thuisploeg) of x(gelijkspel) wordt, dat je 1.14 uitbetaald krijgt.quote:Op maandag 27 september 2004 20:47 schreef J_CDA het volgende:
Hoe werkt dat dubbele kans precies? Bijvoorbeeld bij Ajax Bayern Munchen 1x (1.14) 12 (1.3) x2 (2.00)
Dat snap ik ook inderdaad niet.quote:Op maandag 27 september 2004 20:54 schreef Apekoek het volgende:
maar wat is: "Asian Handicaps" ?
edit het is inmiddels duidelijkquote:Op maandag 27 september 2004 20:52 schreef JeOma het volgende:
[..]
Precies wat 't zegt.
1x betekent winst Ajax OF gelijkspel
12 betekent winst Ajax OF winst Bayern
x2 betekent gelijkspel OF winst Bayern
Het lag gewoon aan de onpartijdige scheidsquote:Op maandag 27 september 2004 20:36 schreef kavorka het volgende:
73 - 1-1! Freddy dos Santos tar straffen. Han skyter hardt til hřyre i mĺl, Borch er pĺ den, men skuddet er for hardt. Vi har utlignet.
1-1 door Freddy dos Santos uit een strafschop.
------------------
Helaas, afgelopen..
Daar wordt aan een club een voorsprong gegeven van 0.5 of meer goals. Ze doen dat vaak bij partijen waarin 1 ploeg duidelijk sterker is dan de ander. Bij Nederland - Andorra , kun je bv zien staan Ardorra + 4,5 Betekent dus dat Nederland er 5 of meer in moet peren (en Andorra geen) om winst voor Nederland te krijgen. Op die manier kan men namelijk de quotering een normaal aanzien geven. Zou er geen handicap zijn, dan zou men de quotering 1.01 zijn of helemaal niet als bet opgenomen worden. Leuk trucje van Unibet om elke wedstrijd op die manier spannend te makenquote:Op maandag 27 september 2004 20:54 schreef Apekoek het volgende:
maar wat is: "Asian Handicaps" ?
Zie net dat verona op 3-3 staat, paar minuten voor tijd. Wel een brute wedstrijd ook al verlies ik bij de ze stand. Toch nog 13.75 winst deze dagquote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef J_CDA het volgende:
Charlton staat voor 1-0 (2.15)
Heyquote:Op maandag 27 september 2004 22:21 schreef J_CDA het volgende:
Notoire gek, lucky ass
90e minuut scoort Verona
Trouwens notoire gek, waar volg jij die wedstrijden? Want soccerstand.com is vaak traag en ik zie ook geen doelpuntenmakers enzoquote:Op maandag 27 september 2004 22:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Heydamn tha f*ck, je hebt gelijk
Meneer Adailton rost er nog 1 in. Correctie dus, winst wordt nu 13.75 + 53 = 66.75 voor vandaag
ik volg ze ook op soccerstand.com en soms op livescore.com Als je de stand aanklikt zie je toch gewoon de doelpuntenmakers?, ik wel tenminste. Tis trouwens nog 5-3 geworden zie ik netquote:Op maandag 27 september 2004 22:29 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Trouwens notoire gek, waar volg jij die wedstrijden? Want soccerstand.com is vaak traag en ik zie ook geen doelpuntenmakers enzo
Leeds Utd - Stoke City / 1X2 / Leeds Utdquote:Op maandag 27 september 2004 22:57 schreef kree het volgende:
Iemand nog een tip waarop ik nu kan gaan inzetten
Ja en dan staat het 1-1 en gooit Gullit Loovens erbij voor Kalou, nou dan word ikquote:Op maandag 27 september 2004 13:55 schreef diesel_boy het volgende:
[..]
He Calella, ik wil niks zeggen, maar ik neem aan dat je er vanuit gaat dat Feyenoord wint.......waarom zet je dan niet 1425 euro in op winst voor Feyenoord bij Unibet?? De quotering is daar 1.25!!! Dan heb je dus (1425*0.25=)356,25 winst!!!
Succes, misschien dat ik er ook wel 100 euro op inzet![]()
daar ga je weerquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
Bayern - Ajax .............winst voo rBayern quotering 1.7 maal m'n volledige winst. (690 euro) Ajax is superslecht en Bayern superdegelijk, en wint dus gewoon. Zo dan heb ik m'n tft-tje weer terug verdiend
wie weet, maar het lijkt me heel sterk. Als ik verlies nok ik definitief, dan heb ik quitte gespeeld en ga ik weer lekker verder met normaal geld verdienenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:03 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
daar ga je weer![]()
De thailand open gaat gewoon over 2 gewonnen hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:44 schreef APK het volgende:
Ik heb bij Mr Bookmaker op tennissen gewed (ATP Bangkok):
28-09-2004 06:00:00 Srichaphan P. - Chiudinelle M. / Juiste Score / 2-1 4.30
Maar ik zie bij de uitslagen dat ze 5 setters spelen.
iemand enig idee hoe dit in mekaar zit
Oh ja, klopt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:28 schreef Coelho het volgende:
De thailand open gaat gewoon over 2 gewonnen hoor.
Gewonnenquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. FCDB wil revanche voor 2 kansloze nederlagen tegen AZ en Ajax en ze doen het wel vaker goed tegen Vitesse. Ik zet in op een gelijkspelletje dus.
Als het een beetje tegenzit, verlies je 200 euro.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:48 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Ik heb zojuist 200 euro op ajax tegen munchen gezet.
Als het een beetje meezit en ajax wint, heb ik er vanavond 1050 euro voor terug!
Bayern - Ajax zou ik niet op inzetten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:52 schreef gokker het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit, verlies je 200 euro.
Met zulke bedragen, kun je veel beter op de beurs gokken. Levert meer op en je raakt niet in 1 keer je inleg kwijt.
sukkel! je gaat plat op je bek! 75% kans!quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:48 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Ik heb zojuist 200 euro op ajax tegen munchen gezet.
Als het een beetje meezit en ajax wint, heb ik er vanavond 1050 euro voor terug!
multi bed verloopt me vaak fataal af. ook met zekerheidjes. dat 1 van de 3 wedstijden anders eindigd bijv. gelijkspel...die kans is erg groot.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:07 schreef diesel_boy het volgende:
Zoals die Feyenoord - Odd Grenland bv....die staat nog steeds op 1.25 voor Feyenoord!
Of een keer een multi-bet doen van een paar 'zekerheidjes': 1.25*1.25*1.25=~2
Eerst maar eens wat 'spek en bonen'-weddenschappen doen.....
Multi-bet doe ik niet zo snel. Dan doe ik liever 1 of 2 'zekerheidjes' los voor veel geld. Ik zoek ook wel naar hogere quoteringen. Afgelopen week bv 25 euro ingezet op een gelijkspel tussen Vitesse - FC Den Bosch, maar ik had ook echt wel het gevoel dat het gelijk ging worden. Zo maar blindelings wild gokken doe ik wel als ik achter de fruitautomaat zit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:07 schreef diesel_boy het volgende:
Zoals die Feyenoord - Odd Grenland bv....die staat nog steeds op 1.25 voor Feyenoord!
Of een keer een multi-bet doen van een paar 'zekerheidjes': 1.25*1.25*1.25=~2
Eerst maar eens wat 'spek en bonen'-weddenschappen doen.....
waarom zet je op iets in wat een kans van bijna 0 heeft? ook al kun je veel winnen, wat is het nut ervan? je weet dat ac milan toch wel van een hele andere klasse is.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:19 schreef TETSU het volgende:
AC Milan - Celtic (1)1.30 (x)4.50 (2)10.0
Wie het weet mag het zeggen.... heb in elk geval ¤5,- ingezet.
damn jij bent echt verslaafdquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
Bayern - Ajax .............winst voo rBayern quotering 1.7 maal m'n volledige winst. (690 euro) Ajax is superslecht en Bayern superdegelijk, en wint dus gewoon. Zo dan heb ik m'n tft-tje weer terug verdiend
Dat wel, maar de kans is vrij klein. Ik zie Celtic niet winnen in Milano en zou er nog geen euro op inzetten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:42 schreef Red_Fox het volgende:
Dat is nou een gokje wagen. En de kans dat je met Celtic wel wint is groter dan de staatsloterij
Yep, wanneer jij dat wil binnen 3 dagen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:29 schreef TeazNutz het volgende:
Ajax gaat winnnen vanavond!
Leuke spelletje dit, maar ben bang dat ik mezelf niet kan inhouden hiermee!
En iets anders, misschien een domme vraag maar storten ze je geld zodra JIJ dat wilt? Of werkt dit anders?
succes danquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:50 schreef _-Xanti-_ het volgende:
het is dus ook een beetje Notoire_Gek - Xanti
Daar ga ik ook weer mee beginnen. Vorig seizoen een tijdje gedaan, maar gestopt omdat ik niet teveel geld er doorheen wilde gooien.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik speel mee bij toto.nl Is ook wel leuk..... wel winst gemaakt al gelukkig.....
gevondenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
weet iemand waar je de standen kan zien???
Nee, als je inzet speel je met die quotering. Zou een mooie grap zijn, als ze na je inzet de boel gaan wijzigen. Bush is bijv. in een paar mnd tijd van 2.25 naar 1.45 gezakt in quoteringquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:43 schreef junkiexp het volgende:
Hoe zit het nou met die quotering?
Stel ik wed op een wedstrijd met een qoutering van 2.0,maar die vernadert later nog(wat ik nog wel eens zie).
Krijg ik dan toch die 2.0 of krijg ik de actuele quotering?
Ik denk de actuele maar ik weet het niet zeker,vandaar mijn vraag.
Thnxquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:44 schreef J_CDA het volgende:
Congratz N_G![]()
Dank, ik ga eens lekker een dutje doen nu.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gefeliciteerd NG!
....daar hebben ze dan nog 1 minuut voor Cherry.......quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leeds zie ik ook wel winnen van Stoke City.
Ze hebben anders net gelijk gespeeldquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb overigens ook flink ingezet op Arsenal. Rosenborg is niet bepaald in vorm, dus dat wordt een eitje voor Arsenal.
Leeds zie ik ook wel winnen van Stoke City.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Falco het volgende:
Jaaa gefeliciteerd met je opnieuw gewonnen TFT-scherm Notoire Gek! En niet meer zulke gekke dingen doen he om alsnog zulke idiote bedragen in te zetten!
is het niet zo dat de quoteringen gelijk zijn totdat er meer mensen op een bepaald team gaan inzetten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:16 schreef TETSU het volgende:
Ik heb overigens geen idee hoe ze aan die vreemde quotering komen bij deze wedstrijd.
Utrecht speelt uit in Zweden en het is allang beslist dus Utrecht zal niet voluit spelen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:16 schreef TETSU het volgende:
Ik heb overigens geen idee hoe ze aan die vreemde quotering komen bij deze wedstrijd.
dus als je op elk een euro zet is je maximale verlies maar 75 centquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:11 schreef TETSU het volgende:
Dit is nog eens een leuke tip:
Djurgĺrdens IF - FC Utrecht (1)2.25 (x) 3.25 (2)2.80
Vorige keer won Utrecht met 4-0
Tetsu
Reg je toch nog een keer maar dan op je broers/zus/vader/moeder naamquote:Op woensdag 29 september 2004 00:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
dus als je op elk een euro zet is je maximale verlies maar 75 cent
rare noteringen inderdaad
Ik heb mn gratis 3 euro bij mr bookmaker verpeeld trouwens
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2004 01:44 schreef saban het volgende:
Reg je toch nog een keer maar dan op je broers/zus/vader/moeder naam![]()
Is een kwestie van zoeken hoor..quote:Op woensdag 29 september 2004 08:05 schreef JeOma het volgende:
Heb 't nu al te vaak langs zien komen, maar kan iemand nog 'n keer die link geven om 3E gratis te vangen?
quote:Op zondag 26 september 2004 17:52 schreef Frenkie het volgende:
gevonden![]()
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsitem.asp?ID=35006
Astu
Mooie bet!!quote:Op woensdag 29 september 2004 09:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Inzet : 15.00 Gewonnen : + 135.99 ¤
28-09-2004 20:45:00 Bayern München - Ajax / 1X2 / Bayern München 1.66
28-09-2004 20:45:00 Real Madrid - AS Roma / 1X2 / Real Madrid 1.55
28-09-2004 20:45:00 Juventus - Maccabi Tel Aviv / 1X2 / Juventus 1.16
28-09-2004 20:45:00 Manchester Utd - Fenerbahce / 1X2 / Manchester Utd 1.35
28-09-2004 20:45:00 Dynamo Kiev - Bayer 04 Leverkusen / 1X2 / Dynamo Kiev 2.25
Leg dat nou nog eens uit..quote:Op woensdag 29 september 2004 11:08 schreef Coelho het volgende:
met 4 wedstrijden betekent enkelvoudig dat ze alle wedstrijden los op een formulier zetten. je hebt dan 4 weddenschappen van elk 1 wedstrijd. Tussen 4 ploegen zijn er 6 mogelijkheden te bedenken waarbij 2 ploegen bij elkaar zitten, evenzo 4 mogelijkheden van 3 ploegen bij elkaar en 1 met 4 bij elkaar.
Yankee ken ik niet, maar ik denk dat dit de twee-, drie- en viervoudige bij elkaar is.
Je hebt 4 wedstrijden.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:06 schreef kavorka het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik zo'n multibed voor elkaar krijg?
ik selecteer bv. 4 wedstrijden en dan krijg ik dit:
enkelvoudige (4x)
tweevoudige (6x)
drievoudige (4x)
viervoudige (1x)
yankee (11x)
wat zijn de verschillen hiertussen?
Deze heb ik ook in gedachten.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:19 schreef saban het volgende:
Leuk als combi;
29-09-2004 20:45:00 Chelsea - Porto / 1X2 / Chelsea
29-09-2004 20:45:00 Barcelona - Shak Donetsk / 1X2 / Barcelona
29-09-2004 20:45:00 AC Milan - Celtic / 1X2 / AC Milan
Kan je een hoop mee verdienen
Zeker gaaf, ik heb dan ook nog gelukkig Digitale TV van Caiway waar het voetbalkanaal inzit. Deze zender zendt alle CL-wedstrijden live op de 8 verschillende kanalen uit. Ik zap me dus helemaal lamquote:Op woensdag 29 september 2004 13:18 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in gedachten.
MAAR, het blijft Porto... Dus ik zit nog ff te twijfelen.
Wel gaaf hoe je nu naar voetbal gaat kijken he!![]()
Hij bedoelt denk ik de standen, van welk plaats ze staan, zoiets zoek ik eigelijk ook.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:30 schreef kavorka het volgende:
http://www.soccerstand.com/ bedoel je?
Dat klopt ja!quote:Op woensdag 29 september 2004 13:34 schreef saban het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik de standen, van welk plaats ze staan, zoiets zoek ik eigelijk ook.
Gewoon op www.vi.nlquote:Op woensdag 29 september 2004 13:34 schreef saban het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik de standen, van welk plaats ze staan, zoiets zoek ik eigelijk ook.
DIe kan je ook op die site bekijken..klik op standing rechtsboven elke competitie..quote:Op woensdag 29 september 2004 13:35 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Dat klopt ja!
In dat geval:quote:Op woensdag 29 september 2004 13:34 schreef saban het volgende:
[..]
Check even die laatste wedstrijden van Shak Donetsk. Naam zegt mij niets, maar de uitslagen zijn best impressive. Ik zou niet BLIND op Barca gokken.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:30 schreef TeazNutz het volgende:
Wie weet waar je snel de tussenstanden kan vinden van Europese Leagues?
Is soms makkelijker gokken
Barcelona - Shak Donetsk / 1X2 / Barcelona > 1.18 1 x
Dat heb ik dus wel gedaan .. heb je een link met de uitslagen van Shak Donetsk ?quote:Op woensdag 29 september 2004 13:58 schreef JeOma het volgende:
[..]
Check even die laatste wedstrijden van Shak Donetsk. Naam zegt mij niets, maar de uitslagen zijn best impressive. Ik zou niet BLIND op Barca gokken.
29-09-2004 20:45:00 Chelsea - Porto / 1X2 / Chelseaquote:Op woensdag 29 september 2004 14:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net 3 euro gratis tegoed gekregen bij MrBookmaker. Heeft er iemand nog wat leuke tips voor vanavond voor een beginner!
Je doet me twijfelen .. maar barca is ook niet een team waarvan je zegt; pfffquote:Op woensdag 29 september 2004 14:30 schreef JeOma het volgende:
Ik citeer:
14/9/2004 Shakhtar Donetsk - AC Milan 0-1 -Champions League
25/8/2004 Club Brugge - Shakhtar Donetsk 2-2 -Champions League
11/8/2004 Shakhtar Donetsk - Club Brugge 4-1 -Champions League
15/7/2004 Dinamo Kiev - Shakhtar Donetsk 0-2 -Oekraďne
Ik moet toch zeggen dat dit best impressive is... Kroatie is echt niet meer de Oost-Europese schlemiel die het 5 jaar geleden was hoor.
Ik heb ingezet op de 3 teams die je aangaf. We zullen 't vanavond zien!quote:Op woensdag 29 september 2004 14:18 schreef kavorka het volgende:
[..]
Dan weet je bijna zeker dat je niet gelijk blut bent na een avond..
Kijk ook eens in de weken ervoor van de Hall of Fame. De zelfde meneer staat daar ook vaak eerste of gewoon heel hoog.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:46 schreef gokker het volgende:
Hebben jullie weleens de hall of fame gezien bij mrbookmaker.nl?
Er heeft een Belg gewonnen met een quotering van 828.35.![]()
Je zou maar 100 euro hebben ingezet.![]()
Het valt me trouwens op, dat er in die rijtjes nauwelijks Nederlanders voorkomen.
Ben ik niet echt zeker van, maar het kan heel goed zijn dat het wel klopt.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
AC Milan - Celtic / 1X2 / AC Milan > 1.35
Barcelona - Shak Donetsk / 1X2 / Barcelona > 1.18
CSKA Moscow - Paris Saint Germain / 1X2 / CSKA Moscow > 1.92
Rosenborg Trondheim - Arsenal / 1X2 / Arsenal > 1.50
[b]Anderlecht - Inter Milan / 1X2 / Inter Milan > 2.05[b]
Ik zit hier aan te denken....
Inzet 15,99
Uitbetaling: 150,39
Heb je het ook op je account ontvangen ?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:30 schreef Kingfish het volgende:
Aan het begin van dit topic las ik dat je minimaal 50 euro bij unibet moet storten.
Nou heb ik gisterenavond toch echt 20 euro gestort met mn creditcard!
Weet iemand hoe dit kan?
Sterker nog. Het is al bijna opquote:Op woensdag 29 september 2004 15:31 schreef saban het volgende:
[..]
Heb je het ook op je account ontvangen ?
Misschien is wel van je rekening afgeschreven, maar niks bijgeschreven op je account ?
Van de computer win je niet -> daarom wedden op wedstrijdenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:37 schreef Kingfish het volgende:
[..]
Sterker nog. Het is al bijna op![]()
Heb 10 verneukt met casino en de rest ingezet
Ben pas net begonnen, moet alles nog leren.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:39 schreef saban het volgende:
[..]
Van de computer win je niet -> daarom wedden op wedstrijden![]()
Hopen dat Feyenoord verliest???quote:Op woensdag 29 september 2004 15:44 schreef Kingfish het volgende:
En nu maar hopen dat feyenoord morgen verliest (verkeerd ingezet,eerste keer)![]()
Heb ik een combi van gemaakt 3-voudig. (op unibet)quote:Op woensdag 29 september 2004 12:19 schreef saban het volgende:
Leuk als combi;
Kan je een hoop mee verdienen
Deze heb ik in een multibet. Maar dan samen met drie wedstrijden van gisteren. Die ik al goed hadquote:Op woensdag 29 september 2004 15:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
AC Milan - Celtic / 1X2 / AC Milan > 1.35
Barcelona - Shak Donetsk / 1X2 / Barcelona > 1.18
Rosenborg Trondheim - Arsenal / 1X2 / Arsenal > 1.50
Anderlecht - Inter Milan / 1X2 / Inter Milan > 2.05
Je hebt gelijk maare , Man U staat ook tiende!quote:Op woensdag 29 september 2004 16:57 schreef J_CDA het volgende:
Met PSG zou ik oppassen. Die draaien bagger in de competitie (16e).
goeie tip, die had je 2 weken eerder mogen gevenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:57 schreef J_CDA het volgende:
Met PSG zou ik oppassen. Die draaien bagger in de competitie (16e).
Zoals ik eerder al zei. Het is makkelijk wanneer er ook een aantal links staan naar sites met realtime uitslagen, competitie standen enz.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:42 schreef Falco het volgende:
Ik ga trouwens een uitgebreide OP maken voor deel 3. Wat moet er naast de FAQ erin gaan staan?
Ik ookquote:Op woensdag 29 september 2004 17:15 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maare , Man U staat ook tiende!
En die hebben gisteren hun reet met die turken afgeveegd.....
Ik heb op mijn "vaders" naam Celtic op winst gezet.
En onze kroatische vrinden gaan ook winnen van Milan gok ik (kamikaze inderdaad)
Op AC Milan inzetten, die winnen echt wel van Celtic.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net 3 euro gratis tegoed gekregen bij MrBookmaker. Heeft er iemand nog wat leuke tips voor vanavond voor een beginner!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |