abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22199147
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 18:24 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Vanaf 18 oktober a.s. Dat komt door de samenwerking met Endemol.
Yeah sure!!!!!
pi_22199219
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 18:44 schreef soapie het volgende:

Yeah sure!!!!!
Wait and see.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_22199678
Wup, heb je Claire maar even meteen een boobjob gegeven?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_22199700
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 19:16 schreef Svensational het volgende:
Wup, heb je Claire maar even meteen een boobjob gegeven?
Nee, een push up.
  zaterdag 25 september 2004 @ 19:24:15 #30
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22199783
haha ja nu je het zegt!!
pi_22200497
Geweldige OP weer hoor!
pi_22201275
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 19:59 schreef Noa-lynn het volgende:
Geweldige OP weer hoor!
Zeker weten!!!!
pi_22201717
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:41 schreef soapie het volgende:

Zeker weten!!!!
Kunnen we weer ontopic gaan nu jullie de reet van Wup twee keer zo groot hebben gemaakt door er in te kruipen?
pi_22201763
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:59 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Kunnen we weer ontopic gaan nu jullie de reet van Wup twee keer zo groot hebben gemaakt door er in te kruipen?
Jaloers omdat we nooit zo enthousiast zijn over jou OP?????
pi_22201820
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 21:01 schreef soapie het volgende:

Jaloers omdat we nooit zo enthousiast zijn over jou OP?????
Ik heb geen reden om jaloers te zijn. Ik heb nou geen pijn aan mijn reet.
pi_22202027
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

pi_22202052
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 21:09 schreef soapie het volgende:

Nee, ook niet in mijn kop.
pi_22204223
Kan iemand kort samenvatten wat er woensdag,donderdag en vrijdag is gebeurt.Ik heb het niet gezien.
pi_22204631
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ook geen last van je nek?
pi_22204794
Wat gebeurde er afgelopen week in ONM?:
quote:
MA. 20-09-2004
Claire en Niels zijn weer een gelukkig stel samen. Met over een tijdje een kleine erbij.

Fred heeft een aanklacht ingediend tegen Iris. Hij eist geld en dat Iris ontslagen wordt. Joyce gaat met hem onderhandelen, maar het wil niet echt lukken. Fred wil 100.000 euro en Iris moet ontslagen worden, anders gaat hij naar de politie en de krant. Bettina wil in ieder geval niet dat er ook maar iets naar buiten wordt gebracht...

Joost en Tara krijgen een mailtje van hun vader. Het gaat goed met hem en ze hoeven hem niet te gaan zoeken. Hugo krijgt niets. Tara is kwaad op Hugo om alles wat hij hun vader heeft aangedaan. Ze wil hem nooit meer zien.

DI. 21-09-2004
Joost kiest geen partij tussen Tara en Hugo en daardoor hoeft Tara hem ook even niet meer te zien. Tonnie is Tara´s luisterend oor. Tara hoort dat Tonnie ook in de gevangenis heeft gezeten. Ze glimlacht erom.

Claire gaat bij Niels wonen. Die dag gaat ze ook even langs Marnix. Ze wil dat de afdeling SCH veiliger wordt, door middel van camera´s en detectiepoortjes. Marnix voelt hier helemaal niets voor.

Sanne biedt zich vrijwillig aan om een operatie te verrichten. Chris assisteert en knijpt haar soms in haar zij als ze dreigt flauw te vallen. Uiteindelijk is de operatie gelukt. Sanne is erg blij en Marnix en Chris zijn trots op haar. Chris brengt haar die avond naar huis. Gaan ze voor de tweede keer zoenen..?

WO. 22-09-2004
Sanne en Chris zoenen heftig, maar dan krijgt Sanne te horen van Kyra dat ze uit de buurt van Chris moet blijven. Ze houdt meteen afstand van hem zonder dat Chris weet waarom.

Lizzy zoekt voor Joost uit waar het mailtje van zijn vader vandaan komt. Het mailtje komt uit Argentinie. Joost vertelt het tegen Tara. Die wil er meteen heen, maar Joost zegt dat hun vader niet gevonden wil worden, dus dat ze het zo moet laten.

Kyra, Serena en Bram gaan samen lunchen. Kyra en Bram zitten zo te flirten dat Serena weer aan het werk gaat. Kyra gaat met Bram mee naar huis. Ze beginnen heftig te zoenen.

Ellen roept Tonnie bij haar in het kantoor. Ze is er achter gekomen dat Tonnie in de gevangenis heeft gezeten. Tonnie flipt meteen en gaat weg, zonder dat Ellen haar verhaal heeft kunnen afmaken. Ilyas doet een goed woordje voor Tonnie, dan vertelt Ellen hem dat ze helemaal niet van plan was om Tonnie te ontslaan. Ondertussen is Tonnie over zijn toeren en pakt naar de pillen in het ziekenhuis...

DO. 23-09-2004
Ilyas kan Tonnie nergens vinden in het ziekenhuis. Ondertussen verkoopt Tonnie de pillen die hij heeft gejat aan een drugsverslaafde. Hij koopt van het geld een nieuwe fiets. Ilyas vertelt hem die avond dat hij niet ontslagen wordt. En vraagt zich af waar die nieuwe fiets vandaan komt. Tonnie vertelt hem een warrig, raar verhaal.

Tussen Joyce en Marnix klikt het steeds beter. Ze hebben dezelfde interesses. Ook tussen Chris en Sanne gaat het goed, ondanks dat ze weet dat hij tegen Kyra niet aardig is geweest. Ze gaan die avond stappen in de Galexy. Na het stappen lopen ze zoenend de kamer van Chris in en gaan op bed liggen...

Iris moet van Bettina haar excuses aanbieden aan Fred. Ze heeft er erg veel moeite mee. Fred gaat vrolijk verder met zijn vieze opmerkingen. Die nacht belt Hillard (de kamergenoot van Fred) Iris op. Hij wil haar helpen zodat ze niet ontslagen wordt. Hij wil getuige en zeggen dat Fred haar vaker lastig valt.

VR. 24-09-2004
Chris en Sanne hebben samen de nacht doorgebracht. Toch wil Sanne weten wat er nu precies is gebeurd die dag toen zijn moeder zelfmoord heeft gepleegd. Chris vertelt haar het hele verhaal.

Kyra vertelt Shirina dat ze de dag na de lunch met Bram naar bed is geweest. Vervolgens doet Shirina die dag erg onvriendelijk tegen haar. Kyra vraagt wat er aan de hand is. Shirina vindt dat Kyra geen respect heeft voor Bram en dat ze misbruik van hem maakt. Ellen hoort alles en stapt meteen naar Bram. Ze vraagt of het waar is van hem en Kyra. Hij geeft toe. Ellen zegt dat ze het niet erg vindt. Ze zijn ten slotte uit elkaar.

Ondanks dat Hillard niets heeft gezien gaat hij toch getuigen voor Iris. Joyce, Bettina, Iris, Hillard en Fred zitten samen om de tafel. Hillard beweert dat Fred Iris heeft aangerand, vieze gedachtes en verhalen over haar had en haar tasje heeft gestolen. Fred flipt en slaat Hillard neer. Ook Joyce krijgt een klap. Fred wordt naar een ander ziekenhuis overgeplaats en gaat akkoord met een schadevergoeding van 10.000 euro. Wel wil hij nog 1 keer met Iris praten. Iris gaat die dag langs hem. Fred biedt zijn excuses aan en zweert dat hij niet haar tasje heeft gestolen. Ondertussen zit Hillard op een andere kamer met de foto van Iris, uit haar tasje, in zijn hand.
BRON: www.soapmail.nl
pi_22204903
Lang leve Soapmail
pi_22205110
Lid sinds 27-08-2001.
pi_22205597

Sanne & Chris

Iris

Fred in bed

Ook Joyce wordt getroffen door orkaan Fred

Ellen & Bram

Fred drukt Iris op 't hart dat hij haar tasje niet gestolen heeft

Horny Hillard
pi_22206722
Sanne is in het echt 28 jaar, waarom speelt ze dan een kind van 20.
pi_22207303
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef pberends het volgende:
uberLOL @ HornyHillard
Hij heeft wel iets weg van die andere gluiperd... Pim Reitsema #2.
pi_22207974
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef pberends het volgende:
Sanne is in het echt 28 jaar, waarom speelt ze dan een kind van 20.
Claire is in het echt 25 jaar, waarom speelt ze dan een vrouw van 32?
Hugo is in het echt 28 jaar, waarom speelt hij dan een man van 35?
Joost is in het echt 27 jaar, waarom speelt hij dan een man van 20?
Lizzy is in het echt 18 jaar, waarom speelt ze dan een vrouw van 20?
pi_22208005
Iwan: als je toch zo goed bent met grafische programma's: trek Frommel dan in het vervolg een shirtje aan, a.u.b.!

[ Bericht 3% gewijzigd door weet_ik_veel op 26-09-2004 01:09:45 ]
pi_22209963
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 22:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Lid sinds 27-08-2001.
Nee, ik zo lang nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')