quote:Op zondag 26 september 2004 01:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Claire is in het echt 25 jaar, waarom speelt ze dan een vrouw van 32?
Hugo is in het echt 28 jaar, waarom speelt hij dan een man van 35?
Joost is in het echt 27 jaar, waarom speelt hij dan een man van 20?
Lizzy is in het echt 18 jaar, waarom speelt ze dan een vrouw van 20?
Mooie coullagequote:Op zondag 26 september 2004 13:52 schreef Wup het volgende:
Martin Mens als Fred Spijkerman,
ONM 7 t/m 24 september 2004
[afbeelding]
neehoor, is denk ik iets nieuwsquote:Op zondag 26 september 2004 16:57 schreef soapie het volgende:
Wat heeft Marnix nou weer uitgevreten??? Heb ik iets gemist????
je bent helaas net te laat want hij was geweldigquote:Op zondag 26 september 2004 17:02 schreef haarb0l het volgende:
Sorry, ik kijk nooit ONM, maar Martin Mens ken ik dus ik ben wel benieuwd: zit ie nog in ONM en was het een beetje okee?
De leukste karakters moeten eruit gegeschreven worden... anders wordt ONM te populair en past het niet meer bij de rest van de Yorin-programmering.quote:Op zondag 26 september 2004 17:04 schreef haarb0l het volgende:
Lekker dan![]()
maandag as om 17:00 uur kan je zijn aftocht nog zien.....quote:Op zondag 26 september 2004 17:21 schreef haarb0l het volgende:
Geen herhalingen zeker binnenkort![]()
nope, dat was een eerdere scene, nog voordat Iris haar tas gejat was;quote:Op zondag 26 september 2004 18:03 schreef pberends het volgende:
Die foto van Iris, die handen zijn dan toch niet van Fred, maar van Horny Hillard?
Uhm, afgezien van dat het idd een erg mooie collage is.. Waarom zit die hand van HILLARD met de foto van Iris in een FRED-collage?quote:Op zondag 26 september 2004 13:52 schreef Wup het volgende:
Martin Mens als Fred Spijkerman,
ONM 7 t/m 24 september 2004
[afbeelding]
Ben nou toch wel heel erg benieuwd... heb samen met 'm gespeeld in musicals (!) en daar speelt hij altijd heel theatraal - ben heel benieuwd hoe hij het op tv doet - ff kijken of er heel toevallig afleveringen rondzwerven op het internet... zal wel nietquote:Op zondag 26 september 2004 18:04 schreef pberends het volgende:
Wel goede acteur die Martin Mens, bijna net zo goed als Hidde Maas.
Aha vandaar, maar wie heeft die tas nou gejat? Fredje toch wel of was het Hillard?quote:Op zondag 26 september 2004 18:18 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, dat was een eerdere scene, nog voordat Iris haar tas gejat was;
Iris liet haar foto's aan Lisette zien en Fredje stond achter haar rug mee te gluren
hand is dus van Iris zelf:)
[ toen deden ze nog veel aan splitscreens]
ONM 14 september 2004
[afbeelding]
Hillieboyquote:Op zondag 26 september 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Aha vandaar, maar wie heeft die tas nou gejat? Fredje toch wel of was het Hillard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |