Dat is Frans Brometquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:08 schreef prinsrob het volgende:
Hoe heet die interviewer ook alweer, van Buren enzo, naam ff kwijt.
Je hebt wat gemist maar dat was niet echt boeiend, mensen die de uitvaart regelen van bekende Nederlanders. Ofzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is magere Hein het eerste item , of heb ik al wat gemist?
Ik vind 'em echt super, vooral deze Marcel van Damimitatiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Zap tussen Baantjer (afl. 1 nieuwe seizoen) en Koefnoen maar i.i.t. vorige week lijkt dit weer een slechte Koefnoen te zijn, wat vinden jullie?
Er zitten soms wat "dooie" (hahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:23 schreef Youssef het volgende:
Behoorlijk langdradig.
Kom kom ... het is toch wel beter dan de eerste keer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:25 schreef pberends het volgende:
Langggggggggggggdradig...... en dus niet leuk.
Ja, duh daar had ik helemaal niet gelachen. Maar ik vergelijk het met het cabaret van Kopspijkers, niet met de eerste baggeraflevering. Makkerlijk scoren zo: "Beter dan de eerste aflevering". Dat is gewoon geen vergelijkingsmateriaal omdat het zo fucking bagger was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:27 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Kom kom ... het is toch wel beter dan de eerste keer?
Yo, zo fucking bagger was het niet. Het was leuker als de laatste paar jaar cabaret bij Kopspijkers hoor. Dat was de laatste jaren namelijk ECHT boooring en "been there, done that" geworden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, duh daar had ik helemaal niet gelachen. Maar ik vergelijk het met het cabaret van Kopspijkers, niet met de eerste baggeraflevering. Makkerlijk scoren zo: "Beter dan de eerste aflevering". Dat is gewoon geen vergelijkingsmateriaal omdat het zo fucking bagger was.
Kopspijkers cabaret vond ik ook superbagger de laatste seizoenen, maar dat was tenminste niet langdradig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Yo, zo fucking bagger was het niet. Het was leuker als de laatste paar jaar cabaret bij Kopspijkers hoor. Dat was de laatste jaren namelijk ECHT boooring en "been there, done that" geworden.
Ik vond deze aflevering de beste tot nu toe, en best wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |